11 Temmuz 2011

Ben bu hafta sonunda;

Bu pozu verdim...
Bu filmi seyrettim...
Bu mısırı tek başıma lüplettim...
Bu restorana gittim...
Yemeklerini çok beğendim...
Garsonun sıcak peçete sunumuna şaşırdım...
Garson bir tabak içinde preslenmiş 2 minik el havlusu getirdi... Sonra üstüne içinde limon kabukları olan sıcak su döktü ve peçeteler gittikçe büyümeye başladı... Biz de sıcak sıcak elimizi sildik :)
Bunu kullanmayı hayal ettim...
Bu teyze yerinde olmak hiç istemedim...
Peki siz bu hafta sonuna ne kareler sığdırdınız?

20 yorum:

  1. cok tatlısn mor çiçek cok şirin olmus:)
    filmi beğendin mi, gerci beğensen de gidemeyiz ama:((

    YanıtlaSil
  2. hmm, ben bu hafta pek fotoğraf çekmedim sanırım:( dolu dolu geçen bi haftasonuna dair güzel bi post olmuş:)

    YanıtlaSil
  3. sıcak peçete çok ilginçmiş gerçekten ve GIF çok tatlı:)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir haftasonu geçirmişsin Nonim :) Buarada o arabaya bende bittimmm :)

    YanıtlaSil
  5. Aysun; film ehh işte bence eski bölümleri daha güzeldi, hugh jackman'in yokluğu hissediliyordu :(

    Lumos Design; önemli olan güzel anları beyinde karelemek zaten, fotoğraf bahane ;)

    JG; teşekkürler :)

    Ezgiiim; di mi ne şahane bişi!!!

    esinspiration; teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. ne güzel kareler,karşılıklı pop corn yemek isterdim senle hihih:)garip bir istek oldu galıba:)

    YanıtlaSil
  7. Ben de okurken oraya gelmeyi hayal ettim=)

    YanıtlaSil
  8. sıcak peçete ne oluyor acaba?

    mor çiçek hemer ve çanta çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
  9. AYŞEN; aa ben bayılırım patlamış mısıra ne güzel yerdik beraber ama benim katır kutur sesimden sana fenalık gelebilirdi hani böyle durmadan mısırı ağzına tıkıştıran kendini tutamayan tipler var ya işte ben aynen onlardanım :)

    Handesign; hii hii sinemada yanımda oturuyor olmak istemezdin ama ;)

    Çeyiz Kız; teşekkürler :) garson 2 tane preslenmiş havlu peçete getirdi minicik, sonra üstüne yavaş yavaş içinde limon kabukları olan sıcak su döktü ve peçeteler sıcak suyun etkisiyle gittikçe büyüdü, biz de elimizi sildik ;)

    YanıtlaSil
  10. ay saçlar süper oldu iyi ki kestirdin! çok güzel! peçetelerin üzerine ne döküyolar anlamadım pek :/

    YanıtlaSil
  11. valla senin hafta sonu güzel geçmiş ama ben misafir ağırladım :(
    yoruldum

    YanıtlaSil
  12. Çok eğlenceli bir haftasonuymuş... Araba şahane gerçekten. Morlu morlu çok yakışırdın içine :)

    YanıtlaSil
  13. Ne kadar sıcak gülüyorsun Noni . Mutluluğun herhalinden belli. Güzel ve bol renkli bir haftasonu olmuş .
    Fotoğrafların ve yorumların :)
    Postların çoğunu , okuduğumda oralarda olmayı hayal etmiyor değilim.
    değişikte olsa haftasonu karalerim farklı renklerde :))))

    YanıtlaSil
  14. Bukle; çook teşekkürler :) şimdi saçımı daha çok salıyorum önceden hep topluyordum kısa saçın kullanımı çok rahat oldu ;) sorunun cevabı da biraz üstte yazıyor birkaç satır yukarda hii hiii ;)

    Canım Annemmm; kıyamam ben sana çok yordun bu aralar kendini bunun geri dönüşümü kötü olacak diye korkuyorum, beline dikkat et lütfen :(

    evimin dekoratörü; ahh ahh ne yakışırdı bana di mi ;)

    Elifinelizi; gülerken şu burnumda kırışmasa o zaman herşey daha güzel olacak ama neyse :) rutindense her kareye farklı renkler sokabilmek ne güzel!

    YanıtlaSil
  15. Saçların süper olmuş bunu söyledim mi bilemiyorum ama bomba gözüküyorsun.Maşallah diyeyim:)

    Aa X men de neden Volverine yok?ayrıldı mı ?Hiç haberim yok öyleyse de :(

    Keyifli bir hafta sonu olmuş.

    Benimde eğlenceli -dinlenceli geçti bu hafta sonum öpüyorum canım sevgiler:)

    YanıtlaSil
  16. Elbisene, tacına, gittiğin restorana bayıldım :))

    YanıtlaSil
  17. Kombinini,sacindaki cicegi pek sevdim ^_^
    Guzel gecmis haftasonun Noni'cim, bense soguk bir hava,yaninda montsuz gezememe derdi, biraz alisveris,bir de Transformers sigdirdim, merak etmistin ya; supermis! iyi ki cinemada izledik dedim,o kadar guzeldi,oneririm canim...Optum ^*^

    YanıtlaSil
  18. hersey iyi hosta bu guvercinler teyzeden ne istediler cok merak ettim :)

    YanıtlaSil
  19. İzDüŞümLeR; çok sağol tatlısı ben de rahat ettim özellikle yazın açabiliyorum eskiden çok sıcak gelir toplardım :) volverine filmde ufacık bir yerde çıkıyor böyle figüran gibi :( ben de öperim kocaman!

    Buket; teşekkürler canım ben de senin trekking'e bayıldım ;)

    FerahFeza; aaa sizin oralarda amma serin oluyor canım dikkat et kendine gerçi ben şöyle püfür püfür esen rüzgarı özlemedim değil çok sıcaklarda da insan dışarı çıkıp birşey yapamıyor :( Transformers'ı ben de kaçırmıyım ;)

    modabulmacasi; teyze onları devamlı besliyor sanırım o gün de yem veriyordu bu yüzden istila ettiler :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...