30 Temmuz 2011

Bugünkü Noni: "40" bir kere maşallah!

Hepinize sıcak bir Moskova gecesinden merhaba! Burada havalar o kadar tuhaf seyrediyor ki, gökyüzüne bakıyorsunuz güneşli, şemsiyeye gerek yok diye çıkıyorsunuz ama daha yolun yarısında bir bakmışsınız yağmurdan sıçana dönmüşsünüz, sonra bir de fırtına neye uğradığınızı şaşırıyorsunuz. İşte bugün de o dengesiz günlerden biriydi! 
Havalar dışında kötü seyreden şeylerden biri de bitmek bilmeyen kaldırım çalışmaları! Evimizin önü delik deşik vaziyette, yürümek ne mümkün! Bir tek bizim caddeyle kalsa iyi, Moskova'nın en ünlü caddesi Tverskaya bile kazılmış vaziyette. Son günlerde 35 dereceye kadar çıkan sıcaklıklar nedeniyle sokağa çıkmak pek içimizden gelmiyordu gerçi ama bu çalışmalar da üstüne tuz biber ekti. Söylenenler ne kadar doğru bilmiyorum ama bu kaldırım çalışmasını belediye başkanının eşinin firması yapıyormuş, al gülüm ver gülüm hesabı! 
Şehirdeki kaldırım çalışmaları devam ede dursun gelelim bendeki onarım çalışmalarına... TR'de ailem & arkadaşlarım, burda prensim, blogumda sizler sağolsun kendime geldim çok şükür. Herşey iyi güzel de aldığım kilolara ne demeli?! Üst kısmım teras formatından Fransız balkonuna döndü dönmesine ama alt kısımda hala tık yok! Artık yarasın diye günde 2 bardak içtiğim sütlerden mi yoksa ara öğün olarak yediğim avuç avuç cevizlerden mi nedendir bilemiyorum ben 1 ayda 40 bedene çıkıvermişim!
 Massimo'dan aldığım boyfriend jean dışında (ki onun da kesimi boldu) hiçbir kotumun/pantalonumun içine giremedim. Düşünün bir pantalonu giymeye çalışıyorsunuz ve meret dizden öteye çıkamıyor, sizle dalga geçer gibi duruyor aşşağıda! Uzun süre sığmak için mücadele verdim, evdeki herşeyi talan ettim ama baktım ki olacak gibi değil gittim kendime Zara'dan bu açık pembe kotu aldım... 40 bedene sığabildim çok şükür!
Bu arada saçlarımda ufak bir değişiklik farkettiniz mi? Ön tarafta uzayanlar fazla rahatsız etmeye başlamıştı beni, prensim eline makası aldı fazlalıkları kırptı, kötü bir iş de çıkarmadı doğrusu hii hii ;)
Kaldırım çalışmasını en yüksek topuklu papuçlarımla protesto ediyorum! Olur da bileğimi burkarsam tüm hastane masrafımı belediye başkanının eşine fatura ettireceğim :P
Gecenin kapanışını yapmadan önce en son edindiğim 2 kitaptan bahsetmek istiyorum... Bilge Karasu'nun Göçmüş Kediler Bahçesi'ni aylar önce şu anda ismini hatırlayamadığım bir arkadaşımın blogunda görüp bir kenara not etmiştim. Yazar nur içinde yatsın, asla ona saygısızlık etmek istemem ama içinde masallar olan bu kitabın sonunu ben bir türlü getiremedim. Daha ilk masalda karşıma handiyse, ivecen, kürtünler, kerte alığı, torlak, balkımaz, gürzü, yeğnileştirmek gibi anlamını bilmediğim o kadar çok kelime çıktı ki, bunların ne olduğunu düşünmekten masalın ucunu kaçırdım. Başladığım bir kitabı yarım bırakmak asla adetim değildir ama bu kadar meçhul kelimeyi ve ölmekten, dirilmekten bahseden bir kitabı şu anki halet-i ruhiyem pek kaldıramadığı için devamını getiremedim. Şimdi sırada annemin önerdiği Beki İkala Erikli'nin Meleklerle Yaşamak kitabı var. Peki sizlerin son günlerde okumaktan keyif aldığınız bir kitap var mı? Tüm tavsiyeleri bir kenara not edip bir sonraki İstanbul seyahatimde kullanmak üzere saklayacağım ;)
Hepinize harika bir hafta sonu diliyorum! 

25 yorum:

  1. Nonimmm seni böyle görmek inanılmaz mutlu etti beni :)

    YanıtlaSil
  2. 40 mı? boyle 40 gorunmeye can feda, ben beğendim nice 34lerden güzel olmussun:))

    YanıtlaSil
  3. Canım Nonim harika görünüyorsun ! Hite 40 beden gibi görünmüyorsun :S Pantolonunun duruşuna bayıldım,çok yakışmış bitanemmm :) Çok hoş olmuşsun ordaki yavruşkalar yavru görsünn ;) Sana önerebileceğim kitap Marc Levy-Keşke Gerçek Olsa,Marc Levy-Sizi Tekrar Görmek.Şiddetle öneriyorum :) Vee seni kocaman öpüp susuyorum

    p.s. bloğuna yorum yazmayı özlemişim !

    YanıtlaSil
  4. Günaydın Nonicim, öncelikle çantana bayıldım :)))
    Dediğin gibi bu sıcaklar ne böyle! Moskova ve bayıltıcı sıcaklar, birbirine ne kadar tezat. Aman Allahtan o yağmurlar var da birazcık nefes alıyoruz, serinliyor ortalık kısa süreli de olsa.
    Bu arada ben bir süredir hep Rus yazarların kitaplarını okuyorum, bu topraklara gelmişken Rusların gelmişi geçmişi hakkında onların içinden birilerinden bir şeyler öğrenebilir, anlayabilirim umuduyla. Dostoyevski'nin Delikanlı ve Suç ve Cezası ile başladım. Sonra Tolstoy'dan Hacı Murat'ı ile devam ettim. Şimdi yine Tolstoy'dan Diriliş'i okuyorum. Sırada Turgenyev ve Gorki var :))) Gayet iyi gidiyor tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  5. iki gündür blogunu inceleyip duruyorum,çok samimi söylüyorum hiç sıkılmadığım bloglardan seninki..
    Sadece gözlerim acıdığı için kapatıyorum ekranı...

    bir kere çok güzelsin
    ayakkabıların süper
    ve yüzüğün....

    Sevgilerrr

    YanıtlaSil
  6. çok güzel görünüyorsun.Sır Tutabilmisin Sophie Kinsella,Bayılmışım...Kendime Geldiğimde 40 Yaşındaydım Şebnem Aybar

    YanıtlaSil
  7. iyileşmenize sevindim.ayrıca çokta güzel görünüyorsunuz maşallah.

    YanıtlaSil
  8. sevgili noni seni sevgiyle takip ettiğimi bilmeni istedim o soğuk moskovanın en sıcak insanı sensin bence :) eğer kafa dağıtmak istersen dizüstü edebiyatından çıkan kitapları okuyabilirsin

    YanıtlaSil
  9. Bence bu 40 beden olayı sana yakışmış,daha fazla almamaya özen gösterirsen böyle güzel!
    Ayakkabıların çok cici...Sağlıkla kullan!
    Kitaplar içinse bence roman okusan biraz daha iyi olmaz mı,şu sıcak yaz günlerinde alır götürür seni:)
    Mesela Serenad-Zülfü Livaneli,Kürk mantolu madonna-Sabahattin Ali,Başucumda müzik-Kürşat Başar

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Noni her şey zamanla daha da güzel olacak. Çok iyi görünüyorsun,kilo dediğin nedir ki başkasına verirsin gider :) Sevgiler ... Bu arada ben Ahmet Ümit'in İstanbul Hatırası'nı okuyorum,akıcı bir dili var,İstanbul'un tarihi hakkında bilgi de veriyor,daha ne olsun ?

    YanıtlaSil
  11. Nonicim iyi olmana çok sevindim, hep gül böyle. :)
    İlber Ortaylı - Defterimden Portreler

    YanıtlaSil
  12. Rüyalara çok inanan biriyim.. Bilmiyorum nedendir.. Hislerimin kuvvetine de inanırım, hatta çevrem bile çok inanır hislerime.. Noni'ciğim Seni 2 defa rüyam da gördüm. Ve son rüyam çok çok çok harikaydı. Herşey de harikalaşacak biliyorum ! :)Böyle görmek Seni güzel oldu. :)

    Nasıl güzel papuçlar onlar öyle. Bayıldım ! :)

    Ülkeler farklı olsa da bu başkanların düzenbazlıkları hep baki desene :)

    Tombikce biri olarak 40 bedeni hep sevmişimdir.. :P Yine yakışıyor ya. Tip güzel. Bide boy olmasa, göbekli bi 40lık olunsa o zaman görürdük. :) Kendimi de içine katarak biz böyle de "gerçekten" çok güzeliz. :) Kilo bile herkese yakışmaz yani ;)

    YanıtlaSil
  13. canım benim negüzel gülücüklerine kavuşmak .
    Herhalde temmuz ayı bereketiyle geldi anlıyamadığım sebeple bende birde 3 kilo alıverdim . Yaz sıcak vermek gerekmezmi ? bizim buralarda dengesiz galiba :)
    Demekki dünyanın heryerinde geçerli al gülüm ve gülüm olayları . Bizim parkelerin kaç kere değiştiğini hatırlayamıyorum . ama en kötüsü bize vergi olarak dönmesi :( Pantolonun rengi çok hoşmuş . Ayakkabılarına bittim çok sempatikler .
    Bu ara kitaplardan koptum . Meleklerle yaşamak kitabını sevdiğim Düşlerin rengi Zeynep hediye etti ama halen okuyamadım :)
    D&r en son ziyaretimde keyifli bişiler baktım .
    Gözümü 2 kitap çarptı
    1, Gülse Birsel Yazlık
    2, S*ktir et John C. park
    Edepsiz bir başlık ama ne bileyim herşeyi boşvermek iyi gelir diye düşündüm .:)
    Mutlu kal

    YanıtlaSil
  14. bence harika görünüyorsun

    YanıtlaSil
  15. önemli olan sağlık nonicim 40 beden ne demek??
    sen onu bunu bırak da o ayakkabılara bayıldım, nerden nasıl hemen söylemelisin
    yüzünün tekrar güldüğünü görmek çok güzel, öpüyorum

    YanıtlaSil
  16. nonim canım benim cok ıyı gordum seni gulumsemenle cok mutlu ettın beni :) hıc de 40 beden gibi durmuyorsun kı zaranın kalpları da dardır.. kendine cok ıyı bak.. opuyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  17. o kadar da kilo almis gorunmuyorsun bence! hic moralini bozma, bol yuruyusle incelir o bacaklar:)

    YanıtlaSil
  18. böyle 40 beden olmaya can kurban,hem gayet de yakışmış:))
    zülfü livaneli-serenad son dönemde okuduğum en güzel kitaplardan biriydi ve her zaman ki gibi livaneli'nin bu kitabı da okuyanı öyküye öyle bir katıyor ki..
    tüm bu övgülerimden anlaşılacağı üzere şiddetle tavsiye ediyorum:))

    YanıtlaSil
  19. Çok ama çok güzelsinnnnnn

    YanıtlaSil
  20. kırka kırk bin kere masallah diyorum valla.
    abıklara bittim.
    kitap içi ise güle birsel yazlık
    blogcuların ktapları olan okuyan us yayınalrı kitaplarını tavsiye ederim.
    pucca günlük.
    sorun bende değil sende.
    piç güveysinden hallice gibi.
    tam yazlık bir cırıda bitiyo.

    ama posta uyugun olsun dersen bayılmısım kendime geldiğimde kırktım tam cuk oturur. :)

    YanıtlaSil
  21. Elçinim; canımsın!

    Aysun; teşekkürler canım :)

    Ezgimmm; ben de seni öpüyorum canım, tavsiyelerin için de teşekkür ediyorum ;)

    Ayşecim; bu ne sıcaklar di mi kışı özledik mi ne :P Ben de Tolstoy'un Anna Karenina'sına başladım şimdi ;)

    DarLa; güzel yorumun için çok teşekkürler, keyifle okuyorsan ne mutlu bana :)

    gamze; tavsiyelerini yazdım bir kenara, teşekkürler ;)

    NAZLI; şımarabilir miyim :) evet daha iyiyim çok şükür geçti kötü günler...

    zişniko; oyyy ne tatlısın sen teşekkürlerrrr :) dizüstü edebiyatını duydum ama içimden nedense pek okumak gelmedi, pucca ve diğerlerinin tarzları bana çok uzak geliyor...

    BAYKUŞ GÖZÜYLE; Zülfü Livaneli'yi kesin okumak isterim teşekkürler canım ;)

    colette; zaman herşeyin ilacıdır di mi? kitap tavsiyelerin için teşekkür ederim...

    Abuk Kraker; sağol canımmm :) yaf ne çok kitap varmış anaaa yandım ben oku oku bitmez :)

    nil; Allah hayırlara çevirsin canım, inanıyorum bundan sonra güzel günler bekliyor beni ;)
    bu arada yaşasın 40 beden kardeşliği :)

    Elifinelizi; kötü günler geçti gitti artık ağlamak yok ;) temmuz ne getirdi bilmiyorum ama benim göbeğe bol yağ getirdiği kesin :P gülse birsel'i çok severim, yazlığı kesin okuyacağım, diğer kitabı da annem okumuştu, ondan alıp bir bakıyım nasılmış :)

    tubitos; teşekkürler :)

    asu; evet evet herşeyin başı sağlık... ayakkabılarımı geçtiğimiz aylarda internette forever 21'dan almıştım canım ;)

    a. gizem; sağol canım sıkıntılarımı geride bıraktım, gelecekten umutluyum :) ben de öperim...

    mademoiselle marttle; aslında çok yemiyorum da havalar o kadar sıcak ki insanın içinden birşey yemek geçmiyor ama bu göbek neden olduğu gibi duruyor işte bunu anlayabilmiş değilim :)

    eleni; böhüü ama gardrobumu yenilemem lazım herşey dar geliyor artık :P Zülfü Livaneli'nin Serenad'ını listenin başına ekledim ;)

    vintage peony; ayyy şımardım ben :)

    KOVA KADINIYIM BEN; gülse birselin birçok kitabını okumuştum, yazlığı da kesin okuyacağım teşekkürler ;) okyanus yayınlarına karşı pek sıcak bakmıyorum belki önyargılı olmamam lazım ama puccanın kitabında kullandığı dil blogundaki gibiyse okumak istemem heralde...

    YanıtlaSil
  22. Ohh be dünya varmış :)

    Bir önceki posttaki fotolardan sonra yüreğime su serptin bu halinle...

    Böyle gayet hoşsun hiç kilo fazlalığın varmış gibi gözükmüyorsun.Sağlığın keyfin hep yerinde olsun yeteki Noni'cim gerisi düzelir merak etme :)

    Kitap tavsiyesi olarak Dan Brown tarzı seversen Olasılıksız ve Empati'yi tavsiye edebilirim.Kurgular çok iyiydi ve acaip sürükleyici...

    Ama daha soft bir şeyler okumak istersen Alain de Botton'un her kitabı diyebilirim.Çok güzel saptamaları var ki kendisi zamanın modern feylezoflarından sayılır:)



    Sevgiler,öpücükler:)

    YanıtlaSil
  23. harika görünüyorsun...seni hep böyle görmek istiyoruz...ve zülfü livaneli serenad diyorum mutlaka okumalısın harika bir roman...aslında insanlık tarihinin ne kadar kötülüklerle dolu olduğunu gösteriyor ya...
    sevgiler aylin

    YanıtlaSil
  24. harika görünüyorsun hayatım, çook güzelsin..
    ceviz tam bir yağ deposu, 2 tane sadece yenmeli'miş :(

    YanıtlaSil
  25. Canım,
    Ay o kadar çok mu ara verdim ben yaw?? Sen çok yazmış olmalısın.. Evet evet ben bu kadar ara vermiş olamam... :(
    Neyse ikinci kitabı okuyalı eepy oldu keyif alacağına eminim..
    Sarıldımmm.. :)
    E.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...