03 Temmuz 2011

Masalsı...

Moskova'nın bana göre en iyi sushi restoranlarından biri olan Turandot'u daha önceden cep telefonumla çekerek kendisine büyük bir haksızlık etmiştim, ilk fırsatta bunu telafi etmek istedim. Turandot'un içi o kadar masalsı dekore edilmiş ki yemek yerken insan kendisini çocuk kitabında geçen bir masal kahramanı gibi hissediyor... Sunumdan, dekorasyona, servisten, canlı müziğe kadar dört dörtlük bir mekan... Ben değil fotoğraflarım konuşsun en iyisi ;)
Ne alaka demeyin :) Benim bir restoranda en önem verdiğim kısımlardan biri de budur... Eğer WC pis ve bakımsız ise yemekleri beğensem bile o yerle ilgili fikrim anında değişir... Neyseki Turandot her konuda sınıfı geçiyor ;)
Şömineler değil ama biz yanıyoruz, Moskova şu sıralar 34 derecede seyrediyor!
Peki sizin oralarda havalar nasıl şekerler?
Hepinize serin bir pazar dilerim!

12 yorum:

  1. Norvec'ten beklenmeyecek kadar sicakti bugun hava. 25 derece! :)

    YanıtlaSil
  2. saray gibi, sahane çok romantik, fotoğraflar muhtesem..

    YanıtlaSil
  3. Colorful; ohhh ne güzel serin serin! kışın Moskova'nın buz gibi soğuklarından şikayet ettim durdum ama 34'te çok fazla yaf, metrolar hamam gibi oluyor ıyk :P

    Aysun; teşekkürler, kesinlikle içinde insan kendisini prenses gibi hissediyor :)

    YanıtlaSil
  4. inanılmaz sıcak yaşıyoruz adanada nonicim ben buraya bayıldım gerçekten masalsı bir dünya çok hoş bir yermiş birgün böyle bir yerde olmayı isterim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. vizede kalktı belli mi olur belki görürüz oraları :)

    YanıtlaSil
  6. Wasabi prawn diyorum...!!! :)

    YanıtlaSil
  7. rüya gibi bir yer. bir evvelki postuda hatırladım.

    YanıtlaSil
  8. fikir projeleri; aaa Adana'da şimdi kavruluyordur di mi canım? kolay gelsin size de ;)

    Ezgiiim; hii hii belli mi olur canım :)

    Prensesimmm; ben deeeeeeee :)

    Zeynepcim; hafızan süper canım ;) o zaman telefonumla çekmiştim şimdi makinemle çektim ;)

    YanıtlaSil
  9. He güzel bir mekan!

    Balıkesir'de hava sıkkın. Hala yağsam mı yağmasam mı diye düşünmekte.

    YanıtlaSil
  10. çok güzel bir yer!! gitsem saatlerce otururdum kesin :))

    YanıtlaSil
  11. Elif Ayvaz; ay yağsa da rahatlasa... gerçi burda yağdı ama hala boğuk bir hava var :(

    Buket; öyle canım insanın çıkası gelmiyor :)

    YanıtlaSil
  12. şimi mekanın fotoğraflara bakınca bizim memleketten birinin oraya gidip bir şeyler sipariş ettiğini düşündüm. recep ivedikte sushi restaurantına gidip wasabi yeme sahnesi aklıma geldi. büyük ihtimalle benzer bir sahne yaşanırdı. ama benim gibi kıronun önce gideni oraya girseydi ilk önce kültür şoku yaşardı, lan acaba öldüm mü diye kendi kendine sorardı.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...