04 Temmuz 2011

Rehavet

Tatil sonrası bende bir rehavet, bir isteksizlik sormayın gitsin! Ne bloga yazı giresim var, ne instagram'a bir fotoğraf koyasım... Twitter ve facebook'a zaten alışamadım, orası otomatik yayınlarımdan öteye gidemiyor... St. Petersburg'da çektiğim 1000'e yakın fotoğraf editlenmek üzere sabırla bekliyor...
Hıh tüm bunların yanında elimi o çok sevdiğim hobilerime de atasım yok! Tüm kış soğuklardan şikayet ettim durdum Allah'ın gücüne gidecek biliyorum ama +34 sıcaklarda da insanın bişey yapası gelmiyormuş. Aldığım malzemeler öylece duruyor bir kenarda...
Tatil dönüşü Moskova da bana ayrı bir sevimsiz geldi. Sokakta cıbıldak yavruşkalardan çok yerdeki okkalı tükürüklere gözüm takılıp duruyor. Halbuki geçen sene öyle miydi, herşey rengarenk gelmişti bana... 1 senemiz doldu tabii, benim için şehir keşfedilecek enteresan bir yer olmaktan çıktı artık... Elbette daha gidemediğim bir sürü müze, göremediğim bir dolu tarihi yer var ama elime fotoğraf makinasını alıp çekesim var mı? Hayır yok.
Türk derneği MTKO'ya başkan seçilemediği için bu sene açılmaması gündemde, keyfim kaçtı mı bu duruma? Hayır kaçmadı. Yabancılardan oluşan IWC üyeliğimi bile yenilesem mi bilemiyorum.
Dikiş derslerim bu sene ne zaman başlıyor onu bile araştırmadım, halbuki ne kumaşlar almıştım...
Rus hocamız tatile çıkıyormuş, derslere Ağustos ayında başlayabilir miyiz dedi, hay hay ne demek dedim. Bilse benim bu uyuşuk hallerimi eminim sormaya tenezzül dahi etmezdi...
Listeyi daha da uzatabilirim ama sözün özü; şu aralar dünya yansa benim umrumda değil!
Vahşi bir kısrak gibi yeniden şahlanacağım günler de gelecek elbette ama o güne kadar ben biraz daha rehavete devam ediyim ;)

10 yorum:

  1. Noniimmm okurken uykum geldi ha ! İstanbul aralık ayında gibi karanlık , gri ve yağsammı yağmasammı diye nazlanan yağmurluu hiç çalışasım yok.. yanına kıvrılmaya geliyorum bilesin :)

    YanıtlaSil
  2. BAZEN OLUR ÖYLE,
    HEP KOŞACAK DEĞİLİZ ARADA SAKİN YÜRÜMEK LAZIM :d
    KENDİNE İYİ BAK NONİ
    GÜL SAİM

    YanıtlaSil
  3. Nonicimm canımm bahar carpmıs seni.ama cok sürmeyecegini tahmin ediyorum.sen costunmu tutamıyoruz biliyorum.olsun biraz kendini dinlenmeye ver tembellik arasıra iyidir:) öperim cok:)))

    YanıtlaSil
  4. harika paylaşım emeğinize sağlık
    www.fullguzelsozler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. canım benim silkelen kendine gel bir yerden başla öpüyorum sen, bir tanem

    YanıtlaSil
  6. Guzelcim arada iyidir tembellik bosver. Ben eminim ki bu donemin ardindan yepyeni fikirlerle dop dolu doneceksin ortama ;) Bu arada ben yarin gidiyorum. Suzdal gezimizden sonra ben de pek bir hosum sorma. Gitmek var donememek var biliyorsun bir huzun coktu ki sorma :( neyse ankaraya bekliyorum ve de cooook opuyorum...

    YanıtlaSil
  7. Sen şimdi kabuğuna çekilmiş, enerjini topluyorsun ;) Ve çok yakında bu dinlenmişliğin katkısının ortaya ne güzellikler çıkaracağını tahmin bile edemiyorum ben *-* İyi tatiller Noni :)

    YanıtlaSil
  8. bu molalar olmasa, o kadar verimli olmazdın. bence biraz durmanın keyfini çıkar. :)

    YanıtlaSil
  9. olsun ama noni, hep yüksek tempo olmaz.tembellikte lazım:))

    YanıtlaSil
  10. Hayat; hii hii uyuşukluğum taaa ordan hissediliyor di mi :) gel gel ben yer açtım bile :)

    Güüüül; sen de çok iyi bak tatlısı!

    iyi kalpli canavar; evet haklısın tatlım arada bir molalar enerji toplamak açısından iyi oluyor ;)

    sevil; rica ederim, her zaman beklerim ;)

    Canım annemmm; tamam gelmeme birşey kalmadı zaten Selinimle Derinim beni kendime getirirler ;)

    Tarçınım; biliyorsun burda her zaman bir evin var, ne zaman özlesen atla gel ;)

    Demet; çok teşekkürler, evet hafif hafif kendime geliyor gibiyim ;)

    Zeynep; evet çok haklısın canım ;)

    Buketcim; di mi ama :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...