20 Temmuz 2011

Taçsız Kraliçe

Böyle bir yazıyı hiç yazmamış olmayı dilerdim... Tatlı yeğenlerimin yaptığı komikliklerden, ablamla gittiğim konserden bahsedebilmeyi isterdim. Ama hayatta herşey toz pembe gitmiyor ne yazık ki... Keşke gidebilse. Sihirli bir değnek olsa ve başa dönebilsek. Bugün hayatımın en kötü günlerinden biriydi sanırım. Yok yok sanmıyorum kesinlikle öyleydi. Bugün bir miniğe zorunlu veda günüydü. Kafamda şimdi birçok cümle dolanıyor, daha çok küçüktü, zaten bebek bile değildi, ileriki dönemlerde bunu yaşamaktansa erken gitmesi daha iyi oldu gibi gibi... Ama hiçbir cümle hayal kırıklığımı ve mutsuzluğumu onarmaya yetmiyor. Çünkü kendimi buna çok hazırlamıştım. Ruhen aylar öncesinde... Yeni doğan bebeğini cami avlusuna bırakan anneler, karnı burnunda sigara içenler varken ben bunu çok ama çok hakediyordum bu bana büyük haksızlık diyorum. Sonra hamile olduğumu ilk öğrendiğim zaman sanki dünyada kalan tek doğurgan kadın benmişim gibi bir havaya girmem aklıma geliyor, utanıyorum. Baştan bu kadar böbürlendiğim için belki de böyle cezalandırıldım diyorum. Tuhaf bir şekilde buna bir sebep bulma içersindeyim. Gelgitlerdeyim... 
Sadece bir aylığına kraliçe oldum ben, ve tacımı dünyaya göstermek yerine sonsuzluğa uğurladım bugün...

*** Yanımda olan ailem, telefon açan, mail atan ve buraya yorum bırakan dostlarım... İçten desteğiniz için çok teşekkür ediyorum. Etrafım muhteşem ruhlarla dolu... Ne kadar şanslıyım... Şimdi ruhen denizin dibinde sessiz çığlıklar atıyor gibiyim ama çok kısa sürede yeniden yüzeye çıkıp engin denizde korkusuzca kulaç atacağım. Hepinize sonsuz teşekkürler...

139 yorum:

  1. Nonim :( Çok üzüldüm gerçekten de. Demesi çok kolay biliyorum ama lütfen olumlu düşünmeye çalış. Kendini üzmemeye çalış. Cezalandırıldığını asla düşünme nolur. Belki senin de dediğin gibi en iyisi buydu, böyleydi. Vardır illaki bir sebebi fakat biz bunu hiç bir zaman bilemeyeceğiz. Seni çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  2. ahh nonicim,
    uzulme. bir kere herkes ılk hamıle kalınca aynı duyguları yasıyor. sadece ben dıye.
    demek kı bu kısmet degılmıs. uzulme. her serrın arkasında mutlaka hayır vardır. bu sene ben buna daha cok ınandım. hamılelıgının ılerleyen aylarında boyle ayrılıslar olsaydı daha yıkıcı olurdu. bak bır tanıdık var 5 aylık sanırım ve down sendromu cıktı. sen dusun. :(

    YanıtlaSil
  3. :( Nonimm çok üzgünüm.Sana şu an ne dersem diyim anlamsız gelecek.Yanlızca sakın kendini suçlama ! Böyle olması gerekiyormuş diye düşün.Yaşam sürprizlerle dolu.Bunu kaldırmak zor olsada illa ki bir gün yine anne noni olacaksın.Sen hep kraliçesin.Bitanecik güçlü Nonisin ve bunu hakeden birisin gerçekten...Unutma bitanem...

    YanıtlaSil
  4. fındık kurdu20/7/11 07:34

    İçimde bişeyler eridi okuyunca boğazım düğüm düğüm şimdi , üzülme inşallah daha da mutlu olur ve daha da gülümsersin rabbim çok güzel çocuklar verir sana ..

    YanıtlaSil
  5. Üzülme noni her şeyde bir hayır vardır. En kısa sürede bu mutluluğu tekrar yaşamanı diliyorum.

    YanıtlaSil
  6. herseyin hayirlisi demekten baska care yok üzülmemek elde degil ama yine olur isyan etmek yersiz olur karni burnunda sigara icenleri degilde yillardir caresizce bekleyenleri dusun allah hayirlisiyla bir daha yasatsin o güzel duyguyu saglikla insanllah

    YanıtlaSil
  7. Bu bir ceza değil noni...hiç bir suçun cezası böyle olmaz.Tanrı insanları bu şekilde cezalandırmaz.Bu sadece bir sınav belki senin için.İleride yaşayacağın güzel günler için yürümen gereken bir yol.Samimiyetine teşekkür ederim kendi adıma, içtenlikle duygularını paylaşmışsın.ama bu konuda serinkanlı ol.Daha dün Serenad'da okuduğum gibi dünyaya cüce olarak geldiği için belki de sürekli Tanrıya serzenişlerde bulunan bir aile sırf cüce olduğu için araştırmalarda kullanılmak üzere Nazi Almanyasında gaz odasında ölmekten son anda kurtuluyorlar...İşte umutsuzluğun içinde bir umut öyküsü.Sabır ve serinkanlılık ise vazifen.Çok geçmiş olsun.Elimden gelse ben de yaranı sarıp sarmalamak isterdim...

    YanıtlaSil
  8. Allah sabır versin noni, dualarım seninle. Çok zor bir dönem olduğunu biliyorum, en yakın arkadaşlarımdan ikisinde aynı şeyi yaşadık, ama inan sonrasında çok kısa zamanda tekrar iyi haberler geliyor. Hayırlısıyla en kısa zamanda, sağlıkla bebeğini kucağına alacağına inanıyorum...

    YanıtlaSil
  9. çok çok üzüldüm. keşke bir yolu olsa da hiç yaşanmamış olsa... ama her şeyin sonu değil biliyorsun. lütfen unutma.. en kısa zamanda eski mutlu günlerine dönmen dileğiyle...

    YanıtlaSil
  10. Nonim :( Canım çok üzüldüm. Hamile kaldığını bilmiyordum belkide daha küçük diye söylememiştin.. Canım temiz kalpli arkadaşım..hamile kalmak ve bebek sahibi olmayı çok istiyordun Allah seni geri çevirmeyecek biliyorum ve bir hamile olarak dualarımın kabul görmesi dileği ile sorunsuz hamilelik ve sağlıklı bebek diliyorum Allah'tan.. Bende düşük tehlikesi yaşıyorum ve son gittiğim doktorun " kalan kalır giden gider gitmemesi için bu kadar üstüne düşme belki ilerki zamanlarda sorun çıkar" demişti :( Aslında ne kadar ağır cümleler ama beni rahatlatmıştı.. Şimdi sende daha sağlıklı bebek için gidenin arkasından kendini yıpratma.. Seni seviyoruz ve hep iyi olmanı istiyoruz... Canımsın...

    YanıtlaSil
  11. gerçekten çok üzüldüm...bir yerde okumuştum 3 aylık olana kadar düşen bebeklerde bebeğin hasta doğacağına işaretmiş...üzülme herşey iyi olacak zamanı vardır...

    YanıtlaSil
  12. çok üzgünüm.. ne diyecegimi bilmiyorum.. ama kendini suçlamamalısın, sebep aramamalısın.. kadercilik bu devrede işe yarıyor sanırım biraz..

    YanıtlaSil
  13. uuzn zamandır takip ederim blogunu çoğunlukla yüzümde hep tebessüm bırakmıştır yazdıkların.bugün ise hüzün...aslında denilecek pek birşey yok yazmam gerekir diye hissettim.üzüldüm çok üzüldüm....

    YanıtlaSil
  14. yazını okuyunca çok duygulandım. bence sen bir çoklarından daha çok hak ediyorsun anne olmayı. ama keşke her şey hak etmemizle ilgili olsa. biraz klişe ama, her zaman bunda da bir hayır vardır, demekki bunu da yaşamam gerekiyormuş diye bakmak lazım hayata mutsuz olmamak için. maalesef hayat her zaman bizim istediğimiz şekilde devam etmiyor. neler neler yaşıyoruz her gün. inanıyorum sen bu tatlı ve iyi kalbinle o çok istediğin mutluluğu mutlaka yaşayacaksın. ama belki de senin göremediğin bir nedenden dolayı o zaman şimdiki zaman değil. bir gün eminim ki o zaman da gelecek ve sen çok mutlu olacaksın. ama şu an düşünmen gereken eşinle birlikte olduğun, yanında olduğu ve son yaşananları saymazsak mutlu olduğunuz. daima bunlara odaklan ve şükret her zaman haline. ne mutlu ki sağlıklısınız ve birliktesiniz. sen şükrettikçe inanıyorum ki devamı mutlaka gelecek. sevgiler!

    YanıtlaSil
  15. Daha önce girdiğin yazılardan ne kadar çok anne olmak istediğini hissettirmiştin bize.Benimde hep aklımdaydı şimdi böyle bir yazı okuyunca üzüldüm olanlara değil senin umutsuzluğa düşmene üzüldüm.Bu tarz durumlar bir çok anne adayının başına geliyor ama bu bir daha anne olamayacağın anlamına da gelmiyor.Eminim çok kısa bi zamanda hiç beklemediğin bir anda gerçekleşecek fakat sakın umutsuzluğa kapılma ve sitem etme ben neler duydum ne mucizelere şahit oldum ve burdan okuduğum kadarıyla senin neler atlattığını çok iyi biliyorum kaç yıldır takip ediyorum seni.
    Sen en kötü durumlarda bile ilk başta üzülen ve sonra hemen kendini toparlayan bir kişiliğe sahipsin.
    Ve unutma sen zaten bir kraliçesin.Annen için Baban için eşin için ablan için.Sadece İnşallah ileride kavuşacağın minik biraz sana naz yapıyor ama er ya da geç sen onunda kraliçesi olacaksın.

    YanıtlaSil
  16. Noni çok büyük geçmiş olsun, herşeyin hayırlısını düşün yukarıdakinin bir bildiği mutlaka vardır!Sadece sabırlı ol ve dua et:((

    YanıtlaSil
  17. öncelikle çok geçmiş olsun çok üzüldüm ama kendine dikkat etmeli ve psikolojini bozmamalısın.böyle bir durumu yaşayan birkaç arkadaşım var ve hepsinin bebeği kucağında şuan.moralini yüksek tut ve doktorunun kontrolünde o ok verdiği zaman tekrar dene.ve üzülme..

    YanıtlaSil
  18. Noni seni çok iyi anlıyorum bak ben şuan 29 haftalık hamileyim ama bundan aylar önce 1 aylık hamileyken bebeğimi kaybettim şuan bunu yazarken gözyaşlarım süzülüyor ki acısı hamile olmama rağmen unutamadım. Detaya girmeyeyim noldu biliyor musun 1 ay sonra tekrardan hamile kaldım hiç beklemezken herkes 6 ay sonra ancak derken insanlar bebek bile değil diye avuturken vb vb vb
    İnancını hiç kaybetme ben bu bebeğim için 2. evladım diyorum her ne kadar tıp dünyası ve insanlar o bir bebek bile değildi dese de.
    Lütfen inan bebeğiniz en doğru zamanda gelecek! Dualarım sizinle

    YanıtlaSil
  19. Noni , lütfen böyle deme. Hayatta ne geliyorsa başımıza bir sebebi var. Anneyim, anneliği belki de daha iyi kavrayabilmen için böle tatsız birşey oldu. Ama inan doğduktan sonra olumsuz şeyler yaşamandan daha iyidir. Şimdi çok ama çok sağlıklı bir bebeğin olacağını düşünerek 2.yi deneyeceksin. Negatif düşüncelerden ve özellikle önyargından kurtul. Bak herşey düşüncede başlıyor. Kibir, böbür sana göre şeyler değil. Tabiki ilk duyduğunda mutlu olmuş deliye dönmüşsündür. Ama senin tabir ettiğin gibi böbürlenmek değil bu. Herşeyin hayırlısı tatlım. Senin sağlığın hem bedensel hem de ruhsal olarak önemli. Lütfen kendine haksızlık etme. Ve senin yanında her zaman en başta eşinin, ablanın ve büyüklerinin her zaman olacağını unutma. En kısa zamanda güzel haberlerini bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  20. cezalandırıldığını düşünme sakın. yaptığın hiç bir şeyin bedeli bu olamaz ki...kaybettiğin bebeğin ruhu içinde kalır, yeni bebeğinde can bulurmuş bunu düşün...
    ebru

    YanıtlaSil
  21. Çok geçmiş olsun öncelikle. Allah sabır versin. Bunun böbürlenmekle ne alakası var, lütfen kendinizi suçlamayın ve umut etmeye de devam edin. En azından erkenden bunu yaşadınız dediğiniz gibi. Daha kötü durumlarda evlat acısı yaşayanlar da var. Umarım ileride yeniden aynı heyecanı yaşar ve sağlıkla, mutlulukla kavuşursunuz küçük dileğinize.

    YanıtlaSil
  22. Canım yaaa üzülme sen. Demek ki gelme zamanı değilmiş. Sen huzurlu, mutlu sağlıklı ol ki diğer bebiş çabuk gelsin. Sağlıcakla kal.

    YanıtlaSil
  23. Sevgili Noni, biliyorum şu an gerçekten çok hassassın ve asla duymak istediklerin değil yazacaklarım ama.. İlk 10 hafta içerisinde bizlere veda eden minikleri huzurla uğurlamalıyız. Bu dünyanın şartlarına uyum sağlayamayacak kadar hassas melekler onlar ve vakitlice gitmeyi yeğliyorlar sadece. Yeni ve sağlıklı bir melek için, üzme lütfen kendini.. Bekle. Zamanı geldiğinde...

    YanıtlaSil
  24. Canım,söylenebilecek herşey boş ve anlamsız geliyor.Çok üzüldüm...
    Deniz

    YanıtlaSil
  25. Merhaba,
    Her gün bilgisayarımı açtığımda ilk senin bloğunu okuyorum, günüm neşeli ve güzel geçsin diye.
    Bu kadar tatlı ve güzel gülümseyen insan nadirdir, hayatın değerini bilen. Geçmiş gitmiş olsun inşallah, ama senin adına çok umutluyum, sakın sende umudunu kaybetme. Her şerde hayır varmış derler, böyle düşünmek lazım. Bütün güzellikler seninle olsun, en kısa zamanda dilediğin her şey olsun, gülümsemen hiç solmasın.
    Yüzyüze tanışmasakta seni çok seviyorum.
    yharman

    YanıtlaSil
  26. :(( Cezalandırıldığını hiç düşünme..
    İnşallah bunların hepsi geride kalacak.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  27. canım benim benim ya.. ne denir ki bu durumlarda..sen çok tatlı bir insansın harika bir kişiliğin var düşün blogdan yansıyor enerjin üzülmemek elde değil tabi lakin daha bence çok gençsin o tacı sonsuzluğa yollama hemen ay saçma yazıyorum şuan ama güzelim ne olur üzülme burdan sana dualar yolluyorum...

    YanıtlaSil
  28. canım benim inan okuyunca aynı üzüntüyü bende yasadım seninle.daha cok gencsin ve güclü olmak zorundasın sakın yıpratma kendini.takdiri ilahi.. böyle durumlarda elimizden maalesef ki bi sey gelmiyor.rabbim bundan sonrasında hayırlısını nasip eder insallah.öperim..

    YanıtlaSil
  29. canım beniiiimmmm,ne cezalandırılması Allah aşkına, kıyamam ona da...çok çok iyi olacak herşey....ne yazılır ki...

    YanıtlaSil
  30. Hep derler ya Allah bi kapıyı kapar diğerini açar senin için hayırlısı böyle imiş.Tabiki başıma böyle bişi gelmediği için anlamam mümkün değil ama inan yazını okur okumaz içim hüzünle kaplandı.Kısmet sadece kısmet.
    Öpüyorum Seni Sevgiler.

    YanıtlaSil
  31. Hayatta bazen işler yolunda gitmez.Planlarsın, hayal edersin ama bazen olmaz.O bazen var ya hayatındaki en korkunç anlardan biri olur.Kelimeler, söylenenler hepsi harf kümelerinden başka hiç bir şey ifade etmez.Boşluklar, boşluk olarak kalır bir süre, dolmaz.Böyle anlarda bilinenler vardır, bilindiği halde bilinmek istenmeyenler.Örneğin, zaman;o koca pasta dilimi.Yavaş yavaş yemelisin, tadına varmalısın.Acımtırak gelecektir, bir sonraki lokmalarda belki ekşi, belki sonra şekerli, belki sonuna doğru tadını almaya başlayacaksın ve en son çatalda tam anlamıyla bu pastanın ne kadar muhteşem bir lezzette olduğunu hissedeceksin.O acımtırak ilk tadı hissedip pastayı yemeyi bırakırsan olmaz.Devam etmelisin.Yaşamamız gerekenler vardır, yaşanmasa olmaz.Daha iyisi olamaz.İlla yaşanacak, bu ne senin elindedir ne de o miniğin.Hayatındakiler sana koca bir kucak açmışken mutlaka bulacaksındır daha iyi olmanın türlü patikalarını.Patika diyorum çünkü bu ara yollar kalabalıktır, patikalar daha iyi gelecektir ruhuna.Yine o patikalardan ana-baba-minik yollara çıkacaksınız, hemde bu defa dört çekerle.Yeter ki inan,dua et ve gözyaşlarından sonra derin bir nefes al.

    YanıtlaSil
  32. Ah Noniciğim kaybın için çok üzüldüm. Her şeyde bir hayır vardır, cezalandırıldığını düşünme , eminim harika bir anne olacaksın bir gün.

    YanıtlaSil
  33. Noniciğim,Canım geçmiş olsun.Allah büyüktür herşeyin en güzeli hep gönlüne göre olsun işallah.Sağlığın olduğu müddetçe her şey düzelir ve yenilenir emin ol..öptüm..

    YanıtlaSil
  34. canım benım, nolur kendıne ıskence etme, herseyde mutlaka ve mutlaka bır hayır vardır,zor cok zorrr..ahh bılmezmıyım...dilerim en kısa zamanda,hayırlısıyla,saglıkla bebısını kucagına alırsın, cok sevgıler

    YanıtlaSil
  35. Allah sabır versin Nonim.
    Ne denir ki.... Metin ol. Her bitiş bir başlangıcı müjdeler. Dualarım seninle....

    YanıtlaSil
  36. Canım Noni,
    Lütfen üzülme. Ne söylesem anlamsız olacak, ama oralarda bir yerlerde seni bekleyen bir melek var. Ve yanına geleceği zamanı bekliyor uslu uslu. Sabırlı ol, doğanın bir bildiği vardır eminim...

    YanıtlaSil
  37. ahhh Nonicim sen üzülme önemli olan senin sağlıklı olman nasılsa tekrarı olur..Bu durumu yaşayan ne ilksin nede sonsun canım..Allah gönlüne göre versin, isyan etme bence..Çok geçmiş olsun,sevgiyle ve sağlıkla kal..Halâ bir kraliçesin unutma bunu..

    YanıtlaSil
  38. şeker noni , kendine haksızlık etme . asla suçlama. tekrar sağlıklı bir hamilelik geçireceksin , hem de çok yakın bir zamanda. o hissettiğin duyguları yine hissedeceksin. onlar o kadar güzel duygular ki , ben de hamileyken resmen yüzümde bir gülümseme ile geziyordum , kendimi çok özel hissediyordum ve evet çok özeldim ,pek bir mutlu ve gururluydum . sen de bu duygularla tekrar hamile olacaksın. sen zaten her güzelliğin değerini bilen bir kadınsın , o zaman herşey daha da tatlı olacak ..sevgilerimle

    YanıtlaSil
  39. nonicim, çok üzüldüm gerçekten. ama dünya bir sınav, lüften sabret, emin ol daha hayırlıdır. tabi ki çok üzgünsündür, bunu yaşayan sensin ama sabret. Allah sana tez zamanda hayırlı, sağlıklı bir bebek versin inşallah.

    YanıtlaSil
  40. canımmmm :( çok üzüldüm ama umutsuzluğa kapılmadım... doğru zaman geldiğinde yine taçlanacaksın ben buna inanıyorum... seni çok seviyorum arkadaşım...

    not: mailime türk telini yollar mısın?

    YanıtlaSil
  41. geçmiş olsun, ne dense avunmana yeterli gelmez ama üzülme, hiç olmazsa bebek sahibi olabildiğini biliyorsun.. :)

    YanıtlaSil
  42. çok üzüldüm ama hiç sıkma canını hamile kalabiliyorsun demekki en azından buna sevin isteyipte hamile kalamayan ne kadar çok kadın var tekrar denersiniz yine olur.

    YanıtlaSil
  43. Noniciğim şimdi sana birçoğumuz teselli edici sözler yazacak ve inan ki bunların hepsi de içten sözler olacak. Ben, sen ve çoğu kadın bunu yaşadık. Doktorun da sana söylemiştir mutlaka ama düşük olması arkadan bebek geleceğinin habercisidir. Yani düşük olması hiç olmamasından iyidir. Lütfen moralini yüksek tut,bebek hazır olduğunda kendisi gelecek.Sen çok önemlisin canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  44. Noni boyle dusunmemelisin, genelde her hamilelik oncesinde bir dusuk oluyor, cunku rahim de kendini buna hazirliyor, bazisi cok erken oldugu icin normal dongu icinde karisip gidiyor farketmiyorsun bile. O yuzden bu senin kucagina alacagin bebegin icin hazirlik asamasi diye dusunmelisin. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  45. Canım çok zor duygular, bende yaşadım bilirim, ama sakın umudunu kaybetme tekrar taçlanacaksın hem de en güzel şekilde, ve o dünyalar güzeli tacını tüm evrene göstereceksin.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  46. simdi benim soyleyeceklerimi her anneden, doktordan duyabilirsin. sana of dedirtse de bunlar gerçekler bunu bil. senin hissettiklerini yasayan milyonlarca kadin var bu dunyada.sen secilmis filan degilsin. ben de yasadim.9 haftalikti.ama yine de karninda 4,5 aylik bebegini kaybeden ve suni sanciyla acilar icinde olu bebegi dogurmak zorunda kalan arkadasimdan, 9 aylik bebegini dogurmaya gittiginde coktan olmus oldugunu ogrenen kuzenimden, yeni dogmus bebegini daha yuzunu ezberleyemeden kaybeden hastanede karsilastigim o kadindan daha sansliydim. umarim gercekten hayatinin en kotu gunu bugun olmustur. ve tum kalbimle inaniyorum tacini geri alacaksin. tanimiyorum ama seni seviyorum.

    YanıtlaSil
  47. Bugün sabah 6:30 da ateşli oğlumu ayağımda sallarken,eşim işe hazırlanıyorken bize baktığını farkettim ve o an aklımdan geçen şeyleri onunla paylaştım: Şu an kaybettiğim diğer bebekler aklıma geldi,çok merak ediyorum hepsini...
    Sabah sabah ruhum yeniden acımıştı sanırım bu ben onları görünceye kadar devam edecek.derlerki karnında kaybettıgın bebekler öbür dünyada annsi için dua eder yalvarırmış allaha neolur annemı ceneete al diye.Tam 7 sene önceydi kayıplarım.acımsa bugün halen o gunki kadar taze.En iyi gelen şeyse bu dönemde seni gerçekten sevenlerinle birlikte olmak.Cümleler yetersiz kaldı, boğazımda bir düğüm.Sen inanki yüregindeki kocaman sevgiyle en büyük kralicesin.sarıldım sıkıca sana...

    YanıtlaSil
  48. noni cim şimdi üzülmen çok normal, o minicik şey insan vucüduna yerleştiğinde bir anda herşey anne olmakla ilgili oluyor, sen anneliğin en çok yakışacağı kadınlardan birisin, demek ki henüz zamanı değilmiş, kafana takma ve kendini hayatın akışına bırak, hediyeniz ve tacın zamanı gelince sonsuza kadar senin olacak, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  49. Noni, seni çok iyi anlıyorum. Benim miniş beni üç aylıkken bıraktı gitti. Hala ultrason görüntülerine bakıp ağlıyorum. Neden beni bırakıp gittin diye ama böyle olması gerekiyor. Tanya o zaman bana sunu yazmıştı:'O dunyaya gelmeye hazır bir ruh değilmiş!'. Bu benim içimi çok rahatlatmıştı. Eminim birkaç ay sonra yine hamile kalacak ve çok ama çok tatlı bir bebişi kucağına alacaksın.

    YanıtlaSil
  50. uff her zaman neseli yazilarini okudugumuz burada bu uzucu postu okumak cok keyifsiz.. gecmis olsun Nonici.. Cok uzulme ama.. Yeniden denemeye devam et.. Strese girip cok uzulursen sureci daha da yavaslatmis olursun.. Her seyde bir hayir var derler... Kendine her zamankinden iyi davran! Asli

    YanıtlaSil
  51. ahh nonim seni 2008'den beri okuyorum ama ilk defa gerçekten yanında olmak istedim, elini sıkmak, her gecenin bir sabahı var demek, daha çook vaktin var en güzel anne olmak için demek, belkide sadece susmak ama yanında olmak istedim. Kilometrecelerce uzaktan seni sevmişim ben, güzel gözlerin hep pırıl pırıl, hep umutla baksın. Zeynep

    YanıtlaSil
  52. benim tatli arkadasim....sakim umutsuzluga düşme...cezalandirildigini dusunme....herseyin en en hayirlisini bekle sadece...ve eminim yaşayacaksin umdugun...bekledigin tum guzellikleri....2-3 sene evvelini hatirla...ortada prens mrens olmadigi donemleri....ne kadar degisti hayatin bu kisa zaman diliminde degil mi...en hayirlisini bekle...GELECEK:-)

    YanıtlaSil
  53. sevgili sibel,

    seni çok iyi anlıyorum. bu tip durumları atlatmanın en güzel yolu, rasyonel yaklaşımdır. herşeyde bir hayır vardır, eminim bunu sana binlerce kez söylemişlerdir ama inan doğru. ve senin de özlediğin annelik öncesinde belki bu deneyimi yaşaman, bir perspektif kazanman gerekiyordur. İlk bakışta buruk görünen durumun içinden çıkarabileceğin bir sürü güzellik olduğundan eminim. o nedenle bu olayın karanlık değil aydınlık yanına bakıp, eskisinden de sağlam çıkacağından eminim canım. tüm kalbimle, başak

    YanıtlaSil
  54. Canım ya herşeyin hayırlısı bunu böyle düşün rabim demek boyle istedi belki bu senini onun için daha iyi oldu.

    YanıtlaSil
  55. :(:(:( ne kadar çok bebek istediğini yazdığın postlarda görüyoduk noni çok üzüldüm :( Hayırlısı böyleymiş demekten başka bi yol yok sanırım.Lütfen vazgeçme bebiş yapmaktan tamammı çok çok çokk iyi bi anne olucaksın sen...

    YanıtlaSil
  56. nonim ,noni yine olur ,daha çok gençsiniz,ablam 4.den sonra eline alabildi evladını şimdi 14 yaşındalar,
    bu ceza degil ,rıskı olan dünyaya geliyor

    YanıtlaSil
  57. Sevgili Noni, acını anlıyor, sabırlar diliyorum.

    Ben de yaşamıştım. Biliyorum, şimdi ne desem teselli edemem ama inan bana doğa bazen gerekeni yapıyor. Şimdi uzun uzun bilimsel açıklamalara girecek değilim ama sanırım hayırlısı böyleydi. En kısa zamanda sağlığına kavuşup o mutluluğu yeniden yaşamanı yürekten diliyorum.

    YanıtlaSil
  58. Çok geçmiş olsun :( Her kadın hamile olduğunu öğrendiğinde, kendini dünyadaki tek doğurgan zannediyor bence. Kendini suçlama lütfen. Sabırlar dilerim.

    YanıtlaSil
  59. Noni'cim seni nasi teselli edecegimi bilmedigimden en iyisi hic yazmasam mi dedim.. ne denir ki.. acini derinden hissediyorum ve paylasiyorum.. kendine iyi bak lutfen *zUzU*

    YanıtlaSil
  60. ah nonicim hamilelik haberini bekliyordum hep, evrene gönderdiğin mesajlarına eşlik etmiştim bütün kalbimle... şuan seni o kadar iyi anlıyorum ki birebir yaşadım, yıkıldım, eşimle kavga ettim, kimseleri görmek istemedim, o andan itibaren herkes hamile gibi gözüme gözüme girdi, üstelik 5 ay beklemiş ve öyle hamile kalmıştım, ilk denemede hamile kalanlardan nefret ettim :( çok eksik çok aciz çok çaresiz hissettim kendimi... ve tam tamına 1 sene geçti çok uzun ve çok zorlu süreçti... çok şükür ki şimdi hamileyim :)))(inanmayacaksın ama bu sene hıdırellez de gül ağacına nilüfer ablanın eşinin ve kızlarının olduğu çok güzel bir fotoğraf vardı onu asmıştım) dileğim hayırlısıyla bu dönemi çabuk atlatman ve en kısa zamanda sağlıklı bebeğini kucağına almam... gerçekten herşeyin bir sebebi var Allah sabır versin

    YanıtlaSil
  61. Sebep yok nonim, doğal seleksiyon. Aynı şeyleri biz de yaşadığımızda çok sorgulamış, yanıt bulamamış ve yanıtlanmamış her sorumuza olduğu gibi bize sunulan tüm gerekçelere öfkelenmiştik. Tek bildiğim onun sağlıklı olarak hayatını idame ettirecek kadar güçlü olmadığı idi. Bazen sınanıyoruz böyle, sınandıkça da güçleniyoruz. Salma sakın kendini. Herşeyde önemli olan sensin. İnanmaya devam et... Kalbim seninle...

    YanıtlaSil
  62. Üzlüme demicem sana, üzül ama kendini bırakma çabuk toparlan. Daha çoook taçların olur dünyaya göstereceğin inşallah. Bende çok taçlar uğurladım, ama en doğru zamanımda gerçek tacıma sahip oldum, seninde öyle olacaktır inan ve umudunu yitirme ve benim düştüğüm hataya düşüp isyan etme. Şimdi birlik olmak ve seviklerine kenetlenmek zamanıdır, düştün artık toparlanıp kalkmak zamanıdır, ne kadar çabuk toparlanırsan o kadar çabuk kabuk bağlar unutulur acın. Acın çabuk bitsin ki sende yeni taçlar yapabilesin. Unutma ki sen istediğin zaman bir taca sahip olabilirsin, ama çok isteyipte sahip olamayan o kadar çok var ki, şükret ve toparlan. Hatta hemen başla...
    Özlem

    YanıtlaSil
  63. Geçmiş olsun Noni. Çok üzüldüm.

    YanıtlaSil
  64. Che bella questa foto Noni...commovente. Sile

    YanıtlaSil
  65. Sibel, bir kadinin hayatta yasayabilecegi en aci durumlardan birini yasiyorsun, ne desek bos ama yine de, cok uzulmemeye calis, sonsuza kadar cocugun olmayacak diye bisey yok, genc bi kadinsin, cok mutlu olacagina ve bir gun bu blogda minnos bi bebek gorecegimize yurekten inaniyorum..

    YanıtlaSil
  66. çok geçmiş olsun...Umarım kısa zamanda hem ruhen hem bedenen toparlanır biran önce anneliği tadarsınız...

    YanıtlaSil
  67. Çok çok üzüldüm :( Ama geçecek, eminim tekrar hamile kalıp tacını başına takacaksın. Hakkımda hayırlısı böyleymiş de, kendini sakın suçlama.

    YanıtlaSil
  68. Nonicim, seni senelerdir okuyorum ama ilk defa yorum yaziyorum. Verdigin habere icten uzuldum. Herseyde bir hayir vardir canim. Umarim en kisa surede cok cok guzel haberler verirsin.
    Filiz

    YanıtlaSil
  69. Noni, cok uzuldum ama ne derler herseyde bir hayir vardir... umarim en yakin zamanda saglikla mutlulukla alirsin bebegini kucagina :( Zelda

    YanıtlaSil
  70. ah nonicim inan çok üzüldüm.. :(:( bir anne olarak hislerini çok iyi anlıyorum. Allah yardımcın olsun. hakkınnda hayırlı yazılar yazsın Rabbim. sana şu kadarını söyleyim Rabbim vakti geldiğinde inşallah sağlıkla kucağına verecektir bebeğini. her şerde bir hayır vardır canım. seni çok öpüyorum ümidini asla ama asla yitirme..
    Mehtap

    YanıtlaSil
  71. :(( Çok üzüldüm Nonicim.
    Böyle bir durumda söyleyecek birşey bulunamıyor malesef.
    Ama herşeyde bir hayır var diye düşünmeye devam et.

    YanıtlaSil
  72. çok üzüldüm, Allah sabır versin :( ama inan ki o bebek sağlığı yerinde olmadığı için düştü. sırada sağlıklısı var, ben inanıyorum:)seni okurken bizi o kadar mutlu ediyorsun ki, o kadar pozitifsin ki, bizim dualarımız kabul olacak, inanıyorum. hiiç üzülmeyin, noolur...

    YanıtlaSil
  73. Allah sabırlar versin... Ne denir ki..

    YanıtlaSil
  74. bloguna her girdiğimde hamile olduğun haberinin olmasını ümit edip dileyenlerden birisiydim. Çok arzu ettiğini biliyordum okuyordum.
    Bu yazını okuyunca öyle çok üzüldüm ki ama lütfen güçlü olmaya çalış.Senin evrene gönderdiğin pozitif enerji sana mis kokulu gülücüklerle gelecek inşalah ben buna inanıyorum.Ve bugün hurriyet haberde ki bir haber senden çok daha kötü durumda olanlara ne büyük ışık olup umutlandırmıştır bebek bekleyeleri.
    Minik bir kalbin ailenizi şenlendirmesini hayırlısıyla diliyorum.
    Sevgilerimle
    Eda
    http://ceyizkiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  75. Selam ben Büşra..Sizi düzenli olarak takip edenlerdenim fakat daha önce hiç yorum bırakmamıştım..Akşam üstü yazınızı okuduğum vakitten beri ne yazsam diye düşünüyorum..İnanın okuduğumda çok üzüldüm ve düşündüm.Yalnız olmadığınızı biliyorum eminim derdinizi paylaşacak çok sıcak kalpler vardır yanınızda fakat ben ,uzaklardan bi yabancı da sizin derdinize ortak olmak istedim.Hayat bazen istediklerimizi vermiyor bunu en içten hissedenlerden biri de benim şu sıralar..Bu yüzden sizi kendime yakın buldum..Ama üzülmeyin sizden alınan size bi başka zaman geri verilecektir..Buna inanıyorum siz de inanın..Kucak dolusu sevgiler..

    YanıtlaSil
  76. Nonicim,

    Neler hissettiğini çok iyi biliyorum. Aynı şey benim de başıma gelmişti çünkü.

    Bunu biliyorsundur ama bu kadar erkenken olması kötü bir şey değil çünkü bu embriyonun sağlıklı olmadığının göstergesi aslında.

    Sana naçizane tavsiyem factor X (10) testi yaptırman ve kanının pıhtılaşmasında bir sorun olup olmadığına baktırman. Bazen en ufak bir pıhtı bile gebeliğin gidişatını etkiliyormuş.

    Yine olumlu tarafına bakarsak, hamile kalabiliyorsun!
    Bu çok önemli, sonuçta senelerce deneyip başarısız olanlar çiftler var. Lütfen moralini yüksek tutmaya çalış ve en beklemediğin anda sağlıklı bir bebeğin hayatına gireceğini unutma!

    Sevgiler,
    Hesi

    YanıtlaSil
  77. Gözlerim doldu.. İnan görmüştüm rüyasını. Hatta yorum yazıştım.. Senden hamile olduğunun haberini almak istemiştim cevaben.. Çok güzel bi haber gecelek Sen'den rüyam da Mevdoş Teyzeyle Seni sizleri gördüm demiştim.. Hissetmiştim miniğin varlığı. Çok dualar da etmiştim. Ablama ederken hiç geri de bırakmadım adını. Önce Senin adını dedim ki ; O ablamdı ztn.. Önce onu demek bencillik gibi geliyordu.. Önce Sibelciğim diyordum sonra Ablacığım.. Dualar sonrası ve rüyalar sonrası beklediğim haber değildi bu.. Fakat okur okumaz aklıma ilk gelen bugün izlediğim bir haber.. Tam da bu akşam izledim.. Bir kadın, 17 yıllık evli.. Ve 18 Bebeğe hamile kalıp kaybetmiş.. 19. Bebeğini kollarına almış hali gözümün önüne geldi... Mutluluğu... Sen hakediyorsun ve olacak.. 18 Bebeğinin acısıyla pes etmemiş kadın en güzel kanıt ki Sen de hakediyorsun ve olacak !

    YanıtlaSil
  78. Çok geçmiş olsun.
    Her işte bir hayır vardır ,sakın unutma ! kendini de suçlama...
    Moralini yüksek tut,sabırlı ol.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  79. canım çok üzüldüm ama kendini suçlama sakın ! beş ay evvel kardeşimde aynı şeyi yaşamıştı şu an tekrar hamile. herşeyin hayırlısı. söylemesi kolay ama kendini çok üzme. sevgiler..

    YanıtlaSil
  80. cok cok üzüldüm..okurken doldum tastim..Allah sabir versin,herseyde hayir vardir. Nonim inan karanligin sonu aydinlik oluyor.Cok güzel insanlar,ailen var,onlarinda destegi ile cabuk toparlanirsin umarim..Cok güzel günler var seni bekleyen..

    YanıtlaSil
  81. Canım,

    İki kere okumak zorunda kaldım acaba yanlış mı anlıyorum diye, keşke yanlış anlasaydım, çok üzüldüm ne desem bilmiyorum söylenecek çok şey var aynı zamanda pek yok,üzülme demek kolay değil ama gerçekten üzülme herşeyin hayırlısı ve inanıyorumki en kısa zamanda bir melek kollarında olucak ve bu günleri hatırlamıycaksın bile. Kendine çok çok iyi bak.

    Sevgiler,
    Karin Şen Cankan

    YanıtlaSil
  82. düşük yapmak senin tercihinde olan bir şey olmadığı için hayırlısı diyip sabır göstermekten başka b,r şey gelmiyor elden. yine de ateş düştüğü yeri yakar elbet.yalnız belki seni biraz daha iyi hissettirebilmek adına bunu yaşayan tek kadın ben değilim diye düşünebilirsin. http://yurthaber.mynet.com/detay/antalya-haberleri/18-kez-dusuk-yasadi-19uncuda-anne-oldu/29035 şu haberde olduğu gibi:)

    YanıtlaSil
  83. Boyle zamanlarda iki kelimeyi bir araya getiremeyen bir insanimdir. Cok uzuldum sevgili Noni, kalbim seninle, en kisa zamanda kalbinin,ruhunun iyilesmesi dilegiyle, sevgiler Norvec'ten

    YanıtlaSil
  84. Sadece üzgünüm...
    Ama eminim ki sen o guzel kalbinle ve cevrendeki sevgi dolu insanların destegiyle cabucak toparlanacaksın, toparlanmalısın.Cok cok gecmis olsun.

    YanıtlaSil
  85. İçim sızladı yazını okurken, gözlerim doldu taştı... çok zor biliyorum ama geçecek bunlar onu da biliyorum... Sakın kendini suçlama, bu kesinlikle bir ceza değil, tam aksine bir sınav...

    Ben de yaşadım bu durumu, o zaman doktorum bana üzülme yaşasa bile sağlıklı bir bebek olmayacaktı demişti inanmak istememiştim, ama sonra kızıma hamileyken vücudum onu atmak istediği halde kızım var gücüyle savaştı ve şimdi benimle... ve inan hayatta ki bütün acıların, sıkıntıların en etkili ilacı... Umuyorum ki çok yakında kucağına alacağın sağlıklı meleğin senin ilacın olacak...

    Acını yaşamaktan çekinme ama unutmaki ruhen ne kadar çabuk toparlanırsan, bedenin de o kadar çabuk toparlanacak bunu sakın unutma...

    Sevgiyle Kal...

    YanıtlaSil
  86. Geçmiş olsun, çok üzüldüm. Acısı derinlerde kalsada, ilerde gelecek yeni bebek bu üzüntüyü azaltacaktır. Sevgiler

    YanıtlaSil
  87. cnm nonim
    benim etrafımdada buna benzer bir çok örnek var , bunları anlatmak sana teselli vermeyecek biliyorum... herkesin acısı kendine...
    sen bunu blogunda bile yayınlamamıştın, sanırım sadece ailenle paylaştın. bunun adı böbürlenmek değil kendince korumaya bile çalıştın. lütfen kendini yıpratma, ben inanıyorum ki ilerleyen aylarda çok tatlı bir prens yine gelip kapını çakalacak . Lütfen üzülme, bizi sensiz bırakma
    VAHİDE

    YanıtlaSil
  88. Sibelcim seni anlayamam sanırım ama tahmin edebilirim belki neler yaşayıp , hissettiğini...Şimdi ne desem de teselli değil biliyorum...Okuyunca cidden çok üzüldüm...Geçmiş olsun ve hakkınızda hayırlısı olsun! Seni çok seviyorum...

    YanıtlaSil
  89. Çok üzüldüm ama aynı durumu yaşadım ve eminim en kısa zamanda yeniden prens veya prensesinle kavuşacaksın

    YanıtlaSil
  90. çok geçmiş olsun Noni,böyle durumlarda ne diyeceğimi hiçbir zaman bilemem, sadece çok üzüldüm, hele ki hiçbir problem olmamasına karşı ve deligibi istememize rağmen hamile kalamıyorken,en azından belki de küçük bir avuntu, hamile kalabiliyor olduğunu bilmek bile iyi birşey olsa gerek:( bir an evvel iyileşip, güzel, sıcak samimi yazılarınla ve fotolarınla aramıza dönmeni diliyorum. tekrar geçmiş olsun.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  91. Noni ablacık üzülme sen...
    Bunların hepsi geçecek..
    Ve sen yine mutlu olacaksın.
    Güzel haberler alacaksın..
    Burada bu yazıyı okuyunca çok üzüldüm..Ama hayatın bize neler sunacağını kestiremiyoruz işte..
    Umarım en yakın zamanda iyileşirsin...

    YanıtlaSil
  92. Instagram'da yazdım, söylenen hiç bir şey acını dindirmez ama neden böyle olduğunu bebeğini kucağına aldığında anlayacaksın, demek ki senin doğman gerekiyormuş diyeceksin.

    YanıtlaSil
  93. Noni çok geçmiş olsun.Çok üzüldüm.İnş en kısa zamanda toparlanırsın.Herşeyin hayırlısı olsun sizin için , kendine ii bak

    sevgiler

    sevilay

    YanıtlaSil
  94. öncelikle çok geçmiş olsun şuan neler hissetiğinizi çok iyi anlıyorum. zamanla herşey yoluna girecek. İnşallah en yakın zaman da tekrarda minik bir mucizeniz olur. Ben tekrar 6 ay sonra hamile kaldım. Hamileliğim boyunca çok korktum oda karnımda ölecek ve alacaklar diye. Çok şükür şimdi kucağımda. Onlar birer mucize ve sizde şanslı insanlardan birisiniz çünkü doğurganlığınız var bunu unutmayın. Hülya Sezen

    YanıtlaSil
  95. Nonicim,

    31.hafta hamileliğime girerken bu satırları okumak içimi nasıl da acıttı bilemezsin..Allah sana birbirinden güzel ve sağlıklı evlatlar nasip etsin..Karnımdaki bebeğimle ve Allah'ın izniyle bunu diliyorum ...

    Yurdanur..

    YanıtlaSil
  96. nonimm ne sıcak adın senin gibi sözcüklerin gibi sana yakıştığı gibi kimsede durmaz bu isim..
    ve sana yakışmaz bu hüzünler.. yolun çok başı biliyorum benim sözlerim geri getirmez biliyorum başa gelmeden acısı bilinmez.. herşey boş gibi ama hayat devam ediyor ve sen çok güçlü bir kadınsın..
    seni buradaki yazılarından ve bir kaç mailleşmemizden tanıyorum sadece. sesini bile değil, yazını tanıyorum! ama öyle iyisinki ruhuna dokunduruyorsun herkesi..
    buradaki herkes gibi seni sevdiğimi bilmeni istedim..

    YanıtlaSil
  97. Noniim..

    Özlemişim buraları, çok fena hem de.. Böyle bir yazıyla karşılaşmak tabiiki üzdü beni, ama senin neler hissettiğini ne ben, ne de başkaları anlayamayız.. Allah yardımcın olsun.

    Kesinlikle cezalandırıldım şeklinde yaklaşmamalısın olaya. Geçen gün internette okuyordum hamileliklerin %20'si düşükle sonuçlanıyor diye. Herşeyin bir sebebi olduğuna inanıyorum. İnşallah bu şer olarak görünen üzücü olayda senin için bir hayır vardır. Ve inşallah en kısa zamanda sağlıklı bir bebek dünyaya getirirsin..

    Kendine çok çok dikkat et. Ve herzaman şükret ki, etrafında bu kadar güzel, seni her daim düşünen, herzaman arkanda olan bir ailen ve eşin var. Sırf bunları düşündüğünde bile 1-0 önde başlıyorsun hayata.. Bardağın dolu tarafını görmek seni özellikle bu günlerde feraha ulaştıracaktır, eminim...

    Sevgiler,


    Serra.

    YanıtlaSil
  98. İkiz abilerim doğduktan 5 saat sonra vefat etmiş..Allah korusun,ya kokusuna alışıp kaybetseydin..Ben de annemi kaybettim,herşeyine her haline alışmışken... Allah sabır versin ama asla ceza diye düşünme..

    YanıtlaSil
  99. Onca zamandır gelir okurum, ilk defa yorum yazıyorum.

    Kafanı ütülemekten korkarak kısacık bir alıntı yazacağım, Hamlet der ki Horatio'ya:

    "(...) Bir serçenin düşüşü bile ilahî takdire göredir. Takdir bugüne ise, yarına değildir; yarına değilse, bugünedir; bugüne değilse bile yarın gerçekleşecektir; hazır olmaktır tüm gereken."

    Noni, bir sebep arama olanlara. Bir suçlu yaratma kafanda. Zamanı gelmemiş, hepsi o.

    Bir şey daha: Kraliçe olmak için anne olmak gerekmiyor.

    Gönlünce olsun herşey.

    YanıtlaSil
  100. Noniii, yazını dün okudum, çok üzüldüm, bugün yorum yapmaya geldim, baktım herkes zaten söylenebilecekleri söylemiş. Klişe olacak ama zamana bırak, hayırlısı ile sen yine hayallerindeki kraliçe olursun, sıkıntı yapma kendine, pozitif olmaya çalış ve olan herşeyin bir sebebi olduğunu unutma.

    YanıtlaSil
  101. Zor olacak ama atlatacaksın.Üzüldüm,yine de seni güzel fotoğraflarda güzel hallerde görmek dileğiyle..
    Turkuaz Kıyılardan sevgiler...

    YanıtlaSil
  102. Yazının sonuna geldim zorla bir nefes aldım,göz yaşlarımı da zor tuttum.

    Sağlıklı olmadığı için dünyaya gelemedi.Klişe ama hayırlısı buymuş.

    Hissediyorum ki yakın bir zamanda kraliçenin tacı olacak.Annelik en çok Noniye yakışacak.

    YanıtlaSil
  103. en kısa zamanda tatlı mı tatlı, sağlıklı bir bebeğiniz olacağına eminim. kucak dolusu sevgilerimle, aynur

    YanıtlaSil
  104. Canim,hastaydim simdi yorum yaziyorum bende anca, annenin blogdan da gecmis olsun diledim,buradan da cok gecmis olsun canim.Biliyorum ne desek bo$ ama,inaniyorum ki guzel kalbinden gecen hersey sirayla olacak,bak nasil prensini buldun,ben dahil buradan iyi dileklerde bulunduk,bunun da ustesinden geleceksin eminim,sen icini ferah tut,olumsuzluga kapilma.Operim ^*^

    YanıtlaSil
  105. Geçmiş olsun noni ne desem boş. O kadar çok istiyorsun ki ben sağlıklı bi bebeğin yine en kısa zamanda seni bulacağından eminim.Lütfen içini ferah tut....

    YanıtlaSil
  106. ne soylesek icindeki aciyi azaltmayacak, belki de bu aciyi sonuna kadar yasayip elveda demen daha onemli ancak inaniyorum ki o minik melek yeniden seni ve aileni bulacak, her iste bir hayir vardir belki de gercekten hazir degildi bebek

    YanıtlaSil
  107. nonicim çok üzüldüm :( ben de şu sıralar anne adayı olmayı planlıyorum ve hayalkırıklığını çok iyi anlıyorum. ama ikimizin de bir gün çok tatlı meleklerin anneleri olacağımıza sonsuz inanıyorum. çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  108. Noni, çok üzüldüm senin ve eşinin adına... Sizin için birbirinize tutunmanız gereken erken ve büyük bir sınav olmuş... Miniğinizin geldiği cennete geri dönmesinin elbette bir nedeni vardır. Ve elbette ki kendinden sonra sizinle buluşmaya, sizin minik prens ve prensesleriniz olarak dünyaya gelmeye hazırlanan miniklerin yanındadır. Hüznünü doyasıya yaşa ki tekrar ayağa kalkıp yaşamaya devam etmen kolaylaşsın...

    YanıtlaSil
  109. ne denebilir ki? Rabbim kısa bir sürede sağlıklı bir şekilde bir ömür boyu anneliği nasip etsin..

    YanıtlaSil
  110. Nonimm...
    seni sürekli takip ediyorum ama hic yorum bırakmamıstım..azıcık utandım şimdi....cok cok gecmıs olsun...sakın niye ben deme hayırlısı buymus de..en kısa sürede güzel haberlerini alacağımıza eminim....seni içtenlikle kucaklıyorum
    sevgiler
    Seda

    YanıtlaSil
  111. Sadece üzüldüğümü ve burada olduğumu belirtmek istedim.

    YanıtlaSil
  112. Güzel yürekli Noni...
    Pek yakında yeniden aynı duyguları yaşamanı diliyorum tüm kalbimle...

    YanıtlaSil
  113. Bazen hayatimizin alti ustune geldi saniriz ama bilemeyiz ki kimi zaman alti ustunden cok daha hayirlidir, guzeldir.
    Mutlu ol Noni'm..

    Nihalasli

    YanıtlaSil
  114. Hayat enerjine, güler yüzüne hep hayran kalmışımdır Noni, en güzel, en sevecen annelerden biri olucağına eminim, sadece zamanı gelmemiş sanırım diğer yorumlarda da yazıldığı gibi. Uzun uzun yazmıcam, sadece her zaman olduğu gibi yine yanında olduğumuzu bil yeter.
    Bol bol pozitif enerji gönderiyorum İzmir'den.

    YanıtlaSil
  115. Nonicim, kesinlikle bir hayir vardir. Gecenin ardindan gun dogar, gunes acar biliyorsun.
    Cok gecmis olsun dileklerimle,

    Gul

    YanıtlaSil
  116. sen çok tatlı bir anne olacaksın noni, hem de çok kısa zaman sonra. lütfen sen de hep pozitif düşün.

    YanıtlaSil
  117. Gün doğmadan neler doğar Nonicim.. Üzülme kader demekten başka bir şey yok canım..Azcık sabır..Gençsiniz önünüzde uzun zaman var..Sadece sabır canım..

    YanıtlaSil
  118. :( nasıl başlasam bilemedim...
    seni öyle anlıyorum ki.... neden mi.. 1 kimyasal düşük 1 9 haftalık bebeğininin güle oynaya gittiği kontrolde kalbi durmuş diye kürtaj yapılan biri olarak...testlere, adet günlerine sarmış, çok ağlamış, kimi zaman ümitlenmiş kimi zaman koyvermiş biri olarak..... seni anlıyorum...
    şimdi 5 aylık hamileyim.. bazen çok mutlu olmaktan bile korkuyorum...mesela yarın detaylı ultrason var ve ben stresliyim ya bişi çıkarsa diye ... ama sonu var mı bunun.. hayat hep sürpriz hep risk hep sınav .. bunu anladım...seni tanıyor muyum hayır ama .... gönülden diliyorum ki allahım sana yardım etsin seni güldürsün...herşeyde bir hayır var ...sürekli bunu düşünerek yaşadım..güzellikler, sabır, umut seninle olsun...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  119. Senin o kadar güzel br ruhun var ki..
    Güzel günler mutlaka gelecek,sen sadece üzülme <nonicim..
    Sen hep gülen bir kraliçesin..
    Hep mutlu ol,heppppp.<ve lütfen inancını kaybetme..

    YanıtlaSil
  120. Nonicim, dua ediyorum senin için. Daha çok gençsin, hayat dolusun. Sakın yılma hayattan.

    YanıtlaSil
  121. Bu bebeği ne kadar beklediğin yazdıklarından anlaşılıyordu, o yüzden çok üzüldüm..Allah sabır versin..Ama inanıyorum ki toparlanacaksın ve yeniden bir bebişin olacak. Çok geçmiş olsun sevgili Noni..

    YanıtlaSil
  122. :( Nonicim çok üzüldüm, çok geçmiş olsun. biz yine pozitif enerjilerimizi, dualarımızı gönderiyoruz sana. yeter ki sen iyi ol, üzülme. zamanı gelince sen çok iyi, çok güzel bir anne olacaksın.

    YanıtlaSil
  123. Noni çok geçmiş olsun ne kadar geç gördüm ben:( aynısını bende 12.haftada yaşamıştım kızımdan önce
    maalesef nerdeyse 2 kadından birinin başına gelen birşey ve bunun seninle ya da düşündüklerinle alakası yok
    ayrıca sonradan gelecek minik nonilere engel olmayacak ben kuzumu kaybettikten 16ay sonra kızımı kucağıma aldım
    sende güzel haberlerini en güzel en rahat olduğun zamanda umarım bize iletirsin çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  124. Ben annenin blogunda okuduğumda küçük bir sıkıntı sanmıştım. Şimdi gördüm yazını :( Kelimeler boş bu durumda..

    O bebek kaybolmayacak ama buluşacaksınız onunla inşallah.. Hem de cennet kapısında..

    Sevgiler çokca..

    YanıtlaSil
  125. Noni cok uzgunum:(( Ne denir ki? Ben henuz bu hislerin yakinindan gecmemisim bile...Sadece yazdiklarinla kalbimin acidigini soyleyebilirim...

    YanıtlaSil
  126. Canım mrh. inan şimdi okudum, çok üzüldüm bunu bu kelimede anlatmak gerçekten çok zor...Ama herşeyde mutlaka bir hayır vardır dünyaya geldiğinde belkide çok mutsuz olacaktı bunu bilemeyiz. Kendini lütfen topla, Allahın izniyle Anneliği bu güzel duyguyu tekrar yaşayarsın en yakın zamanda...Dualarımız seninle...
    sevim

    YanıtlaSil
  127. Canım Nonim, çok geç gördüm özür dilerim.

    Ruhu ve bedeniyle sağlıklı olduğunda sana geri gelecektir o. İçini rahat tut. Bunu en çok isteyen/hak edenlerden birisin. Sadece şimdilik zamanı değilmiş diye düşünelim. Gelecek ama geri, inan bana.

    YanıtlaSil
  128. Canim Canim Canim Nonim :( ne uzuldum bu yazini okuyunca sana anlatamam! Cok cok uzgunum, tum kalbimle acini paylasiyorum canim arkadasim :(

    YanıtlaSil
  129. sevgili noni,

    seni hep okuyorum ama hic yorum birakmadim. bu yazina kac kez gidip geldim. bu kez sessiz kalmak istemedim. sizin adiniza cok uzuldum. yazdiklarinda haklilik payi var, ama bir sey degismiyor iste.

    cok ama cok gecmis olsun guzel insan. baskada zaten ne soylenilebilir ki ..

    kisa zamanda yeniden hayat ile barisman dilegiyle .

    kucak dolusu sevgiler ..

    YanıtlaSil
  130. çok geçmiş olsun çokkkk üzüldümmm....zaman herşeyin ilacı derler ya yakın zamanda sevineceğini çokkk mutlu olacağını hissediyorum çifte mutluluk olacak hattaa biraz zaman sadece .... çokk öpüyorum

    YanıtlaSil
  131. öncelikle çokk geçmiş olsun.4 yıl önce aynı acıyı yaşadım bende."Sağlıklı olmayan gebeliklerin birçoğunu doğa kendi kendine sonlandırır yoksa etrafımızda birsürü özürlü çocuk olurdu" demişti doktorum.Ondan sonra rahatlamıştım bende.Canından can kopması kolay değil maalesef ama bunlar birçok kişinin başına gelen şeyler.

    YanıtlaSil
  132. çok geçmiş olsun. aynı güzel duyguları tekrar yaşar ve sonuca mutlulukla ulaşırsınız umarım.
    ümidinizi yitirmeyin, kendinizi suçlamayın lütfen...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  133. Aynı şeyi ablam yaşadı..İçiniz nasıl yandı tahmin edebiliyorum..Tanrı isterse yaprak düşmez.Bunu hiç unutmayın..Şarkı sözüdür ve çok doğrudur..Ama noldu bılıyormusunuz suprizzz yine geldii hemde güpgüzel,hemde arası cok yakınken..Şu mübarek günlerde size de diliyorum..O güzel yazıyı okuyacağım o gün İNŞALLAH..Nefes varsa,umut var..Hala yaşıyoruz di mi:))) Çookk mutlu olun çoookk IRMAK

    YanıtlaSil
  134. noniiii cok uzuldum, seni seviyorum ve sana inaniyorum hersey cok guzel olacak!!!!!! limonagaci

    YanıtlaSil
  135. yeni gördüm
    "canımmm" dedim kaldım
    birşey demiyorum daha
    tıp...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...