04 Ağustos 2011

Ağustos Ayının Sürpriz Hamur Çekilişi

Günayyydınnnn!
İşte çalışanlar, evde olanlar, gözünü yeni açanlar, günü çoktan yarılayanlar, mahmureler cimcimeler herkese günaydınnn! Bu ayın sürpriz çekilişine başlayalım mı ne dersiniz? Hadi bakalım:
Klimt'in bir tablosunda yer alan kızıl saçlı kızı kullanarak hazırladığım cam yüzük...
Uyarı: Cam yüzüklerin kesinlikle suyla temas etmemesi gerekiyor!
Kendi yaptığım bej güderi kolye ile matruşkalı küpe...
Yine benim yaptığım kırmızı broş...
Ben bennn bennnn :) Ay megolaman oldum çıktım he!
Benim yapamadığım matruşkalı kürdanlık ve kedili fular...
Aldım mı ağzımın payını oturdum mu aşağı :)
 
Bu ayın kutusu hazır...

Gelelim bu ayın sorusuna:
"Pissi'nin çocuklara öğretici bir mesajı var. Sizce bu mesaj ne olabilir?"
Haydi parmaklar doğru klavyeye ;)

101 yorum:

  1. Günaydın.... Tatlı Pissi bıdıklara der ki: "Tabaklarınızı silip süpürün, sütünüzü için, dişlerinizi her zaman temiz tutun". Her günün birbirinden güzel geçsin Noni.

    YanıtlaSil
  2. "ben sütü çok severim. siz de sevin, için!" olabilir bence bu mesaj :)

    YanıtlaSil
  3. 30 Ağustos Zafer Bayramı ile ilgili mi acaba?
    Ya bu kez bana çıksııınn :)

    YanıtlaSil
  4. Bence kesinlikle "büyükler ne derse desin siz bildiğinizi okuyun" diyor pissi mesajında..

    YanıtlaSil
  5. İşteyim be Nonim.. mahmurluk var.. yorgunluk vaarr.. kışın gelmesini istiyen ruhum vaaarr.. Neyse gelelim çekilişine... :) Hediyeler şok şokella :)Şu yüzüklerinden bir nasiplensemde elimi sudan sakınsam :)
    Bence Pissi çocuklara erken uyumalarını söyleyebilir birde pcde fazla vakit geçirmemelerini :))) Yani bence bunları dese iyi olur :)
    Merakla bekliyoruuumm... Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Günaydınnnn!
    yine süper hediyeler;)
    ben gözünü zor açanlardanım şu an:)


    ne diyor pissi zamanında yatıp uyuyun mu?

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,Pisi' nin mesajı bence="çocuklar tabaklarınızdaki yemekleri mutlaka bitirin,bak Afrika' da açlıktan ölen çocuklar var" dır..

    YanıtlaSil
  8. ye,ic,gul,oyna,eglen,hayatin tadini cikar...Cunku buyuyunce bunlarin bir coguna zamanin kalmayacak....

    YanıtlaSil
  9. oyyyyyyyyyyyyyy nonnişim evrene bi mesaj gönderiyorum bunlar benim olsun:) pisili fulardan yüzüğe broşdan küpeye herşeye bayıldım;)
    ımmmmmmmmmmm öğretici mesaj
    eğitim şart mirim demiştir en başda:) sonra devam etmiştir sütünü iç bak ben ihmal etmiyorum büyümek için süt içmen lazım;)
    valla aklıma birşey gelmedi nonnişim :D

    öpüyorum seni bitanem
    sevgiler
    yıldız111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. bence Pissi çocuklara tatilde bol bol kitap okuyun diyor olabilir :) ben olsam öle derdim:))

    ayrıca hediyelerin hepsine bayıldım ama en çok kedili fulara:)

    duygucan yazıcı
    duygucanyazici@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. Tatilde boş oturmayın, tembellik etmeyin mesajı olabilir belkim :)
    İnşallah bana çıkar :)
    Öpüyorum Noni :)

    YanıtlaSil
  12. Gü-nay-dınnn :)))
    Bence Pissi çocuklara: Büyüklere saygı duyulmasını söylüyordur zira bugünlerde kimsenin kimseye saygısı yok..

    YanıtlaSil
  13. vallahi kolyeye bayıldım ağzım falan düştü görünce ama pissi ne demek ya da kim olduğunu bilmediğinden kazanma hakkımı bir sonraki çekilişe saklıyorum:)
    Kazanacağımdan da eminim yani özgüvene bak :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Çocuğum terli terli soğuk su içme

    YanıtlaSil
  15. Bence çocuklara çok fazla bilgisayar başında kalmamayı tembih ediyordur, yaramaz Pissi :))

    YanıtlaSil
  16. Hımm bence "güneşte fazla kalmayın ve tatil kitaplarınızı okumayı unutmayın"

    YanıtlaSil
  17. sıcaklardan bunalan pisicik çocuklara der ki ,güneşin altında oturmayın :)

    YanıtlaSil
  18. Sevgili noni,

    bence bu sevimli pissi çocuklara "kedilerin bıyıklarının kesilmemesi ve kuyruklarının çekilmemesi gerektiği" mesajını veriyordur.

    sevgiler
    keyfimin kahyası

    YanıtlaSil
  19. Yine döktürmüşsün Nonim :) Ellerine sağlık :*) Bence miso okulların açılma tarihi yaklaşan çocuklara tatilin tadını iyice çıkarmalarını tembihliyor :)

    YanıtlaSil
  20. hayvanları sevin ,onlar için bir kaba su koyun ve onları çok amaa çook koruyuuum :))) bilmem ne kadar yaratıcı oldum ama şansımı denedim:)) sevgiler neslihan

    YanıtlaSil
  21. "boyunuzun uzamasını istiyorsanız,süt içinn!!!":)

    YanıtlaSil
  22. Klimt'in yüzüğüne bittim ben

    YanıtlaSil
  23. bayramda fazla şeker yemeyin

    YanıtlaSil
  24. Bence Pissi,
    Şu yaz günlerinde sokakta yalnız yaşayan canlılara bir kap su koyalım mesajını vermek istemiştir.
    Hediyelerin hepsi her zamanki gibi çok güzel Nonicim:))

    YanıtlaSil
  25. sütünüzü için erken uyuyun:)))Olabilir mi?
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  26. Bence pisi pc başında fazla kalmamalarını söylüyor.Benim de evde kocaman bir bebişi var(kocişim) bütün gece oyun oynuyo çocuk gibi :))) Noni pissiyi gönder bize de ona ders versin :)

    YanıtlaSil
  27. merhaba
    kedicik çocuklar erken yatalım.yatmadan önce sütümü içelim der...
    matruşkalara bayılıyorum marım şanslı olurum.
    http://agonya82.blogspot.com/2011/08/nonihamur-cekilisi.html
    EMİNE YAVAŞ
    emineyvs@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. pisinin çocuklara mesajı:hayvanlara kötü davranmayın...

    Pınar Özgönül

    YanıtlaSil
  29. Bence Pissi'nin mesajı: 'Tabaklarınızda yemek bırakmayın, hatta yemek seçmeyin, hepsini yiyin. Çünkü Afrika'da bir sürü aç çocuk var.'dır.

    YanıtlaSil
  30. OTOBÜSDE TRENDE BÜYÜKLERE YER VERİN DİYORDUR :))

    YanıtlaSil
  31. pisi her gece yatarken ve sabah kahvaltıda koca bardak sütü hüpletmelerini istiyor:)))

    YanıtlaSil
  32. Pissi der ki,
    tatilde olsa kitap okuyun, çalışın:))

    oznur guler

    YanıtlaSil
  33. Bence Pissi, hayvanlara eziyet etmeyin, onları sevin ve mümkünse bu sıcaklarda yanan hayvancıklar için kapının önüne bi kap su koyun demiş olabilir ^.^

    YanıtlaSil
  34. I ıhh konu Pissi olduğuna göre sütle alakalı bir şeydir :))

    YanıtlaSil
  35. pissi küçüklere yatmadan önce dişlerini fırçalamalarının diş sağlığı açısından çok önemli olduğunu söylüyor.

    T.Z.A. ANK.

    YanıtlaSil
  36. Sakın bizim kuyruğumuzu çekmeyin,bize kötü davranmayın,bize bu sıcaklarda su verin ,bizi sevin , bizden korkmayın....der:)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  37. bol bol süt için ve kitap okuyun der :)

    YanıtlaSil
  38. Söz konusu Pissi ise diyebileceği en masum şey 'Yatmadan önce mutlaka süt için.'olur sanırım:))

    YanıtlaSil
  39. Pissi demiş ki;"sevmekle başlar herşey önce kendinizi çok sevin sonra sevginiz çoğaltır sizi"

    Mutlu günler Sevgili Noni:)

    YanıtlaSil
  40. günaydın
    gözünü yeni açanlar, yada açamayanlardana dahil oldum galiba :O

    yüzüğe bittiğimi söylemeden edemiyeceğim :)

    hep sen, sen , sen :) sempatik şeyler yapıyorsun neyapalım .

    geleleim mesaja;
    mırrrrr hep sevgi isteyin yumuş yumuş :)

    YanıtlaSil
  41. Merhaba, Pisiciğin çocuklara öğretisi yatmadan önce mutlaka dişlerinizi fırçalayın olabilir mi?
    Sevgiler zerrin
    kzerrink@gmail.com

    YanıtlaSil
  42. Pissi diyorki ''çocuklar sokaktaki hayvanlara iyi davranın. Dışarı bir kap su koyun. Bir de mama verin''

    YanıtlaSil
  43. insan sadece bir kez çocuk olur, tadını çıkarın :) bol bol yaramazlık yapın, eğlenin, oynayın demiştir, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  44. fazla dondurma ve çikolata yemeyin :)

    YanıtlaSil
  45. Bence Pissi'nin mesajı çevremizi temiz tutun, yerlere çöp atmayın olmuştur kendisi her ne kadar pasaklı olsa da:)))

    imren

    YanıtlaSil
  46. Pissi çocuklar süt için ve hayvanları sevin derdi herhalde sevgiyle herkese bol şanslar......

    Sevgi

    YanıtlaSil
  47. Yiter yaa yiteerrr, bana çıksın artııııkk :) Hmmm bi düşünelim bakalım ne diyor miyavcık. AHHA buldum:
    "Miyaaaww mrrrr mrr miyaawwww"
    Bildim dimi? :)

    YanıtlaSil
  48. "Cocugum yemegini ye, anneni üzme ! "

    benim en büyük derdim o, bari pisiyi dinlesinler :)

    YanıtlaSil
  49. Bence de çocuklara süt için süt içirin diyordur:)
    Sevgiler
    Suna

    YanıtlaSil
  50. harika bir post ve toparlanmışsın biraz sanki sevindim nonicim...:)

    bence........ pissi diyorki.; bu dünya sizin doyasıya oynayın yaşayın bırakın kirlensin üstünüz.çocuk, çocuk gibi olmalı, çocukluğunu hak ettiği gibi yaşamalı. diyor.
    sevgiler MEHTAP

    YanıtlaSil
  51. Pisinin msjı "hayvanları sevin, doğaya sahip çıkın" olabilir:)

    YanıtlaSil
  52. bilgisayar çocuğu olmayın gerçek oyunlar arkadaşlıklar sokakta,bu güzel havaların tadını çıkarın diyor bence pissi:))
    hepppsi yine birbirinden güzel hediyelerin!:)

    YanıtlaSil
  53. hepsi çok cici nonim ama ben yüzüğe bayıldım bi de kutuya Pissi süt için mi diyo ki miniklere hımm?
    sevgiler.burcu~

    YanıtlaSil
  54. yaa hediyler süper yine ve ben yine azimle katılıyorum nonicim :))

    pissinin mesajı ya "süt çok süper bişidir, içelim içirelim"dir ya da "amannn boşver siz dağıtın ortalığı anneniz toplar nasılsa"dır :)))

    YanıtlaSil
  55. benim sütü sevdiğim gibi sizde sevin demiştir pissi =) aylardır aylardır aylardır katılıyorummm =) hadi şans artık bana gül =)

    YanıtlaSil
  56. Hımm! Bilgisayarda gereğinden fazla vakit geçirmeyin olbilir mi? :)

    YanıtlaSil
  57. Pissi çocuklara bayramda daha çok bayram şekeri ve harçlık nasıl toplanacağını öğretir :))

    YanıtlaSil
  58. sağlıklı beslenip , düzenli uyumalarını :)
    artık banada çık :(
    şengül

    YanıtlaSil
  59. pisicik süt için, uslu çocuk olun diyor bence :)) Klimt tablosu yüzük çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  60. Nefertari4/8/11 15:55

    " Bu hayatta sizin anneniz, babanız, arkadaşlarınız var hayvanlarınsa sizden başka kimsesi yok hayvanları koruyun onları sevin " diyor pissii (:

    YanıtlaSil
  61. Hediye kutuna bayıldım :)
    pisicik der ki "annenizin sözünü dinleyin"
    mi acaba?

    YanıtlaSil
  62. Annelerimizin sözünü dineleyelım,onları uzmeyelerım olabılır kesınlıkle olmalı hatta:) sevgıler

    YanıtlaSil
  63. Sen ve hediyeler çok şekersiniz...
    Bence diyor ki: Bir an önce büyümek için uğraşmayın hayat çocuklara çok daha güzel :))
    sevgiyle kalın
    araftaki

    YanıtlaSil
  64. Süt için,doğayı koruyun,hayvanları sevin demiştir :)

    YanıtlaSil
  65. sevgili pisicik der ki,hayvanları sevin eziyet etmeyin kapınızın önüne onlarında susayabileceğinidüşünerek büyüklerinize su koydurun..
    sevgilerimle..
    ECE KALAYCIOĞLU
    ece.derin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  66. Bilgisayar başın da durmayın, çocukluğunuzun tadını çıkarın :P

    Yine harikasın Sen Sen Seenn :))

    YanıtlaSil
  67. Pisicik der ki : Bizleri sevin, bizleri oyuncak olarak görmeyin, bizler size muhtaç dostlarız ve nolurrr bir kap su koyun bu sıcaklarda kapınızın önüne. :((

    YanıtlaSil
  68. okullar tatilde diye boşlamayın, tatil kitaplarınızı okuyun, bir de uykunuzu iyi alın demiş olabilir Pissi :)

    eda_nkb@hotmail.com

    YanıtlaSil
  69. tubiş ankara4/8/11 19:33

    bence pissi çocuklara bol bol süt içmelerini ve annelerini üzmemelerini söylüyor

    YanıtlaSil
  70. sevgili çocuklar tatilde bol bol yan gelin yatın:)

    YanıtlaSil
  71. "Bu sicak havalarda, minik arkadaslarimiz icin disariya bir kap su koyun " der sanirsam:)

    Selin C.

    YanıtlaSil
  72. "Annelerinizi sakın üzmeyin" demiştir pisicik :)

    sheker_melik@yahoo.com

    YanıtlaSil
  73. Pissicik der ki:" Bol bol süt için.." :)

    YanıtlaSil
  74. Bir kedim bile yok diyip bir kediciği evlat edinin...

    YanıtlaSil
  75. pissi dese dese sizin oralardaki dostlarıma iyi bakın onların da birer canlı olduğunu unutmayın diyordur :)

    YanıtlaSil
  76. 1111. izleyici olarak bence
    pisi; sağlıklı beslenin, toprakla oynamayı sevin, kitap okuyun, ülkenizi güzel yarınlara taşıyın ve hayal gücünüzü asla yitirmeyin
    demiştir tüm çocuklara
    counselor019@gmail.com

    YanıtlaSil
  77. http://herseydenbirazherkeslebirlikte.blogspot.com/2011/08/noninin-super-blogu-incelemeye-deger.html
    ayrıca bloğuma sizi de bekelrim...
    çok hariha bir bloğunuz var ne güzel bilgilerle paylaşımlarla katkı sağlamışsınız bizlere
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  78. piss derki:gece yatmadan mutlaka sütünüzü için:)

    YanıtlaSil
  79. Pissi: Cocuklar sicak havada cok dondurma yemeyin hasta olursunuz,yerseniz hemen arkasindan ilik su icin,olur mu?


    Oldu mu Noni'cim? Hehe,seviyorum Pissi'yi <3

    Optumm ^*^

    YanıtlaSil
  80. bizleri, sevin bizlerden korkmayın. biz size zarar vermeyiz, sokakta yaşayanlarımızı besleyip su vermeye çalışın. Konuşamıyoruz ki derdimizi anlatalım.

    YanıtlaSil
  81. "büyüklerinize saygısızlık etmeyin,söz dinleyin" desin de şu kızıl saçlı hatun yüzüğü benim olsun.çoook yakışmaz mı benim narin parmaklarıma :)

    YanıtlaSil
  82. nankor olmayin benim gibi:)))))))

    YanıtlaSil
  83. uyku candır :) lütfen kutu benim olsun evrennnnnn:)

    YanıtlaSil
  84. tatilde bol bol kitap okuyun çocuklar demiştir:))
    Dilek Y.

    YanıtlaSil
  85. Pissi der ki : bol bol kitap okuyun... Aysun h.

    YanıtlaSil
  86. pissi, çocukların bu kadar internet başında kalmasına kızıyodur, kızıyor değil mi :)))

    YanıtlaSil
  87. Dışarıdaki arkadaşları için su ve yemek koymalarını istemiştir.

    YanıtlaSil
  88. beni sevin çoook sevin diyordur herhalde

    YanıtlaSil
  89. pissi '' süt için süt içirin'' diyodur belki de :)))) benim olsun bu hediyeler işşaaallaaaah

    YanıtlaSil
  90. Gökçeee5/8/11 13:41

    Günde iki kez dişlerini fırçalamalarını söylüyor olabiirrrr (:

    YanıtlaSil
  91. Bu ayki hediyeler de çok güzel, artık benim olsunlar amaa :)
    Pissi çocuklara öğlen uykusuna yatın diyormuş mesela :)

    YanıtlaSil
  92. gülay yanpar5/8/11 14:57

    "Hayvancıklara iyi davranın, bu sıcak yaz günlerinde onlar için evinizin önüne bir kap su bırakın...."

    dediğini duyuyorum pisiciğin :)

    YanıtlaSil
  93. İhtiyacı olan herkeze yardım edin. Demiş olabilir
    VAHİDE

    YanıtlaSil
  94. benim dediğimi yapın yaptığımı yapmayın:DD

    YanıtlaSil
  95. Pissi der ki bu sıcak günlerde sokaktaki arkadaşlarımı unutmayın..Ha bir de hayatı sevin en çok da kendinizi...

    Noni umarım bu sefer hediyeler bana gelir:P

    Eylül Duru

    YanıtlaSil
  96. ayyy yüzüüüüükkkkk...
    Pisi der ki klimaya hayır. :p

    YanıtlaSil
  97. :) erkenden uyuyup erken kalkın çocuklaaarrr :)

    YanıtlaSil
  98. süper armağanlar,keşke bana çıksa =)
    pissi der ki , kışlıklarınızı çıkarmaya başlayınn :)

    büşra*

    YanıtlaSil
  99. selam.
    pissi uslu durmalarını söylese iyi oluur :p

    ayşe yavuz

    YanıtlaSil
  100. pisi bence;
    bilgisayarda değil sokakta oynayın diyordur :))

    YanıtlaSil
  101. pissi çocuklara bilgisayara dalıp dünyayı unutmayım mesajı verebiir :)

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...