25 Ağustos 2011

Arz-ı Endam

Gazetelerimizde Rusya ile ilgili bir haber okumaya bayılıyorum, haberin önem değeri açısından değil canım sırf haberin altındaki yorumları merak ettiğim için :) Geçen gün bir gazetede kaldırım çalışmaları yüzünden ince topuklularıyla istedikleri gibi arz-ı endam edemeyen Moskovalı yavruşkaların nasıl çileden çıktığı yazıyordu. Alttaki yorumları okudum, bir yurdum erkeği "aman dikkat edin kızlar düşmeyin bitene kadar buraya gelin" diye yazmış, öteki "kıyamam ben sizin o ayaklarınıza" demiş. Bizimkilerin Ruslara karşı bu engin sevdası beni gülmekten öldürüyor doğrusu :)
Fakat yavruşkalar kaldırım isyanı konusunda haksız da sayılmazlar... Geçen gün yürürken ayağımı burktum, dizimden kırt diye bir ses çıktı, acısı 3 hafta geçmedi :( Bu çalışmalardan nasiplenmemek için artık hep ara sokakları tercih ediyoruz... 
Bu arada daha önce denemek aklıma gelmemişti, arkadaşım Ece'nin tavsiyesiyle ben de American Eagle Outfitters ile tanıştım. Neden bu zamana kadar beklemişsem?! Likralı kotları inanılmaz rahat!
İpek bluz ise Anthropologie'den, ablam verdi, canım ablamla her zaman kıyafet paylaşımı yaparız, işte size abla-kardeş olmanın güzel yanlarından biri daha :)
Bir sonraki postumun konusu ise çiçekli tokalar...
Hepinize mis kokulu bir gün dilerim!

p.s. Şimdi farkettim siyah-beyaz fotoğraftaki duvar kağıdı ile üstümdeki bluzun çiçekleri aynıymış!

15 yorum:

  1. Nonicim..fotoğraflarda sokakları ve mimariyi geniş açıdan görmek çok hoşuma gitti...arada ilginç sokaklar yapılar hakkında da postlar hazırlar mısın...sokak cadde görüntüleri çok güzel...özellikle bu aralar sokak çizimleri yapıyorum...çok severim...

    YanıtlaSil
  2. sanırım zenit taraftarları kadınlar maça geldiği ıçin rahatça bağırıp küfredemediği ıçin klüp kadınları maça almama kararı almıştı.bizimkiler yorum yapmıştı. Gönderin kızları biz kol kola küfrederiz diye :)

    YanıtlaSil
  3. Yeşile bayılırımm,seninlede birleşince HARİKA olmuş canım Nonimm :) Her detay mükemmel bitanecik ablam,öperim seniii :*)

    YanıtlaSil
  4. aldın demek :) güle güle giy canım, aaa belki bi kaç saat içinde üstünde görürüm ;)

    YanıtlaSil
  5. Fotoları görünce altına "Bakın kızlar yola çıktığınızda önce sağa sonra sola sonra tekrar sola bakıyoruz tamam mı?" yazacaksın sandım :p

    Yeşilli çiçekli böcekli çok güzel olmuşsun bu arada tu tu maşallah canım:)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Hiii.. Ruslar topukluyu da çok sever, çok da güzel taşır hani..

    YanıtlaSil
  7. çiçekli tokalara ve taçlara bayılırım.kızımla benim en az 40 tane vardır :))

    YanıtlaSil
  8. Nihancım; tabii havalar soğumadan senin için de sokaklarla ilgili bir post hazırlarım hem de seve seve canım :)

    Kısaca Fd; hahahah nedense hiç şaşırmadım ;)

    Ezgiiiim; ben de yeşil rengi çok severim, bizim gibi esmerlere giden bir renk bence ;) öperim tatlişkommmm!

    persephone; hii hii evet canlı canlı görmüş oldun ;) bugün ne güzel bir gün oldu böyle, çoook teşekkürler canımmmm!

    İzDüŞümLeR; kihh kihh gerçekten öyle olmuş ama di mi :) öptüm tatlısı!

    Deli Anne; evet çırpı bacaklılar kar kış demeden iyi taşıyorlar ;)

    Buket; neööyyy 40 tane miiiii abooooo :)

    love and smile; teşekkürler :) Ojem Orly'den Mint Mojito ;)

    YanıtlaSil
  9. Inga mınga kızım benim babişinin annesine ve ablasına bıraktığı yorumları kıskanmış mı? Inga mınga kızımın pabucu dama mı atılmış...Hepinizin yeri ayrı hiçbirinizi birbirinizden ayırmıyorum güzel kızım.Bak sana hepsinden daha uzun yorum bıraktım...Sizi çok seviyorum...

    YanıtlaSil
  10. Babişimmm; efeeet kıskandım işteee ben de yorum isterim bana ne bana ne!!! annişe ablama var da ınga mıngaya yok mu!!! hii hii senin de işin zor ama babişim :) ben de seni çoook seviyorum!!!

    YanıtlaSil
  11. Müthiş görünüyorsun,maşallah :) Yeşiller çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  12. Nazannesi28/8/11 00:23

    Nasılda yakıştırıyorsun ya, ben taksam neye benzerim kim bilir?
    Hepsi çok yakışmış cnm benim..

    YanıtlaSil
  13. Tepeden tırnağa uyum böyle bir şey ! :) Ojeden ayakkabıya tam bir uyum :)

    YanıtlaSil
  14. Asortik Krep, Evoooom, nil; hepinize teşekkürler kızlar, kucakladım sizi :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...