30 Ağustos 2011

Bayramınız Kutlu Olsun!


Sabah bayramlık giysilerimi giyip annişle babişimin elini öpmek, tüm sevdiklerimle bayramlaşmak, bir yandan yine bu bayram bozduk rejimi diye düşünüp öte yandan anneannemin kendi elleriyle yaptığı cevizli baklavayı arka arkaya lüpletmek, babaannenin kalem gibi sardığı dolmaları mideye indirmek, tüm akrabaları ziyaret etmek, herkesin hal hatırını sormak varken bu bayramı prensimle kukumav kuşları gibi geçireceğiz, gurbetlik zor ama önemli olan gönüllerimizin bir olması öyle di mi?
Hepinizin Ramazan ve Zafer Bayramı'nı en içten dileklerimle kutlarım!

15 yorum:

  1. Sanada iyi bayramlar tatlım:)) Gelince acısını çıkartırız:))

    YanıtlaSil
  2. Nereye yazıcağımı bilemedim burayı uygun gördüm . Öncelikleee bayramını kutlarım (: Daha sonra bak senin kedilere göre bi etkinlk buldum yazıcının üstüne koyuyosun kediyii onun sevimli şaşkın pozunu yakalıyosun anlatamadım tam ama http://thecatscan.tumblr.com/ burda örnekleri var amacım kesinlikle reklam yapmak falan değil sakın yanlış anlama :)

    YanıtlaSil
  3. Senin de kutlu olsun Noni'cim. Sevdiklerinle nice mutlu bayramlar..

    YanıtlaSil
  4. Seninde bayramlarin kutlu olsun Noni. Bende de ayni kukumavlik durumu sozkonusu, ustune bide sevgilim is gezisinde. :(

    YanıtlaSil
  5. ayyy okurken ben de geldin andım:(( cok zor gercekten, enim e kardesim yok bu bayram yarın geliyor, aradı ordan(bulgaristan) bugun, çalısıyor, el opecek kimse yok dedi:( , zor valla gurbetlik...

    YanıtlaSil
  6. Mutlu bol şekerli bir bayram geçirmen dileğiyle..
    Sevgiler

    Elbisene bayıldım :))

    YanıtlaSil
  7. Girisi okuyunca "yine TR'de mi yoksa" dedim ama degilmis,mutlu bayramlar Noni'cim,insallah prensinle guzel bir bayram gecirirsiniz ^_^

    Operim ^*^

    YanıtlaSil
  8. iyi bayramlar Nonicim
    butun yaziya katiliyorum ama ben senden biraz daha yalnizim cunku Yoshi bilmiyor bu kulturu :(

    YanıtlaSil
  9. Mutlu bayramlar.. :)
    Belki birdahaki bayramda burada olursun..

    YanıtlaSil
  10. Ooo Non ! Annise ne hos hediye gondermissin cici cici. Giysilerle... Iyi bayramlar ! ( Kirazcekirdegi.blogspot.com)

    YanıtlaSil
  11. Hepinize tek tek sarıldım öptüm, giderken bayram şekerlerini de cebime zulaladım :)

    YanıtlaSil
  12. gecikmelide olsa bende sana iyi bayramlar diliyorum sevgili noni...

    Gurbetlik zor hakikaten is arasi bayram yapmaya calsiyoruz iste...

    YanıtlaSil
  13. gecte olsa,seninde bayramin kutlu olsun noni :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...