29 Ağustos 2011

Bugünkü Noni: Tostoparlak :P

Sen cafe/restaurant tanıt üstüne nur topu gibi bir post yap olacak iş değil valla :)
2-3 gündür kafam kazan gibi neden diye soracak olursanız beynimin içinde çın çın çınlayan bir ses bana beşşşş sekizzzz ellisekizzz, beşşş sekizzz ellisekizzz hadi yavrum altmışa gelmekteyiz diyor!
Laa laaa laaa hayır duymak istemiyorum kiloları laa laaaa!!!
Hıı hı doğru bildiniz yakın zamanda tartıldım ve acı gerçekle karşılaştım. Gidişatım çok kötü bu yüzden ciddi anlamda rejime girmeliyim, giriyorum, sanırım bu sefer kararlıyım evet kesin girdim.
Girdim deeee... Obur bir boğa hatunu olarak tatlıya nasıl dur diyeceğim orası tam bir muamma işte!
Neyseki etrafım çiroz yavruşkalarla dolu da onlar beni birazcık kamçılıyorlar :) Şrakkk!
Kilolardan sonra ikinci şikayet bölgesine geçiyorum. Hazır mıyız :)
Şu sıralar böyle değişik saç örgülerine bayılıyorum ama maalesef kendi saçıma uygulayamıyorum çünkü benimkiler çok KISAAAA! Saçımı kestirdiğim için erken erken bir pişmanlık duygusu sardı beni. Hele sabahları benim için tam bir kabus, hepsi tepede toplanmış tam bir top kafa olarak güne merhaba diyorum, her yer tostoparlak maşallah!
Oturup 1 yıl uzamasını beklemekten başka yapacak birşey yok maalesef! Böyle güller çiçeklerle kısa saçı gözüme şirin göstermeye çalışıyorum.Napalım kendim kaşındım!

Topyekün günaydın herkese :)

19 yorum:

  1. günaydın noni..
    sen her halinde güzelsin. ama bebek düşünüyorsun ya. birkaç kilo verip, biraz fitnes yaparsan. doğum sonrası daha mutlu ve huzurlu olursun. karın bölgeni kaslandırırsan hani.... yoksa bu halinle yavruşkalardan hiçbir farkın yok. bende hep senin gibi saçlarım olsun istemişimdir. ama bana da düz saçlar düştü ... :)

    YanıtlaSil
  2. Olsun olsun, böyle de güzel saçlarınız.
    Azmin elinden kim kurtulmuş. Zayıflarsınız. Ki ben de zayıflamaya uğraşıyorum. Hem de yarın bayram. Baklava yiyemeyeceğim galiba. :((

    İyi bayramlar.

    YanıtlaSil
  3. Bence saclariniza yandan veya arkadan balik sirti yapilabilir. Kivircik sacla nasil oluyor hic bilemiyorum ama ben kizimin sizinkinden kisa saclarini yanlardan baliksirti oruyorum.
    Rejiminizde basarilar. Eminim kafaniza koydunuz mu yapabilirsiniz. Biraz saglikli yeme icme, biraz spor.

    YanıtlaSil
  4. BLogunu begenerek takip ediyorum. Fotoğraflar harika :) Rusya'ya sevgilerr kocamaan :) bana da beklerim :)
    www.lovesfromfashion.com

    YanıtlaSil
  5. Zeynepcim; evet çok haklısın bebiş gelmeden benim kendimi bir şekle sokmam lazım yoksa sonrasında vermem daha zor olur, bu arada benimde tek hayalim saçlarımı ayna karşısında bir fırçayla taramaktır, düz saçlı olmanın tadını çıkart ;)

    Elif; ufff şimdi her evde ne güzel baklavalar börekler vardır di mi! bayramda memleketimden uzaktayım diye üzülüyordum ama iyi tarafından bakıyım orda olsaydım benim rejim mejim hikaye olurdu :)

    Pratik Anne; teşekkürler bu sefer kararlıyım ;) saçımı da önden örebilirim ama arkalar çok kısa bu şekilde topuz yapmam için biraz daha beklemem gerekiyor sanırım ;)

    YanıtlaSil
  6. Loves From Fashion; teşekkürler, her zaman beklerim!

    YanıtlaSil
  7. Senin saçların böyle de güzel Noniciğim,takma kafana uzar nasıl olsa. Sonra çok arayacaksın kıvırcıklarını; boya ,kimyasal işlemler saçların dalgasını alıp götürüyor. Bu günün keyfini çıkart güzelim. Öptük seni.

    YanıtlaSil
  8. Ben saçlarını çok beğeniyorum senin. Uzun saçı çok da sevmeme rağmen. Çok yakışıyor yüzüne. Kilon hiç fazlalıkmış gibi durmuyor ama kendini ne kadarken iyi hissettiğin önemli elbette. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. colette; uzar di mi? kıvırcık saçın bir dezavantajı da çok ağır uzuyor olması :( ama yok yok kimyasallara ben de karşıyım, bugüne kadar hiç boyatmadım, saçım beyazlayana kadar boyatmayı düşünmüyorum ;)

    Deli Anne; teşekkürler ama uzunken daha havalıydım sanırım şimdi hep aynada cici kız görüyorum :( dolap karşısında da artık daha çok vakit geçirir oldum "şunu giy olmadı çıkar - bunu giy yok bu da olmadı çıkar" şeklinde bir sirkülasyona girdi benim giyinmem :)

    YanıtlaSil
  10. Kökü sende bitanem sıkma o güzel canını uzarrr.Kestirmesen aklın kalacaktı şimdi rahat ol .Diete devam diyorum şekil aaa da görüldüğü üzere anneni örnek al öpüyorum seni canım birtanem güzel kızım.

    YanıtlaSil
  11. Canım annemmmm sen benim bitanemsinnnn!!!!!!

    YanıtlaSil
  12. Noni'cim ramazan geldi kilolari da getirdi ne yazik ki,bende ayni dertten yakiniyorum,neyse bundan sonrasi bize kalmis,veririz ne olacak ki :P
    Saci kestirince nedense uzun saca ozeniriz,bende cabucak uzasinlar istiyorum ^_^
    Hehe,cicekli tokan pek ho$ <3

    Optum ^*^

    YanıtlaSil
  13. FARKINDA OLMAK ONEMLİ SEN 60 OLMAZSIN DİYE DUSUNUYORUM:)) BİRDE ORGULERE BEN DE BAYILIYORUM AMA BECEREMİYORUM:(

    YanıtlaSil
  14. noniiii çok tatlısın! seni çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  15. bence kesinlikle pişman olma saçların yüzüne çok yakışmış... ayrıca bu yavruşkaların genetiğinde bişey var.. biz ne yesek yarıyor canım :)) onlarsa hep zayıf hep zayıf..

    YanıtlaSil
  16. FerahFeza; veririz di mi canım önemli olan azmetmek ;)

    Aysun; dilerim olmam!

    isabel; ayyy teşekkür ederim ne tatlı bir yorum bu böyle :)

    oz55; ahh ahh ben ne yesem direk alt bölgem sepet halini alıyor :) yavruşkaların yeme alışkanlığı yok bence daha doğrusu bizdeki gibi bir mutfak onlarda olmadığı için böyle inceler şanslı yavrular ;)

    YanıtlaSil
  17. noniii, kestirme dedim di miii :)

    YanıtlaSil
  18. defne; heee dediydin ama şekil A'da görüldüğü gibi dinlemediydim :)

    YanıtlaSil
  19. noni neden öyle diyorsun ki senin saçların süper bence bu modelle

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...