07 Ağustos 2011

Bugünkü Noni: Yine Gururlu :)

Evet yine gururluyum canlarım çünkü bugün diktiğim 2. eteğimle karşınızdayım :) Bildiğiniz gibi ilk dikiş maceramda kısa ve başlangıç için oldukça zor olan bu eteği dikmiştim. İkinci eteğimin bu sefer uzun olmasını ve iki değişik renkte ters yüz edilerek kullanılmasını istedim. Eteğin belinde lastik kullandık, yanlarını da Fransız dikişi (French seam) ile kapattık, böylece ben de bu tekniği öğrenmiş oldum... Dikiş hocam İrina'nın da büyük desteğiyle eteğimi bir günde tamamladım.
Fransız dikişi: Kumaşın her iki parçasının ters yüzleri üst üste getirilerek dikilir. Kenarlar makasla düzeltilir parça dikiş yerinden katlanır ve bu kez ters yüzünden açık kenarlar dikişin içinde kalacak biçimde yeniden dikilir.
Bu hafta sonu eteğimin her iki rengini de kullandım ama açıkçası yeşili ben kendime daha çok yakıştırdım ;)
Bu kolye de görür görmez vurulduklarımdan! Moskova'daki favori takı mağazam Diva'nın indiriminden aldım, aslında buna pek aldım denilemez, fiyatını görünce (beş liraya yakındı) kimse almasın diye adeta saldırdım. Kabul ediyorum bazen içimdeki küçük alışveriş cadısı ortaya çıkıveriyor ama zannediyorum yeri geldiğinde hepimiz birer küçük cadıya dönüyoruz öyle di mi ;)
İyi haftalar tatlı cadılar!

26 yorum:

  1. Harika ! :) Yeşiline bayılmıştım ztn kumaş halindeyken gördüğümde.. Çok güzel olmuş, çok da yakışmış :)

    YanıtlaSil
  2. Tam düşündüğüm gibi süper olmuşsunn :) Güle gülee giyinn,kolyende tam senin zevkin gerçekten,aldığını yazmasan sen yaptın zannederdim :) Öpüyorum nonimmm :*)

    YanıtlaSil
  3. Eteğine bayıldım hamart kızım beniM KOLYENİ ÇOK BEĞENMİŞTİM AYNISINDAN VARSA BANA DA AL DİYECEKTİM AMA ÖPÜYORUM SENİ

    YanıtlaSil
  4. etek güzel,sen güzelsin,saldırdıgın kolye ise harika:)iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık harika olmuş, kolyende çok güzel güle güle kullan

    Öptüm

    Karin Şen Cankan
    karinsfairytale.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. nil; teşekkürler tatlısı :)

    Ezgiiim; elimde böyle malzemeler olsa kesin denerdim ama bazen mağazalarda öyle hesaplı şeyler oluyor ki alıp uğraşmaya değmiyor ;)

    Canım annemmm; baktım ama hiç kalmamıştı :(

    AYŞEN; sağol canım sen de güzelsin ;) kimi zaman cadıyız ama her zaman güzeliz hii hii :)

    Karin; teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş etek-ler. :))

    YanıtlaSil
  8. Eteğe inanamadım nonim yaaaaa! İki taraffi da ayrı yakışmış güzel kardesim... Saglikli gunlerde kullan.... Seni seviyorum.... Skype yapalım!,,,,,,,,

    YanıtlaSil
  9. Etegine bayildim. Renk secimi harika. Ilk resimdeki yesil ve mor ikilisine de bittim. Ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  10. iki renk nasılda güzel olmuş, kolye de çok güzel, güle güle kullan cnmm..

    YanıtlaSil
  11. Bayıldım, ellerine sağlık; güzel günlerde giy :)

    YanıtlaSil
  12. noni ,harika bir etek olmuş ,merak ettim kaç ders sonra bu aşamadasın ,bak işte ben hiç kumaşlara bu gözle bakamıyorum tasarım tamamen yetenek , noni sen daha çok şey üretmelisin bence ,kopya çekicem :)

    YanıtlaSil
  13. :)) çok beğendim..güle güle giy, tak takıştır :)))

    YanıtlaSil
  14. Elif; teşekkürler canım ;)

    tuomran68; ;)

    Canım ablammm; çok özledim sizi, yapalımmmm!

    Pratik Anne; teşekkürler böyle güzel yorumlar daha çok heveslendiriyor beni ;)

    Buket; sağol canımmm :)

    esinspiration; aminnn ;)

    dikisdersi; aaa çek tabii ki de mutlu olurum :) ben sanırım 6. veya 7. dersteyim, derste benim dışımda pek öğrenci olmadığı için de özel ders gibi oldu bana, şimdi sırada elbise dikimi var ;)

    persephone; teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  15. sevgili noni.etek cok hoş olmuş elline sağlık.bu sezon bu boy ve model etekler beımde cok hosuma gidior.cok yakısmıs.
    kolyede cok hos.mutlu mutlu giy
    sevgilerr

    YanıtlaSil
  16. çok güzel olmuş, bende yeşile bayıldım.fransız dikişi nasıl birşey yakından fotoğraflayarak anlatabilirmisin? ellerine sağlık. çok da güzel kombinlemişsin, kolyende çok şık. iyi günlerde giy canım .)

    YanıtlaSil
  17. Cok güzel olmus ve sana cok yakismis Nonim,eline saglik ;)

    YanıtlaSil
  18. Sahane gorunuyorsun Noni, her zamanki gibi :)

    YanıtlaSil
  19. noni kuzusu ellerine sağlık çok güzel olmuş ve sana çok yakışmış.

    kolyen de ayrı bir güzel;)

    YanıtlaSil
  20. Eteğin rengi çok hoş, eline sağlık. Kolye süpermiş ya hem de 5 lira.

    YanıtlaSil
  21. bende siyah ve gri, yada siyah ve bordo olsun isterdim...

    YanıtlaSil
  22. Sibel sen bir harikasın:) Yani eteğin, kombinlerin, takıların:) Tarzına bayılıyorum:) NE çok yelişi sevdim:) Bir de mor ile yeşilin uyumunu:) ELlerine sağlık:) Ahh burada olsaydın bana da dikseydin keşke...

    YanıtlaSil
  23. Eteğimle ilgili bıraktığınız güzel yorumlar için çok teşekkür ediyorum çok mutlu oldum gerçekten :) Şimdi Türkiye'de olduğum için bloguma çok sık giremiyorum, mesajlarınıza tek tek cevap yazamıyorum, affedin lütfen. Hepinize kocaman sevgilerimi gönderiyorum!

    YanıtlaSil
  24. Etek harika olmuş mamiim...çok da yakışmış..

    YanıtlaSil
  25. Nazannesi28/8/11 00:34

    Bak ya bak ya...
    Etek dikmek mi???
    Dikmek benim için düğme ile sınırlı..
    Şaka bir yana süper olmuş Nonim..

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...