08 Ağustos 2011

Ceöööö

Birazdan ablamın suratının alacağı şekil aynen bu olacak! Bu akşam annemlere yemeğe geldiklerini sanıyor ama bilmiyor ki karşısında beni bulacak :) Ona böyle tatlı bir sürpriz yapmaya karar verdim, taktım çantamı koluma atladım geldim İstanbul'a! 
Yeğenlerim Çılgınlar Kulübü diye birşey kurmuş, kulübe üye olmak için mutlaka çılgın birşey yapmak gerekiyormuş, anneanneleri Çılgın Mevdoş kulübün has üyelerinden tabii ;) Dede ise çılgın hiçbir hareket yapmadığı için kulübe alınmamış. Ehhh bu hareketimden sonra kulübe beni de dahil ederler diye umut ediyorum artık ;)
Hadi bakalım az kaldı kihh kihh çok heyecanlıııı!

18 yorum:

  1. cok heyecanlandım bende. nolucak dıye

    YanıtlaSil
  2. ederler ederler, kulüpteki yerini sıkıca garantiledin bence Nonicim, süpersin :))

    YanıtlaSil
  3. aaaoooo Noni İstanbulda :) kuş misali
    Çılgınlar kulübüne dahil olmuşsundur :) eminim

    YanıtlaSil
  4. of of süpersin en çılgını bu olsa:)

    YanıtlaSil
  5. Ailecek çılgınsınız siz:)) Sizdeki bu bitmek bilmeyen yaşam enerjinize hastayım..Eminim ablan çok sevinecek..Keyifli bir akşam geçirmeniz dileğiyle...

    Eylül Duru

    YanıtlaSil
  6. aaa ne olacak ben de merak ettim :))

    YanıtlaSil
  7. ahah çılgınlık had safhada :)mevdoş ablam da kesin plana dahildir

    YanıtlaSil
  8. Aaa ne hoş ya.. Çok güzel bir sürpriz olmuştur eminim :)
    Iyi eğlenceler diliyorum sizlere.
    öptüm.

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar sevinmiştir kim bilir:) Hoşgeldin:)

    YanıtlaSil
  10. :)))))))))))süper bi süpriz nonnişim

    hoşgeldin istanbula ;)

    YanıtlaSil
  11. postu yeni baştan okudum tekrar tekrar gülmek için

    anneanneden sonra 2.baş üye sensin eminim:))

    YanıtlaSil
  12. Supersin nonik bence seni daimi uye. Yaparlar

    YanıtlaSil
  13. Hoşbuldukkkk :)
    Çok şükür kulübe bende alındım şimdi bunun keyfini sürüyorum hii hii ;)

    YanıtlaSil
  14. Harikasın ve oldukça çılgın :)) insanın içinin rahat etmesi çok önemli abla kardeş maşallah birbirinizi hep düşünüyorsunuz. Tekrar hoşgeldin

    YanıtlaSil
  15. aayy bende şok oldumm, ama insan birşey mi oldu diye tırsmıyor değil..sesini duymak bile harikaydı cnm benim.
    muucukss

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...