02 Ağustos 2011

Dikişe Devammm

Herkese hayırlı Ramazanlar diliyorum! Zaman ne çabuk geçiyor di mi? Ağustos oldu bile! Bizim burada havalar şimdiden serinledi, yağmur daha çok yağar oldu, yaz yavaş yavaş veda sinyalleri vermeye başladı. Tatillerin sona ermesiyle birlikte rutin hayatımıza da geri dönmeye başladık... Yaz dönemi boyunca ara verdiğim dikiş kursum dün yeniden başladı. Tam kafamı dağıtmak istediğim bir dönemde bu bana çok iyi geldi doğrusu!
Yağan yağmur bile canımı hiç sıkmadı ;)
Petrovsky caddesini bu sefer keyifle geçtim...
Ve dikiş atölyemin olduğu sokağa heyecanla girdim.
Bu haftaki derste tek öğrenci bendim, bu nedenle hocam istediğim şeyi yapmama izin verdi. Ben de yeşil ve kiremit rengi kumaştan oluşan ve ters yüz şekilde iki türlü giyilebilen uzun bir etek dikmeyi tercih ettim ;)
Eteğimin zor kısımlarını Rus hocam İrina tamamladı, ben de onu büyük bir merakla seyrettim.
İrina gençliğinde bir süre Arabistan'da yaşamış, bu nedenle konuşurken araya sık sık inşallah, maşallah gibi Arapça kelimeler sıkıştırıyor :)
Veee nonik dikmeye başlar... Veya dikemez mi demeliydim? Ay o pedala basıp başlamak ne zormuş öyle! Ben nedense bir süre kumaşa bakıp böyle istem dışı sırıtıyorum. Benim bu halimi gören İrina başladı "yallah, yallah!" demeye hii hii :)
Biz etekle uğraşırken atölyesini kullandığımız ressam Davina da kolajını bitirmeye çalışıyordu...
Eteğimin beline lastiğini diktik ve giyime hazır hale getirdik. Ben çok kolay olur sanıyordum ama hiçte sandığım gibi olmadı. Çoğu yerde çuvalladım ve İrina devreye girdi. Eteğimi bu hafta sonu giyip sizlere de göstereceğim, bakalım beğenecek misiniz?
Dikişin keyfi elbette hazır giyimle kıyaslanamaz ama bazen karşınıza öyle bir kıyafet çıkar ki oturup dikmeye değmez. İstanbul'a en son geldiğimde Erenköy'deki Ali mağazasından bu çiçekli elbiseyi aldım, hem de bilin kaça... 20 Lira! İlk giydiğimde yeğenlerim bu elbiseyle aynen küçük bir kız çocuğuna benzediğimi söylediler :) Bazen küçük bir kız çocuğu gibi gözükmek ruha iyi gelir öyle di mi?
Hepinize sevgi dolu bir gün dilerim...

21 yorum:

  1. Nonim son resimde arkadakilerin sana bakışına bayıldım :)

    Allah bilir ne düşündüler senin bu mutlu haline bakıp :)

    YanıtlaSil
  2. Eteğini çook merak ediyorum Nonim.Aynı renkte iki etek almayı planlıyordum uzun zamandır,bende diktircem sanırım.Elbisen çook cici çok yakışmış.Hep böyle gül :)
    Kocaman öpüyorum canım nonikim :)


    www.esraezgiyaman.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. İyi haberlerini almak ne güzel..Elbise çok yakışmış..Hele yağmurun altındaki pozun Tiffany'de Kahvaltı filminden bir sahne gibi ...

    Yurdanur

    YanıtlaSil
  4. Noniçko benim ögrencilerde takılıyor senin gibi bazen ,hata yaparım kaygısıylamı yoksa nasıl başlayacagım duygusuyla mı, o bakışmalar kumaşla makinayla daha onu çözemedim :)evet degmiyor turkiye tesktil ülkesi ,

    YanıtlaSil
  5. Ben de dikiş istiyorum ben deee!!!

    YanıtlaSil
  6. Noni,şu şemsiyeli fotoğrafın bir harika, dikişler falan da güzel ama o fotoğraf çok hoş,çok beğendim seni :)
    Bu arada eteğini de merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  7. bravooo aynen devam :) irinaya da selamlar :D

    YanıtlaSil
  8. Ben çiçekli elbisenize bayıldım! :))
    Bence çok güzel.

    Eteği merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  9. nonicim :) hep böyle mutlu ol inşallah ben de dikişe merak saldım annem zor kızım öyle sandığın gibi değil diyo ama inanmıyorum :) bi yerden başlamalı bence

    YanıtlaSil
  10. nonik seni mutlu görmek çok güzel..

    YanıtlaSil
  11. eteğin renleri ve çiçekli elbisen çok güzel. etek nasıl olmuş merakla bekliyorum, irinada çok sert bir öğretmene benziyor .)

    YanıtlaSil
  12. Neşeli küçük bir kız çocugu,çoook şirin olmuşsunuz...IRMAK

    YanıtlaSil
  13. Ciao Noni, trovo che le foto che illustrano questo post siano fantastiche. Realizzate molto bene. Un saluto dall'Italia.

    YanıtlaSil
  14. türkiyede olup da görmezden gelen blogculara rağmen oralardan Ramazanı kutlaman ne güzel... emeğine sağlık her şey için...

    YanıtlaSil
  15. aa bir günde etek mi diktiniz? ben de merak ettim.liseyi kız meslekte okudum , yarım dönem etek diktirmişlerdi de :))

    YanıtlaSil
  16. BİR ZAMANLAR BEN SİZE DİKİYORDUM ŞİMDİ SIRA SENDE ÇABUK ÖĞREN DİKİŞİ BANA DA DİKECEKSİN İLK SIRA BENİM SENİ SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  17. Küçük kız Noni artık mutlu :)
    ne güzel . eteğide bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  18. dikebilmek cok güzel, genelde hep plan yapıp dikemezsın ama olsun o sendedir, istesen yaparsın;)

    YanıtlaSil
  19. Ben fotoğraflara bittim gene.. Ne kadar nostaljik ve manidar duruyorlar. Sense her zamanki gibi çok güzelsin:)

    YanıtlaSil
  20. aayy kumaşların rengine bayıldım...dikiş zor zaanaattir bilirim..ama sen başaracaksın ona da eminim, hadi biran önce giy de eteğini görelim çoook merak ettim.

    YanıtlaSil
  21. Hayrlı ramazanlar Canım. Elbisene bayıldım çok cici :) Eteğini çok merak ediyorum yeşili çok severim :)

    Ama en çokta İrina Hanım'ın yüz hatlarına bayıldım. Nasıl güzel bir hanım. Duruşunu yüzü.... Maşallah diyorum O'nun da tabiriyle :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...