16 Ağustos 2011

Işığı Kapatın Uyuyamıyooooom!

Miso çok alem bir kedi, her zaman bizi güldürecek bir vukuatı oluyor :) Mesela biz masada yemek yerken kurulur 3. sandalyeye, bir bakarsınız kara bir kafa sizi seyrediyor, küçük adam gibi aynen :) Hiçbirşeye dokunmaz, masada eşlik eder bize, sadece arada bir garip bir ses çıkartır, asla miyavlama değil böyle uzun bir ıııııııı çeker, sanki eee benim lokmam nerde yavriler der gibi :)
Geç yattığımız zamanlarda da yine eşlik eder bize, oturur koltukta :) Geçen gece de onlardan biriydi... Dayanabildiği kadar dayandı ama baktı ki olmuyor gözkapakları pes etti :) Ama ışık gözünü almış olacak ki böyle patisiyle kapadı gözünü, pozisyonu da hiç bozmadı hii hii :) 
Miso, bir komik kedi işte :) Bizim için bir kediden daha fazlası!

17 yorum:

  1. Merhaba,
    Çok tatlı bir kedi bu.
    Onu da yanınızda götürdüğünüz için de çok şanslı aynı zamanda.
    Benim evimde 5 tane kedim var.3 tanesi kızım evlenirken geldiler bana.Eşinin allerjisi nedeniyle.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. He he yerim onu benn..Senin bu miso bana üniversitedeyken arkadaşımın kaybolan kedisini hatırlatıyor.Her gün bizim odaya kaçardı artık ne buluyorsa bizim odada.Hala düşünmekteyim arada 8 oda varken o incecik balkon demirlerinden nasıl yürüyordu? Ve neden benim odaya geliyordu:)

    İyi günler geçirmen dileyiyle Noni..

    YanıtlaSil
  3. nonnişim anlattığın benim kedoşum gibi
    çok komik oluyo mutfakda hemen oda kendine bi sandalye kapıyo , biz eve geç geliyosak evde ışık yanmadığı için o anda ışıklar yanınca gözlerini açamıyarak nerde kaldınız der gibi iuvv lar:) ve o hali çok tatlı olur
    kedileri seviyorum;)

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım Miso'ya. Şahsına münhasır bir kedi demek ki..

    YanıtlaSil
  5. :) Haha gerçektende kediden öte bu bıdırık :) Tatlım benim ya keşke Türkiye'ye gelme imkanı olsa yine Nonişkam :)

    YanıtlaSil
  6. yerim ben onu çok tatlı ya

    YanıtlaSil
  7. sıkıştıra sıkıştıra yerim ben misoyu şekercik o

    YanıtlaSil
  8. kedi değil insan adeta bu küçük adam :) severim göbüşünden, gıdısından.

    YanıtlaSil
  9. Miso yapmış yine hallerini .
    benimde bir zamanlar toprağım vardı , bazen öyle bakardıki konuşacağını düşünürdüm .

    Aa bu arada sevgili Miso ya uyku gözlüğü hediye etmek lazım . Pek bir sevinir yavrucuk hihihiiii:D

    YanıtlaSil
  10. Haha çok tatlı Miso :) Bayılıyorum siyah kedilere :) Benim kedimin de ön kısmı ve patileri beyaz, kalanı siyah. Evde hangi odaya gidersek o da peşimizden gelir. Mutfakta da aynı. Onun da bir sandalyesi var, oraya oturup bizi izler :) Uslu uslu oturup bitirmemizi beklerse ödül veriyorum, o yüzden alıştı biz yerken sakin sakin bekliyor. Aynen onun da masada sadece kafası görünüyor küçük bir çocuk gibi, her şeyi dikkatle inceliyor, haline çok gülüyoruz :)

    YanıtlaSil
  11. :D yemek masasında boy kısalığından sadece gözler ve kulakları görünen kedi görüntüsü çok tanıdık benim için..bizim kedi de hep öyle yapar,ailenin bir parçası olduğunu hissettirince zaten herkes ne yaparsa onu yapıyorlar galiba..annem ve mati'yle yüksek kahkahalar ve çığlıklarla gülüp; kendimizi kanepeye atıp şımarırken de gelir üzerimize atlar dahil olur mutlaka :)

    YanıtlaSil
  12. cok tatli bebegim yaaaa... canim benim... ozledim onu da resmen...

    YanıtlaSil
  13. Allahım suna bak ya, cok tatlı, sizi bırakıp gitmiyo da:)

    YanıtlaSil
  14. daha çok miso görmek isteriz :)
    ben normalde siyah kedilerden çekinirim (karakedi önyargısı işte) ama miso sayesinde şimdi nerde siyah kedi görsem miso aklıma geliyor gülüyorum :D

    YanıtlaSil
  15. Cok tatli cok,tuylere bak mis mis ^^ Uslu yaramaz bu Miso <3

    YanıtlaSil
  16. Aaa ben bir tek bizimki sanardım demek ki bu küçük adamların hepsi aynı oluyor hii hii :)

    Hepiniz için Misomun göbişinden mıncıkladım ;)

    YanıtlaSil
  17. noni çok tatlı bir kedi ya, maşallahhh :))))

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...