24 Ağustos 2011

Kusursuz Makyaj Yoktur :)

Sizler de makyaj konusunda benim gibi misiniz? Ben bir üründen memnun kalsam bile en iyiyi, en mükemmeli aramaya devam ediyorum. Biz kadınları mutlu etmek zor derler, gel de bu söze inanma şimdi :)
Rimel konusunda en son size Max Factor False Lash Effect'ten bahsetmiştim, deneyen kimi arkadaşlarım fırçasını sert bulduklarını söyleseler de ben memnun kaldım, hem hesaplı hem etkili bir rimel bana göre...
Ama dediğim gibi her zaman farklı ürünleri denemekten hoşlanan maymun iştahlı iradem sineği soktu bana yine, ya bundan daha iyisi varsa diye :P
Bu fişfikleme sonucunda Lancome'un Hypnose Drama ve Chanel'in Sublime De Chanel rimellerini denedim. Lancome bir nebze daha iyi çıktı. En azından seyrelmiş boyacı fırçasına benzeyen kirpiklerimi bir araya getirip ortaya çıkartabildi. Ama Sublime De Chanel tam bir hayal kırıklığı oldu benim için, verdiğim paraya acıdım desem yeridir! Kıvırma özelliği varmış pehhh! Fırçayı bir gözüme sokmadığım kaldı ama ne kıvırması, tek yaptığı sanki çoklarmış gibi kirpiklerimi tek tek ayırmak oldu! Ki ben nefret ederim bundan, kirpiklerimin birbirine yapışık olması daha hoşuma gider. Tüm bunları bir araya getirince bunlardan daha hesaplı olan Max Factor favori rimelim olarak yerini koruyor diyebilirim...
Gelelim kapatıcılara... Son olarak Dior'un Diorskin Nude kapatıcısını kullandım, siz henüz kullanmadıysanız aman diyorum sakın teşebbüs dahi etmeyin :) Aldığıma pişman olduğum şeyler listesine bu da en üst sıralardan giriş yaptı... Çok rahat sürüyorsunuz ama mimikler devreye girdiği andan itibaren kapatıcı çizgi çizgi göz altlarında sırıtmaya başlıyor. 
Bu konuda çok ama çoook mutlu kaldığım ürün ise Lancome Effacernes göz altı kapatıcısı, hem çizgileri kapatıyor hem de gün sonuna kadar kalıcılığını koruyor...
Gelelim göz farlarına... Siz de farkettiniz mi bilmiyorum ama markası ne olursa olsun göz farı paletlerini bulmada ben çok zorluk çekiyorum. Uyanık kozmetikçiler tek tek alınsın daha çok satılsın mantığı ile hareket ettiklerinden olsa gerek bu tip paletleri üretmekten kaçınıyorlar... Olanlar da 3'lü veya 5'li farlar şeklinde olur ki ben genelde istediğim renkleri hiç bir arada bulamam. Hem sevdiğim renk tonlarında hem de seyahatlerde çantamda rahatça taşıyabileceğim pratik bir palet ararken karşıma Alman kozmetik markası BeYu'nun Heartbreaker Eyeshadow Palette (No.05)'i çıktı. Hem de çok uygun bir fiyata! Kullandım ve çok memnun kaldım, göz kapaklarında birikme yapmıyor, günün sonunda rengi de uçmuyor.
Son olarak uzak durulması gerekenlerden birine Benefit'e değineceğim... Benefit'in eğlenceli ve vintage görünümlü ambalajları beni oldum olası cezbetmiştir. Bu kadar özenli hazırlanmış kutuların içindekiler de mutlaka çok özel olmalıdır diye düşündürmüştür beni... Ama dudak parlatıcısını denedikten sonra yoksa bu renkli ambalajlar sadece göz boyamadan mı ibaret diye şüphe etmeme neden oldular. Parlatıcı o kadar ağır ki dudağınızda yapış yapış kalıyor ve yoğunluğundan ötürü bir süre sonra birikme yapıyor.
Benim makyaj kritiğim şimdilik bu kadar... Unutmayın; kusursuz makyaj malzemesi yoktur, kusurları bulan ve onları itinayla örten akıllı kadınlar vardır ;)

20 yorum:

  1. Ben ise tam tersiyim bir ürünü beğendiysem zor değiştiririm.

    YanıtlaSil
  2. Nonim rimel diorshow asigiyim kesinlikle tavsiye ederim dior'un en buyuk rakibi beni icin armani onu da dene derim =) Bir o dior kapatici benim gibi alerjik bunyeler icin vazgecilmez evet fazla kapatmiyor ama gene acitmadan biraz islevini goruyor =) Benefit i ben de sevmiyorum, simdiye kadar memnun kaldigim tek urunleri su far setleri =)

    YanıtlaSil
  3. Nonim posttan çok görsellere tutuldum.Sen ne yaratıcı bir bloggersın böyle ! Seni heep blog hocam olarak gördüm ama ben henüz kötü bir öğrenciyim :( Benim postlarım seninkilerin yanından bile geçemez,gerçekten bunun yetenek olduğuna inanıyorum...Sen hep yaz Nonim.Canım Nonimmm <3

    YanıtlaSil
  4. Canım bende Lancome Effacernes göz altı kapatıcısını yıllardır kullanırım ve hiç şaşmam..birikme yapmaması ve yoğunluğu bakımından kesinlike kullanılası:))ben sana bir rimel tavsiyesinde bulunayım Loreal Telescopıc Carbon Black dışı siyah olanı süper nonicim denemekte fayda var derim buda uzun süredir benimle;)

    YanıtlaSil
  5. Pahalı ürünlerden beklentimiz hep yüksek oluyor ama fiyat-performans açısından baktığımızda ben de hep Loreal, Max Factor , MAC gibi markalardan daha güzel sonuçlar alıyorum, almasam da çok para verdim diye üzülmüyorum.

    YanıtlaSil
  6. Günaydın Noni'cim nasılsın?

    Rimel konusunda ben de senin gibiyim sanırım tek tek ayıran riimellerden nefret ediyorum.Uzun bir süre Lancome'un hpynozunu kulandım fena değildi en azından istediğim görüntüyü alıyordum ki bir makyaj uzmanının tavsiyesiyle Gİvencyninşu http://www.sephora.com/browse/product.jhtml?id=P218317 mascarasına denk gelene kadar...İlk gördüğümde hayatta kullanamam sandım ama şimdi iyi ki ön yargılı davranmamışım diyorum.Acaip memnun kaldım tavsiye ederim :)

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. far paletine bayıldım, bu marka internetten bulunabilen bişey mi noni :)

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten doğru olanı bulmak zor bir mevzu . tam hehh bu diyorsun . yeni bir ürün çıkıyor ve senin bağımlısı olduğun ürünü kaldırıyorlar filan ve yine başa dön .
    Pek bir güzel anlatmışsın , bilgi sahibi olduk sanki.
    Bu arada far muhteşem renkleri birarada taşıyor cidden ve kesinle bende sahip olmak isterim . Tabi öncelikle araştırma yapmam gerekiyor sanırım . Buralarda satılıp satılmadığına dair :D

    YanıtlaSil
  9. Ne çok doğru dedin ben de farklı ürün denemeye bayılan maymun iştahlı biriyim makyaj ürünleri konusunda.

    hep bir merak sorusu içimdelime yeni bir ürün aldığımda,acaba bu nasıl hımmmmmm???

    YanıtlaSil
  10. şu cıbıl kelebek kanatlı oğlanlardan alttaki Nihat Doğan'a benziyormuş yauu :)

    YanıtlaSil
  11. tosbagalar; keşke bende senin gibi olsam ama o kurt yok mu içimi kemiren o kurt hiç rahat durmaz ki :)

    Zuzu; diorshow ben de denemiştim ama ondan çabuk sıkıldım, bir de fırçası çok büyük geldi bana, hmmm bak armani'yi hiç denemedim, hatırlattığın iyi oldu ;)

    Ezgimmm; şımartıyorsun beni :) sen de gayet başarılısın canım kendine haksızlık etme, öncelikle içtensin ve seni okurken bu içtenlik okuyucuna da yansıyor emin ol tatlısı ;)

    Meyracım; evet benim de kullandıklarım arasında bugüne kadar en memnun kaldığım kapatıcı o oldu ;) Loreal Telescopic bana hiç yabancı gelmedi, sanki bende kullandım bir ara, dur ben biraz daha hafızamı zorlamaya çalışıyım ;)

    MISSRED; evet kesinlikle haklısın!

    İzDüŞümLeR; tünaydın canım iyiyim sen nasılsın? aaa bu rimeli bana da tavsiye etmişlerdi ama ben fırçasına bakınca korktum :) armani'den sonra aklıma şimdi bu da girdi bak görüyor musun :)

    mermaid; internette başka sitelerde online satışı var mı bilmiyorum ama Beyu'nun websitesi bu canım: http://beyu.de

    Elifinelizi; ben de hiç dikkat etmedim bu marka bizde var mı diye, Boyner gibi büyük mağazalarda belki satılıyordur ;)

    YILDIZ; bu konuda yalnız olmadığımı görmek beni pek mutlu ediyor doğrusu hii hii ;)

    YanıtlaSil
  12. defne; hahahahha ayy çok güldüm yaaa sahiden benziyor mu dur bir daha bakıyım :)

    YanıtlaSil
  13. merhabalar, blogunuzu yeni keşfettim, baykuşgozoyle'yi takip ederken size de takılıp kaldım. geçmiş yazılarınıza göz attım ve çok eğlendim. sanırım nurtopu gibi bir takipçiniz daha oldu :)
    Buket Taman

    YanıtlaSil
  14. Cnm benim rimel konusunda pek bir yorum yapamayacağım çünkü kullanmaktan en üşendiğim kozmetiklerden biridir silmesi işkence olduğu için o yüzden epeydir almadım ancak son keşfettiğim ve inanılmaz memnun kaldığım Guerlain son seri Rouge Automatique rujlarıdır ve bence kıvam, görüntü, kalıcılık mükemmel en son aldığım 161 no cherry blossom bence 10 numara..

    YanıtlaSil
  15. noni kız, bende False Lash kullandım ve bitince max factor 200 calori aldım bunu mutlaka denemelisin. false'dan çok daha memnun kalacağını düşünüyorum ;)

    YanıtlaSil
  16. Noni'cim,tavuskusu makyajimi gordun mu???

    http://ferahfezas.blogspot.com/2011/08/tavuskusu-peacocks-makyaj-denemesi.html

    Bakalim begenecek misin?
    Rimel konusunda, ucuzlardan Calorie2000'i de oneririm,MaxFactor False Lash Effect gibi,ben ikisini de sevmistim.Su ara denemelik Beneffit Bad Gal Lash mascarayi aldim,ve memnun kaldim,akmiyor,cabuk kuruyor.Aklinda olsun.

    Kapatici konusunda,Lancome aklimda olacak ;)

    Far paleti halen bulamazsan,bana soyle,ben gonderirim sana,hani o renkli paletten;)

    Lip gloss konusunda,geneli dedigin gibi,bir tek Ciate'den memnun kaldim ben burada.Orada var mi bilmiyorum.

    Optummm ^*^

    YanıtlaSil
  17. ayyy sana benefitin blush efekti veren alligini tavsiye ettigimi hatirladim birden... zorry! pardon minik kusum yaaa... xoxoxoxo evet ben hala onu kullaniyorum ama rujlarindan ben de hic memnun kalmadim...

    YanıtlaSil
  18. 2 yıl oldu galiba Max Factor ile tanışmam.. Önce de demiştim Sevgili Hacerciğimin sayesinde olmuştu. Çok sağolsun :) Bir tane bitirdim. İkincisini de aldım :)Benim de bazen aklıma gelmiyor değil. Ya daha iyisi varsa diye. Ama denemedim bile. :) Sadece gene MF'un çıkardığı yeni bir rimel için "acaba??" demiştim de denemedim yine de :)

    Bir de en çok sevdiğim yönü Black&Brown rengi. Sadece kahve gibi değil siyah gibi değil. Tam kara tam benlik ! :)

    YanıtlaSil
  19. buket; ne iyi ettin de geldin, her zaman beklerim :)

    Civcivim; bende de seninkiler gibi kirpik olaydı rimele kuruş harcamazdım vallah ;) ruj benim de aklımda bulunsun!

    Çeyiz Kız; aa evet onu da kullanmıştım ;) sanırım Max Factor'un ilk rimellerdinden biri o di mi yanılmıyorum?

    FerahFeza; vallahi helal olsun sana canım, ben kendime uygulamaya çalışsam bir gözüm tavuskuşuna öbürü devekuşuna benzerdi vallaha :) Ciate burda da yok sanırım hiç görmedim o markayı, palet için de çok teşekkürler tatlısı burda bulamazsam senden rica ederim ;)

    Canım Ablammm; belki allığı güzeldir ama ben gloss'undan memnun kalmadım ;)
    Özledim seni şimdiden!!!

    nil; Nilüfer'le Nil arasında kaldım dur bir dilek tutayım hii hii :) MF evet fiyatına göre oldukça iyi bence, yeni ürünlerini de denemek isterim kesin ;) off düşündüm de deniycek ne çok ürün var yaaa fiyuuuu!

    YanıtlaSil
  20. Nazannesi28/8/11 00:25

    :) makyajdan çok anlarım ya hemen yorumda bulunayım dedim.. :)) mfactor benim rimelimde heyecan yaptım kendimce.. farıysa deneyeceğim,bu kadar ahenkli renkleri bir arada görmedim hiç.
    ps. farım var mı ondan da şüpheliyim.. ;)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...