11 Ağustos 2011

Mest !!!

Pazartesi akşam üstünden beri bendeki şekil aynen üstteki gibidir, ağzım kapanmıyor mest vaziyetteyim :) Canım ablam beni görünce gerçekten şoka uğradı, bitanemi çok ağlattım, beni hiç beklemiyordu ve o gün içine doğmuş gibi gezdiği her yerde aklına ben gelmişim, sürekli beni anmış, akşam karşısında beni görünce çok duygulandı, tabii ben de...
Güzel ablamla yılda bir kez bir araya gelebiliyoruz... Bildiğiniz gibi son İstanbul seyahatim oldukça tatsız geçtiği için ablamın tüm yıl boyunca beni o halimle hatırlamasını istemedim. Hem doktor kontrolümü oldum, hem canlarımla bu sefer keyifli zamanlar geçirerek ablamın hafıza kartındaki mümüklü kardeş dosyasını siliverdim ;) Şimdi içim çok rahat, onları gönül rahatlığıyla yolcu edebilirim artık...
Canım annemmm!!!
Canım babammm!!!
Kızlar en doğal halinde, bir de bana bakın; ortama ayak uydurmaya çalışıyor ama garibim nasıl da mahçup kihh kihh :) Bu arada farkında olmadan da arka afişteki maymunla aynı hareketi yapmışım, ehh boşuna dememişler insanlar maymundan gelmedir diye, buyrun ispatıdır ;)
Hepinize neşe dolu bir perşembe dilerim!

33 yorum:

  1. Nonim harika resimler

    Yüzünün böyle gülmesi benim çokkk mutlu etti :)

    Tam şirinler olmuşsunuz kuzularla :)

    YanıtlaSil
  2. Gozun aydin! Allah sizleri hep boyle guldursun Noni'cigim. Hic ayrilmayin. Gurbetciler olarak bu zor tabi ama sik sik biraraya gelin insallah.

    YanıtlaSil
  3. Gülmek sana yakışıyor hep gül inşallah insanın ailesi gibi yok tek karşılık seven varlık
    Öpooomm

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir post olmuş :) Maymuna çok güldüm,nasıl denk gelmiş :)) Buarada birgün Kozzy'de karşılaşsak ne güzel olurdu :)
    Öpüyorum seni Nonim...

    YanıtlaSil
  5. Ne mutlu sana...Aile herşey demek. sevgiler

    YanıtlaSil
  6. harikasınız :) 41 kere maşallah sizlere...

    YanıtlaSil
  7. Çok doğal çok içten çok güzel bir ailesiniz. Hep böyle kalın.... Sevgilerrr..
    DilekY.

    YanıtlaSil
  8. Dünyanın farklı yerlerinde olsanız da Allah sizi hiç ayırmasın. :)

    YanıtlaSil
  9. Yüzünün güldüğünü görmek ne kadar güzel :)
    Hep gülün böyle siz emi!
    Öperim birçok.

    YanıtlaSil
  10. çok güzel bir ailesiniz. bir daha hiç ağlama, hep böyle gül inşallah, sevgiler .)

    YanıtlaSil
  11. Hepinizi cok opuyorum, tum aileye selamlar. nese

    Ne kadar buyumus Selin ve Deriiinnn!!!

    YanıtlaSil
  12. aayy maaşallah hepiniz harika görünüyorsunuz...hep böyle gül emiii.

    YanıtlaSil
  13. yalnız dikkatimi çektti de Derinin pozlar müthiişşş, model olarak doğmuş hatun..

    YanıtlaSil
  14. mutlulukğunuz resimlerden buralara kadar taşıyor :)

    YanıtlaSil
  15. hep böyle gülün hep birlikte emi canım benim ;)

    YanıtlaSil
  16. Ne güzel bir ailesiniz maşallah ve sen ne güzel bir kadınsın nonim:)

    YanıtlaSil
  17. ohhh bol enerji mutluluk:)

    YanıtlaSil
  18. hadi bakalım itiraf ediyorum....sizleri akrabam gibi hissediyorum...kızlar yeğenlerim gibi...anneyle babayı zaten çok seviyorum...seni ve nilyi de...ve bu yorumumu xoxoxoxox şeklinde sonlandırıyorum..:D

    YanıtlaSil
  19. seni böyle görmek harika... Allahım hepinizin yüzünü her zaman güldürsün. çok keyifli çok mutlu çok samimi çok çok çok mükemmel bir aileye sahipsinin. kendine iyi bak noni.. sevgiler. mehtap

    YanıtlaSil
  20. Küpelerin! Bana ver nooooolllluuurrr!

    YanıtlaSil
  21. hepicinizz de ayri ayri harika gorunuyosunuzzzz:-)

    optummmm

    YanıtlaSil
  22. Sizin de neşeniz üzerinizden eksik olmasın,41 kere maşallah tüm ailenizin neşesine,sevincine,güzel gülümsemelerine;))

    YanıtlaSil
  23. Birbirinizden ayrı kalmayı hiç hak etmiyorsunuz. Tam bir Melek aile! Resimler şahane!! Yüzünüz hep gülsün, kalbinz hep şarkı söylesin!

    İyi ki varsınız.. ;)

    Selinky

    YanıtlaSil
  24. maşallah hepinize herkes en az bu fotoğraflardaki kadar mutlu olsun gülsün inşallah hep. maymunla pişti olmanız da ayrı hikaye. çok güldüm, ilahi :))

    YanıtlaSil
  25. Suprizin ve gunleriniz ne guzel gecmis, senin adina sevindim Noni'cim,hep gulersiniz boyle insallah,kavusma anlari hep guzeldir dimi ^^ Aile boyu sevinc olmus bu ^^Fotograflar da cok guzel,son foto yorumuna cok guldum, maymun detayini da atlamazmis hic :) Bayiliyorum bu postlarina ^^

    Optum canim, tum gurbetci bloggerlar adina da ye herseyden olur mu ^^

    YanıtlaSil
  26. masallah cok guzelsiniz hangi birinize bakacagimi sasirdim :)) yeniden enerjo depolamana ve gulusunu gordugume cok sevindim Noni *ZuZu*

    YanıtlaSil
  27. Fotoğraflar mutluluk dolu gerçekten .
    Ailecek ne kadar sıcak görünüyorsunuz .
    güzelliğinizde yansımış aynı zamanda . Böyle mutlu olursunuz umarım bu ,güzel gülen insanların ,yüzü hep buifade ile dolu olur.

    YanıtlaSil
  28. Maşallah size.Allah neşenizi daim etsin.

    YanıtlaSil
  29. Che bella famiglia! Complimenti e che bei sorrisi! Ciao Cri : )

    YanıtlaSil
  30. Asla unutamayacağım bir yaz oldu! Şimdiden cok özledim hepinizi bitanem!

    YanıtlaSil
  31. Siete tutti bellissimi in famiglia Noni....:-)))))))) Ciao Sile

    YanıtlaSil
  32. Nazannesi28/8/11 00:32

    Son zamanlarda gördüğümde yüzümü içten güldüren nadir karelerden.. Hepinizi ayrı ayrı kucaklıyorum, öpüyorum yanaklarınızdan..

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...