06 Ağustos 2011

Pissi yolun sonuna mı geldi yoksa?


Bir çekilişin daha sonuna geldik, blog ve mail yoluyla katılan herkese teşekkürler!
Peki neydi pissinin çocuklara mesajı? 
"Yavrucuklar karşıdan karşıya geçerken önce sola sonra sağa sonra tekrar sola bakıp emin olduktan geçin. Siz siz olun benim gibi bodoslama yola fırlamayın emi? Kartolozlara da bir mesajım var elbette; ara sokaklarda, caddelerde araba kullanırken hız yapmayın, bu dünyada sizin dışınızda başka canlılar olduğunu da unutmayın!"
Elçiye zeval olmaz derler, ben pissinin mesajını ilettim. Şimdi sıra kazananı iletmeye geldi...
9. sırada "eğitim şart mirim demiştir en başda:) sonra devam etmiştir sütünü iç bak ben ihmal etmiyorum büyümek için süt içmen lazım;)" yorumunu bırakan sevgili yıldız'a gitti bu ayın paketi.... Anaa kız nefesin amma kuvvetliymiş senin, evrenden başka bişey istesen vallahi olacakmış hii hii :) Tebrik ediyorum seni!
Açıkçası yeni pissi'ler yaratma konusunda biraz tıkandığımı hissediyorum. Bu yüzden bu ayın pissi'sini yaparken aklıma yeni hiçbirşey gelmeyince eski yaptıklarımdan fikir çaldım. Sürpriz hamurun yerini artık başka şeyler alabilir, bu konuda değişik fikir ve önerilere açık olduğumu da belirtmek isterim ;)
Hepinize harika bir hafta sonu diliyorum!

8 yorum:

  1. sonunda şeytanın bacağını kırdım heyyoooo bence klozetde oturan şaşkın pisi çok tatlı nonnişim buda çok şeker:) paketimde pisoda olacakmı?:))))))))))))

    iletişim bilgilerimi profilindeki maile attım sevgili nonişim
    öpüldün tatlım pisoyuda benim için kara göbişden öpermsin;)

    YanıtlaSil
  2. Yıldızı görünce bir heyecan yaptım ama olmadı belki önümüzdeki aya;))

    YanıtlaSil
  3. yıldız; tekrar tebrikler! tabii Miso'yu da öperim senin için göbişinden ;)

    YILDIZ; evet canım farkettim, başka çekilişlere inşallah ;)

    Aaaa kimseden bi fikir gelmedi ama olmaz kiiii :(

    YanıtlaSil
  4. Yıldız'a tebrikler... Kartaloz lafını da çok tuttum...:)

    YanıtlaSil
  5. Kiraz Çekirdeği; hii hii pissi işte dilinin kemiği yok ki :)

    YanıtlaSil
  6. Tebrikler.. :)

    100yüz Broşlar olabilir çekilişlerimizde? :) O kadar güzeller kiii :)

    YanıtlaSil
  7. nil; aa evet bak o olabilir, sağol canım :)

    YanıtlaSil
  8. 100yüz broşlar bencede çok güzel olur hemde nefis ama süpriz hamurda güzel bişi:) yaniii hele piso hakikaten şeker
    ondan kimse vazgeçemiyor sanırım:)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...