20 Ağustos 2011

Salatalıklı Limonata

Bilgisayar başındaki rutin işlerim; günlük gazeteleri okumak, maillerimi kontrol etmek, varsa çektiğim fotoğrafları editlemek, blogumu güncellemek ve annemle ablamın sayfasına göz atmaktır... Tüm bunlar da epey zamanımı alır...
Uzun zamandır blog arkadaşlarımı ziyaret edemiyordum. İçimde bir huzursuzluk... Hadi dedim tembel nonişko kalk ve bir tıkla blog arkadaşlarının kapısına...
Bir arkadaşım kedisinin komik fotoğrafını koymuş keyiflendim...
Arkasından ziyaret ettiğim bir başka arkadaşım babasının vefatının ardından duygu dolu bir yazı yazmış, hüzünlendim...
Başka bir arkadaşım sarma beyti tarifi vermiş, dellendim.
Öteki harika bir kek yapmış, tuzluyu anında unutup mutfakta tatlı ne var diye düşünmeye başladım...
Bir saat içersinde bir duygudan ışık hızıyla diğerine geçiş yaptım. Yani kısacası ambale oldum! Ha bu bir saatin içinde okuyabildiklerim de 30 blogu geçmedi, halbuki herkese bir tıklamak istiyordum ama nerde... Birçok blogu takip edip yorum bırakabilen arkadaşlarım sizleri gerçekten tebrik ediyorum, ben bu işte iyi çuvalladım doğrusu! Bunun üstüne bir mola verdim, girdim mutfağa salatalıklı bir limonata yaptım...
Buranın limonları çok ekşi olduğu için 750ml. suya 5 adet limon suyu kullandım.
Limonlardan birkaç dilim de ayırdım.
Bir salatalığı ince ince dilimledim. 
Beyaz olmadığı için 3 çorba kaşığı esmer şeker ekledim.
Daha önceden maydanoz taneleri koyup dondurduğum buz küplerinden de içine attım. 
Oturdum koca bir bardağı içtim.
Bir işe yaradı mı peki? Hayır! Aklım hala o son gördüğüm kekte kaldı :)

17 yorum:

  1. Ben de Home tv izlryipizleyip delleniyorum nonim sorma :) eline sağlık ;)

    YanıtlaSil
  2. aklın kalmasın arkadaşım nasıl bir kek istediğini söyle pazartesi kapında olsun:)

    YanıtlaSil
  3. tarchin; aaa bizde çıkmıyor home tv ohh yırttım ben desene hii hii :)

    komsumutfak; ayyy ne tatlısın ya yollamış kadar oldun sahiden :) TR sınırları içinde olsaydım vallahi utanmadan isterdim hii hii :)

    YanıtlaSil
  4. isteyebilirsin cünkü ben moskova sınırlarındayım :) zeynep

    YanıtlaSil
  5. salatalıklıyı ilk defa duyuyorum ya hu akşam akşam da benim içimde kaldı işte:)

    YanıtlaSil
  6. Anaaaa şok şok şok :) Zeynep sen miydin ama ben senin bu blogunu bilmiyordum, dur hemen üye oliyim hii hii şapşirik ben :)

    zoitsa; ama yapması çok kolay gerçekten ;)

    YanıtlaSil
  7. ben kekin sahibesi :)
    teşekkürler noni cim :) adres ver hemen yapı göndereyim sana da,
    şaka yapmıyorum gayet ciddiyim :)
    laf aramızda güzel olmuş gerçekten, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. petruskali buz kaliplari :) ilginc bi fikir :) nanelide guzel olabilir limonata icin :)

    YanıtlaSil
  9. limonata güzel gözüküyor ya nane yaprağı da koyuluyor da salatalığı bilmiyordum sıcak havada güzel gider buzz gibi :)

    YanıtlaSil
  10. ama bana gelmemişin :((
    şaka şaka !! ben sana kızamam, gerçekten de geçen bende zaman tuttum,yalnızca takip ettiğim blogları okumak iki saat sürdü...

    YanıtlaSil
  11. Bende salatalikliyi ilk kez duydum,denemeliyim bir ara ^^ Bir de maydonozlu buz bende yapacagim,iyi fikir oldu bu yazi Noni'cim ^^
    Blog gezmece hem iyi hem istah acici dimi ^^

    Optum canim ^*^

    YanıtlaSil
  12. İyi pazarlar Noni'cim. Blog dünyası gerçekten de insanı her moda sokuyor. Farklı farklı konseptte olmaları yaşamın renkleri işte. Limonata iyi fikir. Sevgiler, selamlar..

    YanıtlaSil
  13. Buzlara bayıldım kızım yaaaa ÖPTÜMMM

    YanıtlaSil
  14. mermaid; ellerine sağlık canım :) çok sağol tatlısı ama bizim postada herşeyimiz kayboluyor, yaptığın keki rus postacılar mideye indirirse benim de kalbime iner vallaha!

    !DOZ BÜYÜCÜSÜ!; aaaa sen rusçayı nerde öğrendin bakü'de mi? evde nane yoktu maydanoz koydum bende ;)

    rahat yazar; evet harika gidiyor, bizim burda yaz bitmek üzere kışa girmeden yapıp içtim neyseki ;)

    Buket; geldim geldimmm :) o üstü kızarmış revaniyi gördüm ya bir daha gelir miyim ayol :) ben hayatta rejim yapamam!

    FerahFeza; salatalık limonataya çok güzel bir aroma katıyor bence ;) ahhh sorma bende iştah açılmaya dünden hazır zaten, bugünde revani sayıklıyorum hii hii :) renkli takma kirpiklerini merakla bekliyorum tatlısı ;)

    Begonvilli Ev; kesinlikle katılıyorum, sevgilerimle...

    Canım annemmm; maydanozlar tat katmıyor ama görsel olarak güzel duruyor ;) ama eminim sen daha güzellerini denersin, öperim güzel annemmm!

    YanıtlaSil
  15. :) evet bakude ders almistim bir kac ay birde ozel bi ilgim var ruscaya zor ama sevince kolaylasiyor :)

    YanıtlaSil
  16. ama şimdi oldu mu noni cnm limonata çekti :)

    benim blogumuda ziyaret et sevinsin :)


    Çeyiz Kız

    YanıtlaSil
  17. limonata tarifi iyi oldu,sağol noni.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...