14 Ağustos 2011

Ses & Pes

İşte geldim burdayım, ben bu işte ustayım :) İstanbul'dan bu sefer görevimi başarıyla tamamlamanın verdiği bir huzurla döndüm. Yeğenlerimle kıkırdamalar, ablamla kız kıza kaynatmalar bana o kadar iyi geldi ki... Hatta küçüklükten beri beni ürküten Ramazan davulunun sesi bile bu sefer bana hoş geldi. Evet davulun sesi uzaktan hoş geliyor olabilir ama şu bir gerçek ki; hayatın içindeyken farkına varamadığımız seslerin değerini ancak uzakta kalınca anlayabiliyoruz. Martıların çığlığı, sabah ezanı, çocuk kahkaları, kapı zili, vapur sesi ve daha niceleri... Yeter ki yoksun kalmadan duymayı bilelim...

Hazır kulak kesilmeden bahsediyorken... Geçen gün arkadaşım Fehiman'ın evinde bu albümü dinledim ve pek bir keyif aldım. Aslında yeni bir ses değil ama nasıl olduysa ben hiç denk gelmemişim. İspanyol ve Latin müziğinden hoşlanıyorsanız Buika'nın müthiş sesi sizi ele geçirecek demektir ;)
Bu harika şarkıyla da prensim sayesinde tanıştım, ne zaman pes 2011 oynasa bu şarkı çalsın diye bekliyorum :) Oyunun gözüme değil ama kulağıma hitap ettiği kesin! Beyler pes oynarken hanımları pes dedirtmeden yanlarında kuzu kuzu oturtmayı oyunu hazırlayanlar iyi düşünmüş olmalı ;)

Hepinize harika bir hafta dilerim!

17 yorum:

  1. Oh, prensini ozlemissin degil mi?

    Operim.

    YanıtlaSil
  2. Tanya; evet hem de çok :) ben de öperim canım...

    YanıtlaSil
  3. Bu şarkıyı bir de Ferzan Özpetek'in filmi eşliğinde dinlemelisin. Sevgiler, Zerrin

    YanıtlaSil
  4. Buika'nın "No Habrá Nadie en el Mundo" adlı parçası güzeldir.

    YanıtlaSil
  5. Ah evet, ne iyi anliyorum..marti cigliklari, vapur sesi hayatimin günlük parcalariydi Istanbul'da yasarken, insan aslinda en cok da bu detaylari özlüyor...
    50 mila,ne severim,Ferzan Özpetegin filminin de soundtrackiydi, Mine Vaganti (Serseri Mayinlar diye oynadi)
    Hosgeldiniz evinize bu arada :)

    YanıtlaSil
  6. buka harika sesi var bana da dldur diyeceğim bunu bende seni özledim canım kızım.

    YanıtlaSil
  7. Hoşgeldin tekrar. Buika yı çok severim ben de. Diğer parçayı da bloglar sayesinde tanımış ve çok sevmiştim sahiden.. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. Ben hiç bi şekilde tahammül edemiyorum :) Sen yine çözümü bulmuşsun Nonim :)

    YanıtlaSil
  9. Evine hoşgeldin Noni:) Buika en sevdiğim seslerden. Hatta İstanbula kaç kez geldi ama bir denk gelip gidemedim..

    YanıtlaSil
  10. Nonimm o gözler gene her zamanki gibi gülüyor ya çokkk mutlu ben :)

    Müziklere bayıldım..

    YanıtlaSil
  11. Nina Zili'nin şarkıyı sevdim pazartesiye yakışır bi melodi :)
    iyi haftalar

    http://ceyizkiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. hosgeldinnnn! sarki super!
    http://maffionista.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. Buika'yı ben de severim.Konserine de gitmiştik.Diğer şarkıları da güzel!
    Diğer şarkıyı da Serseri Mayınlar filminden biliyorum hatta film müzik cd'si var:)Bu arada film de çok güzeldi,tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
  14. Buika benim de favorimdir. Kimileri Kibariyen'nin İspanyol versiyonu desede arabamda vazgeçemdiğim seslerdendir..
    Nina Zilli'yi de arada neşelenmek için dinliyorum, gerçekten iyi geliyor bu şarkısı :))

    YanıtlaSil
  15. Çilekli Pasta15/8/11 17:13

    Canım bende videolar açılmadı :( isimlerini sorsam olur mu?

    Evine hoşgeldin, insanın evi gibisi yok :)

    YanıtlaSil
  16. İstanbul; evet bir arkadaşım da önerdi o filmi Serseri Mayınlar di mi ismi?

    rahat yazar; aa onu da bir dinliyim o zaman ;)

    Melange; hoşbulduk :) evet İstanbul'dan uzaklaştıkça oraya ait şeyleri insan daha çok arıyor doğrusu, bir çeşit ne seninle ne de sensiz durumu sanırım ;) ah evet şimdi eminim filmin adı serseri mayınlar, kesin izlemeliyim o zaman!

    Canım Annemmm; gelirken albümü getiririm ben ;) öperim güzel annem!

    Deli Anne; hoşbulduk :) ben de Moskova'dan sevgilerimi gönderiyorum!

    Ezgiiim; napıyım iyi yanlarını görmeye çalışıyorum hii hii :)

    Buket; hoşbulduk canım :) anaaa ben neden hiç duymadım bu harika sesi ya tühhh İstanbul'a gelmiş olmasına da üzüldüm, konserine kesin gitmek isterdim...

    Elçinim; ne tatlısın sen, pozitif enerjini taa buradan alıyorum desem?

    Çeyiz Kız; sana da iyi haftalar :)

    Evy; hoşbuldukkk :)

    BAYKUŞ GÖZÜYLE; hiii inanmıyorum! kıs-kan-dımmm! işte o kadar :)

    Miss Sensible; aaa gerçekten öyle bir benzetme mi yapılıyor şaşırdım! evet zilli bana da iyi geliyor :)

    Çilekli Pasta; hoşbulduk canım, evim evim güzel evim :) şarkılardan biri Buika'nın "En El Ultimo Trago" parçası, diğeri de Nina Zilli'nin "50mila" isimli parçası ;)

    YanıtlaSil
  17. buikayı ben de bir arkadaşım sayesinde sevdim,çok hoşuma gitti benim de;)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...