07 Eylül 2011

Farewell Lunch @ Bamboo Bar

This post is dedicated to my lovely friend Elvira! Last week we gathered at Bamboo Bar before she flew back to Switzerland. The weather was shiny that day so we sat at sofas outside, drank juicy non-alcoholic cocktails and ate Asian comfort food. I already miss you sweetie, but knowing that you're coming back in a month is a big relief for me ;)
Geçtiğimiz hafta arkadaşlarım Elvira & Kerry ile buluşup, Elvira İsviçre'ye gitmeden son bir kez kız kıza muhabbetimizi gerçekleştirelim istedik ;) Neyseki bir ay içinde geri dönüyor da bu hasret kısa sürede son buluyor! Buluşma mekanımız Elvira'nın önerisi ile Moscow Citi'deki Bamboo Bar oldu. Güneşi görünce kendimizi Bamboo'nun sofalarına atıverdik, gökdelenler altında alkolsüz kokteyllerimizi yudumladık, Asya mutfağının (ki asla hayır diyemem!) lezzetlerini tattık. Denemek isteyenler için adres;
Bamboo Bar
Presnenskaya Naberezhnaya 8, Building 1, Moscow Citi
Metro: Vystavochnaya
Tel: +7 (495) 970 43 41
Bu postun üstüne bir tek приятного аппетита (afiyet olsun) denir heralde :)

9 yorum:

  1. asya mutfağına ben de bayılırım, hele kızkıza gezmelere daha da :))

    YanıtlaSil
  2. Moscow Citi... bitmiş oralar tümden sanki değil mi? Ordaki gökdelenlerin birinde çalıştı eşim. Biz de tam nehre karşı kalıyorduk. Keşke çok çok çekseydin de görseydim nasıl olmuş:)

    YanıtlaSil
  3. 6. fotoda arkada çıkan binalar bana Ataşehir-Acarlar Sitesini anımsattı Nonim :D

    YanıtlaSil
  4. nonim sen zayıflamaya başlamışsın :) harika görünüyorsun

    YanıtlaSil
  5. kızkıza sohbet oldukça lezzetlidir , birde o güzel kokteyller eklenince.
    ahh adreste belirtmişsin kuzummm :( belki bir gün neden olmasın ???
    bu arada gökdelenlerin mimarisine bayıldım

    YanıtlaSil
  6. ay keyfe bak keyfe kaseye bayıldım rusyanın kaseleri tabaklarını severim çinko yıka yıka kullan sen ve arkadaşların harika görünüyorsunuz öpüyorum canımı

    YanıtlaSil
  7. saçlar konuşuyor, harika olmuş bu modelle :) ben de uzatmaya çalıştığım için aklım hep saçlarda ;) bu arada içeceklere de bayıldım :) afiyet olsuun

    YanıtlaSil
  8. Buket; ben deee hele yabancı bir memlekette kız kıza muhabbetler daha bir kıymetli oluyor ;)

    Deli Anne; bir dahaki gidişimde söz daha çok çekerim ;) bazı gökdelenlerin inşaatı hala devam ediyor ama genel olarak ben seviyorum oraları, ayyy ne güzel nehre karşı oturmakta ayrı bir keyifli olmuştur kesin ;)

    Ezgim; evet arkadaki binalarda biraz o hava hakim, belki bu yüzden seviyorum bu bölgeyi, biraz Gayrettepe biraz Ataşehir İstanbul'a benziyor sanki :)

    Elçinim; sağol tatlısıııı ama benim rejim mehter marşı gibi gidiyor; 2 kilo al 1 kilo ver dolayısıyla hala olduğum yerde sayıyorum :)

    Elifinelizi; kesinlikle katılıyorum :) artık vize kalktı ya olur da bir gün Moskova'ya gelen veya şu anda burda ikamet eden Türkler için yazıyorum ben, bıkmadan usanmadan hii hii :)

    Canım annem; o kase tam senlikti aslında burda görürsem alıyım ;) öptüm güzel annem, marmaris kavuşmamıza pek az kaldı yuppiii :)

    defne; teşekkürler canım :) ahhh saç deme bana her gece rüyamda kendimi upuzun saçlı görüyorum böyle belime kadar uzamış sevindirik oluyorum ama sonra sabah acı gerçekle uyanıyorum kihh kihh :)

    YanıtlaSil
  9. ♥ Fotoğraflarınız çok güzel ♥

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...