13 Eylül 2011

Eylül Ayının Sürpriz Çekilişi

Göndermiş olduğunuz güzel yorumlarla bir havalara girdim desem yeridir! Artık yazmaya 1500 feet havalardan devam ediyorum ;) 2 seneden beri düzenlediğim çekilişlere de devam tabii ;) Aslında bana gerçek fikrimi soracak olursanız 2 sene önce büyük bir heyecanla başladığım bu çekilişlerin artık pek bir ayrıcalığı kalmadı çünkü blog dünyasında herkes bir çekiliş düzenliyor, ben de herkesin yaptığı birşeyi yapmayı seven biri değilim, huyum kurusun! Bu yüzden çekilişlerimde biraz değişikliğe gittim. Bundan sonraki aylık çekilişlerimde pissi magnetlar, cam yüzükler vs. yer almayacak. Ama üzülmek yok! Bunun yerine bir izleyicime Moskova esintili veya burda olan ama orda bulunmayan, denediğim, beğendiğim bir hediyem olacak. Bakalım bu ayın hediyesi neymiş? 
Hazır kurban bayramı yaklaşıyoken sahibinden kara kuzu kihh kihh :)
Ben fotoğraf çekerken o da beni böyle izledi, bu güzel yüzü sizden esirgemek istemedim!
Eşantiyondan sonra gelelim bu ayın esas hediyesine: Matruşkalı Starbuck's mug!
Vallah billah Starbuck's Moskova bana sponsor falan olmadı, tek sponsorum prensim sağolsun ;) Bu matruşkalı mug'dan kendime de almıştım ve severek kullanıyorum. Aynısından bir tane de izleyicimde olmasını istedim. Blogları okurken belki aynı anda kahvemizi höpürdetiriz kimbilir ;)
Mug'a sahip olmak için yapmanız gereken tek şey buraya yorum bırakmanız. Bildiğiniz gibi ben öyle binbir yerden beni takip edin, beğenin, ekleyin emrivakilerini sevmiyorum ;) Ben sadece ama sadece keyifle okunduğum için takip edilmek istiyorum, belki de bu yüzden bir kişi bile beni okumaktan vazgeçip takip listemden çıksa üzülüyorum, yufka yürekli duygusal noni fırk fırk :)
Ay ne çok kendimden bahsettim, benim ortam yok mu ayol? Ya küser giderim ya da bir başlarım bir daha hiç susmam :) Çekilişe dönelim biz en iyisi... Bu ayki çekilişe katılmak isteyen içinden gelen birşeyi buraya yorum olarak bıraksın mesela; bu mug'ı istiyommm, adresime paketle yavri, noni sen bizim herşeyimizsin, bugün bizim burda hava güneşli çatla nonik gibi... Yalnız ufak bir uyarı; mail yerine yorumları tercih ediyorum, mail atanları çekiliş sırasına eklemem biraz zor oluyor.
Teşekkürler, sevgiler :)

185 yorum:

  1. NONİİİİİ BÜYÜK NONİİİ,YAŞA NONİİİ,HEY NONİİİ :) Oldu mu ?

    YanıtlaSil
  2. O kadar uzun süredir okuyorum ki seni:)En çok içten yazıyor oluşunu ve fotoğraflarını seviyorum.

    Annene de bayılıyorum hatta senden çok Onu takip eder oldum:))

    Mutlu olmana,evliliğine çok seviniyorum.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ah Noni kalbimiz bir! Mug almayı düşünüyordum ben de. Umarım kazanabiliriiim!

    YanıtlaSil
  4. keyfinin yerinde ve son hızla bloguna devam etmene çok sevindim :-)...hep mutlu kal ve güzel günler geliyor bunuda unutmaman dileğiyle ;-)

    YanıtlaSil
  5. Noni;

    Ben seni cok gec kesfetmisim! Bak bak bi de hediyeler veriyormussun! :) Moskova'dan yasaman ilgimi cekti ne yalan soyleyeyim. Ben de 3 senedir ulkemden uzak yasiyorum, benzer hikayeler ilgimi cekiyor! Takipteyim!

    Dudu

    YanıtlaSil
  6. moskovadan gelecek bu güzellik benim olsun istiyorum noni.bu defa şanslı ben olmak istiyorum.sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. nonimmmmmmmm moskova'nın en güzel kızı evet evet yanlış duymadınız o bayık rus kızlarından da güzel güzel kalpli noni nonmiz :)

    YanıtlaSil
  8. yazdıklarını enerjini seviyorum nonik.bu arada biz hala açık terlikler giyebiliyoruz :) sevgiler

    YanıtlaSil
  9. matruska ve o salları bır de pelmeni dısında ruslardan ıykkkkk.bana cıkar umarım

    YanıtlaSil
  10. Nonim beni çekilişe yazma :) bu mug dan bende 2 tane var :D sadece çekilişe katılacak arkadaşlara seslenmek şstedim. Çooook cici bişi bu :) sıcak soğuk her tür içecek için süper. Beni burda bisürü kişi durdurup nerden aldığımı sormuştur valla :)

    Nonim ben bu çekilişini blogumdan da duyurcam izninle çok içimden geldi :D

    YanıtlaSil
  11. Ayy çok güzeller.bu mug benim olsun nonimm :) noni sen bizim herşeyimizsin!

    YanıtlaSil
  12. ne şekersin sen yaa

    YanıtlaSil
  13. biz eşimle gördük çok beğendik..
    bizim olsa keşke dedik :)
    ve işte yorum bu :)

    YanıtlaSil
  14. Super mug,hem de taaa Rusyalardan Kanadalara gelip benim olmak ister mi acaba? :)

    YanıtlaSil
  15. Bayıldım!! Kahveye de bayılırım zaten. Çekilişlerde sansım yoktur hiç ama denemek istedim:)
    Aşkın

    YanıtlaSil
  16. Bu sefer be kazanayım nolur:)

    YanıtlaSil
  17. Okulla açılıyor,öğrencilerim ve sınıfım beni bekliyor.Teneffüslerde en çok ihtiyacım olan şey bu mug :)Dinlenirken bu güzel mugla kahvemi içmek isterim.Çook güzel.Sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Magnetler,broşlar da süperdi ama hiç benim olamasalar da olma ümidini taşımak da güzeldi:))

    Matruşka da her yerde güzel;)

    YanıtlaSil
  19. o mug benim olmalı noni at sen ben tutarım :)))

    YanıtlaSil
  20. Noni, ben gerçekten bu mug u istiyorum yaaaa...

    Umarım kızımın şansına bu sefer çıkar.. Bu arada sen yazmayı sakın bırakma..her gün sayfana mutlaka bakarım heyecanla, noni bugün neler yazmış diye..

    Eylül Duru

    YanıtlaSil
  21. Ben var ya ben uzuuuunnn zamanlardır okuyorum, ilk defa yorum bırakıyorum ama ben el yapımı hediye istiyorum :(
    Sevgilerimle,
    Derya

    YanıtlaSil
  22. çekilişte ben çıkacağımmmm!!!

    YanıtlaSil
  23. Uzun zamandır buralarda yoktum bu mug'ı Noni'den dönüş hediyesi olarak istiyoruuum;)

    YanıtlaSil
  24. Müthiş görünüyor, umarım bana çıkar... sevgiler:)

    YanıtlaSil
  25. vallahi bir anda Miso'yu görünce onu göndereceksin sandııım :D Pissi yok Miso var herhalde dediim. yağuşukluuu...

    yavruşkalı mug çok tatlıı, süpersin Noni. ben de isterem elma yanaklardan :))

    YanıtlaSil
  26. Hayat ve kurabiyesi13/9/11 22:05

    Nonik teyzemiz o tatlı matruskali mug annemin olabilirmi ??? Benim doğacağım gunü beklerken sıcak sıcak içeceklerini hupletir :) imza : minnak kurabiye

    YanıtlaSil
  27. Noni'cim sen bir yere gitme,ben keyifle okuyorum seni...<3

    O kara kuzu ne guzel bakmis oyle,alsam sevsem ah cok $irin <3

    Matruskalara bayiliyorum ben,kahveye de,ikisi bir araya gelince super olur:) Belki benimle birlikte hopurdetirsin kahveyi,hihi :P

    Bizim Starbucks'da boyle seyler niye yok,anlamiyorum,koy ingiliz askerini,koy kraliceyi alalim dimi :) Hehe.Optum Noni'cim ^*^

    YanıtlaSil
  28. Kırılan mug'ımın yerine matruşkalı mug inanılmaz havalı olur.
    Hele de, hiç tanışmadığım, sohbet etmediğim ama blog sayesinde hayatından haberdar olduğum biriyle aynı anda aynı mugdan kahve içme olasılığını düşündükçe heyecanlanıyorumm (:

    http://thisismynotebook.blogspot.com/
    lolikokory@gmail.com

    YanıtlaSil
  29. süpermiş nonikk benn istiyorummmm :)

    YanıtlaSil
  30. Nonim, Sibelim sen bizim için internet aleminin kraliçesisin.... Durma lütfen yoluna devam et

    YanıtlaSil
  31. geçen pazar hiç işim yokken hatta çok uykucu olmama rağmen sabah saat 6 da kalktım,sırf güneşin doğuşunu izlemek için.öylesine işte.:)iyi geldi...

    YanıtlaSil
  32. Zevkle okuyorum yazılarını. Hediyene ayrıca bayıldım :)

    aycakzc@gmail.com

    YanıtlaSil
  33. kuzenım st peterbursta calısmaya gıdıyor onun dılıne senın tabırınle yavruşkaları doladım..:)) sen buralardan kaybolma ta ıstanbuldayken bıle uzaktan uzaga ızlerdım..oralardan bile sabırla yazdın yazdın sen hep yaz emı:=))

    YanıtlaSil
  34. Bence bu blogun hala ayrıcalığı ve farkı var çekilişinde bile. Ne mi? Tabii ki diğerleri takibe alınma, duyurulma yani reklam karşılığında birşeyler veriyorlar. Karşılıklı al-ver. Ancak bu blog okuyucusuna hediye veriyor. Son derece içten! Tıpkı sizin gibi:))

    YanıtlaSil
  35. Çekilişlerinde değişikliğe gittiğine üzülmüştüm ta kii MUG'ı görene kadar :)) Çok hoşuma gitti Nonicann :))

    YanıtlaSil
  36. Ben Miso yu istiyorum. Elimdeki yavrudan bir an önce ayrılmam gerektiği halde. Oyy çok şeker bakmış yaa..

    YanıtlaSil
  37. Ay bende katılsam mı acaba sana en çok gazı verenlerden biriyim .ÖPÜLDÜNÜZ EFEMMM

    YanıtlaSil
  38. biz senin pacalarina yapisinca tabi
    gitme noni yeaaa
    diye aglasinca kiyamadin bize (:
    cok tesekkurler nonik..
    bu pazar dogum gunum..
    dunya tatlisi bu mug belki bnm olur
    bayildim zira..
    cok optm cok sarildim

    YanıtlaSil
  39. yaratıcılık pek yok yorum yazma konusunda ama bu mug ne iyi olurdu çoktan açılan okulumun ödevlerini yaparken kahve içmek için :) hepsinden öte çok şirin, sen de çok şirinsin :) bize daha fazla trip atma, ödümüz patlıyor :D

    YanıtlaSil
  40. matruşkalara bayılıyorum...
    senini bloğununuda severek takip ediyorum..
    duygusal blogçu....
    emineyvs@gmail.com

    YanıtlaSil
  41. Çok şirinmiş benim olsunn:)
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  42. Çekilişlerinin eski halinide çok seviyordum Noni abla,el emeği göz nuru şeylerdi.Hele cam yüzüklerden bi'tanesine sahip olmayı öyle çok isterdim ki.Ama bu fikirde çok hoş.Hele ki benim gibi matruşka aşığı biri olarak harika olmuş.Sanırım bu kez gerçekten mucizeye ihtiyacım var. :)

    YanıtlaSil
  43. Merhaba,sadece senin değil ailenizin sessiz izleyicilerindenim. Trt 1'de "Küçük Hanımefendi"yi izliyorum ve sanki seni izliyormuşum gibi hissettim.Bu kızı sana çok benzettim ben özellikle kıvırcık saçlı haliyle. Umarım senin gibi mutluluğu yakalar hikayenin sonunda :)Sevgiler

    YanıtlaSil
  44. Daha bugün kardeşimle Starbucksta muglara bakıp iç geçirdik :D Noni bana bana bana mug yolla,mug yolla,mug yolla :D

    sheker_melik@yahoo.com

    YanıtlaSil
  45. ben istiyorummm o matruskayi iste, SOYLE KI ;
    1.ulkemden ailemden uzaktayim,kimse bana hediye gondermiyo :(
    2.kahve icmeye bayilirim
    3.matruskalari cok severim,biraz ruscada bilirim cok iyi gecinirim o mug ile,anlarim dilinden :)
    3.seni cok gec kesfettim,blogu birakicam deyince yuregime iniyordu,eminim herkes geri dondugune cok sevinmistir ama kimse benim kadar degil buna eminim
    4.bende uzaktayim,bende sevgili ugruna dustum yollara,bende kivircigim,bende kedi asigiyim,bende soguk bi ulkede yasiyorum,benimde blogum var :)
    5.1 yildir bloggerim simdiye kadar ne bir cekilis duzenledim(herkes duzenliyor bende yapmayi vereyim dediydim),ne bir cekilise katildim(aman banami cikacak sanki dediydim) ama bu baska ve ilk katilisimda hemde nonimden kazanmak cok anlamli olucak
    ehe ehe :) bi suru neden saydim bu mug iicin yeaaa :) amma istiyormusum :) neyse iyi olan kaazansin :D

    YanıtlaSil
  46. içimden geçen; artık anne olmak istiyorum.
    söylemek istediğim; bana daha önce sanırım kasım 2009 çekilişinde hediye çıkmıştı şimdide çıksın:)
    ayrıca
    noni, yazmaya devam...:)

    YanıtlaSil
  47. geri dönmene çoook sevindim Nonicim
    lütfrn bizi sensiz bırakmaaa
    VAHİDE

    YanıtlaSil
  48. Sevgili Noni,

    Bir suredir, kisa kisa hikayeler okurmuscasina takip ediyorum blogunu. Gunum pek bir keyifli geciyor sayende, yazmayi hic birakma!

    Bu da benim blog aleminde ilk cekilis deneyimim :) Belki bu sirin mi sirin matruskali mug Hollanda'ya gelmek ister benim yanima...

    (Ic ses: Benim ol, benim ol, benim ol :)))

    Sevgiler,
    Burcu

    YanıtlaSil
  49. Noni, sen sakın yazmayı bırakma olur mu...

    bu sefer şans bana gülecek :) neden mi, tam da sturbuckstan bir mug alsam mı diyordum. sabahları evde kahvemı ıcmeye vaktım olmuyor, evde yapılan kahveyı ıse tasımak ıcın ınanılmaz bır yontem.

    YanıtlaSil
  50. gerçekten mug harika ama benim aklım matruşka küpelerde kaldı.biraz geç tanıştım galiba seninle noni.çok şanssızım çokkkk
    türkan
    trkanyurtseven@gmail.com

    YanıtlaSil
  51. O kara kuzudan bende de var, en yemeliğinden :))

    YanıtlaSil
  52. Noniii bayıldım bu mug'a, istiyorumm :) ebruy34@gmail.com

    YanıtlaSil
  53. hımmmm ne desem şimdi..
    nasipse gelir çinden yemenden, nasip değilse düşer çenemden...

    sevgilerle... ayşe t. k.

    YanıtlaSil
  54. Sevgili Noni,
    Güzel Blog sahibi,Hayvansever,Zevkli ve en önemlisi...:))))
    Ben bu hediyeyi istiyorum.
    Vermezsen seni taciz ederim.Hergün bloguna girip saçma sapan yazılar yazarım.Yolda gördüğümde özelliklede yanında birileri varsa küfür ederim. Benden söylemesi.BEN BU HEDİYEYİ İSTİYORUM....
    Yanlış anlama sadece istek....hı hı hı.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  55. Starbucks'ın mugları her zaman çok güzel oluyor ama bu şimdiye kadar gördüklerim içinde en harikası. Matruşka yaka iğnem ve küpelerimden sonra umarım bu mug ile koleksiyonum tamamlanır :)

    YanıtlaSil
  56. Istiyorum istiyoruuuuum:)

    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  57. noni!
    çok istiyorum kupayı!
    bugün benim doğumgünüm :D
    şansım açıksa benim olsun :)
    ama değilse de bana kartpostal atar mısın?
    burada kartpostal geleneği azalmış olsa da, keşfettiğim bir site sayesinde bu geleneği sürdürüyorum kendimce. / postcrossing
    eğer ilgilenirsen adresimi yollarım :)
    ve tekrardan belirteyim..
    kupayı çok istiyorum :D

    YanıtlaSil
  58. Ah be Nonim, odumuzu kopardin valla bu hafta. Tekrar aramiza donmene ve ayriligin kisa surmesine cok sevindim. O kadar alismisim ki senin yazdiklarini, yasadiklarini okumaya harbi harbi uzuldum ama kisa surdu Allahtan.
    Dua et de bir yerlerde karsilasmayalim zira Aaa Nonim diye boynuna sarilarak seni korkutabilirim :)
    Valla bende hic sans yoktur o yuzden rahatim. 35 yillik omru hayatimda cika cika lotodan $5 cikti gecen hafta :)
    Neyse kendine cok iyi bak...

    YanıtlaSil
  59. Ben bayıldım buna pek şanslı değilim ama bakalım belki bu defa:)

    YanıtlaSil
  60. ay bu mug'a bayildimmm. Lutfen benim olsun lutfen lutfen lutfen. Zelda :)

    YanıtlaSil
  61. Kisin Norvec'te kapiya dayandigi(memlekette hala sicaklarin kavurdugu - benimde burda kiskancliktan kavruldugum :) ) su gunlerde, bu mug dolusu sıcak cikolata hayali kuruyorum bennn :)

    YanıtlaSil
  62. Yeni evliyim ve termosum yok. Senin bloguna dalınca soguyan kahvemi yenilemek zorunda kalıyorum ve büyük zaman kaybı .
    Kahve bahane Nonicim sahane :))

    YanıtlaSil
  63. tamamen tesadüf bir şekilde rastlayıp bloguna takip etmeye başladım.yazdıkların,anlatışın o kadar içten,o kadar güzel ki çok ters tarzlarda insanlar olmamıza rağmen sanırım büyük bir keyifle ve mutlulukla takip etmemim sebebi de bu.evet doğru kelime buydu,mutluluk veriyorsun insana.o yüzden o bırakıp gidiyorum üzgünüm yazısını falan görünce çok kötü olmuştum.iyki geri döndün.aslında bunları böyle daha önce yazıp,içimi dökmek istiyordum ama madem çekiliş de bahanesi olsun dedim;)

    YanıtlaSil
  64. güneş var da öyle sandığın gibi değil. işteki açık pencere ve işten çıkıncaki rüzgar yüzünden sürekli hırka mode on durumdayım ben :S

    YanıtlaSil
  65. Yaaa bu çok güzel ^^ Pisiyi alabilir miyim :D mug'da olur ama :)

    YanıtlaSil
  66. Mug bahane Noni şahane...

    YanıtlaSil
  67. müdavimi olduğum bloğun tatlımı tatlı, bu ara hafif balık etli sahibesi alıştım sana seni ve bloğunu takipten büyük keyif alıyorum:)
    sevgiler..
    ECE KALAYCIOĞLU
    ece.derin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  68. Merhaba Noni, kısa bir süre önce bir süre bloguna veda ettiğini düşündüğümde üzülmüştüm çünkü sen beni ilk keşfettiğim bloggerlardansın ve ben seni keyifle takip ediyordum neşeni, samimiyetini seviyorum ve aramıza dönmenevde sevindim hoşgeldin:)
    Hediyen gayet güzel kime çıkacaksa şimdiden keyifle kahvesini içmesi dileğiyle.

    YanıtlaSil
  69. noni noni noni :) Güzel bir hediye. Bende katılıyorum çekilişe...

    YanıtlaSil
  70. Büşra Ay14/9/11 00:44

    Merhaba ben Büşra Ay.Bu mug gerçekten harikaymış.Bnde kaç zamandır böyle bişi arıyorum fakat ya bulamıyorum ya da bulduklarım çok pahalı oluyor.Bu sene üniversiteyi kazandım yurtta soğuk kış günlerinde kahvemi bu mug ile yudumlayıp sizi anımsamak isterim:)).Eğer bana çıkarsa size nasıl ulaşabilirim bilmiyorum çünkü bnm bloğum yok diğerlerigibi:(.Aynı zamnda yakında şehir değiştireceğim malum..Neyse tüm bu karmaşaya rağmen bana çıkmasını diliyorum.Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  71. uppsss önceki hediyelerde çok anlamlıydı ,bundan sonrakilerde de ayrı bi anlam olucak sanırım ..

    Miso ne güzel çıkmış yahuu maşallah ona tühh tühh
    Yazık kıyılırmı o daha kuzu annesi kuzu hihiiii:D

    sen çekiliş yapanlardan bahsetmişsin ya , bende genelde çekilişlere katılmak yerine , herkeze iyi şanlar dileyip kaçıyorum :D

    Ama şimcik gelelim senin hediyelerine
    Öyle sempatikler ki :D
    Olsun anı olsun yeter :)

    YanıtlaSil
  72. moskova'nın en güzel yavruşkası noni:D ayrıca bu mug benim olsa hiç fena olmaz hani:P

    YanıtlaSil
  73. Sevgili Noni,

    Bebeğim daha yeni uyudu..Uykusuz gecelerimde böyle güzel bir mug kahvenin değil de bitki çayımı içerken seni okumama eşlik edebilir :)

    YanıtlaSil
  74. seni kim sevmez :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  75. Blogları gezerken sennkine denk geldim. Çok eğlenceli ve çekilişe denk geldğim için şanslıym çnkü çok şirin bir hediye =)

    YanıtlaSil
  76. Süpermiş ! Şansım yüzde kaç ki :(

    YanıtlaSil
  77. bayıldım noni, çok güzel düşünmüşsün :D

    Burcu bizci14@hotmail.com

    YanıtlaSil
  78. Merhaba Noni,

    Bizi birakmadigina cok sevindim =) Bu guzel Moskova hatirasi benim olabilir mi ki?? =)

    YanıtlaSil
  79. devamlı okuduğum halde çekilişlere bikaç defa katıldım.bana çıkması dileğiyle:)

    YanıtlaSil
  80. Bu pazar benim doğumgünüm benim olsun istiyorum:))

    YanıtlaSil
  81. Seviyoruz seni işte. Çok ama çok keyifle de okuyoruz :)))))

    YanıtlaSil
  82. Şu an kahve içerek okuyorum yazını... Bu mug benim oldu:)))
    sevgiler
    öznur güler

    YanıtlaSil
  83. Hem Matruşkalı mug'u, hem de karşılıklı kahve höpürdetmeyi istiyorum :)). İki boğa karşılıklı pek bir keyifli olur gibi..., bu arada blogunun ve senin benim için neee kadar önemli olduğunu ve benim senden neler neler öğrendiğimi anlatma fırsatım da olur. :D

    YanıtlaSil
  84. ben varııımmm:)))

    bi de bu kedinin burnu da siyah yahu:))

    YanıtlaSil
  85. Nonik beni seç:)

    sewil4001@hotmail.com

    YanıtlaSil
  86. Selam Tatlım,

    Ben senin en küçük ve minik teyzenim:)ve o mugu çok ama çok istiyorum:((

    YanıtlaSil
  87. öncelikle miso'nun bakışlarına hastayım onu söyleyim :)

    ayrıca matruşkalı mug da süpermiş, kutusuna da bayıldığımı söylemeden edemiciiimm :)

    YanıtlaSil
  88. Tatlı Noniiiiiiiiiiiiiii
    Güzel Noniiiiiiiiiiiiiii
    Şirin Noniiiiiiiiiiiiiii

    Ben mug'u istiyorum! (Mutsuz şirin tonlamasıyla okuyunuz please)

    :))

    Öptüm çooook çoooookkk

    YanıtlaSil
  89. Miso çok sevimli çıkmış :)

    YanıtlaSil
  90. Sakın gitme biryerlere Noni,anneniz de siz de öyle hayat dolusunuz ki :) keyifle okuyorum bütün postları.Şimdi paylaşayım.Sanırım aynı zamanda hamile kalmıştık,bir gün yazını okuyunca çok üzüldüm,ardından bir kaç gün sonra ben de aynı acıyı yaşadım :(( Umarım en kısa zamanda ikimiz de aynı mutluluğu yeniden yaşarız.Kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  91. Noniiiii:((( Çok mu geç kaldım? Çekilip bitti mi yoksa bu şahane şey? Pufff...Oysa isterdimkiii, benim de olsun, ben de içeyim güzel kahveler bu mug da, pisikletimin sepetine koyup götüreyim, okulumda kahvemden bir fırt çekeyim mesela:)

    YanıtlaSil
  92. gerçekten sadece ama sadece keyifle okuduğum için varım izleyicilerinin arasında :)
    (bi de sen hep keyifli ol, yazılarından o keyif, okurken bana bulaşıveriyor..)
    ahh noni, demiştim ya hiç tanımadığım kadar seviyorum seni :)

    yavruşkalı mug taliplerindenim ben de, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  93. Bu enerjin hiç bitmesin emi!!

    YanıtlaSil
  94. noni, bunu kazanacak kadar şanslı olabilir miyim ? yok yok zannetmiyorum, bak istersen bir deneyelim..

    YanıtlaSil
  95. Merhaba Noni,
    Bu mugı bende istiyorum. İşyerindeki kızlara acayip hava atarım.

    Sevgiler
    Türkan

    YanıtlaSil
  96. İşte benim gibi düşünen noniii:) ben hergün takip ettiğim blogları okumamdan geçmiyorum:ama onu yap burdan ekle şurdan takip et dedince inan hiçbirşey yapmak gelmiyor içimdennn...hediyene bayıldımmm.sen orda bizim buraları düşünürken ben matruşkalı mug ile kahvemi içerken sizin oraları hayal ediyor olucam:)

    YanıtlaSil
  97. mug benim olsa mutlu olurum ama beni en çok mutlu eden yazmaya devam etmen nonim
    iyiki burdasın
    severim öperim kucaklarım
    aslı

    YanıtlaSil
  98. noni çok başarılısın.valla mug bana çıksın diye demiyorum:))))))))))))))

    YanıtlaSil
  99. seni senelerdir okuyorum ve bu ilk yorumum. ayrıca saçların çok güzel, sen çok içtensin vee miso'ya bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  100. he hee burda hava güneşli gerçekten noni.Ama ben bu ciciyi kışın kullanmak için istiyorum. Bi de benim hiç pissim olmuycak mı yani yaaa. Çok seviyorum ben onu...

    YanıtlaSil
  101. noni merhaba
    adını orda burda okudukça merakımı celbettin.atladım geldim bloguna.bir de ne göreyim hediyen varmış.yorumsuz kalmayayım dedim kendimi sana ilan ettim.nasıl:)))

    YanıtlaSil
  102. Bendeee moral hediyesi olarak istiyorum:D

    YanıtlaSil
  103. çok güzellll bende istiyorum :))) ayrıca çok tatlısın ....

    YanıtlaSil
  104. her sabah kahvemi içerken seni okuduğumu bilmeni isterim :))

    YanıtlaSil
  105. noni sakın bizleri terk etme bir daha seni sizin aileyi hergün heyecanla ne yazmışsınız diye bekli yorum ( zaten şu ara iş yerinde internete kısıtlama geldi ama blogları unuttular sanırım )

    senden çok faydalı bilgiler alıyorum mesala dün senin tavsiyeeetiğim rimeli aldım internetten : )

    kendine iyi bak sevgilerr.

    YanıtlaSil
  106. Bu sefer yorum morum yazmıcam işte hıhh!
    :)

    YanıtlaSil
  107. canan bayramoğlu14/9/11 10:38

    bu mug benim olsa oğlum onda rahat rahat kahvemi içmeme izin veririmi acaba:))
    neyse arada onada süt koyar veririm belki:))

    YanıtlaSil
  108. selam Noni, geçmişten şimdiye okudum, önce bıraktın bizi sanıp karalar bağladım (oysaki dah yeni tanışmış idik), sonra da tekrar geri dönmen ile kavuşma mutluluğu yaşadım. daha yeni buldum seni, kaybetmek istemem. mug'a bayıldım bu arada, süpermişşş....
    Buket Taman

    YanıtlaSil
  109. Mug'ı çok beğendim. Benim olsun, benim olsun, benim olsun...
    Teşekkürler Noni.
    DilekY.

    YanıtlaSil
  110. noniii bu sirin mug benım olsun lutfeeenn.
    Günesli İzmirden sevgiler :)
    Burcin

    YanıtlaSil
  111. sakın bizi bırakma ve bu şirine benim olsunnn
    fatma

    YanıtlaSil
  112. Gülümse hadi gülümse Matruşkalı Starbuck's mug gelsin
    Yoksa ben nasıl yenilenirim hadi gülümse
    Belki noniden bir mug gelir bir güzel kahve olurrrrr masamda,
    Modum değişir, afyonum patlar gülümse...

    yanı bır mug ıcın surda sarkı yazdım yaaa:) bılemıyorum artık!!!

    YanıtlaSil
  113. E ben, ben ben de isterim:)

    YanıtlaSil
  114. çok güzelmiş yahu, benim olsun lüffen:)

    YanıtlaSil
  115. noni mug süpermiş:))
    gül saim

    YanıtlaSil
  116. bence bu mug hediyesi sanada alanada uğur getirecek aladdinin sihri gibi ben diledim senin ve benim için sen anladın bence;)minik bir kalp içinde pırpırlansın uğurlu mug'dan sonra nonim:)

    YanıtlaSil
  117. kutusuna bayıldım :)

    YanıtlaSil
  118. ya hiçbirşey önemli değil yeterki yaz paylaş mutluluk bulaştır bilgi bulaştır merak gider yeterki devam et yoksa biz bencil ve tembel iş dünyası yaratıkları çok sıkılırız :)

    Elif Ç.

    YanıtlaSil
  119. bu pms li günümde matruşkalı bi mug istiyorum noniii benim neden matruşkalı mug'ım yoookkk :)

    YanıtlaSil
  120. mug bahane kedi şahane..yemek istiyorum onuuuuuu:)

    YanıtlaSil
  121. Kuzum Nonim, 5 gün Antalya da kaldım ve o fıstık yavruşkalar yüzünden resmen 5 yıl yaşlandım, sen o yaban (ve taş!!) ellerde kendini nasıl motive edebiliyorsun vallahi tebrikler üstüne tebrik ediyorum bir de öpüyorum. :*

    YanıtlaSil
  122. NONİ VE PİSİCİKLERİ ÇOK YAŞA!

    ben blog yazmaya ara vermiştim bugün bloğa girdim ve senin çekilişini gördüm.Üzüntülerim mutluluğa dönüşür...

    belki senin matruşkalı mug ın ile kahvemi yudumklarken mutlu olurum..

    YanıtlaSil
  123. baktıkça seni hatırlayacağımız bir hediye bu noni :) süpersin, fıstıksın, yeteneklisin, komiksin noni :)

    YanıtlaSil
  124. NONİ SENCE ,
    TATİL SONRASI İŞBAŞI YAP, SONRA HERGÜN DECAFLATTE, ÇILGINMEVDOŞ VE NONİ TAKİP ET,DİĞER BLOGLARA BAK AKŞAM EVE GİT BEBİŞİN İLE İLGİLEN AİLE BÜYÜKLERİ İLE YEMEK YE, ÜST KATA TAŞINMA İŞİ VE EV İÇERİNDEKİ YAPILACAK TADİLAT İÇİN HER AKŞAM EVİ TOPLA, EŞYALARI KOLİLE, YAT SABAH 4 TE KALK TEKRAR TOPLAMAYA DEVAM 7:30 DA EVDEN ÇIK AYNI DÖNGÜ DEVAM ETSİN. ARADA SICAK BİR KAHVE İÇSEK ŞÖLEE SICAK AL YANAKLI YAVRUŞKA İLE İYİ OLMAZ MI?

    YanıtlaSil
  125. <3 Aman tanrım görür görmez vuruldum o kupayaa ! İstiyorumm hemde çok :)
    Bayılarak okuyorum blogunu bizi hiç bırakma olur mu ?

    YanıtlaSil
  126. Selam Noni seninle başladığım yolculuğa seninle ve anne devam ediyorum. O kadar içten, samimi ve kibarsınız ki bir iki gün yazmasanız merak ediyorum. Bütün güzellikler sizinle olsun. Kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
  127. Merhaba,matruşkalı her obje hoşuma gidiyor,özellikle sizin tarafınızdan gönderilmiş olması çok özel kılacak bu hediyeyi,şimdiden teşekkürler...
    JULİ

    YanıtlaSil
  128. Selam nonicim sen beni tanırsın Fatiye ben.Hesabımı açamıyom ofiste yasak.hemen şu tırnak etiketlerinden haber vermek istiyorum.Gratiste taşlı ve çiçeklileri var onlarda çok güzel boyanmış gibi.Bulamazsan ben sana yollarım adresini ver bana.Öperim..Bu arada o mug benim olacak nıhhahaha...(Nuri Alço repliği benden sana ehehehe.)

    YanıtlaSil
  129. emin ol seni keyifle takip ediyorum nonicim hemde hergün
    bayıldım Matruşkalı mug'a inşşşşş. benim olur çokk öptüm

    YanıtlaSil
  130. falconetta14/9/11 13:38

    noniiim ben istiyorum ben
    tam da kendimin yıllanmış mug'ı bugün bana eski görünmüş yenisi almaya karar vermişken süper bir tesadüf olmuş

    YanıtlaSil
  131. yeniden burda olduğuna pek sevindim... blog yazmayı bırakalı çok oldu ama takip etmeyi bırakamadım işte :) asıl söylemek istediğim babanın yazdığı mesaj çok güzel ve anlamlıydı. kavuşunca bizim için öp babişi :)

    pelinpb
    (instagram'dan biliyosun zati:))

    YanıtlaSil
  132. Hazır doğum günüm yaklaşıyorken ve ikinci evllğimde güme giderken bu mug benim olacak (moral babında) başka yolu yok!!! Şaka şaka iyi olan kazansın!!! Seni izlemeye devam nonicim!!

    YanıtlaSil
  133. Ha bir de bu çıkmazsa bir alt posttaki baykuş küplerde olabilir ama bu mug olsun çünkü benim mug koleksiyonumun en nadide parçası olur. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  134. gerçekten seni okumak çok keyifli noni :)

    YanıtlaSil
  135. severek izliyoruz seniiii:)

    YanıtlaSil
  136. Bir mug hayranı olarak asla buna hayır diyemem!

    Bu da bayram öncesi benden ak kuzu!
    http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/73866_10150125315073298_764903297_7800209_7384015_n.jpg

    kedisupurgesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  137. senin havalarını severim... :)) sen zaten hep farklısın yazılarınla :*

    YanıtlaSil
  138. waaaaw yorum sayisina bak sen,hey masallah tabiki bana gelsin hediye isterim ama yeni oldugum icin haksizlikda olmasin buseferlik sizler icin bol sans diliyorum...gule gule kullanin uzaklardan sevgiler

    YanıtlaSil
  139. ..amanın çokselll :) benim olsun mu?

    YanıtlaSil
  140. Her gün twitter hesabımı kontrol ettikten sonra ilk işim gogıl'a noni yazmak oluyor.BAğımlılık yapıyorsun ya hu :)

    YanıtlaSil
  141. Ben, bu mug'ı isterim, hem de çok isterim. Canim yavri, güzel yavri. Haydi bu mug'i adresime paketle yavri. Ben de sana burdan güneş paketleyim.

    YanıtlaSil
  142. Pisiciklere çok üzüldüm çünkü pasaj'ından bir leylek sipariş etmiştim bir arkadaşıma hediye ve o hamurun güzelliğine bayılmıştık, hamurlarla yaptıkların muhteşem :)
    buarada seni artık sadece türkiye'den değil türkiye'de oturan ruslar da okuyor bilgin olsun.:)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  143. herhalde bundan güzel sürpriz hediye olamazdı yaşa noniii.istiyorum bu mug ı noniiii

    YanıtlaSil
  144. seni daha yeni takip eden birisi olarak yazmayı bıraktıgını okuyunca sok oldum..hemen geri donmene de cok sevindim:))
    ayıca bu muga bayıldım..ben istiyorummm:))

    YanıtlaSil
  145. sen bırakıp gitmedin yazmaya devam ediyorsun ya bundan güzeli olamaz
    sevgiler
    şengül

    YanıtlaSil
  146. Nonicik yıllardır senin ve ailenin yakın takipcisiyim, ayy napayımm sefiyorumm ailecek sizi, ahh izmir e geldiğinde bir görsem seni açıcam gollarımı sarı verecemm senii :)

    YanıtlaSil
  147. Aslinda "habuya!" yazmak istiyorum AMA yok yok onu seni görünce opucukle beraber...
    İyi ki varsın... İyi ki kardesimsin...
    Love you sis!

    YanıtlaSil
  148. kahve keyfime eşlik etsin bu şey :DD nnolur nolur :PP

    YanıtlaSil
  149. Kübr(a)y14/9/11 17:20

    blogunuzla kardeşim sayesınde tanıştım sağolsun sabah akşam noni noni diye dolaşıyo etrafta:D şimdi de çekiliş için başından kalkmıyo bilgisayarın umarım bize çıkar da bilgisayar bana kalır :D :D

    YanıtlaSil
  150. noni, noni, noni...

    türkiye den çekilişe son katılışım olacak sanırım. isviçrenin soğuklarında bu şirin mug önce ellerimi sonra içimi en çok da kalbimi ısıtacak ;)

    peki sen noni, beni hiç düşündün mü? beni beni bihterini :P

    sevgiler

    merve dolgun

    YanıtlaSil
  151. noniiiiii süpersin sadece sen degıl ablan annen herbırınız ayrı tatlı ayrı samımı o kadar cok soylıycek sey varkı ucunuzu de sessız sessız takıp edıyorum yıllardır ,pışşt kusmek yok yok operım senıı matruska kızlarım yokkk ama bu muggu ısterııımm :))...sevgıler

    YanıtlaSil
  152. noni kupamamı isterim de isterim :d

    YanıtlaSil
  153. nonik, bırakıp gitmediğine çok sevindim sen bize lazımsın. kara kuzuyu çok daha fazla görmek isteriz. mesela onun bir özgeçmişi, küçüklük fotoları filan. güzel olur bence

    YanıtlaSil
  154. bayıldım bayıldım.. çok şeker bi mug istiyorumm :)

    YanıtlaSil
  155. ah noni vah noni sen gel benim ol çekilişte bana çık noniiiiiii...............

    YanıtlaSil
  156. uyanır uyanmaz ilk işim noni bugün ne yapmış diye bakmak oldu son 2 senedir.. yeni post göremeyince bozuluyorum bile :)

    YanıtlaSil
  157. KEDİLİ FULARLARIN YOLUNU GÖZLÜYORUM :)

    YanıtlaSil
  158. Noniiiiiii bu mug benim olabilir mi :)))
    Mucksss

    YanıtlaSil
  159. Matruşka pek tatlıymış, lütfen beni de kat çekilişe şeker ^.^

    YanıtlaSil
  160. Ben mug'la birlikte Miso'yu da istesem:)

    Selin C.

    YanıtlaSil
  161. blog dünyasının tüm yazarları burada toplanmış sanırım. :)

    YanıtlaSil
  162. ben de ben de ben de noniciiiim,
    baska muglardan da olsa bır gun kahve hopurdetebilmek dilegiyle.
    kocaman sevgileeer

    YanıtlaSil
  163. etiket tırnakla ilgili bişiler yazmıştım sana gitmemiş :( geri dönmen çok güzel, hediyen de güzel, herkese bol şans...

    YanıtlaSil
  164. Çok beğendim, benim olmalı :)

    YanıtlaSil
  165. ben vuruldum o matruşkaya. :)

    betül

    YanıtlaSil
  166. Noni sakin bir yere gitme ve hic susma.:)

    YanıtlaSil
  167. yorumları okuyayım diye girdim ama 169 yorumu görünce vazgeçtim :)
    bari bir yorum yazayım gelmişken dedim.
    benim tek istediğim senin iyi olman noniko.
    mug filan bahane.
    çoook çok öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  168. wu, o ne guzel bir seydir oyle:)
    Catlak nonik :) sevdim bunu:)

    YanıtlaSil
  169. noni seninle yeni tanıştım, çok hoşsun iyiki yazıyorsun. ben bebek bekliyorum kahve höpürdetemem belki ama bebişim için bol bol ılık süt içebilirim matruşkalı mugda çok hoşuma gitttttttiiiiiii

    YanıtlaSil
  170. Uuuuuuuu süpperrr.
    Yorum patlamsı yaratamışsın bu arada; ya mug çok beğenildi ya da yorum konusu olmaması kolaya geldi.

    YanıtlaSil
  171. Raslantısal olabilir ama romanlarda okuduğum buz gibi rusya seninle niyeyse pek bi sıcak =))bak yoruma neler yazabileceğimize örneklemiş zeki noni =))) çekilişte bende varımm canım Öpoomm

    YanıtlaSil
  172. tabikide istiyorum;)kahveyi seni ve mugları sevioummm:)))
    Burcu.

    YanıtlaSil
  173. ooofff kaçırdığım yığınla blog var.. Ben niye burasıyla bu kadar geç tanıştım... Halbuki gündüz işde, akşam evde harıl harıl çalışıyorum...
    Neyse hiç keşfetmemekten iyidir diyelim...

    YanıtlaSil
  174. çağla tosun15/9/11 10:54

    o kadar uzun zamandır takip ediyorumki seni noni(hatta seni,ablanı,anneni :)yolda görsem tarkan görmüş gibi olucam o derece yani:) şöyle starbucks velinimeti benim olsada dediğin gibi seni okurken kahvemi onunla hüpletsem fena olmazdı hani...:)olmazsada canın sağolsun...sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  175. o bısı degıl bu kadar yorum uzerıne su mug kıme gıdecek onu merak edıyorum artık? vallahı zor karar???..:)))

    YanıtlaSil
  176. Sürekli takipteyiiim.. Süpersiin Noniiiii... :) Seni seviyoruuz..

    YanıtlaSil
  177. mug süpermiş... inşallah çekiliş bana çıkar :))

    YanıtlaSil
  178. uzun zamandır takipçinim nonimm
    yazılarını zevkle okuyorum.
    tabi anneciğinin yazılarını da :))
    fimolarına bayılıyorum
    bu sevimli şey benim olsuun noluuuuuuuuuuurrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  179. seni ve yedi ceddini (anneyi babayı ablayı yiğenleri) seviyoruz !!

    YanıtlaSil
  180. Sezen SARICI

    Noni, ben de senin bir takipçinim ve evet evet ben de bu mugu istiyorum. Sepet sepet yumurta, bu mug tez elden benim olaaaaa :))

    YanıtlaSil
  181. pelin tüzün15/9/11 18:35

    valla benim iinden boğaz köprüsüne uzuuuuunca ipli bir salıncak kurup sallanmak geçiyor.. ciddiyim!

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...