15 Eylül 2011

Kahve Molası

Yoo yoo yoo siz istediğiniz kadar kahve molamı bölebilirsiniz monşeriler! 180'den fazla okuyucumun bu ayki çekilişe katılması beni ziyadesiyle mutlu etmeye yetti ;) Ne de olsa noni dünyasında bu bir ilk! Uzun süredir düzenlediğim çekilişler ilk defa bu kadar ilgi gördü, demek ki ara sıra değişikliklere gitmek ve yenilikler getirmek güzel oluyor ;)
Hepinize katılım için çok teşekkür ederim, tabii benimle ilgili bırakmış olduğunuz harika yorumlar için de! Bu kupanın tüm kalpleri fethedeceğinden emindim, şimdilik sadece 1 kişi sahip olabilecek ama ileriki çekilişlerde bu şirine yeniden karşımıza çıkabilir, benden söylemesi ;)
Şimdi bakalım matruşkalı kupada bir demli çayı veya sıcak bir kahveyi kimin yudumlayacağına;
Ay bunu okumak resmen Çin işkencesi gibi hii hii ama tüm isimleri excel'e en makul bu şekilde sığdırabildim :) Yorum bırakan ama çekilişe dahil olmak istemeyenleri çıkardım, geriye kalan 183 kişiyi random.org sitesine ilave ettim ve kazanan numara 115 oldu.
115. sırada yer alan sevgili Neslihan Erzincan Özgür'ü tebrik ediyor, iletişim adresini bana mail olarak göndermesini rica ediyorum ;)
Eveeet bir çekilişin daha sonuna geldik... Gelecek ayın çekilişinde süse meraklı tüm yavrilerle bu durakta görüşmek dileğiyle oruvaaaağğğğğğğ!

15 yorum:

  1. Hülya; keşke herkesi aynı anda mutlu edebilme şansım olsaydı ama üzülmek yok her ay bir çekiliş hem de değişik hediyelerle yine burda yer alacak ;)

    YanıtlaSil
  2. aaaa kabul etmiyorum.. kıl payı ıskalamışım:)

    YanıtlaSil
  3. :( birdaha ki sefer artik :( nani birsey sormak istiyorum sana,biliyorsun daha once senin ve ablanin yaptiklarindan cok etkilendigimi,ve sizden feyz alarak bu clay isine baslicami soylemistim,basladim,ama ilk calismalar oldugu icin kendi hayal gucumu kullanmak yerine riske girmemek icin sizin yaptiklariniza bakarak calismayi sectim,tabi sizin sanat eserlerinizin yanindan bile gecemez ama beni mutlu ediyor ve oyaliyor iste :) izin verirsen sizin bloglardan ornek aldigimi belirtip link vererek yaptiklarimi kendi blogumdan paylasmak istiyorum,kac gundur sana sormak icin bekletiyorum postu :)

    YanıtlaSil
  4. Deli Anne; aaa evet ne desen haklısın hii hii :)

    !DOZ BÜYÜCÜSÜ!; aaaa tabii canım benim ne demek ;) bak yaptıklarını ben de merak ettim şimdi hadi yayınla hadiiii :)

    YanıtlaSil
  5. nani ne yaa ozur dilerim :) yanlis yazmisim :)

    YanıtlaSil
  6. YA nonişim yaaa
    katılayım şu işleri bitireyim de derken bitmiş bile oof kaçırmışım ama nonişim ben çok sevmiştim o kupayı ama

    YanıtlaSil
  7. Büşra Ay16/9/11 00:24

    Ahh noni! matruşkalı o güzelliğe pek de hazırlamıştım kendimi, evrene türlü mesajlar göndermiştim o güzellik bnm olsn diye:(( ama olsun belki bir dahaki sefere yakalarım bu şansı.Bu arada sakın yazmayı bırakma seni çok severek okuyorum hatta ablama da bulaştırdım bu blog sevdasını :D Takipteyiz her daim ;))

    YanıtlaSil
  8. Iyi gunlerde kullansin kazanan ^_^
    Baska sefere artik...

    Sen cekilisler yaptikca benim de yapasim geliyor,bir de DIY uretimlerimlerime geri donsem super olacak da ^_^

    Bu arada senin denedigin etiketlerden denedim Noni'cim,daha kolay uygulaniyor ama omurleri kisa ne yazik ki :)

    Optum canim ^*^

    YanıtlaSil
  9. !DOZ BÜYÜCÜSÜ!; önemli değil ;)

    counselor019; üzülme canım gelecek ay yine çekilişim olacak bu kupa olmayacam ama o zaman şansını denersin ;)

    cafenoHut; hii hii ;)

    Büşracım; bu kupa birkaç ay sonra yine burda olacak ;) ablana da sevgilerimi iletiyorum bu arada ;)

    FerahFeza; sağol canım :) o etiketlerin kısa ömürlü olması da bir yerde iyi çünkü 10 gün tırnak üstünde kalsa o tırnaklar ne hale gelir düşünmek dahi istemiyorum ;) ben de öperim tatlısı!

    YanıtlaSil
  10. Aklımız matruşkalı mug da kaldıysa da şu saatten sonra sahibine hayretsin :)

    YanıtlaSil
  11. inanmıyorum ya benim mi oldu o güzeş mug:) çok teşekkür ederim Noni:)

    YanıtlaSil
  12. es; bir dahaki çekilişe beklerim yine ;)

    neslihan; tekrar tebrikler!

    YanıtlaSil
  13. Yanina bile yaklasmamisim :)) Olsun yine de boyle bir cekilise katilmakta guzeldi!! Yeni sahibi guzel gunler kullansin

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...