07 Eylül 2011

Karnaval


Ayhhh böyle devamlı küstüm oynamıyorum tripleri yapmak istemiyorum. Ama ben dönem dönem (belki de arka arkaya post komasına girdikten sonra) bir nekahat dönemine giriyorum ve içimden tek kelime yazmak gelmiyor. Bir de çok uzun süredir blog dünyasının içindeyim, 2006'dan beri hedede hedede yazmak kolay iş değil :) İstanbul'dayken yazdım, sonra Moskova'da ne yaptım ne ettim yazdım, ehh bunun bir sonraki aşaması da Noni ve hamileliği (inşallahhh!), Noni ve annelik, bebiş Noni'yi nasıl delirtti, hamilelik kilolarımı hala veremedim imdaaat gibi yazılar olur heralde :P Eee bunun bir sonu yok mu? Bence olmalı.
Ben blog dünyasına girdiğimde o kadar azdık ki... Belki bir elin parmakları kadardık. Ama sonra çığ gibi büyüdük. Kimimiz kaliteli işler çıkardı, kimileri görgüsüzlüğün cılkını çıkardı (ama ne tuhaftır ki buna bile şapka çıkaranlar oldu!), kimileri modaya daldı, kimileri battı bir daha çıkamadı :) İşte ben artık ne kadar daha bu karnavalın içinde yer almalıyım bundan emin olamıyorum. (Karnaval derken herkes kendi hayat görüşüne göre bir şekilde bu alanda kendini eğlendirdiği için diyorum, kesinlikle küçümsediğim için değil ...) Şimdi etrafta çiçeği burnunda bu kadar hevesli bloglar varken kıdemli (ya da kart mı demeliyim bilemedim?!) bir blogger olarak inzivaya çekilip bu karnavalı uzaktan izlemeliyim diye düşünüyorum... Lütfen yanlış anlamayın benimkisi şımarıklık değil sadece yorgunluk, belki bir parça da kırgınlık, gücenme bla bla... Sanırım şimdilik bu kadar :) Sevgiyle kalın!

45 yorum:

  1. haklısın...ben de aynı şekilde düşünüyorum. bir de kısa zamanda ün yapıp reklam kokan hareketlere giren bloglar var ki, dayanılmaz. ama ben kendi adıma kişisel tarihimi yazıyorum, kızım için belki en çok, bir de geçmişe dönüp dönüp bakmayı seviyorum. sen de henüz doğmamış çocuğun için yazmaya devam etmelisin, senin anlatmaya vaktin olmadığı şeyleri buradan okuyabilir neticede....devam etmelisin derim.

    YanıtlaSil
  2. Ama bence sen gelirsin yine. Gelirsin di mi? Güzel haberleri verirsin? :))

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle reddediyorum! Belki mini bir ara olabilir ama sakin sen bizi birakma Noni!

    YanıtlaSil
  4. evet bissürü blog var da hepsi seninki gibi zevkli gelmiyor insana.
    benim sen dahil okuduğum sadece dört blog var galiba.

    yazmaya devam et lütfen.

    YanıtlaSil
  5. ama sen bu blog dünyasında işin en iyi yapanlardan birisin Noni. ve benim takip ettiğim ilk bloglardansın. Sen de sevgiyle kal ama biz seni çok özleyeceğiz, merak edeceğiz. Miso'yu, inşallah bebişlerini, Moskova'yı, dikiş derslerini, olaylara esprili yaklaşımlarını... :(

    YanıtlaSil
  6. cok üzüldüm :( kim ne hata yapti..,nasil sana hata yapilir diye düsünüyorum,kendimi de dahil ederek.. keske gitmesen..umarim özleyip geri dönersin..cünkü sen özleniceksin tatli Noni :((

    YanıtlaSil
  7. Nonim gitmeeee :(( Kaç tane kaliteli Türkçe blog var ki okunacak zaten, senin gibiler küsüp, kızıp çekilirse ne olur bu blog alemi!
    Bence kıdemli blogger demek kalite, okunan ve sevilen blogger demek.
    Sonuç olarak elbette karar senin ama şahsen ben, sen ve bebişinin maceralarını da, doğum sonrası kilo krizini de seve seve hatta bayıla bayıla okurum :))

    YanıtlaSil
  8. Nonimm ay dur nereye gidiyorsun seni gülümseyerek okuyorum uzun zamandır hemde:)
    Hatta dün de dedim ki bu hatunun ne sıcak gülümsemesi var yüzünü aydınlatıyor insanın:))
    Ayrıca adı nedir hatırlayamadım şimdi hareketli resim çalışmaların vardı ne durumda? çok ilgimi çekmişti halbuki benim.Hem izin istedin mi ben gidiyorum diye hım.. (bu da yüzsüz okuyucu sitemi)
    Oralarda soğuk kendini hissettirmeye başladı ya sıcacık sevgiler Ankara'dan..

    YanıtlaSil
  9. Aaaa olmadi ama Noni'cim :( Sen benim Ilk 5'imdesin,her zaman yorum birakamasam da surekli okuyorum seni,ve tarzini cok begeniyorum,Blogunu,yazim tarzini,espri anlayisini,herbirseyini :)
    Nelere kizgin,kirgin olabilecegini az cok anliyorum.Benim de anlam veremedigim cok "bos bos olaylari alkislama" durumu gorup kiziyorum,bazen gidisata kiziyorum,benim de birakasim geliyor,ama birakmiyorum,burasi da bize dair,bizden bir parca,bence sen de birakma...

    Ara ver ama birakma,olur mu?
    Optum ^*^

    YanıtlaSil
  10. AMA AMA OLMAZKİ BÖYLE DE YAPILMAZKİ BİTANEM .HERNEYSE DİNLEN BİRAZ SONRA YİNE GÖRÜŞÜRÜZ MERAKLA BEKLEYECĞİM SENİ.ÖPTÜM CANIM KIZIM.

    YanıtlaSil
  11. bazen insan herseyden sIkIliyor umarim dönersin özleyecegim yazilarini ve merak ederim:)
    sevgiyle kall

    YanıtlaSil
  12. Noniiii:((( Her sabah pc başına geçer geçmez takip ettiğim birkaç bloggerdan birisin..Umarım bu inziva kısa sürer ve güzel haberlerle geri dönüp tekrar bu karnavalda yerini alırsın:)Kendine çoookk iyi bak!:)

    YanıtlaSil
  13. İyi ki kardesimsin... Yoksa haber alamayacagim diye deli olurdum... Canım Benim... Kafana göre takil... Önemli olan mutlu olman... :) seni sevenzi!

    YanıtlaSil
  14. puff :( ne dyimki hem anliyorum,hem uzuluyorum hemde haddim olmayarak bunu yapmaman gerektigini,boyle olmamasi gerektigini dusunuyorum,bencillik etmek istemiyorum,ama senin gibi biri icin birilerinin hayatinda iyi bir seye neden olmak onemli olmali,hickimsenin olmadiysan bile( ki buna inenmiyorum) benim hayatimda iyi bir seye neden oldun(olucaksin) yasadigim bu memelekettimden uzak kucucuk kasabada SIKINTIDAN patlarken ve yeni bir hobi ararken senin ve ablanin muhtesem blogunu kesfettim(annenin blogu sayesinde buldum size,anneye tesekkur:) ikinizde cok yetenekliydiniz ve ilham verdiniz bana,simdi sizin sayenizde(sen sordugum sorunun cevabini,usenmeyip ablandan ogrenip bana ilettigin icin) gittigim geziden clay hamuru aldim,boyalar aldim,bu sayede oayalicam kendimi,SIKINTILARIMI ,yalnizligimi,aile ozlemimi unutucam,sayenizde mutlu olucam yani.biri mutlu etmek ne kadar onemli birsey,bildigine eminim.sen blogunla ben ve benim gibileri mutlu ettin,kirginligini anliyorum ama sende bizi,seni zevkle takip edenleri anla.iyi seyler yapan insanlar INADINA kalmali...
    DOZ

    YanıtlaSil
  15. epeydir blog okuyorum ama blog yazmıyorum burada bir yerim var, daha çok kendime notlar şeklinde. ama benim ilk okumaya başladığım ve hevesle yeni postlarını beklediğim bir bloggersın noni. öyle uygun görmüşsün gidiyorsun ama gitme desem nonim kalır mısın bizimle?

    YanıtlaSil
  16. kirildigin uzuldugun seyleri pek bilemiyorum blogger olmadigim icin (beceremedigim icin mi desem) ama inaniyorum benim gibi diger izleyenlerinde o karnavalin icinde kimin maske takip kimin samimiyetle gulumsedigini ayirt edebiliyor. sen gerceksin-iyi gunlerini oldugu kadar kotulerini de paylasma cesareti gosteriyorsun zayif noktalarini aciga vurmaktan kacmiyorsun digerleri gibi cunku hayat boyle zaten.. o yuzden seni okumak cok buyuk keyif Noni! kararina da saygi duyuyorum ama geri donmeyi unutma lutfen olar mi? *zuzu*

    YanıtlaSil
  17. Seni sevenlerinin çokluğundan haberin varmı kuzum :( okadar çok sessiz okuyucun, seni sevenin varki :( seni ,anneni ablanı severek okuyoruz.. dediğin gibi daha nonim hamile, nonim dogumda, nonim bebişiyle bunlarıda severek okumak paylaşmak istiyoruz. Kısa bir mola olsun bu gidişin... Bak beni üzünce göbüşümdeki melekte üzülüyor kıyamazsın bize..

    Hadi şimdi güldüren bir post yap, burdayım de..

    YanıtlaSil
  18. Olur mu? Biz sizi çok özleyeceğiz ama.. :((

    YanıtlaSil
  19. bende yeni sayılırım 1 sene olucak nerdeyse ama insan iş hayatında,sosyal hayatında nerde olursa olsun bence kendi anlıyamıyor tecrübeli olduğunu çevresi yada geçen süre karar veriyor buna.Bişiler paylaşmak değil bazen insan bi komşuya gidip nefes alırya hani bence bu blog dünyasıda öyle bişi.O yüzden gitme bi yerlere bak taa uzaklardan neler anlatıyosun bizlere =)

    YanıtlaSil
  20. kıdemli blogger demek en doğrusu. her yazını zevkle okurken bundan kısa süreliğine ayrı kalacağımı ümit ediyorum ve dönüşünü bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  21. sizi sessiz sedasız uzaktan izleyen biriyim. Hergün masama oturur oturmaz sizin blogunuzu açıyorum. Ablam gibi oldunuz hiç görmediğim, sesini bile duymadığım...
    gitmeyin zaten doğru düzgün yazan bikaç kişi var sizde giderseniz ne okuyup neye tutunacaz biz:(

    YanıtlaSil
  22. üzülmüş kırılmış olmamana bende çok üzüldüm.seni hergün takip ediyorum yorum bırakmamasamda hep seni takdir ettim, beğendim ,alkışladım, bin yaşa noni dedim ,aferin bu kıza dedim,hep ii dileklerimi içimden gönderdim sana...

    Gitmee senin daha dikiş maceralarını görmek istiyoruz.Bebeğinini,hamillelik hallerini,doğum hikayeni daha bir sürü şeyy...

    Senin sayende hep potizif bakmayı öğrendim ,güzel giyinmeyi öğrendim :) takılara merakım arttıı.Sayende gezmeyi sevdim...

    Lütfen devam ett.Güzel kadın bizi çok bekletme

    sevil@y

    YanıtlaSil
  23. ben sizi yeni keşfetmişdim ama :) olmadı bu veda...

    YanıtlaSil
  24. aaa olmadı ama bu. böyle neşeli başka blog yok ki..gençlere 80lik erol büyükburç bile yer vermezken neden noni :)

    YanıtlaSil
  25. neden kırıldınız bilmiyorum, kararınıza sonuna kadar saygı duyuyorum, sizi okumak çok zevkliydi, kendi adıma üzüldüm, umarım bebiş çabuk gelir biz de size kavuşuruz, sevgiler, iyi dinlenmeler...

    YanıtlaSil
  26. Sevgili Noni biraz dinlen ara ver ve gel ! Seni seviyoruz ,seninle tanıştığımda Moskova'daydın ve beni karış karış gezdirdin.Güzel yüzünle tatlı gülüşünle ,yaşamdaki duruşunla seni pek taktir ettim. Gurbette yaşamaktan şikayet etmek yerine tadını çıkardın. Yeri geldi güldün yeri geldi üzüldün . Hayat bu... Canın neye sıkıldıysa geçer gider... Dinlen ve gel sevgili Noni . Her şey gönlünce olsun !

    YanıtlaSil
  27. Nonikiim nereye böylee :( Sen hep yazmalısın sensiz tadı çıkar mı :(

    YanıtlaSil
  28. NONİ NEDEEENN:(
    ÜZDÜN BENİ, SENİ OKUMAK O KADAR KEYİFLİ Kİ, LÜTFEN DEVAM ET.
    TEOMAN ZATEN ÜZDÜ, Bİ DE SEN ÜZME

    YanıtlaSil
  29. Noniciim dün gece rüyamda seni gördüm bir cafede karşılaşmışısz ama sen bele konuşmayıp bir kağıda ben senle küstüm konuşmuyorum yazmıştın ben de neden diye sorduğumda yanıt vermedin.Şimdi geldim ve yazdıklarını okudum oha dedim kendime"küstüm oynamıyorum" cümleni okuyunca özellikle de...:s

    Yafu niye küstün bana rüyam da sölemedin bari burdan söle :)
    Bu kararının benle alakası yok dimi :p :)

    O değil de bloga benim de birsüredir yazma isteğim yok.Ara ara yazmam depreştiğinde gelip yazıyorum .İstemediğinde de yapmıyorum.

    Biraz dinlen istersen ama hepten boşlama buraları...Seni okumak iyi geliyor bana.

    Bi de bana küsme(Nasıl etkilendiysem artık rüyamda :)
    iler

    Kocaman sevgi baloncuğu :)

    YanıtlaSil
  30. lütfen bırakma... bunu tüm samimiyetimle söylüyorum en beğenerek takip ettiğim blogger sın.. her anlamda kaliteli...:((

    YanıtlaSil
  31. Gitme desek çok mu geç oldu:(

    YanıtlaSil
  32. sevgili Noni,şu andaki üzüntümü anlatamam. ben seni çok uzun süredir takip ediyorum.sadece hamileliğimde hastanede yatarken 45 gün kadar senin bloğundan uzak kaldım. ne kadar özledim anlatamam. bütün günün yorgunluğunun ardından dinlenecek vakit bulduğum anda hemen bilgisayarı açıp senin yazılarını okumak benim için ne kadar önemli anlatamam.umarım kararını yeniden gözden geçirir ve yazmaya devam edersin. dün geceden beri minik oğlum hastaydı. biraz önce zar zor uyuttum ve hemen bilgisayara koştum. böyle bir yazıyla karşılaşmak beni inanılmaz üzdü.Lütfenn geri dönnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  33. Sevgili Noni,
    Bunca yıl seni her gün takip eden
    biri tecrübesiyle yorumluyorum ki;
    şaka yapıyorsun...
    Oysa biz senin takipçilerin (büyük
    bir ordu misali) bu şakayı ciddiye
    aldık,değil mi?...

    YanıtlaSil
  34. noni uzun zamandır seni takip ediyorum ve çok samimi söylüyorum seni okumaktan çok zevk alıyorum.Fotoğraflarını, muzipliğini, yazılarını, hayat sevgini o kadar çok seviyorum ki. şimdi yazmayı terketme diycem ama yarırı dokunurmu? biraz ara vermek istiyorsan kabul ama çok özletmeden kendini geri dön olur mu?

    YanıtlaSil
  35. Kimseyi üzmek değil niyetim, beni okuyan sizlere de haksızlık etmek istemiyorum tabii...

    Sadece arada bir bana blogla ilgili heyheyler geliyor, yazma şevkim belki de çok çabuk kırılıyor, bu alanda bir fark yaratmaya çalıştığıma inanıp kalitesiz işlerin daha çok prim görmesine bozuluyorum falan filan. Aslında bana ne di mi? Kim ne yapmak istiyorsa yapsın. Bazen bünyeme birşey oluyor ve herşeyi gereğinden fazla ciddiye alıyorum. Bu yönüme bir el atsam iyi olacak :)

    Hadi gelin sizle bir anlaşma yapalım diyelim ki Noni atta gitti yakında dönecek. Tamam mı? Anlaştık mı :)

    YanıtlaSil
  36. Güzel kızım,bütün yorumları okudum.Ben de yorumcuların bazıları gibi annenin,ablanın ve senin fanatik takipçilerinden birisi olarak bu kararına çok üzüldüm.Özellikle uzaklarda olan kızlarımın bloğunu okuyarak güne başlamanın size olan özlemimi biraz olsun hafiflettiğini unutmamalısın.Bizim en güzel terapi ilacımızın senin bloglarınız olduğunu unutmamanı ve kararını gözden geçirerek en kısa sürede geri dönmeni,bizleri daha fazla üzmemeni ailen ve bütün yorumcular adına senden istiyorum.Tamam Babiş dediğni duyar gibiyim.Yakında görüşmek üzere çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  37. EVET EVET NONNİ ATTA GİTTİ DİYE DÜŞÜNECEĞİM.BEN HER SABAH HEYECANLA ACABA NE YAZDI DİYE MERAKLA BEKLİYORUM BENİMDE TOPU TOPU TAKİP ETTİĞİM 3-5 BLOGDAN BİRİSİN LÜTFEN TERK ETME ÇABUK GİT ÇABUK GEL.

    YanıtlaSil
  38. şengül9/9/11 11:46

    Ben hergün işten fırsat bulduğumda seni ve anneni okumaktan çok keyif alıyorum. Sen o kadar güzel şeyler yazıyorsun ki bence bu taktir gerektirir
    lütfen yazmaya devam et
    sevgiler

    YanıtlaSil
  39. Canım babaaammmm kıyamam ben sana hiç, tamam babiş dediğimi duydun di mi? Seni çok seviyorum!

    YanıtlaSil
  40. Sevgili arkadaşlarım güzel yorumlarınız için teşekkür ederim, sizleri üzdüğüm için beni affedin lütfen, hepinizi kucaklıyorum!

    YanıtlaSil
  41. seni özlüyeceğiz Noni , güzel gülümsemenide :( tabi azıcık anlayışta göstermek lazım değilmi . Saygı duymaya çalışıyorum düşüncelerine . ama eminim kısa bir süre sonrasında hamilelik ve bebiş hikayelerinde geri döneceksin . Umarım bu süre içersinde herşey gönlünce olur. Kendine iyi bak :D

    YanıtlaSil
  42. Anladım,çok yoruldun,çok bunaldın ve kırıldın.Hayat şu anda sana yük,sırtında bir küfe.Lütfen o küfeyi indir,dinlen ve tekrar omuzlarına al.Bu bence senin sorumluluğun.Böyle güzel bir bloğu bırakamazsın.her söylenene bakma.Bir gün onların da sakızı boka düşer.Bakalım ozaman alıp tekrar çiğneyebilecekler mi?Kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
  43. bence biri kalbinizi kırmış sizin.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...