11 Eylül 2011

Tırnak Etiketleri

Tırnak etiketlerini Ferahfeza'cığımın blogunda görmüştüm. Uygulanışı biraz zahmetli gibi dursa da çok merak ettiğim için Sally Hansen'ın çıkardığı gerçek tırnak cilası etiketlerinden dantel desenlisini (no.360 Laced Up) alıp bir denemek istedim ;) 
Kutunun içinden farklı boylarda 16 tane etiket, mini törpü ve tırnak eti çubuğu çıktı. Uygulamadan önce tırnaktaki ojeyi çıkarmak gerekiyor. Sonra koyu pembe törpü ile şekil verip, açık pembe ile tırnak üstleri cilalanıyor. Ardından çubukla tırnak etleri geriye itiliyor. Tekrar asetonla tırnaklar bir temizlenip etiketler yapıştırılmaya başlanıyor. Bu kısımda ben çocukluğuma geri gittim diyebilirim ;) Küçükken tırnaklarımın her birine seloteypler yapıştırıp sonra onları gazlı kalemle boyardım ama taa o günlerde içimde minik bir cadının saklı olmasından mı nedir bilinmez görüntü aynen Bülü'nün tırnakları gibi olurdu hii hii :)
Burdaki filmde etiketin nasıl yapıştırıldığı gösteriliyor... Ama artan kısım törpülenerek atılıyor... Ferahfeza'cım sağolsun blogunda artan etiketi törpülemek yerine minik bir makasla kesip küçük olan tırnağa uygulayabileceğimizi belirttiği için ben de aynen onun gibi yaptım böylece bir sonraki kullanım için bayağı bir etiket artmış oldu. Tırnaklarım da kısa olduğu için etiketten bir hayli tasarruf etmiş oldum ;)
Uzaktan duruşu böyle...
Belki uzun tırnakta dantel desenleri daha belirgin olurdu ama ben çok uzun tırnakla asla rahat edemiyorum...
Bu da yakından görüntüsü...
İlk birkaç tırnakta biraz zorlansam da giderek elim alıştı... Hatta ojeyi taşırmadan sürme konusunda tam bir facia olduğum için bu yapışkanlar bana daha pratik geldi... Taşma, bulaşma, kurumasını bekleme derdi olmadı. Tek endişem etiketler kolay yapıştığı için acaba kolay çıkar mı olmuştu ama elimi birçok kez suya sokmama rağmen herhangi bir soyulma veya kabarma olmadı... İşte benim etiket maceram da böyle mutlu sonuçlandı :)
Bu etiketler sayesinde artık bir süre daha manikürcülere uğramam heralde ;)

Uyarı! Kutunun üstünde 10 güne kadar dayanıklı yazsa da etiketin altında tırnaklar pek hava almadığı için max. 3 gün tutmakta fayda var!

20 yorum:

  1. çok güzel durmuş çook. uzaktan kara gözlerle duruşu daha bir güzel nonim...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Zeynepciğim :)

    YanıtlaSil
  3. Alıp denemeli mutlaka ya çok güzel görünüyor! :)

    YanıtlaSil
  4. Uuu! Lace baby Yeah!

    YanıtlaSil
  5. Çok değişik ilk kez gördüm :) Baya havalı duruyo Nonişkam :)

    YanıtlaSil
  6. Cok guzel olmus bayildim =) Bu koleksiyonda benimde en cok sevdigim dantelli olanlar =)

    Nonim bir de gel tirnaklar var. Kesin sizin yavruskalar kacirmazlar, vardir en guzeli orada =)

    En az 3 hafta tirnakda dayanikli kaliyor. Kalici oje =)) Kotu kismi manikurculer yapabiliyor. Oje surmeyi sevmiyorsan, mutlaka dene derim =)

    YanıtlaSil
  7. Superler canim ^__^
    Senin tirnaklarin minicikmis,ondan zorlanmissindir.
    Bir de senin aldiklarin,benimkilerden daha pratik,benimkilerin yapisi daha sert,belki ondan cok dayanmiyor,seninkilerden denemem lazim,cok kolaymis seninkini uygulamak :)
    Dantelli secmissin,tam senin zevkine gore <3 Cok hosuma gitti.
    Ilham verdiysem ne mutlu ^_^

    Yenileri geliyor bana,merakla bekliyorum bakalim,optum Noni'cim...Ne kadar dayanacak yazarsin bana olur mu?

    YanıtlaSil
  8. tam bana göreymiş bu etiketler harika bayıldım yaa.

    YanıtlaSil
  9. Nonim, çok yakışmış tatlım sana :) benim tırnaklar minicik olduğundan ben bu tip şeyler denemeye korkuyorum :S
    Yalnız, Bülü'nün ne korkunç bir fotoğrafını bulup koymuşsun oraya arkadaşım. Sabah sabah kabus görür gibi oldum, hahahhah!!!
    öptüm çok seni, Tülay'ın ;)

    YanıtlaSil
  10. dantelli seçimde şahaneymiş Noni

    YanıtlaSil
  11. Çok hoşuma gitti. çok yakışmış ellerine canım. bende almak istedim.inşallah dantel deseni vardır:)

    YanıtlaSil
  12. woww çok şirin olmuşş, aynı desenden elbiseler var, o da olsa uyum %100 :)
    Geri döndüğünüze çok çok sevindim....

    http://thisismynotebook.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. Bende gördüğüm an alıp deneyeceğim.. gerçekten çok hoş duruyor. çokta başarılı olmuşsun tatlım.. güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  14. güzellik bakım onarım işlerine çok düşkün olmamakla beraber nedense ilk gördüğüm günden beri tırnak etiketlerine hastayım:) Belki de çok pratik olmasından ve kolayca bakımlı görünebilme şansı vermesinden.
    Çok yakışmış güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  15. çok güzel olmuş nereden aldığınızı sorsam?:)

    YanıtlaSil
  16. harikaaa olmusssss:-) gule gule kullan Sibelcim

    YanıtlaSil
  17. Leah; evet çok pratik ben başka desenlerini almayı da düşünüyorum ama tırnakta çok fazla tutmamak gerekiyor...

    Nily; yeah baby yeah ;)

    Ezgim; nonişka diyen dillerini yirim ;)

    Zuzu; eveeet ben bir de zebralıyı sevdim ;) aaa jel tırnak mıııı yok onu hiç görmedim ben ama bu yavruşkalar kesin onu da kaçırmamıştır ;) dur ben de iyi bakınıyım belki gözümden kaçmıştır ;)

    FerahFeza; hee benimkiler minnak boy :) bu yapışkanlar çok iyi dayanıyor aslında ama ben 3. günde çıkardım iyi ki de 10 gün beklememişim çünkü tırnaklarımın üstünde biraz kuruma oldu sanırım yapışkandan ötürü :( ilham vermeye sen hep devam et tatlısı biz de keyifle okuyalım seni ;)

    Canım annem; sana kelebeklisinden alıcam ben tam senlik rengarenk ;)

    Tülayım; hahaha ay pardon canım korkuttum seni hii hii ama cadı gibi di mi :) esas ben o çocuğa acıdım ömrü boyunca o tırnakları unutamayacak yavrucak :P

    Elifinelizi; tam benlik di mi canım ;)

    Hülya; ben de zebralıya taktım ama o yoktu, hadi bol şanslar bize alışverişte hii hii :)

    Lolikokory; aaa aşkolsun aynı desenden elbisemde üstümde nasıl gözünden kaçar cık cık cık bir daha olmasın lütfen kihh kihh :)

    Hayat; sağol canımmmm!

    pisikopati; evet hem pratik hem bakımlı duruyor ama uzun süreli kullanılabilcek bişey değil maalesef :(

    Fashionlicious Girl; Moskova'daki kozmetik mağazası Rive Gauche'tan (Рив гош) aldım ;)

    evihan; sağol canımmmm!

    YanıtlaSil
  18. Merhabalar,blogunu gec kesfedenlerdenim ve saat kac olmus hala blogundayim...Moskovadaki yasamini su gibi okudum ama onlar bitip memlekettekilere gelince de yeter dedim...(yoruldum)Gittigin,gezdigin,gordugun yerleri oyle guzel anlatiyorsunki sayende bende seninle gezmis gibi oluyorum tskler,ben teeee uzaklarda bir yerlerde yasayan olarak Moskovayi senin kaleminden okumayi sevdim,resimler yazilar hepsi birbirinden guzel...Moskovayi senden takip edecegim,hersey icin bol sans

    YanıtlaSil
  19. aaaa dantelliye bayıldım :D

    YanıtlaSil
  20. Adsız; bu güzel yorum için çok teşekkürler, her zaman beklerim, günde 1 doz Noni almanı tavsiye ederim hii hii :) sevgilerimle!

    tarçınım; keşke gelsen yine buralara :(

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...