11 Ekim 2011

Bebek Yolcusu Kalmasınnn :)

Blogumu takip edenler biliyordur Nisan ayında tamamen tesadüf eseri Oyuncak Sergisi'ni keşfetmiş, canlı bebekleri andıran oyuncaklarla çocukluğuma geri gitmiştim. Geçtiğimiz hafta sonu sadece 3 gün süren harika bir sergi keşfettik, yine tesadüfen...
Aslında Vetoshniy Caddesi üstünde yer alan Art-Center'a gitme nedenimiz Samurai sergisi içindi... 13 numaralı binanın her katında birbirinden farklı sergiler vardı. 4. katta Star Dolls sergisinin olduğunu görünce rotayı tamamen bu yöne kırdık. Tabii karşımda birbirinden değişik oyuncak bebek, elimde fotoğraf makinem olunca ben kendimi kaybettim :) Öyle kaybetmişim ki fotoğrafları iki ayrı post içinde yayınlamak durumundayım... Bir kısmı tanınmış kişilerin benzerleri olan bu oyuncaklar pek çocuklara hitap eden cinsten değildi, açıkçası bazılarından ürktüğümü bile itiraf edebilirim, onların fotoğraflarını çekerken hareket edip "pişşştt baksana adın ne senin" diye benimle konuşmaya başlayacaklar gibi hissettim bırrr....! Bakalım siz neler hissedeceksiniz?
İlk sırada bu kadar oyuncak arasında benim için bir numara olanla başlamak istedim... Ne kadar zarif di mi?

Oyyy bu kedicik benim olsaydı keşkeeee! 
Şu soldaki eleman Kaya Çilingiroğlu'na benzemiyor mu :) 
Evet çok şükür ilk etabı tamamladım, kalan fotoğraflar için biraz gözlerimi dinlendirip kendime gelsem iyi olacak zira ne zaman gözümü kapasam beynimde oyuncaklar fır fır dönüyor, özellikle şu kavanozun içindeki bana pis pis bakıyo, tırsıyom!

21 yorum:

  1. Bu bebeklerin bazılarını Haziran ayında başka bir sergide görmüştüm :) Bu salonda güzelsergiler oluyor Nonim aklında olsun ;)

    YanıtlaSil
  2. İnanılmaz gerçekler , sanat bu bence oyuncaktan öte. Bazılarıda niçin okadar ürkütücü çözemedim ??? bu hale getirenlerin psikolojisini merak etim doğrusu .
    kendini kaybetmen çok normal kuzummm , hepsi birbirinden enteresan

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok güzel doğrusu, ellerine sağlık ve tebrixler Noni.
    Ama bişi sorucam, hani demişsin ya ''Oyyy bu kedicik benim olsaydı keşkeeee''diye, ben bilemedim şimdi, acaba o bir kedicik mi, yoksa hani vardır ya çok tatlı bir köpecik olan ingiliz bulldog, o mu? Ama tam karar da veremedim, üzerinde fareler var, kedicikte olabilir. Prıııfff, peki benim sabah sabah bu derdime ne demeli :)Çalışmamak için bahane olsa gerek. Ama yine de köpecik ise o benim olsuuuuunnn, lütfeeen.

    YanıtlaSil
  4. ayy noni ne güzel şeyler bunlar.. herbiri diğerinden güzel!

    YanıtlaSil
  5. ah sabah sabah işte beni mutlu ettin noni, harika oyuncaklar çok sağol. tek tek fotoğraflayıp uğraşmışsın. hiç üşenmeyip bloguna da koyduğun için teşekkür ederim :) o diğer gerçek bebeklerin hala aklımda, ne kadar da güzellerdi:))

    YanıtlaSil
  6. bu resmen sanat yahu, hepsi harika, insan onların hepsini bir eve koyup bambaşka bir dünya yaratıp sabah akşam onlarla oynamak istiyor. teşekkürler paylaştığın için Noni.

    YanıtlaSil
  7. Ben de diğer yorumculara katılacağım. Bunlar oyuncak falan değil düpedüz sanat eseri. Paylaştığın için teşekkürler!

    YanıtlaSil
  8. yaratıcılık sanatsal ruh bu sanırım süper ötesi:))bayıldım herbiri ayrı bir incelikte..

    YanıtlaSil
  9. Tam bi sanat eseri.. Saol noniciğim sayende gezmiş görmüş kadar oldum şahsen ben ;)

    YanıtlaSil
  10. Ne kadar detaylı ve orijinaller. Bayıldım. Ama en çok şapşal kedicikle kaplanı sevdim. Ayrıca o oyuncak K. Çilingiroğlundan daha yakışıklı :))

    YanıtlaSil
  11. woww...sanat budur:-)

    YanıtlaSil
  12. Harika bir sergi,teşekkürler,sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  13. Çook güzeller ya, bakakaldım güzelliklerine :)

    YanıtlaSil
  14. Bu bebeklerin alicilari hep yetiskin insanlar, cocuklara satmiyorlar o kadar pahali oluyorlar ki, bildigim bazi bloglar var bebek yapan arada baktigim.. Super yetenek..

    YanıtlaSil
  15. anneciiim kavanozdakinden ben de tırstım :S onun üstündekiyle, Mona Lisa'ya bayıldım :)

    YanıtlaSil
  16. Bir ara niyetlenmiştim bunlardan yapmaya ama ciddi emek ve sabır gerektiriyor, hiçbir ayrıntıyı atlamamışlar müthiş ya.

    YanıtlaSil
  17. Her an canlanacakmış gibi duruyor hepsi ya... Zevkli olmuştur bu güzellikleri fotoğraflamak. :)

    YanıtlaSil
  18. nonişko o swan princess namlı bebek bir enchanted doll değil mi? ben bu aralar kafayı onlarla bozdum da...

    YanıtlaSil
  19. Beğenmenize sevindim kızlar, yalnız olsaydım saatlerce onları seyrederdim ama prensi daha fazla baymak istemedim, 1 saatte çıktık sergiden ;)

    hacer; hangisi swan princess canım, bebeklerden başım döndü hepsi bana prenses gibi gözüktü :)

    bende porselen bebek yapmak çok isterdim, acaba yüzlerindeki bu ifadeyi nasıl veriyorlar, çok merak ediyorum!

    YanıtlaSil
  20. Ahahahaaa Evgeni Plushenko o; Kaya Çilingiroğlu'na benzeyen bebek.Ben de benzetirdim ikisini :)

    YanıtlaSil
  21. Harika ötesi ..Çok güzel

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...