18 Ekim 2011

Ekim Ayının Süslü Çekilişi

Bu aralar kafamı tamamen sıfırlamam gereken bir dönemden geçiyorum. Yeniden soluk alabilmem ve içimde korkudan ziyade umudun yeşermesi için bunu yapmam gerekiyor. Belki de bu yüzden böyle herşeye saldırıyorum; dikiş, resim, fotoğraf, kitap, müze, sergi vesaire... sırf kendimi oyalamak ve ayrıntıları fazla düşünmemek, kaygı duymamak için, ehh bunda da gayet başarılı sayılırım, bu yüzden öncelikle kendime koca bir afferin gönderiyorum kihh kihhh :) Tabii bu noktada blogumu da es geçmemem gerekir! Henüz bir makinem olmadığı için atölye dışında dikiş dikemeyebilirim, yağmurlu bir havada fotoğraf çekemeyebilirim, bir müzeye gecenin bir vakti gidemeyebilirim ama blogum 7/24 açık ve tek bir amaca hizmet ediyor: beni ve yolu buradan geçenleri mutlu etmek... O halde bu ay blogum güzel bir çekilişi hakediyor ;)
Cilt için ne kadar doğru bu elbette tartışılır ama ben makyaj yapmadığım zamanlarda hep bir eksiklik hissederim, eğer makyajsız çıkmışsam hep aynı soruyu duyarım "aaa ne oldu Noni hasta mısın?" veya "sen ağladın mı bakiyim? ne oldu hadi anlat" gibi... Sanki bir sırrımı açıklıyormuş gibi kısık sesle ve yarı mahçup halde bu benim makyajsız halim der, içimden de niye yapmadım ki diye kendi kendime söylenirim :) Ama makyajı bir tek kendim için yaparım, başkalarına güzel görünmek için değil, kendimi iyi hissetmek için... Bu benim kendimi günlük şımartma yöntemimdir...
Benimle aynı fikirde olan bir okuyucumu da bu ay Beyu'nun pastel tonlardaki far paleti (kendim de severek kullanıyorum), ruju ve ojesi ile şımartmak istiyorum izninizle ;)
Tüm bunlar bu makyaj çantasının (veya mini clutch da diyebiliriz, tercih size kalmış) içinde sahibini heyecanla beklemekte...
Çekilişe katılmak istiyorsanız yapmanız gereken tek şey güzellik sırlarınızı ifşa etmeniz o kadar :)
Mesela; bebek gibi cildimi gül suyuna borçluyum (ay her ünlüde papağan gibi bunu söyler, yalaaaan!), ballı şekerli karışımla dudaklarıma peeling yaparım (bak bu mantıklı ama), gözlerim daha canlı ve parlak görünsün diye içine limon sıkarım (ay bunu ben lisede denediydim uyyy acısını hala dün gibi hatırlarım aman sakın denemeye kalkmayın hatta bu bir sır olarak kalsın ve kimse bilmesin :)) vs... buraya yorum olarak bırakmanız yeterli...
Bol şans dilerim!
İster makyaj desteğiyle ister doğal haliyle, hepsinden en önemlisi aynaya baktığımızda kendimizi sevmemiz ve bu güzelliğin değerini bilmemiz tabii ki ;)
Uyarı! Hamile ve kalbi olanlar fotoya tıklamasınlar!
Bu ayki çekilişin talihlisi 111. sıradaki ESMANUR oldu, kendisini tebrik ediyorum...

141 yorum:

  1. Cilt için hiçbir sırrım yok desem, sadece genetik kodlara borçluyum desem kabul olur mu acaba:))

    YanıtlaSil
  2. merhabalar,
    benim güzellik sırlarım herkesinkinden çok farklı değil sanırım..sık sık yüzüme bepanthene krem sürerim, ellerim ve tırnaklarım için limon kullanmayı çok seviyorum ellerimi yumuşatırken tırnaklarımı beyazlatıyor. haftada bir kez sütün içine salatalık rendeleyip yüzümü bu su ile siliyorum..
    blogunuzu keyifle takip ediyorum.

    Tolunay

    YanıtlaSil
  3. Noniii
    Benim son zamanlardaki en buyuk guzellik kesfim ve sirrim; badem yagi! Yaz boyunca kaslarim acayip inceldi, dokuldu boyle sacma sapan aralari bosaldi filan... 1 aydir badem yagi kullaniyorum inanilmaz faydasini gordum herkese tavsiye ederim. Bi de gul suyu icin yalan demissin ama onu da kullaniyorum ondan da cok memnunum :)
    Optum!

    YanıtlaSil
  4. Canım benim sen her halinle güzelsin, her zaman bakımlısın. makyaj cilde zarar verir mi vermez mi tartışamam ama makyajın (doğru şekilde yapıldığında) her kadına yakıştığını düşünüyorum. Bakımlı olmak bence makyaj. Ha ben ne kadar yapıyorum? valla kızım benden daha bakımlı bu konuda. Bence insanın gözünü de parlatan, cildini de güzelleştiren sadece 2 şey var: mutluluk ve su... Suyun yerini hiçbir kozmetik ürünü alamaz. Hem dışardan hem içerden en doğal bakım... (not: sera bu seti görmesin :P)

    YanıtlaSil
  5. saçlarım için susam yağı kullanıyorum banyodan önce sürüp, yarım saat bekletip yıkıyorum, tavsiye ederim. bahar, baharmasali.blogspot.com. baharmasali@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. Her ünlünün olduğu gibi benimde güzellik sırrım gülsuyu:) hediyende benim olsun noniii...

    Sevil

    sewil4001@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. merhaba....ben haftada 2-3 gün saf avakado yağını bütün yüz ve dekolteme masaj yaparak sürüyorum,durulamaya gerek yok,cilt adeta su gibi içiyor....gerçekten çok işe yarıyor,tavsiye ederimmm......

    aaydogmus777@mynet.com

    YanıtlaSil
  8. Pelin Tüzün18/10/11 10:47

    Benim güzellik sırrım fazla makyaj yapmamak..

    Gündelik yaşamda sadece ruj, nadiren de far kullanıyorum.. Yüzüme bir şey sürmem özel günler dışında.. Yaşım 37 olmasına rağmen henüz hiç kaz ayağım ve kırışıklığım yok.. :)

    Bu arada bir genetikçi olarak söyleyebilirim ki cildinizin hali vakti kullandığınız kremlere değil genetik mirasınıza bağlıdır.. :)

    YanıtlaSil
  9. konu makyaj malzemesi olunca bende varim nonnisim.

    guzellik sirrim yok cunku guzel birisi degilim :) goz altlarim cok koyu oldugundan bir seyde yapmasam makyaj olarak onlari kapatmam gerek. ellerim ve ayaklarima vazelin surer pamuklu patik ve eldivenlerimi giyer uyurum ertesi gun pambik gibi olurlar:)

    buda benim sirrim :)

    opuldun canim

    yildiz

    YanıtlaSil
  10. Merhaba,

    Afiyetle yediğiniz muzun kabuğunun iç kısımındaki yumuşak kısmı yüzünüze iyice sürün biraz bekledikten sonra suyla durulayın. Hem yüzünüzün tazelendiğini hem de anında yumuşacık ve pürüzsüz olduğunu fark edeceksiniz.

    sevgiler.. :))

    YanıtlaSil
  11. harikasın noni. her zaman buraya yazamıyorum ama emin ol her gün ilk işim seni okumak ardında sevgili anneni okumak.. güzellik sırrına gelince. Bende makyaj yapmayı severim ve makyaj yapınca kendimi çok iyi hissederim . ama şunu iyi biliyorum gece yatarken kafam boş ve huzurlu isem yanaklarım pembe gözlerim pırıl pırıl kalkarım. birde üstüne hafif makyaj ohh deyme keyfime.. ama şiş gözler bozuk ten rengiyle kalkmışsam ne yapsam huzur bulamıyorum. güzelliğin en birinci sırrı bence HUZUR.. huzurlu sevgi dolu günler dilerim.
    mehtap

    YanıtlaSil
  12. Noni,makyaj konusunda sana kesinlikle katılıyorum. Her zaman için bakımlı olmaktan yanayım. Ben de 2 ayda bir kafamdan aşağı Zeytinyağı şişesini boca eder, saçlarımda 2-3 saat bekletirim. En güzel saç bakım ürününden bile daha iyi bence :)

    YanıtlaSil
  13. Cildim malesef pürüzsüz diil =)
    Özellikle sonbaharda bi sivilce basması oluyor..
    Birşeylere alerji mi bilemem...
    Ama yüz temizleme toniği olarak ada çayını önerebilirim...
    Her gün üşenmeyip yapılsa yararı kesin olur.. :D Ben kullanınca farkı görüyorum =)

    YanıtlaSil
  14. Bir deee, bu ciltle alakalı değil ama önemli...
    Her gün bir çay kaşığı zerdeçal! İnanın kanser hücrelerinin oluşmamasında çok büyük bi etken...
    Küçük lezyonlarıda yok etme özelliği var...
    Son günlerde çok duymuşken paylaşmak istedim...

    YanıtlaSil
  15. Gözlerim mavi. Siyah kalem sürünce ben başka ben olabiliyorum ve bunu çok seviyorum :)) Başka da bişicik yapmıyorum :)

    YanıtlaSil
  16. ben bebek gibi cildimi(!) yüzüme fondöten sürmemeye ve hergün 2 litre su içmeye borçluyum:))) bir de yüzümü yıkamadan yatmıyorum, ayrıca ayda bir kez hamama gidiyorum, ayrıca genelde gülüyorum.. ah bir de Antep'in kireçli suyu olmasa. xoxo

    YanıtlaSil
  17. nonicim, bu ay hem kendi doğumgünüm hem de kızımın doğmasını beklediğimiz ay olduğu için hediyenin bana çıkmasını ümid ediyorum :p

    pek makyaj yapmam ama, iyi bir nemlendiri - yüz makjayı temizliyicisi olarak da badem yağını tavsiye ederim. en güzel güzellik sırrı güzel bir gülümsemedir :) sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Sır benim değil Ebru Şallı'nın.Ama işe yarıyor mu,yarıyor.Haftada bir kaç gece,yüze peeling yaptıktan sonra buğday yağıyla avokado yağını karıştırıp sürüyorsunuz ve sabah gergin,ışıl ışıl bir yüzle,sanki ince kırışıklara sihirli değnek değmiş gibi uyanıyorsunuz.
    özlem

    YanıtlaSil
  19. Soda! Bildiğin sade soda ile yüzümü yıkıyorum ayın en az 1 haftası.. Daha parlak ve daha dinç oluyor cildim. Valla bak :)))

    YanıtlaSil
  20. Nonicim ben dudaklarıma nane yağı sürüyorum aynı silikonlu gibi oluyorr kabarık kabarıkk hemde doğal :)))
    birde yüzüme ozon yağı kullanıyorum çok işe yarıyor hem nemlendirici hem sivilceleriçin hem tazeleyici vs vs vs....

    YanıtlaSil
  21. güzel cildimin tek sırrı annemin güzel genleri:)))))
    birde temiz tutmak

    YanıtlaSil
  22. anne ve ananeden geçen güzel bi miras bana cildim. çok bir şey yapmama gerek kalmıyor ekstra olarak. sadece kaliteli ve doğal makyaj malzemeleri kullanmaya dikkat ediyorum. yatmadan önce makyajımı çıkarıp temizleyiciyle yıkıyorum. nemlendiricimi sürüyorum. yani rutin günlük bakım. onun dışında da hiç bi şey yapmıyorum :)

    hediyelerin renklerine de bayıldım. tam kışlık renkler ;)

    YanıtlaSil
  23. Çok güzel hediyeler, Yağlı bir cilde sahip olduğum için, burun üzerindeki siyah noktalar en büyük sorunum onlar için,gece yatmadan önce limon sürerim, sabah o görüntü kaybolur, içip bitiremediğim sodanın kalanını mutlaka yüzümü yıkarak değerlendiririm. Yağlı cildin bonusu olan sivilce izleri ve kalıntıları içinde bepanten krem kullanırım. Çok şahane olmasa da bu yöntemleri uyguladığımdan beri daha iyi gibi sanki cildim.

    YanıtlaSil
  24. Pek bi sırrım var diyemem aslında :)
    Ben de hemen her gün makyaj yapıyorum, ama mutlaka cildimi temizleyip yatıyorum... Bir de 15-20 günde bir kil maskesi yapıyorum :)) Açılsın gözenekler :))

    YanıtlaSil
  25. kil maskesi çok işe yarıyor bir çok marka denedim ama innova bi harika dinçlik tazelik veriyor yüze bazende yoğurt sürerim;))ve alt kirpik diplerine çekilen dağınık kaleme bayılırım hemen her gün:)
    Burcu....

    YanıtlaSil
  26. benim de uyguladığım pek birşey yok ama eve gider gitmez makyaj yaptıysam cildimi mutlaka temizlerim asla makyajlı uyumam :)
    her sabah da nemlendiricimi ve göz çevresi kremimi mutlaka sürerim.. aksam kre sürme olayını maalesef yapamıyorum..

    YanıtlaSil
  27. cildim her ne kadarda bebek gibi olmasada 1 tatlı kaşığı yoğurda 1 çay kaşışığı karbonat atıp karıştırıp cildime sürüyorum ve kurumasını bekliyorum kuruduktan sonrada peeling yapıyorum bunu ayda en az 1 kere yapıyorum yumuşacık oluyor cildim tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  28. rimelim ve siyah göz kalemim vazgeçilmezim. ama kısa olan kirpiklerime rimel sürmek zor oluyordu bir arkadaşımın tavsiyesiyle acıbadem sütü ile makyajımı temizlemeye başladım ve inanaılmaz iyi geldi göz çevreme ve kirpiklerime.. tavsiye edilir ACIBADEM SÜTÜ :))

    YanıtlaSil
  29. Hayat ve Kurabiyesi18/10/11 11:53

    Makyaj olayı başka bişey... Bende kendimi iyi hissetmek için makyaj yaparım. Bende bepantenin cildi güzelleştirdiği ve lekelenmeleri azalttığını öğrenip ara ara uyguluyorum gerçekten çok faydalı. yorumlardaki sırların bizlerle paylaşılmasını sağladığın için ve bu muhteşem hediyeyi bizlere layık gördüğün içinde teşekkür ederim.. Tam kışa uygun makyaj renklerii..
    Eyy evren benim olsun olur mu ?

    YanıtlaSil
  30. Cilt için pek sırrım var denemez. Fondöten ve pudra tarzı şeyler hiç kullanmıyorum. Ayrıca genetik olarak da şanslıyım diyebilirim =) Bu arada cilt temizliği için doğal şeyler tercih edenler varsa, kayısı yağını şiddetle öneririm. Bir kaç sene önce kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım.

    Bu arada nooolur bana çıksın bunlar yaa!!! Tam benim renklerim!

    kedisupurgesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  31. Ben sadece göz makyajı yaparım oda eşime veya çok özel günlerde,davetlerde.Fondoten,pudra,allık kullanmayı hic sevmem cildimi mahveder.Hemen gözenekler tıkanır ve o kalıp hissini hiç sevmem.Allah'a şükür ki cildimde kullanmamı gerektirecek bir durumda yok..Velhasıl cildimde sivilceler çoğaldığında veya siyah noktalarıma kafayı taktığımda 2 kaşık yoğurda 1 çay kaşığı karbonat koyup güzelce eritirim ve cildime sürerim.10-15 dakika bekletip yıkarım.Cildim yumuşacık ve tertemiz olur...

    YanıtlaSil
  32. bolça su içer elma yerim... birde okadar kuru ciltim varki ta liseden beri markası mühüm değil :)nemlendirici krem kullanırım onlar olmazsa şimdiye kırışmadık yerim kalmazdı:)))

    YanıtlaSil
  33. Karma bir cildim var ve haftada 1-2 defa yaptığım kil maskesi cildimi pamuk gibi yapıyor. Ayrıca tonik olarak gül suyu kullanıyorum, gözenekleri küçültüyor. Kirpiklerim güçlensin diye tatlı badem yağını geceleri kulak temizleme çubuğu ile kirpik diplerime sürüyorum. Makyaj kalıntılarını da tamamen yok etmiş oluyorum ^.^

    YanıtlaSil
  34. Benim güzellik sırrım Noni'cim; uyku ve dinlenem... acayip faydasını gördüğüm ve sık sık denemeye çalıştığım bir kür :))

    öznur güler

    YanıtlaSil
  35. Haftada bir mutlaka kese yapıyorum tüm vücuduma. bütün kirden ve ölü derilerdn arındırıyorm cildimi ve yumuşacık temiz br cilde sahip olmanın keyfini yaşıyorm sonrasında :)

    YanıtlaSil
  36. Nonicim,

    Sade sodayi buz kaliplarina doldurup donduruyorum. Sonrada sabahlari yuzumu yikadiktan sonra yuzumde gezdiriyorum :)

    YanıtlaSil
  37. Bende ne varsa doğal ürünlerde var diyenlerdenim ama bu bir gerçekki her reçete her insanda farklı sonuçlar doğuruyor ama herkese yarayacağını bildiğim iki şeyi yazayım istedim.vejeteryan olduğum için saçlarım çok güçsüz tabi bide kıvırcık olunca insanlar hep ellerini daldırıp oynamak istiyorlar o yüzden hep bakımlı ve güzel gözükmeleri gerekiyormuşcasına ayda bir tembelliğim tutarsa 2 ayda bir zeytinyağı sürüp havluya sararım sonrada bi güzel yıkarım hem yumuşak hem daha sağlıklı oluyorlar bide cildimde sivilcelenme artacak gibi olursa limon kabuğunun iç kısmını yüzümün yağlı yerlerinde gezdirir biraz bekletir yıkarım bazen cildim yanıyor ama oluşumlardan eser kalmıyor.sevgilerle

    Elif Ç.

    YanıtlaSil
  38. Noni,

    Marka yazmak serbest mi ?
    Clinique cilt temizleme, arındırma ve bakım seti.

    Sabunu ile yüz yıkanır. Toniği ile arındırılır. Nemlendirici ile bakım tamamlanır.

    Toniği bitti ise gül suyu ile arındırma yapılır. Nemlendiricisi bitti ise acıbadem sütü ile nemlendirme yapılır.

    Haftada bir de clinique peeling yapılır.


    Önemli olan cildin temizlenmesi ve susuz bırakılmamasıdır.

    Sevgiler,
    MiNe ABAY

    YanıtlaSil
  39. merhaba nonim...iyisindir umarım...benim hep yaptığım şey makyajdan sonra güzel bir temizlik..bol bol doğal maskeler..bunlar doğal inci tozuna yumurta beyazı olur,killi maske yapımı olur, polenle besleyici maske olur, kivi kabuğunu göz altına gerdirici etki veya çok sevdiğim yüzün yorgunluğunu alan pirinç lapası gibi biçok şeyi sıkıldıkça kullanırım..şuanda aklıma gelenler bunlar .... makyajı çok sevipte sürekli yapmayı seven başak kadınından bu kadar :) kendine iyi bak sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  40. Bence en önemlisi temizlik,temiz bir cilt hiçbir makyaj olmasa da ışıl ışıldır..

    YanıtlaSil
  41. merhabalar bende sessiz takipçilerinden olarak bu çekilişe katılmak istedim. saçlarım için aktardaki saç bakım yağlarından kullanıyorum. mecitefendi markasından memnun kaldım.

    Funda

    YanıtlaSil
  42. Herkesten sakladığım sırrımı ifşa edeyim bari:
    Bugüne kadar servet harcadığım hiç kremin etki edemediği kadar pürüzsüz, sivilcesiz ve güneş lekesiz cildime kavuşmama sadece 3TL vererek aldığım "Arap Kızı" kremi sebep oldu!
    Hee tabi şunu da atlamamak gerek; "kaş-göz, gerisi söz!"

    :)))

    Serpil

    YanıtlaSil
  43. Ah Noni;-)
    1.sır: Makyaj temizledikten sonaa mutlaka maden suyu ile yüzümü yıkarım, bunu yaptığım günün ertesi günü makyaj yaptığımda yüzüm asla yağdık yağdık görünmüyor.
    2.sır: Saçlarımı pazar akşamları bir demlik altında (yaklaşık 1,5 lt.su alıyor)suyu 1 yemek kaşığı ile lavanta ile kaynatıp, başıma dökebileceğim kadar ılık hale geldiğinde içine birkaç damla susam yağı damlatıp, bu suyla son durulama yapıyorum. Saçlarıma her dokunduğum zaman lavanta kokusu alıyorum ve deliriyorum ;-) Saça rengini veren pigmentleri desteklediği de söyleniyor lavantanın.
    3.sır: Hobilerine bayılıyorum ve gözlerimi ışıldatıyor.
    şimdilik, hoşçakal...

    YanıtlaSil
  44. benim sırrım bepanten krem ve madecassol kremi karıştırarak yüze krem gibi sürmek..deneyin faydasını göreceğinizden eminim:)birde erkeklerden uzak durun onlar yaşlanmanın en büyük sebebi...

    YanıtlaSil
  45. Mehaba, ben saçları ile sorun yaşayan biri olarak birçok doğal hazır ürünler kullandım ama saçlarımdaki kuruluğu adeta pişmaniye gibi kırılmasını önleyemedim.Her fırsatta saçımdan bir parçayı burnumun ucunda tutup , ühünk diyerek kırıklarına acı acı bakıyordum o derece :) En son geçen ay Glissin çok yıpranmış saçlar için çıkardığı siyah seriyi görüp ''bu da eksik kalmasın bi deneyelim'' mantığıyla aldığım ürürnleri derdime derman oldu gibi.Özellikle saç maskesini kupkuru saçları olanlara öneririm.
    Evet saçlarımın düzelmesinin sırrı bu :)

    YanıtlaSil
  46. ben sadece göz makyajı yapanlardanım yüzüme pudra allık vb sürmem ama nemlendiricisiz olmuyor

    YanıtlaSil
  47. Sevgili Noni benim cildim için uygulamış olduğum güzellik sırrım aktarda çok cüzzi bir miktara aldığım kil taşı.Haftanın iki günü cildime uyguluyorum ve gayet memnunum cildi sıkılaştırıp canlandırıyor ardından da uyguladığım nemlendiricim cildimi yumuşatıyor.vee taptaze bir cilde sahip oluyorum..Blogunu severek takip ediyorum.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  48. Gözlerim küçük olduğundan,büyük görünmesi için ince bi eyeliner sürüyorum,bi de zaten gamzelerim var,gülünce hep güzelim ben :)

    YanıtlaSil
  49. Saçlarımın güzelliğini hiçbir kimyasal işlem yapmamama borçluyum Noni. En güzel hali doğal hali yaradılış hali.

    YanıtlaSil
  50. Makyaj benim için bir sanat. Bunu söylediğim zaman kimse anlamıyor ancak çıkarırken o kadar çok zorlanıyorum ki.. Sanat eserine saygısızlık yapmak istemiyorum :) Makyajın kendini gösterebilmesi için tabii ki ilk şart cildimize gereken özeni göstermek. Cildimde herhangi bir pürüzsüzlük olmamasına rağmen neredeyse her gün fondöten kullananıyorum. Beyaz değil Casper tenli olduğum için fondöten seçimi çok önemli. Ve benim makyajımın en büyük sırrı 4 senedir büyük bir memnuniyetle kullandığım Body Shop fondötenimdir! UV ışınlarından koruyor, nemlendiriyor ve bunlarla beraber neredeyse saydam haliyle beni kendine aşık ediyor!

    Ve en önemli şeylerden biri cilt tipine uygun makyaj ürünleri kullanmak. Cilt kuruysa su bazlı ürünler tercih edilmeli. Genellikle bu konu çok atlanıyor. Kuru ciltliler yanlış seçimlerinde dolayı platolara dönüyorlar yağlı ciltler ise parlaya parlaya sivilce tarlasına! Tabii tonik, makyaj çıkarıcısı, nemlendirici kremi.. Bunlar hep birer ekip işi :)

    sevgiler <3

    YanıtlaSil
  51. Çok yüzsüzüm; dicem ki; efenim bunların gri-yeşil-lila tonları var mıdır:P

    Benim cildimin sırrı oğullarımın ıslak dudakları.. ama gene de uykusuz ve bitap halime çare olmuyor:)

    YanıtlaSil
  52. Ben de bebeğim için bepanten kremi her elime aldığımda kalanını mutlaka yüzüme sürerim..mucize bir krem bepanten..birde yazın topuklarımız çok yıpranır ya onun için yarım kutu vazelinin içine 2 tane aspirini dövüp karıştırırım bütün ayak tabanımı bu pütürlü vazelinle kaplayıp çorap giyip yatarım deneyin çok şaşıracaksınız...

    sevgiler..Ebru

    YanıtlaSil
  53. Cildim çok kurudur benim Argan yağı süper iyi geliyor ama... Herkeslere tavsiye ederim...

    http://cafenohut.blogspot.com/2011/02/argan-yag.html

    YanıtlaSil
  54. Yüzümden ziyade ellerimle sorunum var. Durmadan krem sürmem gerekiyor bazen öyle oluyor ki ne krem fayda ediyor ne de ilaçlar, tek kurtarıcım lapitak el kremi... Egzaması olanlar için bile tavsiye ederim. Zaten doktorun anneme tavsiyesiyle tanışmış olduk

    YanıtlaSil
  55. Ben bir kimyacıyım, 16 yıldır, üzerinde kuru kafa resmi olan kimyasallarla içiçe yaşamaktayım. Ellerime asit dökülür açık yara olur, kimyasallar alerji yapar yaralar çıkar, bi şey patlar üstümüz yüzümüz gözümüz yanar, kan kustuğumu dahi hatırlarım. Amaaaa çok güzelim çünkü annem güzel babam güzel, içtenlikle gülmeyi güldürmeyi yaşamayı ve kendi güzelliğimi çok severim. Tonlarca pahalı kremler vs alırım sürmeye üşenirim miyadları dolunca hiç kullanılmamış olarak çöpe atarım. Her şeye rağmen derin nefes alıp şükretmeyi çok iyi bilirim. Tüm güzelliğimi bunlara borçluyum:)))

    YanıtlaSil
  56. Ooo çok, en basiti yoğurt bal maskesi!

    YanıtlaSil
  57. çok fazla makyaj yapan biri değilim
    cildimin nefes alması gerektiğini düşündüğüm için yalnız ayda bir yada iki kere yoğurt ve aspirini karıştırım maske yapıyorum yıkadıktan sonrada gül suyu sürüyorum en sonunda bepanthen krem göz çevresine masaj yaparak kazayağı için :)))
    Hülya Sezen

    YanıtlaSil
  58. her sabah olmasada arada yaptığım bi şey gözlerime bi pamukla ılık çay sürmek, he bi de çok kuru bi cildim olduğu için banyo sonrası vücuduma saf zeytinyağı sürmek biraz zeytin kokuyo ama yumuşacık oluyo:)

    YanıtlaSil
  59. Çok fazla makyaj yapmıyorum daha doğrusu fondoten ve pudra hiç kullanmıyorum ve cildimi temiz tutup sadece kuruduğunu hissettiğimde kaliteli bir nemlendirici ile nemlendiriyorum... (haftada 1 bazen 2 kez oluyor bu da)
    benim sırrım da genetik miras sanırım... ama sayende az önce bir sürü formül öğrendim cildim ve saçım için ;)
    Güneş

    YanıtlaSil
  60. noniii, cildimin güzelliğini kimyasal peelinge borçluyum :)

    YanıtlaSil
  61. cildim için değil ama saçlarım için bir güzellik sırrım var elma sirkesi!
    hem saç dökülmesine birebir hemde canlı parlak görünmesini sağlıyor.. saçlarınızı yıkadıktan sonra banyodan cıkmadan bir bardağa 1 parmak koydugunuz sirkeyi su ile seyreltip saçınıza dökün ve cıkın :D

    YanıtlaSil
  62. yağlı bir cildim olduğu için kil maskesi yaparım. birde siyah noktalar için mısır unuyla yoğurdu karıştırıp biraz bekletip yıkarım cilt parlıyo sanki ama etkisi kısa sürüyo :( fazla makyaj yapmam ama bu set bana çıkarsa söz daha çok yapıcam nonim....sevgiler ümran

    YanıtlaSil
  63. sis gozlere dolapta beklemis metal kasiklari tutmak inmesini saglamak

    YanıtlaSil
  64. Biraz reklama giricek ama ben innovanın ürünlerini kullanıyorum ve çok memnunum.Çok kötü bi alışkanlık olsa da ne zaman stres yapsam farkında olmadan yüzümle oynuyorum ve hep yara oluyor ama innovanın maskesi çok güzel geçiriyor izleri maske nasıl geçirir bilmiyorum ama ben bozuyorum o düzeltiyor cildimi:)bir de son zamanda johnsons baby yağı kullanıyorum her banyodan sonra çok faydasını gördüm havalar soğuk benim cildim de yapı olarak kuru olmasına rağmen yumuşacık oldum:))Dediğiniz gibi önemli olan insanın kendini sevmesi hem bizim nonimizin makyaja ihtiyacı yok ki bir gülümsemesi yeter:)inşallah en yakın zamanda her şey çok güzel olur sizin için,sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  65. doğal yollardan bi şey yapmıyorum. yağlı ciltli olduğum için peeling ve maske yapıyorum bol bol ! :)
    makyaj yapmayı çok seviyorum !

    YanıtlaSil
  66. benim güzellik sırrım ise yüzüme sürdüğüm kalıp kalıp buzlar.hem şişliği alıyor,hem gözenekleri sıkıştırıyor hende diri kalmasını sağlıyor.
    ecehan

    YanıtlaSil
  67. cildim pek bi hassas öyle her şey yaramaz benim cildime...o yüzden az makyaj bol yıkama...ek yaptığım bu :)
    sevgilerle..

    YanıtlaSil
  68. Merhabalar,

    Yeni bir şey öğrendim;1 bardak süte 1 salatalık doğrayıp 24 saat bekletiyorsunuz. Blenderdan geçirip bir 24 saat daha beklettikten sonra süzüp yüze sürüyorsunuz. Yüzdeki lekelere iyi geliyormuş... Henüz deneme aşamasında:)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  69. Merhaba Noni,
    ben haftada bir kez kaynar suyun içine bir tutam adacçayı ve bir tutam papatya atıp buharına yüzümü tutuyorum.
    sonra bir pamuk yardımıyla temizleyip kızılay maden suyuyla yüzümü yıkıyorum.
    süpperrrr

    YanıtlaSil
  70. Eskiden bazı şeyler uygulardım ama artık cildimi temizlemek ve asla makyajla yatmamak gibi rutin işlemlerden başka hiçbir şey yapmadığımı düşündüm postunu okuyunca.

    bence en önemli sır gülmek,mutlu olmak o zaman insan her daim ışıl ışıl;)

    YanıtlaSil
  71. sen bence sadece gülerek resim çektir resim devamında hulk gibi olmuşsun :))) ama öylede güzel görünüyorsun :))
    Hülya Sezen

    YanıtlaSil
  72. demlenmiş çay paketlerini göz kapaklarıma kapatırım. yorgunluğumu alır, anne tavsiyesi salatalıkları da cildime koyarım. oh misss:)

    YanıtlaSil
  73. çok tembelim sadece, makyajı silip nemlendirici sürüyorum. makyaj yaparken zevkle ama makyaj silerken eziyetle :))

    YanıtlaSil
  74. aslinda benimde problemli bir cildim var ...yorumlarin hepsini okudum , denemek istediklerimi hemen not aldim ,,,bilgilerini paylasan herkese ve size cok tesekkür ediyorum ...
    züleyha / antalya

    YanıtlaSil
  75. ergenlik caginda sivilce ve uni yillarindada sivilce lekelerinden cok cektim,ama formulu bi kitapta okuyup deneyince hepsinden kurtuldum,1 yumurta aki,biraz maydanoz ve yarim limon suyu,maydanozlar iyice ezilip diger malzemelerle karistirilir lekeli yada sivilceli yerlere surulup yarim saat bekeletilip yikanir.lekeler hizla geciyor.limon ve limon yagi leke cikarmada gercekten bir mucize,gunes lekelerinede iyi geliyor.ikincisi ise harika bir dudak dolgunlastirici,yillardir kullaniyorum BLISTEKS eczanelerde filan bulunuyor cokda ucuz birsey ben beyaz olanini kullaniyorum.

    YanıtlaSil
  76. makyaj yapmayı pek beceremdiğim için sırrım yok ama sivilcelerime maden suyu iyi gelmişti bird limon dirseklerdeki kuruluğu alıyor

    YanıtlaSil
  77. onca malzeme kullanırım, ne yazık ki bebek gibi cildim yok..yani sırda yok ::(

    YanıtlaSil
  78. Her banyodan sonra kurulanmadan mutlaka bebe yağı sürerim. Birde şampuanımın içine 1 kaşık bal koyarım, ve saçlarım yumuşacık olur. Hediyelere de sonda ki fotoğrafına da bayıldım, harikasın...

    YanıtlaSil
  79. Cildin güzelliğinin genetik olduğuna inanıyorum ama tabiki bu boşverelim demek değil:) Benden bir tüyo: Yüzünüzü salatalık kabuğuyla temizleyip, soda ile tonikleyebilirsiniz:) İstanbul'dan sevgiler:) Öperim:)

    YanıtlaSil
  80. Merhaba Noni, fotoğraflarda çok hoş görünüyorsun, makyajsız halinin çok farklı olduğunu zannetmiyorum.
    Bence bu işler genetik, gül suyula, maden sodasıyla olacak işler değil ama ben evde tonik olmadığında maden suyula siliyorum cildimi vardır elbet bi faydası diye.

    YanıtlaSil
  81. o muhteşem harkulade cildimi düzenli pealinge borçluyum :)

    YanıtlaSil
  82. Merhaba,
    Cildimi akşamları temizlemeden asla uyumam, sabahları da nemlendirici sürerim, her banyodan sonra da bebeyağı sürerim vücuduma. Tek sırrım mutluysam yüzüm parlar :) (önce decaf latteyi okumaya başladım, sonra çılgın mevdoş, sonra siz, hepinizi okumak çok keyifli) selamlar...Esin Küçük

    YanıtlaSil
  83. cildime hiç özen göstermem işin doğrusu..yaşasın genlerim :)

    YanıtlaSil
  84. bence sigara ve sitres en büyük düşman onlar olmayınca gayet güzel olunduğunu düşünüyorum.
    bloğumda çekilşi duyurdum.
    http://agonya82.blogspot.com/2011/10/noniden-ekim-ay-cekilisi.html
    BOL ŞANS..
    emine yavaş
    emineyvs@gmail.com

    YanıtlaSil
  85. Sabunnn. En güzeli sabun... Cilt temiz olacak, nefes alacak. Sonra ne sürersen sür nemlendirmek için...

    YanıtlaSil
  86. Merhaba noni;ne güzel bir isim bu böyle :)Süs benim içimde var :Ruhum süslü bikere :))Ben de varım ulaşman için dolapperisi@hotmail.com ve aynı zamanda da blogum http://dolapperisi-dolapperisi-dolapperisi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  87. Hepsine cevap vermezsem çatlarım gibi hissettim bir an. :) Kesinlikle limon sıkmayın gözünüze ! Babannemin de parlak göz sırrı buydu. Doyulamayan ışıl ışıl simsiyah gözleri vardı. Her gün yatmadan limon sıkardı. Fakat limon suyu katarakt yaparmış. Ve öyle de oldu. Hatta ameliyatta sorun çıkması üzerine o güzel gözünden olmuştu. :( Babannemden öğrendiğim diğer bir sır ; Yatmadan gözleri sürmelemek :) Sabah uyandığınız da akmış oluyor. Abartı akanları silip baktığınız da şahane bir buğulu makyajla karşılaşıyorsunuz ! :) Göz yapısına göre değişebilir de bu :)
    Güzel cildin sırrı da booool su içmekten ve kullanmaktan geçer bence :) Su kuşu derler bana hatta :) En azından cildime ne pudra ve fon. vb hiç bir ürün kullanmam gerekmiyorsa. Kapatmam gereken pürüzler yoksa tek sırrım bu ! :)

    Hediyeler çok hoş ! Ama gönül isterdi ki Senden bir şeyler olsun :) En azından Senin çekilişlerin bende yaptığı heyecan bu :) El emeği yaptığın bir şeyleri görmek sahip olabilmek :)Fazla mı şımardık ne :)

    YanıtlaSil
  88. Makyaj yapmaya bayılıyorum.... Ama ben de kesinlikle kendim için yapıyorum.

    Akşamları yatmadan önce de mutlaka güzelce makyajımı temizleyip, yüzümü yıkayıp, tonikleyip, nemlendirici sürüp öyle yatıyorum.

    YanıtlaSil
  89. sevgili noni,

    seçtiğin konu ve paylaşımlar harika. ben de cilt peelingi için 1-2 yemek kaşığı türk kahvesine 1-2 yemek kaşığı badem yağı+ zeytinyağı karıştırıyorum. miktarlar, peeling yapılacak alana göre ayarlanabilir. bu peeling yüze de yapılabilir. cilt duru ve canlı oldukça bence fazla makyaja gerek yok rimel ve ruj yeterli. bazen çok hafif far belki... saç için otacı'nın bakım yağı iyi geliyor. ama en önemlisi gülen gözler, seninki gibi. sevgiler.

    YanıtlaSil
  90. noni öncelikle fotoğraftaki "trick"i nasıl yaptın noooooooolur anlat. tıkladığımız zaman başka bir fotoğraf çıkması nasıl oluyor? :))
    Gülmekten bayıldım ya fotoğrafa..
    Neyse gelelim çekilşe, evdeyken makyaj yapmıyorum. Annemden gelen tepki: şu gözlerine azıcıkta olsa bişey sür :))
    Özel formüllerimde yok; ama eve gelir gelmez makyajımı silip yüz yıkama jelimle yıkıyorum..

    YanıtlaSil
  91. Göz altlarıma kayısı kremi sürüyorum, hem ekonomik hem de işe yarıyor halkalar için :)

    Sinem G.

    YanıtlaSil
  92. Öncelikle genetik miras, sonra yaşam şekliniz, ne kadar uyuduğunuz, ne kadar güneşte kaldığınız, ne kadar spor yaptığınız, ne kadar su içtiğiniz, kilonuzu hep aynı seviyede koruduğunuz ve alkolün ne kadar gözünü çıkarttığınıza bağlı diye düşünüyorum güzel bir tene sahip olmak. Yani çok bilinmeyenli bir denklem. 46 yaşındayım ama yaşıtlarımdan daha gergin bir yüze sahip olduğumu ve daha az kırışığım olduğunu düşünüyorum. Genetik kodum sanırım fena değil ama sporu hiç aksatmam. Bol su içerim. Maske falan hiç kullanmam. Nemlendirici olarak sadece Bepanthene Krem kullanırım. Göz altı kremimi hep değiştiririm. Afrika'da yaşadığım için bu husus çok önemli, yaşla el ve suratta başlayan kahverengi lekelerle savaşmak için sokağa çıkarken mutlaka el ve suratıma "Daylong extreme 50+ sürerim. İşte sırlarımı ifşa ettim...Nairobi'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  93. Gerekli seyler, 1 adet bebek ve ona aldigin urunler. Nemlendirici mi? Kızına aldığın mustela nemlendırici. Temizleyici mi? Mustela. Dusa gırerken de bebe yagını sur vucuduna, ac dusu. Al sana nemlendirilmiş bir vücut. :)

    YanıtlaSil
  94. Hayat ve Kurabiyesi18/10/11 18:21

    5 aylık hamileyim ve seni içten seven kalbimde var ama gel görki meraktan tıkladım :)))) hemde çok güldüm o ne haldi öylee :)) Yorumlara baktım fotodan kötü die bahseden olmamış yoksa kuzumu tehlikeye atmazdım.. sanırım :))

    YanıtlaSil
  95. Çok duyulmus bir şey ama iyiii, ilk ablamdan görmustum yuzunu sabahlari, benim icmek icin aldıgim sodalarla yikayinca , gıcık olmustum!! Ama sonra uykusuz yorgun bir gecenin sabahinda denedim,, nemlendirici kadar önemli artik benim icin,!!!tavsiye edilir;))

    YanıtlaSil
  96. Merhaba:)Benim güzellik sırrım da portakal yağı:)Her akşam yüzümü düzenli olarak yıkarım ve haftada 3-4 kere de tonik olarak nemli bir pamuğun üzerine portakal yağını damlatırım ve yüzümü silerim.Yüzü biraz yakıyor ama etkisi süper:)Hem siyah noktaları hem de sivilceleri kurutuyor:)Sevgiler
    Ayşe

    YanıtlaSil
  97. Ben sabahları yüzümü bebek şampuanıyla yıkıyorum, doktorum söylemişti vakti zamanında:) Kuru ciltler için iyi bir öneri olmasa gerek ama yağlı ciltler için işe yarıyor :)

    YanıtlaSil
  98. tubiş ankara18/10/11 19:41

    yatarken bir şişe soda buz kalıbına dökülür, sabah uyanınca o buzla yüz ovulur, benim sırrım da bu

    YanıtlaSil
  99. Sansmuskasi18/10/11 19:52

    Belli aralıklarla cildimi bazı kremler yardımıyla soyarım sonra da bol bol nemlendirici ve güneş kremi kullanırım.Gözeneklere ve lekelere çok iyi gelir.

    Sansmuskasi@gmail.com

    YanıtlaSil
  100. güzel bir cilt icin bence tek yapmamiz gereken: mutlu olmak,saglikli bezlenmek ve herzaman pozitif olmak ve pozitif enerji sacmak....
    :))
    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  101. Sevgili Noni,
    Bir şekilde keşfettiğimden beri seni okumak benim için vazgeçilmez oldu.Öncelikle bunu söylemek istiyorum. Sanki seni uzun zamandır tanıyor gibiyim.Eskiii bir arkadaşım gibi:)

    Güzellik sırrıma gelince,her ay gidilen hamam.Vazgeçilemeeeeez!(no:2) :)

    pınar
    pingundo@yahoo.com

    YanıtlaSil
  102. Yaz kis gunes koruyucusu kullanirim.

    selin c.

    YanıtlaSil
  103. 1 tatlı kaşığı bala 2 öçay kaşığı tuz karıştırıp yüzüme sürüyorum bazen parlıyor.bebe şampuanıyla yüzümü yıkıyorum göz doktoru söylemişti göz kapağında yağ bezesi gibi şeyler çıkıyor onlar için.

    YanıtlaSil
  104. hahaha resim süper olmuş görünce önce şaşırdım sonra kahkaha attım çılgın nonik :))

    benim güzellik sırrıma gelince 15 günde bir kil maskesi yapıp bal sürerim yüzüme çok iyi gelir..

    YanıtlaSil
  105. Wawww, 100. yorum bakalım bana kısmet olur mu?Güzellik sırrım bol su içmek,ve 40 yaşında sıfır kırışıklık..

    YanıtlaSil
  106. hımmm.. ben sadece lapitak el ve ayak kreminin çok iyi geldiğini söyleyebilirim.. ayşe t.k.

    YanıtlaSil
  107. Merhaba
    farların renklerine bayıldım tam benlik :)
    Kesinlikle rimel sürmeden dışarı çıkmayanlardanım ..

    benim sırrım maden suyu ile bir miktar limon suyunu buz kalıbına döküp dondururum. Her gün bir tane kalıbı cildime uygularım :)

    çekilisini http://www.facebook.com/profile.php?id=100001548535491 duyurdum .

    YanıtlaSil
  108. Neutrogena saolsun nonik abla :))
    her gece sabunla yat taktiği benimki :)))
    eyyyy çekilişşşş bu ay bana çık ...
    Biraz mutlu olayım =)

    YanıtlaSil
  109. güzelliğimi sana borçluyum noni beni mutlu ediyorsun;)

    bu arada sana çok kırgınım. geçen gece rüyamda kalkıp taaa oralara geldim prensin ve sen beni sinemada ekip gittiniz :(

    YanıtlaSil
  110. Sen hem çok komiksin hem de çok tatlısın. Canım benim, ne yazık ki müthiş bir güzellik sırrım yok. Sadece aşık olanların karşılıklı olanından gözlerinin parladığını ve yenilendiğini çok net görürüm. O kadar! Sevgiler, Zerrin Kubas kzerrink@gmail.com

    YanıtlaSil
  111. Merhaba,cildimi her akşam yatmadan elma sirkesi ile siliyorum sabahta soğuk suyla yıkıyorum. Lekelere gayet iyi geliyor. tuncaygizem@gmail.com

    YanıtlaSil
  112. hergun nemlendırıcı kullanmak.

    YanıtlaSil
  113. https://www.facebook.com/profile.php?id=100000938797944

    ESMANUR
    esmaenes@gmail.com
    nerde bende öyle sır tek bildiğim sabah ve akşam cildime sürdüğüm sivilce oluşumunu engelleyen iki ürün o da doktor tavsiyeli
    farı görünce burda aldım soluğu göz makyajı delisiyim ve fara ihtiyacım var.
    ben almadan inşallah kazanırım
    SEVGİLER
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100000938797944

    YanıtlaSil
  114. kavun guzel sekerim... hahaha saka tabii... sabah telde konustugumuz gibi... sirf cekilise katilmak icin walla...
    mucxxxxx

    YanıtlaSil
  115. Merhabalar
    ben yatmadan önce her akşam yüzümü yüz temizliyicisiyle siliyorum, asla makyajlı yatmıyorum, yeşil çay içiyorum her gün bunun da faydası var diye düşünüyorum, bu kadarcık (:

    YanıtlaSil
  116. kuru bir cilt yapısına sahibim. bu nedenle bol su içip hergün nemlendirici krem kullanıyorum. bide makyajımı temizlemeden asla yatmam.

    Özlem :)

    YanıtlaSil
  117. Haftada bir kez peeling, bir kez de kil maskesi. :)
    hediyelerin güzel gerçekten.
    nora.utopya@hotmail.com

    YanıtlaSil
  118. her bayan gibi bende yüz güzelliği adına kulağıma çalınan herşeyi yapmıyorum desemde akımın bir köşesinde kalır ve bir gün illaki çaktırmadan denerim duyduğum yöntemi:)ama içlerinden biri var ki gerçekten göz çevrem için çok faydasını gördüm .göz makyajımı pamuğa damlatılmış zeytinyağıyla temizle derdi babaannem ve bende yıllardır uygularım hem göz çevrem yaşıma göre oldukça iyi durumda hemde göz makyaj temizleyicisine ekstra para ödemiyorum.tavsiye ederim
    sevgiler.
    ECE KALAYCIOĞLU
    ece.derin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  119. he hee hhee fotoya bayıldım allahtan hamile değilim :Pşaka şaka bence sen herhalinle çok hoş görünüyorsun..
    güzellik sırrıma gelince aslında sır söylememem lazımda neyse hediyeler bu kadar güzel olunca hiçbir sır gizli kalamaz;yumurta akı tozşeker karıştırılıp yüze sürülür gözçevresi hariç kuruyunca soyulur ciltten müthiş bir peeling oluyor bulgar bir komşumuz vardı yıllar önce ondan öğrenmiştik annemle zaman zaman yaparım üşenmezsem tabiii

    YanıtlaSil
  120. Bence en önemlisi gnlük temizlik,
    Özelliklede makjamını iyice temizlemeden yatmıyorum.
    INNOVA HYDFA-foam köpükle yıkıyorum.
    Hafta da bir LA PRAİRİE Minute peel uyguluyorum.
    her günde ESTEE LAUDER Advanced night repair serumunu kullanıyorum.
    Bunlar uzun yıllar demnediğim ve işte budur dediğim ürünler...

    YanıtlaSil
  121. Yumurta beyazına limon sıkıp cilde sürmek müthiş bir gerginlik ve pürüzsüzlük sağlıyor.Birde aloe vera bitkisinden parça parça kesip çıkan sıvıyı cilde sürmekte sivilce ve izleri için çok faydalı oluyor.Birde aktarlarda satılan kille yapılan maske hem cilde hemde saça çok iyi geliyor.Ben kendimde bunları uyguluyorum.

    YanıtlaSil
  122. Nonicim, banyodan önce saçlarıma e vitamini, zeytinyağı ve badem yağı karışımıdan sürer yarım saat bekletirim...

    Hediyeler için yetmez mi...

    Süzme yoğurt ile yaş mayayı karıştırp maske olarak yüzüme sürerim. Süper olur cildin, tavsiye ederim...

    Bu da yetmezse;
    Maydanoz suyunu tonik olarak kullanırım...

    Kısacası noni hediyeleri istiyorummmm..........

    Eylülduru

    YanıtlaSil
  123. Benim sırrım asla ama asla göz altı kapatıcısı ve eyeliner sürmeden dışarı çıkmamak. Onları sürünce başka birine dönüşüyorum zira:)) Hee bi de innova kil maskesi başarılı. Yüzümdeki küçük yağ bezelerinden onun sayesinde kurtuldum.

    Sevgiler

    İmren

    YanıtlaSil
  124. Müthiş bir hediye seti bu, bayıldım, çok teşekkürler bu çekiliş için:) Sırrım; eğer sivilceli bir cildiniz varsa etkisini anında hissedeceğiniz süper bir maske; biraz un, bir kaç damla limon suyu, bir çay keşığından biraz az bal.. hepsini karıştırıp kuruyana kadar yüzünüzde bekletin ve sonra tercihen ılık suyla durulayın, kesinlikle süper...

    YanıtlaSil
  125. (yorum yazdım ama gitmedi sanırım, yeniden yazıyorum..)
    yeşilçaydan buz küpleri yapıyorum, cildimi sıkılaştırıyor:)
    bir de peeling çok önemli! herhangi bir peeling ürünüyle de olabilir yoksa da banyoda keseyle..

    bu güzel hediyeler için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  126. ben ballı irmik kullanıyorum yüzüm için, pamuk gibi oluyor sonrasında:)

    fotoğrafın çok güzel, bayıldım:)

    YanıtlaSil
  127. bir dönem kullandığım ilaçlar yüzünden çok saçım döküldü ve geri gelmeleri için epeyce uğraştım. saçlarıyla sorunu olanlara birkaç önerim var;
    - kokusu rahatsız etse de saçı çıkaran "tek şey!" sarmısak sürmek
    - çok pahalı ürünler hatta plesentalı şampuan bile denedim ancak tresan ısırganotlu şampuanı tek geçerim ancak biraz sert yapıyor saçı krem kullanmalı
    - bakım için şampuana çam terebentini koymak işe yarıyor
    - şampuanınızın içine doğum kontrol haplarını ezip koymak da etkili oluyor
    - badem yağı, zeytinyağı, kayısı yağı, biberiye yağı, sarmısak yağı biraz ısıtılıp doğal kür yapılabilir ancak durulamak için daha fazla yıpratmamaya dikkat etmeli
    -parlaklık için bıldırcın yumurtası birebir
    -eczaneden bepanten ve evigen ampullerden alıp (altılı paketler toplam 7 lira gibi birşey tutuyor) saça sürülüp sarılıp bekletilirse en ucuz ve en etkili bakım yapılmış olur.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  128. Benim güzellik sırrımda cildimi haftada bir defa soda ile yıkamak. Pürüzsz bir cildim var. herkes güzel olduğunu söylüyor. Sanırım sırrım bu bence.

    Buket Taman

    YanıtlaSil
  129. ben 38 yasindayim ama tek kirisigim yok ve deformasyonum. 2 sirrim var 1:kaynayan suya bir tutam kekik bir tutam nane atip buharini yuzunuze tutun kisa araliklarla farki hemen hissedeceksiniz.Gozenekler temizlenip nefes alacak pembe bir renk alacak 2:bal yogurt birkac damla limon surun yuzunuze kuruyana kadar bekleyin ertesi gun herkes yuzume ne yaptigimi mutlaka sorar ben de gulerim sadece :)

    EBRUSH

    YanıtlaSil
  130. kuru bir cildim var gerçek bal bir kaç damla limon suyu ve has sızma yağ soğuk bir karışım krem gibi yüzüme sürüp kuruyana kadar bekliyorum ılık suda yıkıyorum sabun veya temizleyici kullanmadan ışıl ışıl oluyor cildim :)

    YanıtlaSil
  131. Benim yorumum da gitmemiş sanırım..

    Tırnaklarla ilgili bişi yazayım, değişiklik olsun :)

    14-15 yaşımdan beri tırnak etlerimi geriye doğru ittiriyorum ve hiç çıkmıyorlar. Kuaförde manikür yaptırmadım hayatımda..Sadece törpüleyip oje sürüyorum.

    Bir de kuru ciltler için en iyi ve ekonomik temizleyici bebak acı badem sütü. Waterproof maskarayı en güzel o çıkarıyor :)

    sevgiler Noni..

    YanıtlaSil
  132. Noni bu seferki hediyeler süper:))
    Annem usulü salatalık kabukları ziyan olmasın,yüze sürülsün:)))
    Gül Saim

    YanıtlaSil
  133. - Her gün duş alırım
    - Dişlerimi 3 defadan fazla fırçalarım
    - Tırnaklarıma ve ellerime çok fazla özen gösteririm.
    - Kışın dışarı çıkmadan önce yüzüme mutlaka nemlendirici sürerim.
    - Kıyafetlerim her zaman çok temizdir ve ayakkabılarım asla tozlu olamaz.
    - Ve asla beyaz çorap- slip mayo giymem.

    Kaan

    YanıtlaSil
  134. nonicim
    ben, özel günler dışında pek makyaj yapmam.
    Ama yüzümü her sabah dalin bebe şampuanı ile yıkarım ve yumuşacık pamuk gibi olur. İşte benim sırrım :)
    göze limon damlatmayı lise de bende yapmıştım nereye kaçacağımı şaşırmıştım sonra da :)
    VAHİDE

    YanıtlaSil
  135. Sanırım benim sırrım cilt temizliği. Asla makyajla
    Yatağa girmem.. Aysun h.

    YanıtlaSil
  136. Ne zaman stresli olsam bütün yüzüm sivilce oluyor. Bunun için önce mutlu ve pozitif olmak ikinci olarak bakım herkes kendi cildini tanır ona göre bakım uygular benimki yağlı limon süt tozu bal ve ılık su. üçüncü olarak siyah buğulu gözler. Çok hoşlar

    YanıtlaSil
  137. Merhaba cildim çok kuru olduğu için kış aylarında haftada bir defa olsun saf zeytin yağıyla yüzüme masaj yaparım ve yıkamadan uyurum özellikle masaj yaparak yüzüme sürdüğümde cildimdeki canlılığı hemen fark derim. Bir de haftada bir kese yapmak cildime yi geliyor.Ellerim çok kuruduğu zamanda bolca kremi ellerime sürüp, eldiven geçirip sabaha kadar çıkarmıyorum sonuç ellerim yumuşacık.

    YanıtlaSil
  138. Benimde arada sırada haftada bir uyguladıgım bıraz yogurt ıcıne karbonat yada kabartma touz koyup onu yuzume suruyorum ve bıraz kuruduktan sonra yıkıyorum gercekten cok pratık ve ıse yarayan bır yok tek sorun o karımsın kouusu ama bır kac sanıye ıcın katlanılabılır bnece :)))

    YanıtlaSil
  139. merhaba.benim güzellik sırrım banyodan çıkarken yüzümü bol soğuk suyla yıkamamdır bu yüzün daha parlak olmasını sağlıyor.

    çekilişte şanslı olmak dileğiyle..

    suzan doğan
    suzan7814@hotmail.com

    YanıtlaSil
  140. Ben de makyaj yapmadığımda hasta mısın diye sorulanlardanım üstelik makyajdan anladığım sadece kalem-rimel-rujdur :) güzellik sırlarım ! düzenli temizleyici ve nemlendirici.Saç için de badem yağı ;) araftaki

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...