28 Ekim 2011

Leylek Leylek Havada

Bu sene leyleği havada gördük resmen. Geçen hafta prensimle İstanbul'daydık... Şansımıza da harika bir havaya denk geldik. Özlem giderdik şehrimizle... Haftaya yine yollara dökülüyorum. Ve bu sefer işi iyice azıttım ;) Halletmemiz gereken işleri halledip yeni bir senede dönüyoruz Moskova'ya... Tabii hafif burukluk da var içimde, ne de olsa artık evim burada, düzenim burada, kısa bir ara vermiş olacağım kurslarıma ama İstanbul'da zaman su gibi akacağı için buna katlanmak zor olmayacak. Şimdi koca bir valiz hazırlanmak, işler toparlanmak için beni bekler ;) Hepinize harika bir hafta sonu dilerim şimdiden!

7 yorum:

  1. leylek leylek havada yumurtası tava da :) çok enerji dolu oldu bu post
    AYrıca o küçük turuncular nedir çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Gel Noni'm gel :)Bekliyorum 4 gözle...

    YanıtlaSil
  3. Hayat ve Kurabiyesi28/10/11 14:31

    Aaaa !!! Nonicik çok güzel haber bu... çok sevindim... Artık aynı ilin içinden yazılan yazıları okuyacağım.. buraların fotolarını izleyeceğimm :)

    YanıtlaSil
  4. O susamlı ekmek de ne öyle!!! Off tereyağını tulumunu al gel de beni ye diyor :))))

    YanıtlaSil
  5. ssdesignbutik; o küçük turuncuların ismi Koca Yemiş, ben tadını çok seviyorum, Polonezköy'de yol kenarında hep bunlardan vardır, ayrıca köylüler de tezgahlarda satarlar, yolun düşerse oralara tadına bir bak derim ;) Ayrıca koca yemişin yanındaki Hünnap'ta benim vazgeçemediğim meyvelerden biridir ;)


    tülayımmm; az kaldı bitanesi bu sefer kararlıyım seni görmeden dönmüyorum hii hii ;)

    Hayat ve Kurabiyesi; evet canım bir süre de güzel şehrimizi fotoğraflayacağım, hasret gidereceğim için çok mutluyum ;)

    Ayşe'nin Gazetesi; di mi canım yeme de yanında yat hii hii artık yiyecek fırsatımız da bol olacak ama ahh şu kilolar olmasa :)

    YanıtlaSil
  6. Noni, denizin kokusu geldi bu yanlı :) O balıkçının yerinde olmak istedim şimdi... Bol bol resim isteriz...

    YanıtlaSil
  7. Kiraz Çekirdeği; ne güzel di mi deniz kokusu? Moskova'da en çok özlediğim şeylerden biri de bu... çekicem canım bol bol fotolar ve sizlerle paylaşıcam hepsini ;) harika bir pazar dilerim!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...