08 Ekim 2011

Mona Titti Art

Marmaris'e gittiğim gün annem sana bir mağaza göstereceğim tam senlik bayılacaksın dedi. Ama çok geç bir saatte gittiğimiz için kapalıydı. Vitrini görmem bana yetti zaten, beni buraya getirin yine lüffeeen diye şımarık bir çocuk gibi ağlandım resmen :) Bir başka gece tekrar Marmaris yaptık ve ben muradıma erdim! İçerisi tam bir sanat şöleni gibi... Kendinizi kaybediyorsunuz ve hangi birini incelesem diye dört dönüyorsunuz ;) Mona Titti Art'ın sahibi Alexia Bahar Karabenli ve hoşsohbet babası içerdeydi. Mona Titti'deki tabloların çoğu Bahar Hanım ve annesi Yasemin Karabenli'ye ait... Annemle babam sohbete, ben de mağazanın içinde bir hayal dünyasına daldım, hiç çıkmak istemedim. Bakın bana gerçekten hak vereceksiniz ;)
Mona Titti Art
Netsel Marina Shopping Center
No: E05-06 Marmaris
Tel: +90 (252) 412 12 45
Hepinize Mona Titti gibi rengarenk bir pazar dilerim!

16 yorum:

  1. Özellikle o kocaman renkli attan dolayı çok ilgimizi çeken bir mağaza bizimde. Önünden her geçtiğimde hayran hayran bakıyorum içeriye. Ama senin sayende bu kadar net gördüm herşeyi. Bir dahakine ben de içeri girip gezeceğim, teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım, bayıldım, bayıldım!

    YanıtlaSil
  3. aa marmariste böyle biryermi varmış, nasıl kaçırmışım :( ama noni , nasıl güzel herşey değil mi? bana da ilham geldi bakarken, bişiler yapmalıyım !

    YanıtlaSil
  4. sevda s.; mutlaka gir çok güzel insana neşe katan bir yer ;)

    Deli Anne; ben de, ben de, ben de :)

    Buket; evet canım, ben de gezdikten sonra aynısını hissettim, özellikle o taburelere bittimmm!

    YanıtlaSil
  5. Aaa evet cok guzel bir yere benziyor :) Not ettim Marmaris`e gitmeliyim :)

    YanıtlaSil
  6. serrosem; gidersen eğer marinada bu mağaza, ama insan kolay kolay çıkamıyor içinden, başın dönebilir canım ;)

    YanıtlaSil
  7. bakta bookmarklar! bi de o baykuşlu tabure. off muhteşemler

    YanıtlaSil
  8. muhteşem bir yere benziyor ben de gitmeliyim :)

    YanıtlaSil
  9. Euporic; tabureye ben de bayıldım keşke buraya getirebileceğim gibi birşey olsaydı hiç kaçırmazdım ;)

    *ssdesignbutik; gittiğinde benim için de gez olur mu ;)

    YanıtlaSil
  10. Bayıllldımmmm bitttiiiiim :)
    O yüzüklerden aldım de bana noni ablaaa :)
    Birde booool boool dua et olur mu?
    Erasmus'a başvuracağım :)
    Dilerim olur :P sana yurtdışından fotoğraflarımı atarım bende ;)

    YanıtlaSil
  11. nonicim süpermişşşş bayıldımmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  12. HAMUŞ; canım şimdi internete baktım Erasmus'un ne olduğunu bilmiyordum, sana bol şans diliyorum, tüm dualarım seninle tatlısı!

    zeynep; ben deeeeeeee :)

    YanıtlaSil
  13. harika bir yermişşş Nonicimmm.....renklerrr...herşeyyy herşeyyyyyyyy

    YanıtlaSil
  14. Kristinim; efeeettttttt kesinlikleee :)

    YanıtlaSil
  15. Sevgili Noni,bu güzel blogunuzla ve sizinle Sevgili Leylak Dalı'na yazdığınız yorum sayesinde tanıştım.Tam benim sevdiğim şeyleri,gezdiğim-gezemediğim-çok gitmek istediğim yerleri yazmışsınız ve fotoğraflamışsınız.Ben de gezmeyi,fotoğraf çekmeyi,değişik yerleri-kültürleri tanımayı çok seviyorum.Bundan sonra her gün misafir olacağım blogunuza.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. ben hergün bayılıyorum kızarkadaşım alexia ve annesi yasemin hanım hergün harikalar yaratıyor..size kurduğunuz blog için bende çok teşekkür ederim.
    güçlü kadir:)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...