07 Ekim 2011

Saklı Cennetimiz Bencik

Hepimizin tatil anlayışı farklıdır tabii... Ama benim için tatil demek sessizlik ve huzur demek. Yeterince binalarla çevrili olduğumuz koca şehirlerden kuytu köşelere kaçmak demek... Marmaris'in beton yığınları yerine Bencik Koyu'nun yeşilliklerine karışmak demek...
Sabah kahvaltımızı yaparken sincaplar da bizim ekmeklerimizden yedi, ne kadar tatlılar di mi? Evom karşıma ne zaman bir sincap çıksa aklıma sen geldin hemen, senin yerine de uzaktan sevdim onları ben :)
Biz çiçek yerine sevdik, meğer biberiye imiş...
Yürüme yolumuz 10 dakika, koyun mavi suları bizi bekler!
Ve işte masmavi deniziyle Bencik... Burası sadece site sakinlerinin kullanımına açık, bu yüzden çok şanslıyız :)
Denizin dibinde tatlı bir yengeç öğle yemeğini eşelemekte...
Benim yüzdüğüm şu saatlerde Moskova'da hava kaç derece demiştiniz efendim duyamıyorum sizi kulağıma tuzlu su kaçtı sanırım ;)
Bu güzelliği bir çeşit deniz canlısı zannederken tüp kurtçuğu çıkmasın mı! Bu çiçek gibi şeyler kurtçuğun taçları oluyormuş, bu taçlar yardımıyla suyu süzerek besleniyormuş. Asıl canlı tüpün içinde yaşayan solucan gibi birşeymiş. Bu kadar zarif birşeyin solucan olmasını kabullenmiyorum, benim için o bir deniz lalesi olarak kalsın lütfen :)
İşte tam konsepte uygun bir kitap ;) Herkes okuduğu kitapta beğendiği kısımların altını çizer, bense çikolatalı parmak izleri, cips kırıntıları, kola damlaları ile "bugün ne yedim?"in resmini çizdim resmen, çok sürrealist bir çalışma oldu ama :P
Güneş hafif hafif batmaya başlayınca toparlanıyoruz... Malum orman içinden geçen bir yolumuz var, kurda kuşa yem olmayalım sonra ;)

21 yorum:

  1. Nonicim süper bir yermiş ohhh sefan bolbol olsun
    Allahım o sincap ne tatlı öyle , daha doğrusu tüm fotoğraflara bayıldım

    YanıtlaSil
  2. Elifinelizi; teşekkürler tatlımmm evet sincaplar doğanın en şirin hayvanları bence, bir çizg film vardır hani 2 sincap birinin dişleri ayrıktır işte ne zaman bir sincap görsem aklıma hemen onlar gelir :)

    YanıtlaSil
  3. Nonicim, ben de bu yaz Marmaristeydim.Hatta eşimlekoyları gezip ev baktık.Bencik koyunu hiç duymadım ama çok güzelmişşşşşşşşşşş. Bilseydik mutlaka uğrardık.süpermişş.ayrıca sayende marmarise ve ülkeme olan özlemimi de gideriyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. aah sakin, doğayla başbaşa, çok huzurlu biryermiş Nonicim, tam tatil yeri. mıncırırım o sincabın yanaklarından, horozun ibibiğinden, yengecin mor kollarından, lalenin taç yapraklarından :)

    YanıtlaSil
  5. zeynep; rica ederim ne demek, ben de gördüğüm güzellikleri sizlerle paylaşmak istiyorum hemen ;) Marmarisin civarındaki koylar çok güzeldir, bir sonraki yaz mutlaka uğrayın derim ;)

    Pinkycim; amanin ben horozun ibiğine dokunanmam aslaaaa içim bir tuhaf olur hee heee :) ama sincap ve lalede hemfikiriz canım ;)

    YanıtlaSil
  6. yaa nonicim çok alakasız olacak ama sen ne güzel bir insansın maaşallah yüzünden gülücük eksik olmasın mutluluklar yaşantından kaybolmasın

    YanıtlaSil
  7. Noni ablacık...sakın bana o yengeci yüzerken gördüm deme...ürperdim valla..
    Yaz-lık çok eğlenceli bir kitaptı..Ben yaz başlamadan okumuştum( tatile gidemedim :/ )...
    Kıskandım seni :) hep böyle gez,paylaş :)

    YanıtlaSil
  8. her şey ne kadar hoş ve mutluluk verci bir ortama dönüşüyor.
    yotumcular , hayali olarak bu auraya kaynak yapmış oluyoruz

    YanıtlaSil
  9. Güzel yermiş. Yaz başı aynı kitabı okumuştum ben de:)

    YanıtlaSil
  10. Ben de sürrealist çalışmanın fotolarını bekliyorum:) Görelim bakalım nasıl oluyormuş ehehhe

    YanıtlaSil
  11. bense zaten doga icinde buna benzer bir yerde yasadigim icin tatillerimi buyuk koca binali sehirlerde bol bol insan gorerek yapmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  12. tatil anlayışımız aynı seviyorum doğanın eşsiz huzurlu kollarına kendimi bırakmayı resmen besleniyorum..Her kareyi yaşadım sanki hele o sincaplar yokmu bayılıyorum bu sevimli minişlere ben:))kitapta cuk diye oturmuş yerini bulmuş marmariste;)

    YanıtlaSil
  13. Nonicim, itiraf ediyorum. Ben senin yazılarını biriktirip öyle okuyorum. çünkü aa bitti mi diyiyorum her defasında.
    Fotoğraflar çook güzel.

    YanıtlaSil
  14. seda; teşekkürler canımmm hepimizden eksik olmasın inşallah!

    HAMUŞ; ahh ahh artık bana abla diye hitap eden okuyucularım var ah ülen zalim yıllar kihhh kihhh :) şaka bir yana tatlısı fotoğraflarımı sizlerle paylaşmak bana da keyif veriyor!

    tuomran68; herkesin etrafında ışıldayan bir aura vardır yeter ki doğru şekilde ortaya çıkartmayı bilsin ;)

    rahat yazar; teşekkürler, kitap rahat okunuyor, Gülse Birsel'i de çok zeki bulurum ama satır aralarına sık sık üniversite okumuş, yurtdışında eğitim görmüş biri olduğunu vurgulaması pek hoşuma gitmedi...

    Deli Anne; ay yok canım sanat şaheserimi hiç görmeyin daha iyi :)

    !DOZ BÜYÜCÜSÜ!; o zaman o doğanın tadını çıkart canım, beyaz betonlar her yerde ama doğa gittikçe kayboluyor...

    meyra; ben de çoook seviyorum, huzur buluyorum doğanın içinde, ehh ne de olsa boğa kızıyım ;)

    Zeynep Özmen Ünlü; canımsın! beğenerek okuyorsan ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  15. Denize giden yolunuza ve denizin maviliğine bayıldım :)sakin oohh huzurlu ne güzel...

    YanıtlaSil
  16. Ah bayıldım ben buraya... Ellerine deklanşörüne sağlık canım... Ankara'nın beton yığınlarının arasında güzel bir doğa turu attırdın bana ;)

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel bir yermiş Bencik, bayıldım.

    YanıtlaSil
  18. nasil ozledim oralari... yettemedi bu yaz geneeeeee!!!!!!!!!!!!!
    xoxoxo

    YanıtlaSil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. Hülya; evet huzur dolu bir yer gerçekten de ;)

    tarchin; ne demek canımmmm öptüm seni kocamannn :)

    sevda s.; evet cennetten bir köşe adeta ;) sanırım Bencik'in gönüllü elçisi olabilirim hii hii :)

    Ablammmm; Bencik'te seni özledi biz deeee!!!

    YanıtlaSil
  21. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
    Başka şeye bakamadım bileeeee...
    O nedir öyle yaaa, tam yutmalıkkkk tammmm... :))))))

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...