12 Ekim 2011

Sorun Nerede?!

Sevgili blog arkadaşlarım bugün sizlere birşey danışmak istiyorum. Uzun zamandır kafamı kurcalayan ve cevap aradığım bir soru aslında... Bildiğiniz gibi burası tamamen benim günlük olarak kullandığım bir yer, ara sıra Bugünkü Noni postları hazırlasam da asla sadece giydiklerimden ibaret olmayan, gittiğim bir sergiyi, beğendiğim bir mağazayı, yemeğini lezzetli bulduğum bir lokantayı, ya da o anki sıkıntımı paylaştığım, hayatımı salt şekilde sunduğum bir alan... Sanırım burada apaçık paylaşmadığım tek konu prensim, o da onun tercihine saygı duyduğum için...
Ama son 2 yıldır blog dünyasında gözlemlediğim bariz birşey var ki o da modalog diye tabir edilen blogların daha popüler olması... Daha rağbet edilmesi... Bu da benim blog tutma hevesimi içten içe kemiriyor... Aslında herkesin emeğine saygı duyuyorum, çünkü bilgisayar başında en değerli şeyi "zamanımızı" harcayıp birşeyler ortaya koyuyor ve bunu tanımadığımız birçok kişinin huzuruna çıkartıyoruz. Bu noktada severek takip ettiğim, kaliteli işler çıkartan modalogları da takdir ediyorum elbette. Ama benim de büyük bir heyecanla çektiğim fotoğrafların en az bir etek veya çanta kadar değer görmesini bekliyorum. Bir sanat eseri neden marka bir ayakkabının gördüğü ilgiyi göremiyor diye üzülüyorum. Hayat sadece takıp takıştırmak değil ki diye kızıyorum hemcinslerime. Ama sonra durup düşünüyorum onaylanmaya neden ihtiyaç duyuyorum ki diye. Sanırım bu tamamen kişisel bir tatminden ibaret. Gelen yorumlar her blog için bir önem taşıyor, bunu biliyorum. Benim için taşıdığı gibi... Pekiii eğri oturalım doğru konuşalım senin beklentilerin var da acaba sen karşı tarafı ne kadar mutlu ediyorsun derseniz de haklısınız tabii, maalesef ben de zamansızlık diyin, isteksizlik diyin bir sebeple nadiren yorum bırakabiliyorum, ama bana gelen her yorumu/soruyu/maili cevaplamaya ve beni takip edenlere teşekkürümü her ay yaptığım çekilişlerle sunmaya çalışıyorum... Bilmiyorum... Burayı bu kadar ciddiye aldığım için ya delinin tekiyim, ya elmayla armutu karıştırıyorum, ya kıskanç bir Boğa hatunuyum, ya PMS'nin standart gerginliğini yaşıyorum ya da e şıkkı bunların hepsi :) Sizce sorun nerede?

86 yorum:

  1. Boga diyince akan sular durdu, anladim simdi seni ben de bir boga olarak :) Cokca benim de kafamin takildigi seyler bunlar ama derim ki herkesin kendi tercihi ve hepsinin izleyeni de ayri. Sen devam et boyle hos guzel! :)

    YanıtlaSil
  2. tüm samimiyetiyle hayatından kesitleri bizimle paylaşan noni 'yi çok seviyorum. noni gibileri seviyorum. kocamannnn sevgilerimle, aynur.

    YanıtlaSil
  3. ve hep yazın istiyorum :) aynur.

    YanıtlaSil
  4. Blogunuzu ne zaman keşfettim bilmiyorum.Ama keşfettiğim günden beri sık kullanılanlar tuttuğum,günde en az beş kere açıp acaba nonim bişeyler yazdımı diye baktığım,her postta hep mutlu olduğum bilgilendiğim kendimden bir parça bulduğum,anneme arkadaşlarıma anlattığım bi blog burası..aslında artık benim için bi blog değil hayatımda mutluluğuyla daha mutlu olup üzüldüğündede daha çok üzüldüğüm bi insansınız.Ben yalnız yaşıyorum.Bu samimiyetsiz dünyada benim kaçıp huzur bulduğum bir yer burası.Kimseleri bilmem ama ben o kadar alıştım ki size bi gün yazmaktan vazgeçerseniz benim için çok büyük kayıp olur.Herkes istediğini yazabilir moda yada başka bişey ama sizin kadar samimi yazamaz yani benim için öle.İyi ki varsınız tatsız dünyamı her gün neşelendirdiğniz için,hep dualarımda ve kalbimdesiniz,sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  5. Nonicim, ben senin blogunu çoğu moda blogundan daha çok severek okuyorum. Seni takip edenlerde eminim benimle aynı fikirdedir. Neden canını bunlara sıktın ki? :)
    Çektiğin fotoğraflara bayılıyorum.. Senin çektiklerini görünce benim de fotoğraf çekesim geliyor; ama pek beceremiyorum :))
    Blog tarzını hiç bozmadan devam etmeni istiyorum şeker Noni :)

    YanıtlaSil
  6. doğru düzgün okudugum tek blog sensin desem...başkalarını bilmem ama ben senin blogundan cok keyif alıyorum sakın ama sakın yazmamazlık etme valla iki elim yakanda olur:) sevgiler
    beyza

    YanıtlaSil
  7. Dudu; ohhh bir boğa hatununun gelgitlerini anlayan birinin olduğunu bilmek ne güzel :) doğru diyorsun herkesin tercihi farklı tabii...

    aynur; teşekkür ederim, bunu duymak gerçekten güzel...

    Adsız; bak zaten duygusala bağladım PMS tavan yapmış gözler dünden yaşlanmaya hazır şimdi beni ağlatacaksın! böyle hissetmen ne güzel, bunu aktarabiliyorsam ne mutlu bana... yazmaktan vazgeçmeyeceğim, sadece sizlere danışmak istedim bunun sebebi ne olabilir veya benim eksik yaptığım birşey var mı diye...

    Miss Sensible; çok haklısın tatlısı... sadece sizin bu konudaki bakış açınızı çok merak ettiğim için bir sormak istedim ;)

    beyza; çok teşekkürler, yok gerçekten yazmamazlık etmiycem en başta babama söz verdim bunun için ama ben sadece bu kadar ilgi görme nedeninin ne olduğunu merak ediyorum fazla merak kediyi öldürür müydü neydi o söz hii hii :)

    YanıtlaSil
  8. merhaba,
    noni önce bir dur yahu, sakin olmalısın. şimdi senin yaptığın bu karşılaştırma chick lit romanlarla aşk ve gururu karşılaştırmak gibi bir şey oldu. hepimiz moda blogu takip ediyoruz, tüm kadınlar eder. ama -iyi olanlarını tenzih ederek söylüyorum- iki etek, bir rujla hayat geçmez. kimse de okumaz. izleyici sayısı kaç olursa olsun. ben de alıyorum bazen izlemeye, e ama sonra yeni bir yazı yazdığını görsem de merak edip açmıyorum, bakmıyorum. hatta aralıklarla temizlik yapıp izlemeyi durduruyorum. çünkü o kolajlar için ne kadar uğraşılırsa uğraşılsın içinde bloggerın kendisinden bir şeyler yoksa ne merak ne saygı uyandırıyor bende. yani boşver. senin blogunu izleyenler cidden senin için yapıyorlar bunu, çünkü kendini anlatıyorsun, yani bir ruj için izlenilmek mutlu eder miydi seni? :)
    imza
    bir başka pmsli boğa hatunu:)

    YanıtlaSil
  9. Bence samimisin, ve senin gibi bloglarda az bu bir.
    Kultur sanata ne kadar duskun bir toplum oldugumuz bilet fiyatlari cok ucuz olan ama salonu tamamen dolmayan tiyatrolarimizdanda anlayabilirsin..
    Bir sanat eserine cok az insan deger verir,anlayan deger verir, ama simdilerde deli gibi moda olan moda ikonluguna bir cok insan..
    O'da son zamanlarin akimi, modasi, moda blogu olmak, kimi yasiyor, kimi oluyor.. Ama ben yabancilari tercih ediyorum sahsen!

    Sorun hic bir yerde senin cizgin farkli, herkesin takilacagi veya simdilerin modasindan olmayan, o yuzden dert etmemeye calis, ya da ingilizce yaz, daha cok ilgi gorebilirsin moskova ile ilgili yazdigin icin, cok ilgi gorur..
    Su yanda takip etteki bin kusur insandan kaci yorum yaziyor, kaci fikrini paylasiyor, o yuzden sevmiyorum ve kullanmiyorum, paylasimci insanlar olsun onemli olan, belki 100, belki 15..
    Daha once dedigim gibi seni sen oldugun icin takip edip, seviyorum..
    Toronto'dan moskova'ya kucak dolu opucukler.. ;)

    YanıtlaSil
  10. Bence bu soruları kafanızda acilen silip atın ve aynen olduğu gibi yazmaya devam edin. Bayılıyorum sizin yazdıklarınıza. Önümüzdeki tatillerimin birinde Rusya'nın bir şehrine gidersem bunun tek sebebi sizsiniz. (Eşimle ciddi planlarımız var bu konuda)

    YanıtlaSil
  11. Noni bende sanırım senin gibiyim bende üzülüyüorum üstelik senin takipçilerinin yanında benimkiler kum tanesi gibi:( Moda bloglarının bazılarını bende takip ediyorum tabii ki ama insan üzülmeden edemiyor. Ne yapmalı ki bu kadar takip edilmek için:(

    YanıtlaSil
  12. Hem bu kadar üyeye sahip olup da bunları nasıl düşündün bilemiyorum. Ben moda bloglarını okumaktan çok hoşlanmıyorum çünkü hepsi aynı bu sebeple senin gibi bloglar yani hayatın içinden bloglar daha hoşuma gidiyor. Böyle devam derim...

    YanıtlaSil
  13. şahsen ben, özellikle gittiğiniz sergiler hakkında yazdıklarınızı zevkle okuyor, fotoğraflara gıpta ile bakıyorum. Malumunuz ülkemizde sergi & müze kültürü çok küçük ölçekte olduğundan, farklı sergileri kendim gezmiş gibi oluyorum sayenizde. Teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
  14. Ben, günlük hayatından kesitler veren, film - kitap yorumları olan, gezdiği yerleri anlatan blogları daha sıcak ve samimi buluyorum. Blogunu severek takip etmemdeki nedende bu, sen böyle devam et. Moda bloglarının ise sadece bazıları başarılı.

    YanıtlaSil
  15. Noni ben senin yazdıklarını kıyafetlerini hobilerini gezdiğin yerleri okumayı çok seviyorum.Çoğu moda bloglarını beğenmiyorum bazıları sanki mankenmiş havasında pozlar verip yayınlıyorlar.Bana komik geliyor doğal olmak belkide en güzeli.

    YanıtlaSil
  16. nonicim, bence paylaştığın her şey çok değerli, en azından benim için öyle..hayat sadece modadan ibaret değil, kendi fotoğraflarını boy boy sunmak da bence özünde kendini beğenmekten, kendi vücudu ve giysileri için dışardakilerden onay aramaktan, iltifat beklemekten başka bir şey değil..bir blog sana hayatın bir çok alanında önerilerde bulunmuyor, sana farklı bakış açıları sunmuyorsa okuyup da vakit kaybetmenin çok da anlamı yok :) bence ayna karşısında geçirilen her dakika insanın ruhundan çalması demektir..ve maalesef kadınlara empoze edilen şey de bu..sadece giyinsin süslensin ve gezsinler..hayat sadece bunlardan ibaret değil, bence önemli olan ruhtur, sensindir, kıyafetler ve görsellik sadece yaşamı keyiflendiren araçlardır o kadar :) o yüzden bence kesinlikle doğru yoldasın :)

    YanıtlaSil
  17. Canım benim sende bir sorun yok... Ama yazık ki hayatın güzelliklerini göremeyen es geçen pek çok insan var. Onlara da birşey dememek lazım. Vizyon meselesi. Çok mu kendini beğenmiş göründüm? Hiç de değil. Hergün ayağımda kalın tabanlı spor ayakkabılar ve spor kıyafetimle sokağa çıktığımda şıkır şıkır giyinmiş hatunları görüp içten içe kıskanıyorum. O da estetiğin başka bir versiyonu hepsi bu ki biliyorsun 12 yıl Moskova gibi bir yerde yaşadım ama Rus hatunlardan birşey öğrenemedim demek ki :P Neyse konuyu uzatmayacağım, bir sitede görüp, mağazaya gidip, parayı verip düdüğü almak kolay daa..... senin yaptığını yapmak zor şekercim. Yani... kolaya kaçılıyor diyorum ben ;)

    Not: O bebek müzesinde aklım kaldı.... hoş benim orda herşeyde aklım kaldı ama çaktırma ;)

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. Noni google blogları yasaklayınca çok üzülmüştüm, ve sık sık senin blogunu kontrol ettim. Şimdi facebook'tan takip etmesi daha kolay. Ben kendi adıma mesajı aldım:)) Ve ben bu haliyle burayı çook seviyorum. Miso hakkında haber almayı, senin kiloların hakkında ve PMS lerin hakkında. Seni çoookkk seviyorum.
    Songül

    YanıtlaSil
  20. Merhaba Sibel, benim için mağazadan alınıp fotoğraf çektirilmiş bir parçanın gerçekten hiçbir önemi yok fakat bir restorantta yemek yerken çekilen bir masadaki detaylar ve o anki stilin ya da bir yeri tanıtışın beni daha mutlu ediyor.Kimse yanlış anlamasın ama moda bloglarından bana bö geldi. Herkesin bu kadar trendy olması gerekli mi yahu!Seni seviyorum.

    YanıtlaSil
  21. Sevgili Noni, seni hergün takip eden ama çok az yorum bırakabilen biriyim. (İş yerinden ancak bu kadar mümkün oluyor :) ) Senin fotolarını ve yorumlarını hergün merakla bekliyorum. Sık kullanılanlarımda, her sabah saat 10 gibi tıklanan bir blogsun, ve hep öyle kalmanı diliyorum. Bana moskova'yı sevdiren kişi oldun. şimdi merak içindeyim ve bir tatilde gitmek için plan yapıyorum. Sakın vazgeçme, Sevgiler... Buket Taman

    YanıtlaSil
  22. Noni senin bloğu çok büyük bir zevkle takip ediyorum, yorum dersen haklısın kimi zaman bırakabiliyorum kimi zaman sadece izliyorum, ama harikasın gerçekten.

    YanıtlaSil
  23. noni
    düzenli olarak takip ettiğim blog:))
    samimiyetinden ötürü her zaman kazanan olucağına inanıyorum kimler ne yapmış bi önemi yok bence önemli olan senin ne yaptığın
    bence başarılısın böyle devam etmelisin:))
    not:ST.PETERSBURG gezinde paylaşımların harikaydı bende hayal ediyorum şimdilik orada gezebilmeyi:)
    cooll

    YanıtlaSil
  24. noni
    düzenli olarak takip ettiğim blog:))
    samimiyetinden ötürü her zaman kazanan olucağına inanıyorum kimler ne yapmış bi önemi yok bence önemli olan senin ne yaptığın
    bence başarılısın böyle devam etmelisin:))
    not:ST.PETERSBURG gezinde paylaşımların harikaydı bende hayal ediyorum şimdilik orada gezebilmeyi:)
    cooll

    YanıtlaSil
  25. ben seni zevkle okuyorum, moskovaya gitmek istiyorum mesela, sırf senin güzel anlatmaların yüzünden... el emeklerini göz nurlarını da beğeniyorum, çok beceriklisin... siz ailecek beceriklisiniz zaten, üçünüzü de takip ediyorum... çok zevkle okuyorum...

    YanıtlaSil
  26. Sevgili Noni,
    Bu bloga bayılıyorum ben, yorum bırakmamak okunmadığı anlamına kesinlikle gelmez bence. Değindiğin konunun ben de farkındayım, bu insanların ilgi alanlarıyla bağlantılı biraz da. Onca değişik şey yazarım arada bir yemek tarifi ve fotoğrafı koysam yorumlar ve izlenme sayısı tavan yapar. Onun için sonuçta blog senin evin, istediğin biçimde döşersin, misafirler de beğeniyorsa sık sık gelir, hoşlanmadılarsa ya gelmez ya da arada uğrar. Biz pek ses vermeyen konuklar hergün uğruyor bir köşecikte oturup gidiyoruz, kaygın olmasın memnunuz evsahibimizden:))

    YanıtlaSil
  27. O moda bloglarının içinde gerçekten özgün olanlar o kadar az ki. Genelde hepsinde aynı şeyler yayınlanıyor. Ama daha fazla ilgi çektiği doğru, ben de zaman zaman bakıyorum ama açıkçası çoğu postu sıkılarak okumadan geçiyorum. Senin blogunda ise okumadan geçtiğim bir post hiç olmadı, çoğunda eğlendim, kiminde üzüldüm ama kendini bu kadar güzel ifade edebilmen hep hoşuma gitti. Bence başka bloglarla mukayese etmene hiç gerek yok, senin okuyucun başka, onlarınki başka.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  28. bende aynen adsız arkadaşıma katılıyorum bilgisayarımı açınca ilk google noni yazıyorum ve moda sitelerini hiç takip etmiyorum

    ve hatta sizi rüyamda bile gördüm belki bir gün biryerlerde karşılaşırız : ))

    YanıtlaSil
  29. Nonicim bloğunu keşfettiğim günden beri sık kullanılarda en üste eklisin büyük bir zevkle ve ilgiyle takip ediyorum ve çok güzel bilgiler alıyorum. Tabiki tercih meselesi herkes istediğini takip eder ama unutmaki kaliteli şeyleri kaliteli insanlar fark eder ve hayatlarına dahil eder :) sen canını boş yere sıkma biz senin ve emeğinin değerini çok iyi bilenlerdeniz.İnan daha dün arkadaşıma söyledim resmini göstererek bir insan bu kadar mı pozitif olur ve bunu fotoğrafa o güzel gülümsemesiyle bu kadar net yansıtır dedim.( maşallahh dedik tabi ) e tabii seni takip edince o pozitiflik bizede geçiyor. Önce yüreğine sonra ellerine sağlık... Sakın bizi nonisiz bırakma emiiii:)

    YanıtlaSil
  30. Noni herkesin ilgi alanı farklıdır elbette ama ben şunu giydim bunu giydim, şu defile bu defile bloglarından çok bunalıyorum. çok yüzeysel geliyor, ama tabi ki bunu tutkuyla yapan insanlar vardır onlara haksızlık etmeyeyim . Sen böyle bir Nonik olduğun için biz takipçilerin seni seviyoruz, her şeyden bahsettiğin için, sanat etkinliklerini, eserlerini, müzeleri vs. bizimle paylaştığın için.

    YanıtlaSil
  31. noni, seninki moda blogu değil ki, çok daha gerçeksin sen. o moda bloglarının ilgi çekmesi de bacaklar memeler için olabilir valla bence :p boğalar hırslı oluyor sanırım epeyce, en iyi ben olayım istiyor :) zaten öylesin, diğerlerini salla.
    bir çok blog var ki hiç içten değil, türkçesi düzgün değil ya da ne biliyim dünyanın en iğrenç kıyafetlerini taşıyan loser tipleri bloglarına koyup nasıl da şahane diyen...
    bir de bence bir blogun olmazsa olmazı izleyicilerini, yorum bırakanları sallaması. yani yorumlar yazılıyor cevap yok, kendi fotolarını koymuyor, dünyanın en mükemmel insanı gibi takılıyor, ama belli değil :) ben de mi doluymuşum ne :)

    YanıtlaSil
  32. Benim gözlemlediğim bloglar nekadar çok özel hayatlarını sunuyorsa o kadar çok takipçisi olduğudur. İnsanlar başka insanlarının özel hayatlarına çok meraklılar çok.

    YanıtlaSil
  33. Bu yazıdan sonra izleme listemdeki birkaç moda bloğunu okumadan geçtiğimi fark ettim.. Sanırım moda blogları bana göre değil.. Ben daha çok seninki gibi esin veren ve iştahla fotoğraflarına bakabileceğim bloglardan hoşlanıyorum.. Devam et :)

    YanıtlaSil
  34. merhaba güne senin sayfana bakmadan başlamayanlardanım ve yazdıklarını okuma resimlerine bakmak hoşuma gidiyor. İnsanların farklı seçenekleri var biz senle mutluyuz bunu sakın unutmayın. Annemin dediği gibi " her kurtlu baklanın bir kör alıcısı vardır"
    hülya sezen

    YanıtlaSil
  35. Sahsen moda bloglarindan severek okuduklarim var ama; cogu zaman cok birbirinin kopyasi durumundalar. E tabi hak vermek gerek materyal ayni :) Bir moda haftasi olur herkeste ayni fotolar, ayni basliklar vs. bu beni bayiyor biraz, belkide cokda ilgili olmadigimdan bilemiyorum. Ama senin blogunda hersey var. Her post beni bambaska bir dunyaya surukleyebiliyor, ayrica dilin cok yalin ve samimi. Benim icin bu blog hep liste basi, gercekten..

    YanıtlaSil
  36. her gün fırsat yaratıp keyifle okuduğum ve yorum yazdığım tek blog burası:)
    ayrıca bende bir boğa kadınıyım kıskançlık bizim yapımızda var :)
    siz bunlara aldırmadan yolunuza devam edin
    sevgiler

    YanıtlaSil
  37. sevgili Noni
    Ben ki, ekolojik bunalimdan oturu yeni bir seyler tuketmeye mumkun oldugunca kapali bir karakterim, yine de senin blogunu cok sevdim. bakma bize bir suru yeni seyler katiyor blogun. bu obur sacma moda bloglarindan hic bir keyif alinabilecegine inanmiyorum. akilli insanlarin okudugu bir blog olmak, herkesin okkudugu bir blog olmaktan ozellikle su son gunlerde daha bile iyi.

    YanıtlaSil
  38. Bir gün nette gezinirken seni buldum noni ablacık :)
    Bir resim arıyordum sanırım...
    Sonra yazdıklarını okudum..
    Öyle içten geldi ki...
    Sonra eski postlarını okudum...Yaptığın takılara baktım.Gezdiğin yerlere gittim yazılarında...Sonra bu blogu keşfettim diye her gün ortalıkta dolaştım :) Kimse bana söylememişti çünkü...Keşifti bu...Hergün girmeden yapamadığım bir blog haline geldi şuanda...Aceba bugün ne yazmış,ne giymiş,ne almış,ne dinlemiş ...Bunları merak eder oldum.Bilgisayarım bozulduğunda da internet kafeye gidiyorum...
    Şimdi şöyle bir bakalım...Bu bir noni vakası olabilir mi?Blogunda bağımlılık yaaratma etkisi gözlemledim..Gelelim o modaloglara ...Bir kere bile bakmadım =)Her gün ne koymuş diye merak etmedim...Hatta sen söyleyene kadar bile haberim yoktu...
    Ayrıca senin fotoğrafların somutluktan son soyutluk içeriyor.Biraz da huzur=) Herkesin kendi stili vardır derler ya...Seninki kendine has bir şey ablacık.Hepte öyle devam eder umarım ;) noniablacık heep mutlu olur inşşşş.

    YanıtlaSil
  39. Sevgili Nonicik:)
    Sen demiyor musun burasi benim gunlugum diye o zaman istedigini yazarsin ve bizim gibi seni seven insanlarda bir cay icimlik ziyarete gelirler seni.Seni okuyan herkes adina sundan o kadar eminim ki herkes seni gerceksin diye okuyor ictensin samimisin yasamadigin degil tam tersine dibine kadar yasadigin seyleri anlatiyorsun.Yeri geliyor herkes seninle seviniyor yeri geliyor gozlerinden yaslar suzuluyor bosver sen simdi bunlari senin takipcilerin sana ve yazdiklarina bayiliyor:)Moda blogu olsaydin her gun bu kadar merakla bugun nereyi gorecegiz diye acmazdim blogu, inan benim icin Tolstoy`un evi zaten t.v de gazetede orda burda gorecegim bir ayakkabidan daha degerli ve evet bence pms kapiya dayandi:)
    sen yazmana bak inan sana gonulden bagli bir suru insan var unutma:))Atina dan kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
  40. seni uzun zamandır takip ediyorum ama bende yorum bırakma konusunda biraz tembelim galiba. hergün noni ne yazdı acaba diye heyecanla okuyorum. moda bloglarına gelince ben yüzlerce dolarlık kıyafetlerdense senin yeni yeni dikmeye başladığın kıyafetleri daha heyecanla bekliyorum. benim fikrim tabi bu. fotoğraf çekimlerinde süper bence aynen devam et, hiiiiç takılma.çok çok iyisin . kucak dolusu sevgiler .)

    YanıtlaSil
  41. Oyy tatlişkolarımdan gelen cevaplara bakınnn, şımardım hemencecikkk, haydi pismillah cevaplara başlıyım:

    Karadut; tamam durdum, hala duruyom, daha ne kadar durucam hii hii :) dediklerin çok doğru, sadece bir giysi bir ruj için takip edilmek asla mutlu etmezdi beni, geri dönüp 1 sene boyunca neler yaptığıma baktığımda kendimi iyi hissetmeliyim, bu yıl sanata doymuşum, kendimi şu bakımdan geliştirmişim demeliyim, alışveriş çok tatlı ama sadece alıp takmak ve bununla mutlu olmak benim hayatımda yer almıyor...

    MeRaiL ; evet maalesef gerçek bu, sanat ikinci planda kalıyor, keşke bir giysi kadar önem tutabilse hayatlarımızda… maalesef materyalist bir hayatın getirdikleri bunlar… İngilizce biraz denedim burada ama ıı-ıhh olmadı, kendimi çok kastım :) ben de kocaman öperim seni canım!

    Bahar; sildim attım :) bekleriz her zaman ama buralar yazın şahane, kışları pek bir sevimsiz oluyor havalar soğuyunca ;)

    Tully; canım benim bu takipçilerim çok uzun süredir blog tuttuğum için bu kadar fazla sayıda oldu, yani 2006 senesinden beri yazdığım için bu süre zarfında arttı , çok takip edilmek için ne yapmak gerekiyor inan ben de bilmiyorum…

    tosbagalar; dedim ya kıskanç bir boğa kızıyım ben diye hii hii :) ben moda bloglarını da seviyorum, yani herkesin kendi tercihi tabii insanları ne yapmak mutlu ediyorsa onu yapsınlar, benim isyanım moda dışındaki şeyleri insanların göz ardı etmesinde...

    eysean; rica ederim, ben de mutlu oluyorum böyle güzel yorumlar aldıkça ;)

    Hande; evet sana aynen katılıyorum...

    gamze; kaliteli olanlar da var içlerinde ama kimisi çok yapay geliyor bana, bence moda blogu bile olsa insanların gözüne herşey çok sokulmamalı, daha yalın ve sıradan sunulmalı ;)

    gaye; ne acı di mi... günümüzde ne yazık ki süs bebekleri gibi görünmek önemli olan, içinin kof ya da dolu olmasına bakılmıyor, marka mı giydin tamam sen müthişsin beböömmmm :)

    tarchin; doğru herkesin vizyonu ve herkesin tercihleri başkadır. Buna bir lafım da yok aslında. İnsanlar sadece modaya kanalize olmuşlarsa okey ama ben aynı coşkunun diğer dallarda da olmasını istiyorum, yani bir giysi kadar başka şeyler de alkışlansın. Alkış istiyom üleyynnn işte o kadar :) Ve Noni’nin gerçek yüzü ortaya çıkar hee hee :)
    Yakın bir zamanda gelsene buraya canım, seninle kara kış gelmeden yürüyüşler yapalım, sen bana bilmediklerimi anlat, öğret, ne harika olur ;)

    Derya Kuzusu; bu konuda yeterince açık olduğumu düşünüyorum ;) yani bir kıyafete gelen 20-30 harika-müthiş yorumunun aynen bir sanat eseri için de gelmesini ümit ediyorum.

    Songül; aaa vallahi bir mesaj verdiğim falan yok :) sadece bu durumun neden böyle olduğunu sizlere bir sormak istedim ;) kocaman öperim canım!

    İstanbul; çok teşekkür ederim bu güzel yorumun için, ben de sizi seviyorum, böyle tatlı olduğunuz için ;)

    buket; bunları duymak benim için çok önemli, doğru yolda olduğumu duymak istedim sanırım, teşekkür ederim :)

    Sycorox; çoook teşekkürler canım, her zaman yorum bırakmasan da uzun süredir beni takip ettiğini biliyorum, bunun için de teşekkürler ;)

    cooll; bu sabah bu güzel yorumları alınca kendimi harika hissettim, çok teşekkürler, şimdi inanıyorum ki bir şeyleri değiştirmeme veya sorgulamama gerek yok, ben doğru yoldayım ;)

    caloroso; yazılarım ve fotoğraflarımla Moskova’yı sevdirebildiysem ne mutlu bana :) Annem blog konusunda hepimizi geçti, o hiçbirşeye takılmıyor ve içinden geçeni olduğu gibi yazıyor, belki benden daha da özgür bir şekilde, bu yüzden onu takdir ediyorum ;)

    Leylak Dalı; hii hii ay bayıldım yorumuna canım çok tatlısın! Kahveni nasıl alırsın? Misafirimi iyi ağırlıyım di mi ;)

    Nagehan; evet özgün ve kaliteli olanları çok az, ama ben hala bu kadar ilgi görmelerini anlayamıyorum, mankafa mıyım neyim hii hii :)

    YanıtlaSil
  42. kuzey bebek; aaa nasıl gördün beni canım? Rüyalara çok inanırım… bir gün beni görürsen çekinme gel yanıma ;)

    ilknur; ayyy utandım, yanaklarım da kızardı ama sen görmüyorsun :) gerçekten benim utanınca yanaklarım hemen kızarır :) çok teşekkürler tatlısı, sizlerin kıymetini çok iyi biliyorum, ve asla sitem etmiyorum, benim tek merakım modanın neden bu kadar ilgi gördüğü ile alakalı… bırakır mıyım hiççç! En başta babam beni oyar vallahi :)

    Robin Goodfellow; teşekkürler eski dostum, iyi ki varsın!

    defne; ha haaaa oy memişler memişler olayı yani :) evet boğalar hırslı oluyor ve hep daha iyisini istiyor sanırım :) ohh sende döktün içini rahatladın canım ne güzel ;)

    Naile; bu da bir bakış açısı tabii… ama benim gibi fotoğrafını yayınlayarak blog tutan herkes özel hayatını bir şekilde başkalarını sunmuş oluyor. Ama moda bloglarının bu kadar ilgi görmesinin nedeni sadece özel hayat değil gibi görünüyor. Bunun ötesinde materyalist bir yaklaşımda söz konusu…

    ELFony; teşekkürler canım, her şekilde devammmm :)

    hülya sezen; ay bu lafa bayılırım, ben de onu her kurtlu baklanın bitli bir yiyicisi vardır diye biliyorum hii hii :) çok teşekkür ederim güzel yorumun için!

    Colorful; ahhh o moda haftaları :) aslında ben de moda ile çok ilgili değilim, o yüzden de bu coşkuyu, bu ilgiyi çözemiyorum, mankafalıkta var tabii biraz hee hee :)

    şengül; ahh biz boğa hatunları ahhhh :) her şekilde yola devam, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  43. LILY BRIK; çok teşekkürler beni böyle gördüğün ve değerlendirdiğin için ;)

    HAMUŞ; senin böyle yanaklarını mıncırmak istiyorum ben, her yorumun bende böyle tatlı bir etki bırakıyor :) ben de senin sayende bana abla denilmesinden keyif alır oldum canım artık kulağıma pek hoş geliyor bu kelime :) beni ilgiyle takip eden küçük okuyucularımın olduğunu bilmek çok güzel! öperim yanacıklarından!

    Derya Erdemir; çayı yeni demlediydim ister misin bir bardak canım ;) evet tespitin çok doğru, bu pms'nin bir getirisi kesinlikle :) gönülden yazmaya devam edeceğim ama bu soruyu sizlerle paylaştığım için de mutluyum, en azından artık içimi kemirmekten çıkmış oldu ;) Moskova'dan Atina'ya kocaman sevgilerimle!

    atolye nott; bana bakma sen aslında ben de tembelim bu konuda ;) kocaman sevgiler & öpücükler!

    YanıtlaSil
  44. Seni cook uzun siredir okuyup(sanirim 2 yil belki daha fazla) ilk defa yorum birakiyorum.Inan bana her gun gunluk gazete takip edermis gibi seni takip ediyorum.O moda bloglari cok ragbet goruyor olsa da bence senin okuyucu kitlen bence cok daha seckin.yoklugun bence buyuk bir bosluk yaratir.Seninkinin yerine koyabilecegim baska bir blog yok .
    Harika resimlerin,cok yaratici hobilerin(pisilerden senden kopye cekerek ben de yaptim),son derece zekice ayni zamanda esprili,eglenceli,dusunduren ve bilgilendiren yazilarin var.Blogdan da olsa icindeki pozitif enerjiyi cok guzel yansitiyorsun.Seni cok buyuk bir zevkle takip ediyorum.Kendinle gurur duy cunku cok kaliteli bir blog seninkisi.Cok guzel bir is cikariyorsun.Sakin birakma.Inan seni takip edenler,tahmininden daha cok!!uzaklardan,Italya'dan sevgilerimi gonderiyorum-elif

    YanıtlaSil
  45. Sorunun sende olmadığı kesin. Ben ortada sorunun da olduğunu sanmıyorum. Arz talep meselesi, maalesef ki biz görselliğie göre yaşayan bir toplumuz ve bunlara prim vermemiz gayet doğal. Düşünsene normal hayatta da böyle değil mi? Bir yere yürüyerek gidiyorsun yüzüne bakmıyorlar, eh idare eder bir arabayla gidiyorsun biraz talep oluyor, son model arabayla gidiyorsun kapılarda karşılanıyorsun. Türk milletinin genel sorunu görselliğe takıntılı olması.

    Yorum bırakma konusunda da şöyle düşünüyorum; sanat dışında yazdığın konularla ilgili bir çok kişinin bir çok söyleyebileceği şey var, ama sanatla ilgili yazdığında çok az kişinin söyleyebilecekleri var, o da çok güzelden ibaret. Ama eminim ki ne yazarsan yaz hep aynı reytingle izleniyorsundur. Çünkü bana göre seni bir çok bloggerdan ayıran özel bir nokta var, o da doğallık. Bu -kendi adıma yazayım- bana aynen geçiyor. Bugüne kadar yazdığın hiç bir şeyde '' aa bu da hava atıyor, üff buda insanları özendirmeye çalışıyor, kocasıyla olan ilişkisini öyle ballandırıyor ki insanı kocasından soğutuyor...'' gibi bir cümle sarf etmedim. Hep ya gerçek gülümsemeyle (bazen kahkahayla), ya da gerçek göz yaşıyla okudum yazdıklarını. Ne sorduysam da hep cevap aldım.

    İşin özü, o bu seni ilgilendirmesin, bence sen gerçekten doğru bir iş yapıyorsun daha da önemlisi her ne yapıyorsan gerçekten hakkını vererek yapıyorsun.

    Valla ben sabah kahvemi alıp heyecanla senin bloğunu açıp okumaktan büyük bir keyif alıyorum. Bunu çok uzun yıllar da yapmak istiyorum, hatta çocuklarım olsun büyüsün ve ben onlarla da takip edeyim seni istiyorum.

    Diğer blogger arkadaşlarında seni örnek almasını, laf olsun-trendlere uyalım diye saman saçma işler ortaya çıkartarak boşuna interneti meşgul etmemelerini temenni ediyorum.

    YanıtlaSil
  46. Yüz yüzede konuşmuştuk Nonim.Emin ol senin bloğun o bahsettiğin çoğu moda bloğundan bin kat daha anlamlı geliyor bana.Bütün içtenliğinle bize hayatını aktarıyorsun.Bu samimiyetinin en büyük göstergesi.Ben çoğu blogda seninde tanımladıklarında özellikle çok afedersin ama bir al gülüm ver gülüm olayı görüyorum.Hepsi çıkarlara dayalı,yorum yapana yorum yapılıyor.Gruplaşmalar oluyor.Blog dünyasına ilk girdiğimden bu yana okuduklarımdan bu yüzden elediğim çok blogçu var.Ama sen en baştan beri sık kullanılanlardasın bende.Yerin ihç değişmedi.Bu da değerinin en azından benim tarafımdan olan kısmını anlaman için en büyük ispat.Ne demişler az olsun öz olsun :) Çıkara dayalı samimiyetsiz samimiyetler varsın okumasınlar zaten seni.Balım benimmm iyiki iyiki Nonimsin benim :) Seni çoook seviyorumm.He unutmadan bir moda bloğun olsaydı emin ol bahsettiklerine de taş çıkarırdın sen :) Hihii kardeşin öper seni kocaman kiii :*) (2 kere yorum yollamış olabilirim,net kitlendi.birini dikkate alma :)

    YanıtlaSil
  47. bende bu aralar bunu düşünüyorum. 2 yıldır blog yazıyorum ve yorumlar okunma sayısı eskisi gibi değil. kendi kendime diyorum ki burası senin günlüğün gibi kimse okumasa da olur ama içten içe insan takip edilmek istiyor. bunu kendimizde aramamalıyız blog dünyası yavaş yavaş popülerliğini kaybediyor:/

    YanıtlaSil
  48. Aynı düşüncelere sahibim. Modaloglar ilgimi çekmiyor.Çünkü moda ; benim sevip beğendiklerimdir. Kim ne giymiş, bu yıl neler modaymış önemsemem. Özellikle de takip etmem. Sadece baktığım da gördüklerimden ibaretim. :)
    Şiirler denemeler afiili sözler olan bloglar da dikkatimi çekmez. Kitaplar favorimdir bir şeyler okumak istiyorsam. Sessiz sakin kitabın kokusuyla bir başkalaşır okunanlar. :)
    Günlük gibi bloglar işte favorim bu ! :)Sergiler, yenilenler, Arkadaşlar, geziler... Samimi olmak.. Aradığım bu.. Bir şeyler paylaşırken, yaşamadıklarını yapmadıklarını blog yürüsün keyfim sürsün diye eklemek değil. Oturup arkadaşınla bir şeyler içerken sana anlatmış tavsiye etmiş , mutluğununu hüznünü paylaşmış gibi. Beni çeken tamamen samimiyet :)
    Mevdoş Teyze, Nilgün Abla ve Sen takip ettiğim bu tarz bloglardansınız. Ki bir komşumuz gibi yakın hissediyorum ailenizi hiç görüşmediğim halde. Bu da delilik galiba :)

    YanıtlaSil
  49. noni izlemeyi hobi yapanlar noni ile empati içinde olduklarını ve de bu güzelliklerin onun tarzından meydana geldiğini biliyorlardır.

    YanıtlaSil
  50. Blogunuzu sizi merak ettiğim sanatçı ruhuyla yaşayıp üretimden bilgi alışverişinden keyif alan biri olduğunuz için muhakkak okuyorum bakıyorum çok enterese etmemekle birlikte sanırım diğer blogların medyada bu kadar rağbet görmesi pazarlama alanlarına ve medyaya yakınlıkları bişeyler giyip yazarken o şeyin pazarlamasını ve reklamını yapmaları sizde hakverirsinizki kolay ulaşılan şeyler çoğunluğun herzaman tercihi olmuştur ama arada gökyüzüne bakmadan havanın mevsim kokusunu içine çekmeden yaşayamayanlar sizin gibi samimi insanlara muhtaçlar o yüzden bence şuan yaptığınız şey harika ve lütfen ruhunu giydirmek isteyen insanlara yaptığınız katkıdan hiçbir zaman şüphe duymayın...
    -- fırsatını bulmuşken birçok yazınızı resminizi sevdiğim insalara göndererek mutluluk paylaşıyorum çok TEŞEKKÜR EDERİM...

    Elif Ç.

    YanıtlaSil
  51. bende seni uzun zamandır okuyorum.özellikle sabahları işe geldiğimde gazeteden sonra seni okurum.ve özellikle seni okumayı,senin enerjini hissetmeyi ve gezdiğin yerleri/gördüğün detayları görmeyi cok seviyorum.sakın kimseyle kıyaslama kendını böyle çok iyisin ve güzelsin :sevgiyle kal..fulya karalar

    YanıtlaSil
  52. seni okuyanlar hep burada, o blogların takipçileri çok olabilir ama onlar değişken ve vefalı değiller bence :)

    YanıtlaSil
  53. Noni'cim,
    şahsen senin blogunu 100bin tane moda bloguna değişmem.
    son model fotoğraf makinalarını bir kot bir tshirt bir çift ayakkabıdan ibaret kıyafetlerinin 50 tane fotosunu çekmek için kullanan insanlarla sen bir misin?
    Tabii ki de değilsin.
    Damn you pms diyoruz, moralimizi bozmuyoruz.
    Ben iddia ediyorum ki senin karakterine, yazdığın bloga saygı duyan, seven seni benim gibi ayrı bir kulvarda değerlendiren bir sürü kişi bulabilirm :)
    Öperim seni bir sürü.

    YanıtlaSil
  54. aman boyle kalin lutfen:) belki omrumce goremeyecegim yerleri sizler sayesinde goruyorum. sizin, annenizin ve ablanizin bloglarinizi cok severek takip ediyorum ve harcadigim zamana degdigini dusunuyorum.sevgiler...

    YanıtlaSil
  55. Aslında onlar da biz makyaj blogları da sizlerin tahmin ettiğiniz kadar okunmuyoruz :) Biliyorum bazı blogların öyle bir havası var ki insan okurken yüz binlerce izleyicisi var kesin diyor ama Türkiye'de maalesef en çok okunan blog bile günlük 10,000 izleyici çekebiliyor, yani blog okuyucusu az ve gerçekten okuyan kişi sayısı daha az. Genellikle resimlere bakıp geçiliyor, o kadar uğraşıp onlarca fotoğraf çektiğim yazılar yerine bir ünlünün fotoğrafı daha çok okunuyor :) Kısacası Noni'cim sorun sende değil, henüz hala blog kavramı gelişmedi ülkemizde, ben buna bağlıyorum izleyici sayısını :) Ayrıca izleyici sayın zaten birçok moda blogundan daha yüksek, fotoğrafların çok çok daha kaliteli, konuların çok daha ilginç ve yazıların çok daha düzgün bir dile sahip. Sen kendi değerini çok hafife alıyorsun gibi geliyor bana :)))

    YanıtlaSil
  56. Hiçte bile:)

    Ben şimdiye kadar hiç bi moda blogunda geriye dönüp arşivleri karıştırdığımı hatırlamıyorum senin arşivlerine ise bakmaya doyamıyorum.
    Ayrıca şöyle düşün moda blogları aylık bir dergiyse senin blogun bi roman.Aylık moda dergisini alırsın yeni neler var neler yok diye bakarsın stiline uygun bir şeyler ya da stiline katacağın bi fikir ararsın.Ama romanı sadece onu okumak için alırsın.Onu okumaktan mutlu olduğun için.Ben aylık dergileri saklamam en fazla bi yıl sonra atarım romanlarımsa evimin baş tacıdır:)
    Yani nonicim tüm bloglar iyidir ama seninki pek iyidir hergün farklı bir şeyle karşılaşmak süperdir.
    Seni seviyorum:)

    YanıtlaSil
  57. Ah Noni'cim,bende ayni fikirdeyim,e$ime bu konuda yakinip duruyorum,eskiden boyle degildi,daha bi derin paylasim vardi,yuzeysellik yoktu filan diye...Oyle oldukca da benim de hevesim kiriliyor,birakasim geliyor...
    Canim bu ara o hevessizlikten bende gelip yorum birakamadim sana,oysa o sergi gibi olan dukkana bittim,tekrar resim yapma istegi uyandirdi bende(cizdigim kizlara cok benzettim sanatcinin eserlerini,banner'imda da var ya benim cizdiklerim) tekrar cizmeye baslayacagim,o postun sayesinde,gelip yazamadim daha sana,o sebeple umarim eski duzene donebiliriz.Moda bloglarinda gercekten de bunu guzelce yapanlar var ama digerleri ozentiyle belki de, paylasimdan uzak,fikirlerden uzak,bo$ bo$ bir paylasim adina yaziyorlar yani post yapiyorlar,ve bende buna tepkiliyim ve uzgunum...Ne diyeyim,sen birakma Noni'cim,ben cok seviyorum blogunu,seni,anlatimini,yaptiklarini,kalbini...
    Opuyorum ^*^

    YanıtlaSil
  58. Aaah ah nasıl isterim gelmek ama şu sıralar olmaz, halen işsizlik durumu hakim :(

    YanıtlaSil
  59. kesınlıkle katılıyorum ben de aynı skıntı içindeyim ama daha cok yeni oldugum için sesim soluğu cıkmıydu. gerci 1 sene oldu.
    sorun şu. kültür sadece kültür.
    magazin programlarının cok seyreldiği bir ülkede bunlar bence dogal.
    arz talep de ditebiliriz tabi.
    populer kulturun dayatması kurbanı artık bılmem nesi dersen de.
    benım blogum da herseyden var kendımce onayladıgım onaylamadıgım seyleri yazıyorum.
    ama en cok gelen mail ıstek rıca bilki ne giydim postu neden yapmıyosun.

    tvlerde de en cok moda bloglarının makyaj bloglarınn ismi geciyor evet biliyorum.
    artık ne diyim.
    düzen böyle demk ki

    YanıtlaSil
  60. Nonicim; sen üretiyorsun, geziyorsun, gördüklerini bizimle paylaşıyorsun, hayata çok güzel bir pencereden bakıyorsun ve gerçeksin. ben o birbirinin aynısı resimleri, bültenleri yayınlayan modalogları takip etmiyorum o yüzden haklarında yorum yapamayacağım ama kıyaslanamazsın bile. senin kulvarın farklı (popçu söylemi oldu bu) ;) blogun içten, sen içtensin, taklit değilsin. bu yüzden seni seviyorum :)

    YanıtlaSil
  61. Senin blogunun içtenliği yeter de artar bence de. 50 tane blog izleme listemde olsa da her yeni yazıyı atlamadan okumaya çalıştığım nadir bloglardan birisin. Gittiğin yerleri, yaptığın şeyleri okuyanlara da yaşatıyorsun, ve bence de böyle kalmalısın:))

    YanıtlaSil
  62. Dünyada her şey bir dönem "popüler" oluyor ve sonra sönüyor. 2006'da bu kadar çok muydu blogger, hayır. Ama siz o zamandan beri varsınız, bu farklı ve önemli bir şey. Tesadüfen bulmuştum bu blogu ve keyifle takip ediyorum, özellikle gezip gördüğünüz ve fotoğrafladığınız yerler ve şeyler ilgimi çok çekiyor. Benim tavsiyem sayıya önem vermeyin, başka bloglarda daha fazla ziyaretçi olsa da sizin takipçileriniz gerçekten hayatı Noni'den görmek için burada diye düşünüyorum. Biz en azından ben ilgiyle takip ediyorum, sevgilerle:)

    YanıtlaSil
  63. yok öyle yağma.o tak takıştır blogları biraz sanki kokona gruba hitap ediyor.sonuçta bir emek var saygı duymak gerek ama bana göre değil.kendime de pay çıkarayım hemen:senin blog daha çok nasıl desem elit kesime hitap ediyor.ehem ehem:)aynı çizgide devam.tebrikler.özendim ben de yazmaya başladım ama beceremiyorum.kolay şey değil senin yaptığın.çok keyif alarak izliyorum,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  64. sevgili Nonicim,9aylık oğlum klavyenin tuşlarını söktüğü için hatalar yapabilirim affola.yorumlarda bahsedildiği gibi bende de bağımlılık yarattın.
    Sorunsa senin diğerlerinden farklı ve özel olman.bazen bazı şeyler moda oluyor ve insanlar moda diye o şeyleri yapıyor. sıradan ve kalitesiz işler,tipler çıkıyor.Ankarada, kızılaydaki mağazalarda hep aynı şeyler satılır ben kızılayda yürürke vitrinlere bakmazdım bile.insan alışverişte soğuyor.ama bazen öyle bir mağazaya denk gelirsin içinden çıkmak istemezsin içinde gezindikçe hep farklı tatlar,farklı duygular hissedersin.ruhu doyar.işte sen bu bahsettiğim mağazasın, diğerleri de kızılaydakiler.eeeee bu farkı anlayamayanın da zaten seninle işi olmaz.seni de bence bu kalitesizlik rahatsız ediyor.bakıldığında ve telafuz edildiğinde hepiniz blog yazıyorsunuz.yani etiket aybı ama değer farklı senin ki paha biçilemez.sevgilerrrrrr

    YanıtlaSil
  65. Noni:)

    Modablogların hemen hepsinden daha zevkli seni takip etmek.Çok uzun süredir okuyorum ve seviyorum seni.

    Öptüm.

    YanıtlaSil
  66. nonik
    benim sık kullanılanlarımdasın. bir blog için daha iyisi bence olamaz

    YanıtlaSil
  67. Noni'nin bu konuyu düşünmesine bile gerek olmayacak sayıda çok izleyeni var bence. Moda bloglarının hepsi birbirini destekliyor zaten onlar kendi aralarında bir bütün oluşturmuşlar o yüzden takipçileri fazla. Zaten markalardan çoğuna reklam amaçlı bülten maili gittiği için bazı dönemler hepsinde aynı konuyu içeren yazılar olur. Blogunda kıyafet yorumları yapanlardan çok, senin blogun gibi gittiği yeri anlatan ve çektiği fotoğrafları yayınlayanların blogu daha çok ilgimi çekiyor.

    YanıtlaSil
  68. ben esas izleyici rakamına kilitlenip küstah tavırlarla başka bloglara uğrama tenezülü göstermeyen,nasılsa bana uğruyorlar zihniyetiyle blog seçen,bacağındaki dona kadar şu marka aldım diye reklam yapan sanki kimse marka giymiyormuş gibi takılan,bir yoruma cevap verme tenezülünde bulunmayan BLOG SAHİPLERİNE anlam veremiyorum ve hoşlanmıyorum...gerçek paylaşımcı anlaşılıyor bu alemde..öyleki yorum yazmak için yazan kişileri bile anlayabiliyorum aslında bu blog beni kişilik analisti yaptı diyebilirim noni:))offf amma konuştum ben kaçıyorum sen yazmaya devam et ben okuyorum hemde keyifle;)

    YanıtlaSil
  69. ben sizi neredeyse iki senedir hemen her gün takip ediyorum sizi okudukça gülümsüyorum mutlu oluyorum samimiyetiniz emin olun başka yerde yok 2 aylık bebekle sınırlı vakitte internetin başına geçerken bile sizi merak ettiğime
    göre bence böyle konulara takılmayın ve yılmadan devam edin herşey gönlünüzce olsun sizi takp etmeye devam edicem
    fatma

    YanıtlaSil
  70. deli misin noni! sen çok farklısın. senin yazıların, çektiğin fotoğraflar ve (bu başlıkta olduğu gibi) eklediğin fotoğraflar benim içimde hep gülümseme oluşturuyor.. :)
    senin blogunu " ayy dur şu işimi de yapayım, ondan sonra.." deyip vakitli, beyinsel olarak da açık bir şekilde dönüp okuyorum.
    diğer arkadaşlar ne yorum yazmışlar bilmiyorum, şimdi onlara da göz gezdiricem ama pmsdendir bebiş bunlar :) sen mühimsin :)

    YanıtlaSil
  71. Sorun şurada benden yana,
    Ben yorum fakiri bi insanım,blogrollumdaki bütün blogları sürekli takip ediyorum ama yorum yazmıyorum, yazamıyorum,sadece okumak daha kolayıma geliyor belki de.
    Birde ilgi alanı meselesi var,bana her zaman kişisel anılardan oluşan bloglar daha cazip gelse de, dönem dönem dekorasyon bloglarına, dönem dönem hobi bloglarına ağırlık veriyor ve takip listemi kabartıyorum.
    Markalar,kıyafetler,ojeler veya makyajlar bi yeren sonra sıkıcı bir hal alıyor..
    KIsacası aslında hep takipteyim sizi.
    Hatta evihan'ın olduğu sokakta anneannem oturuyor ve siz trdeyken acaba şuracıkta görürmüyüm noniyi diye daha bi dikkatli geçyorum sokaktan..öyle takipteyim yani..

    YanıtlaSil
  72. Merhaba, moda blokların takip ederken artık onlarla ilgilenmiyorum... seni takip etmek gidip gördüğün fotoğrafladığın yerleri görmek, sergileri gezmek, güzel,sevimli, eğlenceli notlarını okumak çok güzel.. bir süre önce yazmayı bırakıcağını söylediğinde gerçekten çok üzülmüştüm... bu fikrinden vazgeçmene çok sevindim (içimde kalmasın) bu vesile ile bunuda belirtmek istedim...Lütfen seni böyle seviyorum/seviyoruz... kimseyle .... pms den olabilir bu durum, bir doz çukulata tavsiye ediyorum....

    YanıtlaSil
  73. Sizi uzun zamandır sessizce takip ediyorum ve ifade tarzınıza bayılıyorum.Okurken eğleniyor,gülüyor ve öğreniyorum.Bence büyük bir şevkle yazmaya devam etmelisiniz zira biz şevkle bekliyoruz.Esra

    YanıtlaSil
  74. Sorun yok canim :) Ben senin bu kulturel, bol fotografli yazilarina bayiliyorum ve cok keyiflle okuyorum. Takipci sayindan da ne kadar sevildigin ortada. Ancak seni de anlamiyor degilim :( Buyuk bir emek var ortada ve insan arada biraz sorguluyor bu emegin karsiligini aliyor muyum diye ;) Sen boyle devam et biz de keyifle okumaya devam edelim ;)

    YanıtlaSil
  75. merhaba ben sizin tarzınızı çok beğeniyorum ,diğer moda takipçisi bloglardan farklısınız bence böyle devam edin ..ben zamansızlıktan blogumla hiçilgilenemiyorum ama takip ettiğim bir kaç blog favorim var ..yakında daha fazla zaman bulduğumda bende sanırım sizintarzınızda biblog yapmak isterdim..bakın izlenmekten öte örnek de alındığınız için çok özelsiniz :) sevtap gümüş(nam ı değr romantikbutik :) )

    YanıtlaSil
  76. elif; aaa İtalya'dan bile okuyucularım varmış ne güzel! Comestai? bene? grazie! hii hii biraz İtalyanca parçalamak istedim ;) Bu güzel sözlere her zaman layık olmaya çalışacağım, çok teşekkürler, çav bambino ;)

    Özlem; ne kadar güzel bir örnek verdin, gerçekten öyle, keşke böyle olmasa ama etilete meraklı kişilerin çoğunlukta olduğu bir toplumda yaşıyoruz, bu sadece bizim için geçerli değil, Ruslarda da var aynısı, sanırım tüketim toplumu olmamızın bir sonucu bu... harika temennilerin için canı yürekten teşekkürler :)

    Ezgimmmm; dün sesini duymak ne güzeldi bitanesiii!!! harikasın sen ablasının güzeli ;)

    İrma; dediğin gibi olabilir evet o kadar çok blog var ki insan hangi birini okuyacağını şaşırıyor, ya da benim yaptığım gibi okusa da yorum bırakacak zamanı bulamıyor...

    nil; yooo asla delilik değil bunu hissettirebiliyorsak ne mutlu bizim gibi bloglara, annem ve kendim adına teşekkür ederim canım :)

    tuomran68; teşekkürler

    Elif Ç.; aslında hiç bu açıdan bakmamıştım doğru işin bir de bu pazarlama kısmı var di mi? yazdıklarınız ne kadar güzel, ruhunu giydirmek isteyenlere katkıda bulunduğumu bugüne kadar hiç düşünmemiştim, paylaşımlarımın başka kişilere de mutluluk veriyor olması harika, yüreğinize sağlık!

    fulya; uzun süredir okuyucularım olduğunu bilmek gerçekten harika! umarım hiçbir zaman kendimi bıktırmam ve aramızdaki bu güzel sinerjiyi hiç bozmayız, sevgilerimle...

    GeCe; hep burada yolumuzun kesişmesi dileklerimle canım ;)

    banyosuyu; canımsın sennn! go home PMS go home :) ben de seni kocaman öperim tatlişkommm!

    YanıtlaSil
  77. Adsız; hep böyle kalıyorum söz, ailem ve kendim adına da çok teşekkür ederim ;)

    Marjo on makeup frenzy; ne enteresan di mi bu durum canım? işte ben de bunu anlayamıyorum zaten... ama dediklerinde haklısın ve evet sanırım kendime biraz haksızlık ediyorum ;)

    semoş; vauwww kendimi hiç roman gibi düşünmemiştim, bu çok hoşuma gitti doğrusu ;) eline yüreğine sağlık semoşcum!

    FerahFeza; biliyor musun bende prensime aynı soruyu soruyorum hatta onun kafasının etini yiyorum sence neden böyle, senin bakış açına göre ne düşünüyorsun diye hii hii :) sen de sakın bırakma ama buraları olur mu canım? o güzel yürekten mahrum etme bizi!

    tarchin; inşallah en kısa zamanda halledersiniz tatlısı...

    KOVA KADINIYIM BEN; evet çok doğru dediklerin, ben de bu düzene karşıyım işte, üretmeyen devamlı tüketen hemcinslere dönmemize karşıyım...

    Pinkycim; ben de seni çok seviyorum eski dostum benim, hep yanımdaydın, iyi ki varsın!!!

    Amethyst; bu harika sözler beni bir hayli şımarttı!!! yakında blogumda kaşlar kalkık kendimi bişey sanan pozlarımı görürseniz şaşırmayın ama benden söylemesi hii hii :) şaka bir yana hep böyle sevgi dolu kalmamız dileklerimle!

    Engin Ergin; evet eskiden hiç böyle değildi ve ben etrafımdakilere blogum var dediğimde o ne diye bir soruyla karşılaşıyordum :) şimdi blog dünyası çok değişti tabii... bu güzel sözlere her zaman layık olmam dileklerimle!

    bokböceği; ahhh ne güzel ne özel düşünceler bunlar, çok teşekkür ederim beni böyle gördüğün için ;) sevgilerimle!

    YanıtlaSil
  78. zeynep; ben o minik prensin ellerini yerim yerrr! uyyy öperim yakışıklı kuzuyu!!! güzel tasvirin için de çok teşekkür ederim, bu kadar güzel sözleri duydum ya artık ben daha ne isterim ki! kocaman sevgiler!!!

    Öykücü; uzun süredir takibin, güzel sözlerin için çok teşekkür ederim ben de öperim seni ver bi yanak bakiyim ;)

    SozgeS; uyyy teşekkürler canımmm!

    rahat yazar; evet haklısın, çok teşekkürler :)

    Meyra; hii hii o analizleri bende çok yaptım canım ;) her zaman gel canım, hep beklerim, öperimmm!

    fatma; oyyyy o bebiş nasıl mis gibi süt kokar şimdi, öperim onu gıdışından! ve bu dar zamanınızda bana yorum bıraktığınız için de çoook teşekkür ederim!

    isabel; deli deli kulakları küpeli, yolladılar onu moskova'ya-moskova moskova hii hii bu şarkıyı böyle kendime uyarladım ben :) çok teşekkürler canım, böyle keyifle okunuyorsam ne mutlu bana, bir blogger daha ne ister ki!!! sizler de mühimsiniz, öperim canım!

    es; benim de yıllar içinde blogroll'umda o kadar çok blog birikti ki, bir keresinde oturup hepsine göz atmak istedim ama yok mümkün değil zamanım yetmedi, keşke herkese yorum bırakabilsem... olur da bir gün çukurcuma'da karşılaşırsak tanışalım, çok mutlu olurum :)

    Özlem; hii hii yedim yedim bir doz çukulatayı lüplettim ama sizin bu harika sözleriniz bana çukulatadan çok daha güzel bir etki bıraktı ;) iyi ki varsınız!

    Esra; hep aynı duyguyu aktarmam dileklerimle, sevgiler...

    DENiZ; ben de senin asil tarzına bayılıyorum narin prenses! öperim kocaman!

    romantikbutik; örnek alındığımı bilmek müthiş, ehh bendeki bu havayla artık yanıma yöreme yaklaşılmaz hii hii :) çok teşekkür ederim!

    YanıtlaSil
  79. Sevgili Noni,

    seni cok seviyorum ve her sabah ilk actigim bloklardan birisin. Biliyorum ki ablam da seni cok severek takip ediyor.- onun adina da cok özel ve eglenceli oldugunu rahatlikla onaylayabilirim.-

    Cok öperim
    Sibel

    YanıtlaSil
  80. Adaşım; güzel yorumun için çok teşekkür ederim ;) ablana ve sana sevgilerimi gönderiyor ikinizi de taaa buralardan kucaklıyorum!

    YanıtlaSil
  81. noni haklısın emek karşılıgını almamak gibi kıskanlık degil

    ben arada yapıyorum ,bu blog bizim ,blogda sevdigimiz şeylerede yer vermek bizim hakkımız degil mi,ne seviyorsan onu paylaş bence ben senin her yazına yorum yazamasam da izliyorum :)

    YanıtlaSil
  82. Nonicim
    Bence , sende izleyicilerinde modablog takipçilerinden cok daha kaliteli. Bir kac marka düşkünü blog açmış suan moda bu diye eğleniyor bence.yarın baska bir trend baslar ona yonelirler. Ama bak sen yedi -sekiz yildir yaziyorsun.Sen takma bunları kafana biz hep seninleyiz
    vahide

    YanıtlaSil
  83. Sevgili Noni,

    Yorumumu ben mi gönderemedim, yoksa sen mi yayınlamayı atladın anlamadım. :(

    Senin blogunu; Son derece kaliteli, seviyeli, modern,yaratıcı, verici, eğlenceli, samimi ve içten buluyorum.

    Bunları da laf olsun diye yazmıyorum... Ben böyle görüyorum... :)

    Sevgiler,
    Mine ABAY

    YanıtlaSil
  84. dikisdersi; teşekkürler tatlısı evet her zaman içimden geleni yazdım ve yazmaya da devam edeceğim, öperim ;)

    Vahidecim; senden yorum almak ne güzel canım! dünya güzeli bebişin nasıl iyi di mi? fotoğrafını yolla bana arada ;) mucukkk!

    Mine; ablam da geçen gün söyledi sana yorum yazıyorum ama gitmiyor diye, sanırım bazen teknik bir sorun oluyor canım yoksa gelen her yorumu yayınlıyorum ;) beni böyle gören güzel yüreğine benden kocaman sevgiler gönderiyorum!

    YanıtlaSil
  85. yorum bırakmaya pek vakit bulamayan birisi olarak söylüyorum, blogunu uzun süredir takip ediyorum ve türk blogkürede senin kadar emek vererek blog yazan çok az kişi gördüm gerçekten. çok takdir ediyorum ve hep ilgiyle okuyorum, o sırada etrafımda kim varsa ona da gösteriyorum "ayy bakın bu noni o rusyada blah blah" diye.

    bil istedim :)

    YanıtlaSil
  86. Noni, bugun yagmurlu bir gun. Ben koltuguma uzandim, cayimi aldim, dolu dolu bir blog okuyayim, keyifleneyim dedim. 'Dolu dolu blog'larimdan birisin sen.
    Sen ki, taa 2006'lara dayanan arsivi olan bir blogger'sin. Burayi ciddiye alman kacinilmaz artik, deli falan degilsin yani;)
    Alisveris, giyim kusam disinda postlarini yazmaya devam edeceksin elbette. Cunku senin gunlugun bu, gelecekteki kendine biraktigin bir armagan.
    Bir de soyle bir sey var ki; her insanin her konuda bir dusuncesi, bir 'yorum'u olmuyor. 'Modalog'lara ise herkesin bir diyecegi oluyor:)Umarim anlatabildim kendimi;)

    Sevgiler;)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...