11 Ekim 2011

Star Dolls (serginin geri kalanı...)

Bu kadar yeter sanırım :)

15 yorum:

  1. yüzlerdeki mimikler çizgiler , hayal gücünü yaratıcılığı harikalar hepsi

    YanıtlaSil
  2. bu sergiye gitmeyi cok istemiştim ama olmadı sayende gezmiş kadar oldum:)

    YanıtlaSil
  3. nasıl bir yetenek bu!! bakmaktan bıkmıyorum..

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller.. Bayıldım..
    En son sağdaki Münih oyuncak müzesindeki bir bebeğe çok benziyor..
    İfadesi olan bebeklere bayılıyorum..

    YanıtlaSil
  5. Biliyormusun moskova'da ilk yasamaya basladigimda kesfetmistim ruslarin bebekler konusundaki muthis kabiliyetlerini ve anlamistim ki cok yetenekli insanlar, bunlari yapanlarin baziler bildigin ev hanimi, merakla baslayip ilerletiyorlar, ozenmedim degil ama kendime guvenemedim denemek konusunda.. :)

    YanıtlaSil
  6. dagilmis durumdayim... :)))
    bunlar neeeee?????

    YanıtlaSil
  7. aman allahım neler yapmışlar. ne ince detaylar var. bravo valla.

    YanıtlaSil
  8. yaaa keşke bende gitmiş olsaydım o sergiye hemde kızımla birlikte çok güzellerrrrr

    YanıtlaSil
  9. Ya bunları nereden satın alabiliriz ki? Superler

    YanıtlaSil
  10. What a fantastic collection!

    YanıtlaSil
  11. Evet hepsi birbirinden güzeldi, ama ben oyuncak bebeklerin yanında o keçi tüyünden yapılmış kilime de vuruldum!

    someone; bu 3 günlük bir sergiydi, hepsi değil ama sergideki bazı oyuncaklar satılıktı, bu tip sergiler dönem dönem yapılıyor Moskova'daki sanat merkezlerinde ;)

    YanıtlaSil
  12. Hayat ve Kurabiyesi14/10/11 10:39

    bazıları çok ürpertici :) sevimli olanlarda var .. ama hepsi sanat eseri ... bikaç gündür rahatsızdım grip olduk kurabiyemle.. yazılarına hızlı hızlı göz atıp biriken işlerime döneceğim.. öptük senii..

    YanıtlaSil
  13. Herbirini saatlerce inceleyebilirim, o kadar güzeller ki... Paylaştığın için teşekkürler.. :)

    YanıtlaSil
  14. Bunlar inanılmaz, şahane..
    ps: sen bir foto sergi açsana?

    YanıtlaSil
  15. Bunlara bayıldın Nonicimmmmmm

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...