01 Kasım 2011

AllSaints


Bunlar benim seçtiklerim ;)
Daha fazlası AllSaints websitesinde...

8 yorum:

  1. bej ve siyah en sevdiğim renkler arasında :) ve deri'ye kesinlikle bayılıyorum. deri görünümlü olanlar tercihim tabii! kalem eteğe bayıldım nasıl güzel o öyle. bir de saçlara takıldım ben ne güzel salaş,dağınık. tüm markaların lookbook'larına örnek olsun :)
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Beyaz Büyü; ben de siyah ve griyi çok severim, çok asil renkler bence, bir de evet o kızın saçları ne güzel öyle insanın saçını sarıya boyatası geliyor :)

    YanıtlaSil
  3. ya ben all saints'e ba yı lı rım. londraya gittiğimde nerdeyse tum mağzalarına giderim. ahh gecen sene kacırdığım br palto hala burnumda tuter...

    YanıtlaSil
  4. ÇANTAYI VE DEGAJE YAKA UZUN TÜNİĞİ ALABİLİRMİYİMMMM

    YanıtlaSil
  5. Ayyyy Bu ne! Sacınıbile taramamış bu be! Valla resmen kıyafetlere konsantre olamadım... Taransın yeniden poz versin :P

    YanıtlaSil
  6. Beee demiyoruz annecim! Hihihihihiho

    YanıtlaSil
  7. Ya bu mankenler kopacak kadar ince miydi hep, ya da ben şiştikçe bana daha bir zayıf mı gelmeye başladılar :))))

    YanıtlaSil
  8. Aysun; ben de burda bir tane mağazasını keşfettim, çok hoş şeyler vardı, hepsini ama hepsini almak istedim açgözlü müyüm neyim :)

    Canım annemmm; evet özellikle çanta favorim oldu, yumuşacık saten kumaş kullanılmış, bayıldım!

    Canım ablammm; hahahhaha haklısın ama çok güzel görüküyooooo :)

    Ayşem; ay yok canım alakası yok baksana hatun kopuyo, bacaklar çöp gibi, ama ne demişlerdi bir dirhem et bin ayıp örtüyordu di mi kihhh kihhh :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...