06 Kasım 2011

Bayramınız Kutlu Olsun!

Moscow'a veda vakti geldi çattı...
Bayramın ilk gününde memleketimdeyim...
Evimden uzun süreliğine ayrılıyorum diye üzülüyorum, bu bayram annemle babamın yanındayım diye seviniyorum, televizyon ve gazetelerde korkunç kurban görüntüleri görmemek için dua ediyorum, İstanbul'da beni bekleyen günler için heyecanlanıyorum, kısacası biraz karışığım...
Oku kendime çevirdim yine; aslında bu postun tek amacı güzel bir bayram mesajıydı...
Sevdiklerinizle birlikte güzel bir bayram geçirmeniz dileklerimle...

17 yorum:

  1. bence tadını çıkar mutlu bayramlar

    YanıtlaSil
  2. Noni'cim hoşgeldin. sevdiklerinle mutlu bayramlar..

    YanıtlaSil
  3. Nereden buldun bu resmi öyle Nonişkam, süpermiş bayıldım!!! Sana da iyi bayramlar ve bayram gibi geçecek bir kasım ayı diliyorum...

    YanıtlaSil
  4. Nonicim mutlu bayramlar dilerim, sevdiklerinin de yanındaymışsın çok sevindim, buradaki günlerinin tadını çıkar, tekrar iyi bayramlar, sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. sana da iyi bayramlar noniciğim :D

    YanıtlaSil
  6. canım hoşgeliyorsun memlekete :) güzel dopdolu bayram diliyorum ma ailecek :) sevgiler Nonim :))

    YanıtlaSil
  7. sevdiklerinle beraber güzel bayramlar Nonicim ;)

    YanıtlaSil
  8. annenlerin ve senin bayramını kutlarım nonimm...

    YanıtlaSil
  9. iyi bayramlar nonicim :)

    YanıtlaSil
  10. İyi bayramlar,sevgiler..:)

    YanıtlaSil
  11. Bayramlık
    Koyunlar keçiler ve koçlar için
    Ne kadar bayramsa Kurban Bayramı
    Bu barış var ya, bu barış
    Cephedekiler için o kadar barış - Can Yücel

    Herşey gönlünce olsun!
    İyi Bayramlar...

    YanıtlaSil
  12. ★Mutlu Bayramlar,Selamlar Budapeşte'den :)

    YanıtlaSil
  13. Teşekkürler kızlar, hepinizi öpüp kucaklıyorum, bayram şekerimi alıp gidiyorum ;)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...