03 Kasım 2011

Bebe

Dün Ayşe'mle Izmailovsky pazarına gittik. Hem de sabah erkenden... Ben zaman zaman gidip bu rengarenk pazara bir göz atardım, meğer buranın olayı sabah erkenden gitmekmiş! Biz pazara 9 buçuk sularında adımımızı attığımızda iğne atacak yer yoktu ve çoğu pazarcı yavaş yavaş tezgahını toplamaya başlamıştı bile... Biz de vakit kaybetmeden hemen pazarı dolaşmaya başladık. Bu bebekli kutuyu son dakikada farkettim, annişim buna bayılır dedim ve hemen atladım ;) 1-2 tane daha seçmiştim, alsam mı almasam mı, ay kafasındaki gül pek mi kalitesiz duruyor derken neyse gerek yok dedim tezgaha geri bıraktım. Peki sonra ne oldu? Eve gelince kutu gözüme daha bir güzel gözükmeye başladı :) Diğerlerini neden almadım diye dövündüm durdum :P Boğa burcunun huyu kurusun sabırsızdır, kafaya birşey taktı mı da mutlaka uygulamak ister, bugün o kadar yola rağmen hiç üşenmeden pazara tekrar gittim ama tezgahın yerinde yeller esiyordu tabii :( Bunun üstüne kendime hemencecik bir not düştüm bugün: birşey aklından geçtiğinde o dakika uygulayacaksın şekerim yoksa böyle ühüü diye ağlarsın bebeler gibi :)

9 yorum:

  1. Nonim çok güzelmiş keşke diğerlerini de bırakmasaydın. Benim de böyle bir huyum var -boğa burcu değilim ama :P-.
    Aslında hazır dikişe de başladın artık kumaşların oluyordur, böyle minik bebekleri sen yapamaz mısın acaba fimo yada kilden?
    Yaparsın yaparsın :P

    YanıtlaSil
  2. BEN SANA HEDİYE EDEYİM BU KIZI CANIM BENİM ÇOK GÜZEL TEŞEKKÜR EDERİM DÖNÜNCE ALIRSIN.

    YanıtlaSil
  3. Nana'cım; ahhh kafam ahhh! hala dövünüyorum hiç sorma :) biliyor musun aynısı benim de aklıma geldi, oturup ben yapamaz mıyım diye, ama çok incik cıncık detay var, bende bu sabır var mı işte ondan pek emin değilim :)

    YanıtlaSil
  4. Canım annem; aaa olur mu hiç öyle, esmer bir kız vardı benim aklım onda kaldı :) cumartesi prensim götürecek beni oraya, belki bu sefer şansım döner ve bulurum ;) öperim güzel annemmm, bu arada dikiş makinesi çıktı di mi benden kurtulamazsın kihhh kihhh :)

    YanıtlaSil
  5. Ya ben cok severim pazarlari. Ne pismanliklarim olmustur; boga'ya mahsus degil sanirsam, bir kova olarak ben de oyleyim Noni;)
    Ama gozlerine kadar mavis bu bebek, nasil da guzel!

    YanıtlaSil
  6. kutu çok güzelmiş bayıldım.
    genelde bende hep bu hata ya düşerim alsammı almasammı sonra eve gelirim keşke alsaydım diye kendime kızarım bir daha b u hataya düşmeyeceğim derim ve yine düşerim : ))

    YanıtlaSil
  7. Hayat ve Kurabiyesi4/11/11 17:19

    Gerçekten ya ne kadar farklı kutucuk.. Güle güle kullansın anneciğin.. Senin ve annen tarafından yapılabilir geldi bana.. istanbula geldiğinde bi ana kız deneyin derim :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten çok güzelmiş...güle güle kullanın. <:))

    YanıtlaSil
  9. SvGLove; ohhh bir tek ben değilim demek ki bütün yavrular benim gibi hii hii ;)

    kuzey'in hikayesi; ahh ahhh bir daha hayatta tereddüt yaşamadan alıcam valla bu bana iyi ders oldu!

    Hayat; sağol canım :) aslında ben de düşündüm bunu ama yüzünü böyle muntazam yapamam :( Seni ve kurabiyeni öperim tatlısı!

    MAYRI; teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...