16 Kasım 2011

Bugünkü Noni: Üretici

 
Abooo bu hava ne böyle ben Moskova'ya geri dönüyom :P Bugün gayet sevimsiz bir hava vardı İstanbul'da, keza dün de öyle, annemle caddede biraz yürüyüş yapmak istedik ama soğukta öyle üşüdük ki kendimizi hemen eve attık.
Ama oturduğumuz yerde homurdanmadık tabii olumsuz hava koşullarını olumlu üretime çevirdik ana-kız ;) O geri dönüşümlerinden takılar yaptı ben de annemin dikiş makinesiyle ısınma turları yaptım.
Dikiş konusunda daha çok yeniyim tabii, öyle harikalar yaratamıyorum henüz. Daha basit ve dikimi kolay şeyleri tercih ediyorum. Bu üstümdeki aslında artık içine sığamadığım 34 beden (bir zamanlar çöp gibiydim, artık eskisi gibi değilim değiştim :)) bir elbiseydi ama olmayınca kesip eteğe çevirdim ;)
Bu kedili fuların (ve bunun gibi birkaç tanesinin daha) aslında çok başka bir hikayesi vardı, bunca yol yapıp benimle buraya kadar geldiler ama sebepsiz yere ortada bırakıldılar, ben de onları sahiplendim...
Kendi kendime deli kız gibi söyleneceğime elimdekileri değerlendirmeye karar verdim. İçlerinden bir tanesini gözüme kestirdim, arkasında siyah likralı kumaş kullanarak bluze çevirdim ;)
Fular olarak kullansaydım üstündeki kedicik, balık ve diğer hayvanlar belli olmayacaktı ama bu şekilde daha ortada oldular ;) Ne dersiniz güzel iş çıkarmış mıyım?

32 yorum:

  1. Etek fikri süper, en azından alınan kilolar, kıyafetlerin yenilenip daha cici şeyler olmalarına yarıyor. Fular fikri yaratıcı, güle güle giy :)

    http://thisismynotebook.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin memleketine:) kesinlikle harika bir iş çıkarmışsın eşap olduğunu yazmasaydın ben hazır sanırdım. üzerindeki desenlerde sedef yılmabaşar'ın resimlerindeki kedilere benziyor.sanatsal olmuş:))

    YanıtlaSil
  3. Öylesine güzel olmuş,iyi günlerde giyin,sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  4. Nonicik gelirken bavulunda moskov havasınıda getirdin sanırım .
    bildiğin buuzzz esiyor resmen .
    fuların deseni çok hoşmuş gerçekten ve yeni hayatıyla oldukça görkemli duruyor.
    çok şık olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. İkisi de harika olmuş Noni.Fları bluza dönüştürme fikri süper ben de denemeliyim,sevgiler..Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Bluzün gerçekten de harika durmuş üzerinde. Ne kadar basit, ama ne kadar şık

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş canım, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Evet;) Cok guzel is cikarmissin Noni'cim. Sandim ki iki fulari birlestirdin, arkali onlu. Ama boyle arkasi siyah cok daha hos olmus. Eline saglik;)

    YanıtlaSil
  9. tabi kedili olunca düşünceler pür dikkat alınıyo dimiiii =)) süper olmuş canım ellerine sağlık güle güle giyin

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuş, fulardan bluza super :)

    YanıtlaSil
  11. Harika fikir,üstelik kedili,daha ne olsun :)
    özlem

    YanıtlaSil
  12. Hayat ve Kurabiyesi16/11/11 09:50

    Güzel de lafmı şimdi :) ısınma turlarında olduğunu bildiğimiz için harika olmuş diyebilirim... bence bu dikiş olayı makinayı bilip kullanmakla alakalı ama yaratıcılık işte bu konuda tek gereken şey yetenek !
    Ellerine sağlık..
    Öptükkk

    YanıtlaSil
  13. çok şık olmuş aferin sana nonicik :)

    YanıtlaSil
  14. Teşekkürler kızlaaarrrr şımartoorsunuz beni ;)

    Ben bir de şöyle kırmızı atlastan bir superman pelerini dikiyim kendime, sizden aldığım güzel yorumların gazıyla da yumruğumu havaya savurdum mu Moskova'ya kadar uçarım vallahi vınnnnnnnnnn :)

    YanıtlaSil
  15. Harika işler çıkarmışsın ellerine sağlık Nonicim :)

    YanıtlaSil
  16. Bayıldım ben fulardan yapma üste.. rengi, deseni ne güzel ortaya çıkmış.. isabet olmuş desene kıymet bilmezlerin kıymet bilmemesi:)

    YanıtlaSil
  17. Şahane olmuş 2si de.
    Özellikle fulara bayıldım.
    ne kadar sade ve güzel bir fikir.
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  18. çoook güzel... ama sen sen... yoksa bebek...

    YanıtlaSil
  19. İnsanda her şeyden önemlisi zevk olacak ve sizde de bu var başarılarınızın devamını dilerim ;)

    YanıtlaSil
  20. Harika olmuş, kemerle de güzel olur, güle güle giyin, bu fularlardan çok güzel işler ortaya çıkıyor gerçekten

    YanıtlaSil
  21. eski fular yeni bluz şahane olmuş, bayıldım.

    YanıtlaSil
  22. Eline sağlık canım ama ben asıl o sinirli kediye bayıldım:)
    Güzel foto olmuş:)

    YanıtlaSil
  23. Ayyyy ne mutlu bana, diktiğim bir bluz, çektiğim bir fotoğraf beğenildi, izninizle birkaç gün bi havalarda dolaşmak istiyorum hıh :)

    Zeynepcim; yok... henüz yok... dualar ediyorum olsun diye...

    YanıtlaSil
  24. Fular harikaymış, bluz yapmak da harika bir fikir, bayıldım Noni :) Güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  25. Bu fuları yarı yolda bırakan her neyse, eminim artık daha bir pişmandır.
    Bu arada en kısa zamanda o eteği daraltacaksın bence(!) Evrene yolladım mesajlarımı, sağlıklı bir şekilde iğne ipliğe çevirecek seni yeniden :P

    YanıtlaSil
  26. Çok güzel, iyi ki fular olarak kalmamı da böylece kendine hayat bulmuş.

    YanıtlaSil
  27. Inanamiyorum Nonim! Harika olmuslar!

    YanıtlaSil
  28. güzel de ne kelime harika olmuş vallahi :) ellerine sağlık güzel günlerde giy sevgiler nonim :)

    YanıtlaSil
  29. Gerçekten Harika ! :)

    YanıtlaSil
  30. Çok teşekkürler kızlar & ablam, öpüldünüzzzz :)

    YanıtlaSil
  31. Nazannesi1/12/11 19:42

    Ben anlamam..
    Ben dgünü siparişimi verdim onu isterim bluz mluz kesmez beni.. :P
    ps: nasıl yapıyorsun ya nasıl nasıl nasıl??

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...