29 Kasım 2011

Esposizione Di Arte Contemporanea "Immagine Italia"

L'installozione "SAGOME 547" e un progetto che nasce nel 2007 con il patrocinio dell'UNICEF e vede in esposizione la realizzazione di 547 sagome realizzate o dipinte da altrettanti artisti. In questi anni, e divenuta mostra-itinerante in Italia e nel mondo.
"Sagome 547" isimli bu proje UNICEF'in desteği ile 2007 yılında kurulmuştur. Domenico Giglio direktörlüğünde, birçok sanatçı tarafından yapılan bu silüetler İtalya ve dünya çapında gezici sergi haline gelmiştir.
Direttore, ideatore e progettista dell'installazione: Domenico Giglio
Curatrice: Romina Guidelli
Hyena (gerçek adı Paolo Lasagni) - "Roots"
Birbirini tamamlayan bu iki tabloyu çok beğendim...
Giorgio De Chirico 
Luca Alinari 
Luca Alinari
Giuliano Caneva
Miazbrothers (Roberto Miaz & Renato Miaz) - "Antimatter"
Bu resmi de çok beğendim, yakından baktığınızda hiçbirşey anlaşılmıyor fakat uzaklaştıkça bir erkek silüeti ortaya çıkıyor...
Bu tabloyu ortaya çıkartan Miaz kardeşler "insanlara kardeş olduğumuzu, birlikte yaşadığımızı, uyum ve anlaşma içinde çalıştığımızı söylediğimizde sanki bu inanılmaz birşeymiş gibi bize hayret ederek bakıyorlar" demişler... Ne güzel iki kardeşin ortaya sanat eserleri çıkartmaları. Ablaaaa duydun muuuu ;)
Dory Zard 
Alba Gonzales - "Identita perduta"  
Stefano Alfieri - "Cinque" 
Toscanaccio/Giuseppe Scapigliati - "Opera inutile di un uomo inutile"
Fiorenzo Senese - "Sultanahmet"
Harika bir fotoğraf di mi? Çok beğendim... 
Kimiko Ishibashi - "Iris con gatto"
Ama sen Miso'ma çok benziyorsun! Özledim oğlumu...
Antonio Natale - "Italiane a Istanbul"
Evet bugünlük bir doz sanat hepimize yeter ;)
Harika bir salı dilerim herkese!

10 yorum:

  1. en cok siyah kedili tabloyu begendim desem :)

    YanıtlaSil
  2. fotoğrafı ben de çok sevdim nonicim..sana da harika bir salı dilerim...harika bir çarşamba,perşembe,cuma.....:))

    YanıtlaSil
  3. ben o erkek silüetini hemencik gördüm:) veee sultanahmet favorim harikaymış gerçekten...

    YanıtlaSil
  4. a.gizem; evet canım ona ben de vuruldum Miso'm karşımda sandım bir an :)

    Nihan; ben de sana tatlımmmmm tüm hafta yıl ve yeni sene boyunca da :)

    meyra'cım; yakından görüntüsünü çekmemişim, o zaman hiç anlaşılmıyordu ne olduğu :) sultanahmet'te fotoğraf değil tablo gibiydi, çekene helal olsun :)

    YanıtlaSil
  5. roots beni aldı götürdü biyerlere daha da dönemedim... çok güzeller, iyiki paylaştın canım!

    YanıtlaSil
  6. Hyena - Roots ve Sultan Ahmed'e bayıldım.. Ne müthişler.

    Evimin bir duvarı tamamen tablolardan oluşsun ve içlerin de bu eserler de olsun. :) Ne minik bir istek (:

    Noni'ciğim bu paylaşımların ruhumu açıyor.. :)Çok teşekkürler.. :)

    YanıtlaSil
  7. nonim ben bi yazı yazdım tam 1 yıllık gecikme ile :) buradan haber vereyim dedim :)) haberin olsun öptum :)

    ps. hani senin şu düğünde taktıgın güllerle ilgili olannn :)

    YanıtlaSil
  8. Sultanahmet'e tek kelimeyle bayıldım :)

    YanıtlaSil
  9. persephone; aynen beni de aldı götürdü canım, öperim yanaklarından, gel bir gün İstanbul'a da hasret giderelim!

    nil; rica ederim canım, hayat paylaşınca güzel la la la laaaa :)

    a. gizem; aaa dur hemen sana tıklıyorum tatlı :)

    gaye; ben de çok başarılı bir fotoğraf, hatta kıskandım bile diyebilirim! böyle güzel bir fotoğrafı ben yakalamak isterdim ;)

    YanıtlaSil
  10. Bu blogu iyi ki keşfettim, hayatı sizin dünyanızdan takip etmeyi çok seviyorum. Umarım siz daha çok görürsünüz, dinlersiniz, izlersiniz ve yaşarsınız.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...