26 Kasım 2011

GUM esintisi...

Tam 3 haftadır Moskova'dan ayrıyım. Şehri değil ama bu şehirde bıraktıklarımı özlüyorum. Prensim işlerinin başına geri döndü, onu özlüyorum, Miso'yu, evimi, düzenimi... Ama açıkçası şehirle ilgili (ulaşımı inanılmaz kısaltan ve kolaylaştıran metrosu dışında) özlediğim pek fazla şey yok, sanırım İstanbul aşığı olmamın bunda etkisi büyük, gerçi saysam şimdi İstanbul ile ilgili de olumsuz birçok şey sıralayabilirim ama seviyorum deniz kokulu martı sesli bu şehri, elimde değil... Tabii Moskova'yı fazla özlemiyor olmamın başında şu anda kış ayında olmamız da yatıyor olabilir ;) Ne de olsa sıcakkanlı bir bahar yavrusuyum ben hee hee :) Yabana da atmıyım Moskova'ya ait güzel şeyler de var tabii... Mesela GUM Moskova'da en sevdiğim alışveriş merkezlerinden biri, bunu daha önce de söylemiştim... Normalde bir alışveriş merkezini ne zaman terk etsem kendimi yorgun ve bitap hissederim ama GUM öyle değil, ışıl ışıl havası ile bana enerji katan nadir AVM'lerden biri... Bir yanda gıcır gıcır Porsche'ler, diğer yanda rengarenk bisikletler haksız mıyım söyleyin bana lütfen :)

11 yorum:

  1. Ahh Gum'da bir gömlek görmüştüm.. Beyaz, dantelli, ortaçağ erkek gömlekleri gibi hani.. O an zayıflamalıyım dedik.. Ve ne zaman zayıf olduğumu hayal etsem hep o gömleği giyerim hala hayallerimde:)

    YanıtlaSil
  2. haklısınnnn
    bisikletler rüya gibiii... çok çok çokkkk gğzeller =)

    YanıtlaSil
  3. O bisikletleri istiyorum, hepsini istiyorum :D Fakat 43000 yazan şey fiyatıysa pahalı bir fiyat mıdır o Nonim? Pahalıdır herhalde çünkü çok güzeller.
    Bir de, ilk fotograf çok güzel olmuş. 5. fotografta çok güzel olmuş. Sensörün tozlanmasın, maşallah :P

    YanıtlaSil
  4. Bisikletlere bayıldım :)

    www.trendsbysevi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Bisikletleri alıp hemen binip gezesim geldi,çok şirinler:)

    YanıtlaSil
  6. fotoğraflar o kadar güzel ki. markasını modelini sorsam ayıp etmiş olurmuyum..

    YanıtlaSil
  7. Deli Anne; sorma, benim de Moskova'ya eski gidişlerimde sarı renkte bir ayakkabı aklımda kalmıştı, fiyatı uygun olmasına rağmen almamıştım, sonra da bin pişman olmuştum tabii ;) sanırım biz hatunların geçmişinde hep bir alışveriş hikayesi var ;)

    Handesign; benim de içim gitti Porche'lerden daha çok sevdim diyebilirim :)

    Nana; evet canım 43.000 ruble yani yaklaşık 2.500 lira, normalde bisiklet fiyatları ne kadar bilmiyorum ama oldukça pahalı... fotoğrafları beğenmene de çok sevindim :) bu arada bir itiraf sensörüm tozlandı temizlettirmem lazım :)

    Trends by sevi; ben deee :)

    yıldız; evet hepsi çok şirin, ben çocukluktan beri öndeki hasır sepetli bisikletlere bayılırım, o detay bile sevmem için yeterli benim için :)

    Zeynep Özmen Ünlü; fotoğraf makinemi sordu di mi canım? neden ayıp olsun sorabilirsin tabii, hatta ben blogumun yanında merak edenler için yazdım, Canon EOS 50D kullanıyorum ;)

    YanıtlaSil
  8. ah ne güzel bisiklet onlar öyle..Keşke bizim Türkiye'de de böyle güzellikler olsa işlerimiz evlerimize yakın olsa da bu bisikletleri kullanma şansımız olsa.. Ah ahh

    YanıtlaSil
  9. Tully; keşke olsa ama ben hiçbir yerde Moskova'da da yollarda bu kadar renkli bisikletler görmedim...

    YanıtlaSil
  10. Nazannesi1/12/11 18:57

    Her şeyin bir sebebi var ya..
    Aslında boşa değil tüm yaşananlar, hani acı/tatlı vs vs..
    İşte bu yazın da nedense böyle bir çağrışım yaptı bana, burada olup orayı özlemenin de bir anlamı var çünkü, oradayken buranın olduğu gibi..
    Offf amma alengirli yazdım ben bile koptum Nonim seni hayal edemiyorum, yayınlamamakta feek free anladın sen beni.
    Seni çokkkkk seviyorum.. :)

    YanıtlaSil
  11. Bisikletler mükemmel! :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...