25 Kasım 2011

Güzel Sanatlar'da...

Bu postu tamamen canım ablam için hazırlıyorum ;) Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi'nde okuduğu dönemde ben kimya, fizik ve bilimum sıkıcı derslerle boğuşurken onun çizdiği resimleri, hazırladığı projeleri gördükçe içim giderdi... Bir bahane yaratıp onunla birlikte ben de Güzel Sanatlar'a gider, bu değişik atmosferi kıyısından köşesinden solumak pek hoşuma giderdi ;) 
Yıllar yıllar sonra, geçtiğimiz hafta yolum yine bu fakülteye düştü... Fakülte binası, yanındaki kantin hiç değişmemiş, hala eskisi gibi... Fakültede sanat tarihi dersleri veren canım arkadaşım Tülay ile buluştuk, bana okulu gezdirdi, ben de canım ablam için kareledim her köşesini ;)
Fakülte içinde İtalyan öğrencilere ait İstanbul resimleri yer alıyordu. Tiziana Fernaro'nun "Seçme Özgürlüğü" isimli bu resmini çok beğendim...
Massimo Voghera'nın "Martının ve Ona Uçmayı Öğreten Kedinin Öyküsü" isimli resmi... Kedi nerede ben göremedim ama...

11 yorum:

  1. Güzel bir gezi oldu, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. FADİŞ; rica ederim ;)

    YanıtlaSil
  3. noni, ablanın yerinde olsam heralde oturup hüngür hüngür ağlardım. o kadar uzakta, kardeşim okulumu böyle fotoğraflayıp bloguna koydu diye, hem gurbet, hem özlem..

    YanıtlaSil
  4. her köşede dakikalarca kaldımm :D

    YanıtlaSil
  5. ayyyy cnm okulum şimdi görünce farkettim çok özlemişim bir öğrencinin okuyabileceği en keyifli okullardan biridir keşke 1 sınıftan tekrar başşlıyor olsam şimdi bu keyifli gezi için tşk nonii

    YanıtlaSil
  6. Nasıl da ozlemisim... Gözlerim doldu... Canım kardesim benim.... Tesekkur ederim, cok duygulandim.... Her köşesinde ayrı bir hatıram, ayrı bir anım, arkadaslarim! sohbetlerimiz, o zamana ait dertlerimiz, neşelerimiz canlandı gözümde....
    GSF'de okumak gercekten büyük bir lütuftu...
    Böyle nefis karelerle beni o günlere geri götürdün....
    Sagol bitanem....
    Seni seviyorumn....

    YanıtlaSil
  7. defne; canım benim sağol, biraz nostalji yapsın diye gönderdim, umarım ağlatmamışımdır ;)

    Elifinelizi; ne güzel :)

    selen; evet benim hala gözüm var bu okulda, ben de çok isterdim burda okumak ;)

    Nily; uyyy kıyamam ben sana dolmasın o maviş gözler! yazın geldiğinde senle bir nostalji turu yapalım bitanem ;) haçan pende seni seveyrum daaa :)

    YanıtlaSil
  8. hazırlık kursuna gidip, sınava girmiştim. içini fazla gezme şansım olmamıştı. İyi oldu. ...

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar yakınıma gelmişsin Sibelcim! Bir daha yolun düşerse mutlaka beklerim;)

    YanıtlaSil
  10. Keşke "GSF" adını taşıyan her kurum bu fotoğraflardaki kadar sanatsal bir ortama sahip olabilse. Görmüş oldum oraları da , mutlu oldum:)

    YanıtlaSil
  11. Okulun değişmemiş olmasına çok sevindim, bu fotoğrafları paylaştığınız için teşekkürler, çok özlemişim çoook 19 yıl olmuş ...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...