04 Kasım 2011

İstek Üzerine ;)

Ne zamandır Miso'mu yazmamıştım, hayranlarından gelen istek üzerine son fotoğraflarını paylaşıyım dedim ;)
O kadar tatlı ki bitanem, dilimi ısırıyım hayatımda gördüğüm en sevgi dolu kedi diyebilirim... O kadar sevgi dolu ki önünde bir sinek uçsa bile saldırmaz, hiç istifini bozmadan sadece havaya bir pati atar git başımdan der gibi :)
Sabahları biz uyanana kadar yanımıza gelmez, asla bizi rahatsız etmez, bir kere bile sabah miyavlamasını duymadım... Ne zaman ki saatin alarmı çalmaya başlar o saniye yanımızda biter. Yatakta oynaşmak, sırtını kaşıtmak en sevdiği şeylerden biridir sevgi böceğimin :)
Bir de masada kendine de bir yer açmaya bayılır :) Bu şekilde saatlerce kalabilir...
Bu kadar tatlı bir bıdığı biz yokken Moskova'da yalnız bırakmak istemedik tabii... Tatlı arkadaşım Ece sağolsun ondan duyduğum veterineri aradım. Veterinerin isterseniz hiç yanınızda götürmeyin, kedi bakan arkadaşlarımız var, onlar bakarlar teklifi içimize sinmedi... Ama ne yalan söyliyim veterinerde hizmet süper; eve gelip aşısını yaptı ve çıkış dökümanlarını hazırlamak üzere karnesini aldı... Evrak işlemleri için bizim uğraşmamıza gerek kalmadı. Veteriner ayrıca bir öneride bulundu; havaalanında taşıma kutusu x-ray'den, Miso ise bizim geçtiğimiz dedektörden geçeceği için kaçmaması için kedi tasması almamızı önerdi.
Biz de hemen bir petshop'a gidip tasma edindik. Yıllar önce küçük bir kızken ilk kedim Tekir'i böyle tasma ile dolaştırırdım, apartmandaki herkes kıkır kıkır gülerdi bana :) Miso'ya tasmayı takarken yine o günlere döndüm hii hii :) Kara bıdık tasmasından pek hoşlanmasa da ilk denememiz başarıyla sonuçlandı, haydi hepimize geçmiş olsun :)

15 yorum:

  1. Ne şanlı bir pisisin sen Miso.Yerinde olmak isteyen milyonlarca kedi vardır:)
    Nonim♥ İyi Bayramlar dilerim sana da!


    ♥ Twitter ♥ |G+ |

    YanıtlaSil
  2. hanimiş kara panterimiz, siyahi prensimiiz. özlemişim Miso'yu Nonicim. biraz kilo mu almış görmeyeli :)

    YanıtlaSil
  3. yerim ben bu kara böcüğü yok yok hatta mıncık mıncık mıncıklarım oynarım o güzel patileriyle:))bu saatte ne hoş geldi bu post bana:)tam bayramlık bayram tadında..iyi bayramlar canım..

    YanıtlaSil
  4. Ben de burdan kıkırdadım şimdi bunu okuyunca :)Çok yaşayın emi :)

    YanıtlaSil
  5. Sui Mode; evet hem biz hem o çok şanslı ;) ben de bayramını en içten dileklerimle kutluyorum canım!

    Pinkycim; çok doğru bir tespit, evet Misomuz biraz semirdi burda aynen bizim gibi :) hatta geçen gün önümüzden geçiyordu bir baktık altta sarkan bir göbek, artık maaile göbekliyiz yani ;)

    Meyra; kuzu bu kuzuuuu :) bayramda kara kuzu isteyenlere gönderebilirim kihh kihhh :) senin de bayramın kutlu olsun tatlısı!

    Pilli Melek; teşekkürler :) sen de çok sev :)

    YanıtlaSil
  6. Oyy bu mişo'yu sokağa çıkarsan yavruşkaların ilgisinden eve gelemezsiniz. =D Biraz göbek yapmış ama tontişlik ona daha yakışmış :)

    Fransada insanlar tavşanlarını tasmayla gezdiriyorlardı =) Çok şirin yaa

    http://thisismynotebook.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Siyah kedilere bayılıyorum. Gerçi hangisine bayılmıyorum ki ama bu kara prensler, prensesler çoook alımlı oluyorlar. Miso da öyle. Gözleri enfes. Nazar değmesin. Tasmasını güle güle kullanın. Ben de Colette'e düşünüyorum. Parkta bulmuştum onu, yaralı halde. Evde mutlaka sıkılıyordur diye, tasma alıp doğduğu parka götürmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  8. tatlı misom benim, valla cocugun gıkı cıkmıyo nonishkam.. ne de guzel uyumustuk :) evrakları halletmene cok sevindim. ayrıca sen iste, ben tum moskova veterinerlerini getiriyim kapına :))))

    YanıtlaSil
  9. tatlı bebek Miso :) Çok seviyorum onu...Ve senide ablişkom :)

    YanıtlaSil
  10. ama ama çok güzel bi kediş bu...çok şanslısınız bu harika dostluğa sahip olduğunuz için...darısı başıma =^.^=

    YanıtlaSil
  11. Tasma işi süper olmuş. Ben İstanbul'a gidişlerimden birinde yanımdaki güvenlik kapısından iki kedi kaçmıştı. Ben de nasıl çıkabildiler öyle kutudan diye düşünmüştüm. Olayı şimdi çözdüm sayende, hii hiii :)))

    YanıtlaSil
  12. Saçlarına hastayım yaahu senin tü tü kedi bahane noni şahane mjx :)
    My Blog ! click click
    My Giveaway click click

    YanıtlaSil
  13. Mutlu bayramlar noni.

    YanıtlaSil
  14. lorenza; yavruşkalara kaptırmam oğlumu nayırrrr :) ay hayatımda hiç görmedim tavşanlar da ne tatlı olur ama tasmayla :)

    Begonvilli Ev; evet bende tüm kedileri çok seviyorum, ve hepsinin kendine has bir karakteri oluyor, bugüne kadar 4 kedim oldu hepsinin huyu farklıydı :) Sana bir uyarım olacak canım eğer kedinin ev kedisi olarak kalmasını istiyorsan sokağa alıştırma bence... Ben o hataya ilk kedimde düşmüştüm, her gün tasmayla çıkartıyordum ot yesin dolaşsın diye ama bir süre sonra evde tutamaz hale geldik, kapıyı tırmalayıp gitmek istiyordu yani bir kedi ya ev kedisi olmalı ya da sokak kedisi, köpekler gibi ikisinin ortası olamıyorlar :(

    persephone; di mi canım ne uslu benim oğlum :) gerçi senden duyduğuma göre senin kara bıdıkta aynen Misom gibiymiş, demek ki tüm karamıklar böyle tatlı oluyorlar ;) bu arada tekrar çoook teşekkürler tatlısı bizi büyük bir dertten kurtarmış oldun!

    Ezgimmm; ben de seni bitanesiiii :)

    valki; gerçekten şans işi çünkü kedilerin huyu hep farklı oluyor, biz gerçekten çok şanslıyız Miso gibi uysal bir kediye sahip olduğumuz için, darısı başına inşallah ;)

    Ayşem; aaa inanmıyorummmm canım biz iyi ki önlemimizi almışız o zaman ;)

    NaszL :) ay sahi miiiii :) çok teşekkür ederim :)

    tülin; sana da mutlu bayramlar canım!

    YanıtlaSil
  15. mişo da mı geliyor Türkiyeye inannnnmıyorummmm. ilk fotograftakı o capkın fotografa bir bayan kedı olsaydım :))) cok pesınden kosardım. :)))

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...