05 Kasım 2011

Takı Çantam

Normalde valiz hazırlamayı seven biriyim. Ama her seyahat öncesi takılarımı ayıklamak, yanıma alacakları seçmek, onları ayrı ayrı keselere koymak bana işkence gibi gelir. Bir de hayatımı zorlaştıran düzen takıntım var benim, herşey yerli yerinde olmalı. Yani bir torbanın içinde küpeler, yüzükler, kolyeler cümbür cemaat durmamalı, hepsi ayrı ayrı olmalı ki vardığım yerde ben karışanları çözmek için saçımı başımı yolma noktasına gelmiyim ;) Bu yüzden valiz hazırlarken giysiden çok takı kısmı zorlar beni.... Bir de nedense takılarım arasında seçim yapamam, hepsini yanıma alasım gelir, ay çık işin içinden çıkabilirsen!
Neyseki geçen gün Diva'da bulduğum bu takı çantası ile bu derdimi kökten çözmüş oldum ;)
Çanta şeffaf gözlerle tek tek ayrılmış, benim gibi düzen delilerine birebir ;) İlk sıraya yüzüklerimi koydum...
Diğer 3 sıraya da küpelerimi...
En son sıradaki büyük şeffaf göze de tokalarımı ve kolyelerimi koydum. Ayrıca en altta kolyeler için minik metal askılar var, birkaç kolyemi demonstrasyon için astım hii hii ;)
Evet sanırım gözüme takılan her takımı çantaya attım. Şimdi katlayabilirim...
Şu anda mutluluk gözyaşları dökebilirim! Herşey derli toplu, istediğim herşey bir arada ve aynı zamanda birbirine karışmamış durumda! Takı-ntılı bir hatun daha ne ister ki ;)

17 yorum:

  1. Bu harika birşeymiş, çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  2. Yaa ne güzel şeymiş bu :) Hayran kaldım... Güzel günlerde kullan Noni..

    YanıtlaSil
  3. Harika biseymis. Her kadına lazım ;)
    Yazıların çok keyifli her zaman ki gibi Nonim.. 2 haftadır bloglara bakamıyordum pek, ne guzel oldu toptan okumak..

    YanıtlaSil
  4. Süper kullanışlı bir çantaymış;)

    YanıtlaSil
  5. ben de bayıldım bu rahatlığa, sizin gibi düzene biraz fazla önem veren biri olarak en nefret ettiğim şeydir birbirine dolanmış zincirleri boncukları ayırmak çok teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
  6. Yüzük dışında aksesuar kullanmasam da düzen takıntılı biri olarak bayıldım doğrusu:))

    Mutlu huzurlu bir bayram diliyorum.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  7. Ay çok güzel:) İzmir de bulabilir miyim ki ben de acaba?:)

    YanıtlaSil
  8. harikaymış yaa. benim de kabusum yolculuğa giderken birbirine dolanan takılar. güle güle kullan Nonicim ;)

    YanıtlaSil
  9. Seyahate çıkarken takı hazırlamak benim için de hep sorun olur;ama bu takı çantası harikaymışşş. Nereleden bulabiliriz Noniii bunuu??? Bana da kesin bir tane lazımmm

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler kızlar ;)

    Ben bunu Moskova'daki favori aksesuar mağazam Diva'dan aldım, sanırım Türkiye'de bu marka henüz yok :(

    Şimdi Diva'nın websitesine baktım, bu çantanın bu değil ama küçük boyu online satışta var, ama websitelerinden online alışveriş hiç yapmadığımı da belirtmek isterim... Yine de bir bakmak isterseniz adresi şöyle:

    http://www.diva.net.au/#/product/2938

    YanıtlaSil
  11. KARDEŞŞŞ NİRDE SATİLİ BU TAGI ÇANTİSİ BENDE ALAM DİDİMDİ.

    YanıtlaSil
  12. Ben de vuruldum bu çantaya.. takı sever her hamında bulunmalı.. :)

    iyi bayramlar ve iyi seyahatler..

    YanıtlaSil
  13. Merhaba,
    Bloğunuza yolum düştü,selam edeyim istedim.Bu takı çantası harika birşeymiş.Bir tane de ben temin etmeliyim.
    Takipteyim:)

    YanıtlaSil
  14. Selaam:)
    Aay cok cici ve kullanisli. Seni cok iyi anliyorum duzen konusunda. Ben de eminonunden minik agzi kilitli posetler aldim. Her seyi cici ayiriyorummm. Yasasin duzen.Bir de avonun esantiyon cantasini kullaniyorum, o da iyi oluyor.gule gule kullaaan (:

    thisismynotebook.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. çok güzel bir çantaymıs. her bayana lazım.

    YanıtlaSil
  16. Hayat ve Kurabiyesi10/11/11 10:03

    Harika ! ne kadar faydalı ve bir okadarda sevimli bi çanta bu... Keşke bizim buralarda da olsa.. Görsem bende senin gibi hemen alırdım.. güle güle kullan tatlım...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...