28 Kasım 2011

Tüyap Sanat Fuarı'na Gidemeyenler İçin ;)

Aslında geriden gitmeyi seven biri değilim, herşeyi sıcağı sıcağına tazecikken paylaşmak daha anlamlı ama şu aralar değişik bir dönemden geçiyorum, şu anı yaşadığım pek söylenemez, bedenim burda ama düşüncelerim tamamen başka şeylere konsantre olmuş durumda... Sabırlı olmam gereken bir süreç bu ama gel de bir boğa hatununa sabırı anlat anlatabilirsen :) Neyse beni başka güne bırakalım gelelim sanat fuarına... Canım Tülay'ımla bir çarşamba buluştuk ve düştük Tüyap yollarına... Allahım o ne trafik öyle! (hoşgeldin yavri İstanbul'un kucağına!!!) Arkadaşımı tebrik ediyorum hiç tarzını bozmadan yolu sonuna kadar tamamladı, direksiyonun başında ben olsaydım o kıvır saçlar sinirden iyice elektriklenir ve trafiğin gelmişi geçmişi bir güzel irdelenirdi! 2 buçuk saatlik bir yoldan sonra fuar alanına girdiğimizde geriye o kadar az bir süremiz kalmıştı ki sanat ve kitap fuarını hızlı hızlı dolaşıp çıkmak durumunda kaldık :( Ne akla hizmet o kadar uzağa bir fuar alanı yapılmış bilinmez! Biz gördük görmesine ama eminim bu trafiği göze alamayanlar olmuştur, haklılar da... İşte bu postu tamamen sanat fuarına gitmeye niyetlenip trafik veya başka nedenlerle gidemeyenler için hazırladım, iyi gezmeler :)
Ayten Akbayram
Ayten Akbayram
Bedri Rahmi Eyüboğlu
Bedri Rahmi Eyüboğlu
Bedri Rahmi Eyüboğlu
Bedri Rahmi Eyüboğlu
Dede Korkut "Boğaç Han 3" Takvim İllüstrasyonu
Nasreddin Hoca Takvim İllüstrasyonu
Nuri İyem Resim Ödülü 2011
Sinem Kaya - "Göç"
Yurdaer Altıntaş - "Siyah-Beyaz, Sessiz"
Yurdaer Altıntaş - "Siyah-Beyaz, Sessiz"
Haşim Nur Gürel
Faruk Yazıcılar
Yusuf Ziya Aygen
Elif Yılmaz
Memet Güreli - "Kokteyl"
Sueda İkizoğlu
Asaf Zeki Yüksel
Asaf Zeki Yüksel
Asaf Zeki Yüksel
Hakan Bakır - "Denizatı"
Neslihan Pala - "Nokta Nokta Figür"
Emel Vardar
Emel Vardar
Emel Vardar
Anton Antonov - "Mermaid"
Penka Nikova - "Impulce"
Hale Nurol
Hale Nurol
Cennetin Kıyıları
Geçmiş Zaman Fotoğraflarında Boğaziçi
Fethi Paşa Korusu'ndan Çırağan Sarayı, 1890
Duygu Bağlan
Belgin Şahin
İlgen Arzık
Murat Havan
Mehmet Aksoy
Tülayım o kadar yolu sabırla gittiğin, bu geziyi güzelleştirdiğin için çok teşekkür ederim canım arkadaşım!!!

20 yorum:

  1. Tatlı Noni'm,
    O uzun, çetrefilli yol seninle güzeldi :)
    Ne güzel sohbetimizi yaptık, sanattan konuştuk, kitap baktık ama fuar kesinlikle bahaneydi ;)

    YanıtlaSil
  2. ay ne güzel ben de böyle bir yazı yazdım daha geçen günlerde, ama senin kadar bol fotoğrafa sahip değilim sayende bir daha gezmiş oldum. tüyap sanat fuarını da pek eleştirdim açıkcası.. ama yine de görülmeye değer eserler vardı :)

    YanıtlaSil
  3. Nonim;
    fotograflara bakarken şöyle bir şok yaşadım:
    Nuri İyem Resim Ödülü 2011
    Sinem Kaya - "Göç"
    Nilüfer Abla'ya benzemiyor mu? Ben mi benzetiyorum?
    Bir de Nonim mümkünse eğer blog tasarımından "mobil şablon" u da aktifleştirebilir misin?
    Şahsım en çok
    * Sinem Kaya- Göç,
    * Sueda İkizoğlu, -ki puzzleını çıkartsınlar bence :)-
    * Penka Nikova - Impulce
    * Hale Nurol - İlk fotograf
    * İlgen Azık
    beğendim :)

    YanıtlaSil
  4. Tam sanal bir sergi olmuş bizim için, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. nonim çok güzelmiş sergi, teşekkürler bunca zahmetine :)

    YanıtlaSil
  6. Benim için de harika bir gezi oldu teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  7. Nonim, Bende Fuara katıldım. 8. salondaydım. Hep beğendiklerimiz aynıymış... bir yerlerde yakınlaşmışız ama karşılaşamamışız.

    SEvgiler

    YanıtlaSil
  8. Tüyap a gidenler sizinkini görünce
    kafalarını duvara çarmıştır ;ne diye gitim diyerekten!

    YanıtlaSil
  9. Tülayımmm; sohbetimiz hepsinden güzeldi bence, en yakın zamanda tekrar edelim bitanemmm :)

    Beyaz Büyü; yazın harika olmuş, hepsine katılıyorum harfi harfine, ellerine sağlık!

    Deli Anne; ;)

    Nana; ay dur bir daha bakıyım canım hiç dikkat etmedim!
    yok ya benim ablam daha güzel bu kızdan ;)mobil şablon ne oluyor canım? ben bilmiyorum ne olduğunu... puzzle konusunda çok haklısın! ilgen arzık'ın tablosuna ben de bittim bu arada ;)

    birdysevda; rica ederim, sanatseverleri mutlu ettiysem ne mutlu bana :)

    battodol; rica ederim tatlısı benim için bir zevk ;)

    FADİŞ; ne güzel sanal sergi keyfi yaşattım sizlere mutluyum çok :)

    Zeynep Özmen Ünlü; aaa keşke karşılaşsaydık canım tüh! biz de o salondan başladık zaten zaman o kadar yetersizdi ki hemen çıkmak zorunda kaldık ahhh o trafik!

    Adsız; aman yok canım kimse kafasını çarpmasın bir yere hücreler lazım hii hii :)

    YanıtlaSil
  10. Ama çok andırıyor Nonim :D
    Mobil şablon blog sayfasının cep telefonuna uyarlanmış hali gibi. aslında öyle yani :D Konuya ait başlık, varsa fotografın küçültülmüşü ve yazının ilk bir kaç cümlesi var. böyle sıra sıra gidiyor. konunun tamamını okumak için tıklıyorsun, yine aynı görünüm düzeniyle okuyabiliyorsun. biraz karışık oldu sanırım ama özetle blogunu cep telefonundan okuyanlar için çok iyi oluyor.
    Yeni logger arayüzüne göre: Şablon kısmından aktifleştirip varsayılan temalardan seçebiliyorsun.
    Klasik arayüze göre: Kumanada paneli> Ayarlar > E-posta ve Cep Telefonu> Mobil şablonu göster > Evet > ayarları kaydet.
    ♥♥♥♥♥

    YanıtlaSil
  11. Nana'cım; ne oldu biliyor musun? babam işten geldi akşam, blogundaki resmi ablan sandım ne kadar benziyor dedi hii hiii :)
    mobil şablonun ne olduğunu da şimdi dank etti kafam, onu denedim ben ama beğenmedim genel görüntüsünü :(

    YanıtlaSil
  12. acilen biyerlere gitmem, resim heykel kitap ne varsa aralarına dalıp bi süre çıkmamalıyım anladım :)

    YanıtlaSil
  13. Sinem Kaya-Göç bana Nilüfer Ablayı hatırlattı :)

    Harikalar :)

    YanıtlaSil
  14. Nazannesi1/12/11 18:53

    Bu ziyafet oldu bana.. :)
    Çok teşekkürler, dönüp dönüp bakılası..

    YanıtlaSil
  15. persephone; belki Moskova'da seninle sanat gezileri yaparız belli mi olur ;)

    naysun; muahhhh öptüm ben de ;)

    nil; babam ve Nana da aynısını söyledi ;)

    Evooommm; rica ederim bitanemmm!

    YanıtlaSil
  16. cok güzel fotoğraflar, etkileyici o kadar cok sey var kii
    yalnız kacırdım mı ben bulamadım nerde bu sergi?

    YanıtlaSil
  17. Aysun'cum; bu sergi Tüyap'ta kitap fuarı ile birlikte aynı zamanda düzenlendi ve bitti canım...

    YanıtlaSil
  18. Tüyap Beylikdüzü'ne taşındığından beri 3-4 kez gittim sanırım ama her seferinde bir daha bu kadar yol gitmeye değmez diyerek :) O yüzden bu güzel fotoğrafları bizimle paylaştığın için çok teşekkürler Nonicim, gitmiş kadar oldum :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...