27 Ocak 2012

Artık Gerçekleri Açıklamanın Vakti Geldi!

Eveeet aylardır içimde sakladığım, kiminizin kilo sandığı gerçeği açıklamanın zamanı geldi artık :)
Ben 3 aylık hamileyim!!!
Yok olmadı bunu daha gümbür gümbür söylemeliyim:
Ben 3 aylık hamileyimmmmm!!!
Hıh tamam şimdi oldu :)
Bir kısmınız bunu çok önceden tahmin etmişti zaten, afferin benim akıllı bıdıklarıma :)
Biliyorsunuz yazın yaşadığım düşük beni çok üzmüştü... Yine aynı şeyleri yaşamaktan çok korktum, herşeyin iyi gittiğinden emin olana kadar, doktorumdan iyi şeyler duyana kadar beklemek istedim. Bu endişelerimi benim gibi kayıp yaşayanlar çok iyi anlıyordur...
Sağlıklı bir bebişe sahip olabilmek için bu sefer işi şansa bırakmak istemedik, bu yüzden biraz heyecanlı biraz stresli bir tedavi sürecinden geçtim (bizim gibi bebek sahibi olmak isteyen çiftler için bu aşamaları detaylı olarak bir başka postta yazacağım) ve doktorumdan okey alana kadar çenemi tuttum :)
Çok şükür şimdi herşey yolunda, bebişimiz inşallah yazın sağlıkla kucağımızda olacak.
İşte böyle arkadaşlarım, stresli geçen aylardan sonra şimdi arkama yaslanıp hamileliğimin tadını çıkartabilirim. Dilerim Allah isteyen herkese bu güzel duyguyu yaşatır...

113 yorum:

  1. Hayırlı olsun canım :) Bende 2 yıl önce düşük yaşamış olmama rağmen, şu an 2 aylık hamileyim ama sabredemedim valla yazdım blogdan.:)İnşallah herşey yolunda gider sağlık bir şekilde dünyaya getiririz minik melekleri :)

    YanıtlaSil
  2. hissediyordum ve çok seviniyordum adınıza, allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin bu arada aşağıdaki postun resimlerinde de sanki birazcık göbiş gördüm gibime gelmişti, bilmiyorum belki de göz yanılmasıydı

    YanıtlaSil
  3. Çooook sevindim.Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin..
    Tebrikleeeerrrr :)

    YanıtlaSil
  4. Gözlerim sulandı okurken. Çok duygulandım, bana noluyorsa: )

    Senin adına çok sevindim, inşallah sorunsuz geçerirsin hamileliğini ve sağ sağlım kucagına alırsın yavrunu.

    İlk kaybı ben de yasamıştım, anlıyorum seni. Herşeyin geride kaldığını düşününce çok keyifli geçiyor süreç.

    Amma uzun yazdım ya: )

    YanıtlaSil
  5. oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyy!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  6. Canim benim, bende tahmin edenlerdendim ama senin kaleminden okumayi bekledim. Cok ama cok tebrikler, saglikli, keyifli, mutlu, huzurlu bir hamilelik gecirerek saglikla yavrunuza kavusun insallah.

    YanıtlaSil
  7. Allah sağlıkla mutlulukla kucaklamanızı nasip etsin inşallah ! Çok sevindim Noni'm,mutluluğun daim olsun ! Önceden tahmin edenler grubundanım ama ağzımı sıkı tuttum :)

    YanıtlaSil
  8. :) süperr çok sevindim senin adına ne mutlu sana ;) allah sağlıklı hamilelik süreci geçirmene yardımcı olsun ve sonucundada sağlıklı güzel bi bebişin olur inşallahhhh

    YanıtlaSil
  9. Çoook sevindim Noni, güzel haberlerini bekliyordum :) Dualarımınız, sevgimiz, tüm iyi dileklerimiz seninle...

    YanıtlaSil
  10. Noni'cim çok sevindim. inşallah sağlıklı bebişini kucağına alırsın. hep beraber tekrar seviniriz :))

    YanıtlaSil
  11. Noni ne güzel bir haber bu böyle, umarım sağ salim kavuşursun bebişine... Allah isteyen herkese nasip etsin, eminim annelik sana çok yakışacak..

    Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  12. Ayyy ne güzel Noni'cim,çok sevindim,hayırlısı ile geçsin umarım bundan sonraki dönem de,sağlıkla gelsin bebişin.İnşallah bize de en kısa zamanda nasip olur ..

    YanıtlaSil
  13. hiç şaşırmadım daha çok sevindim senin adına Nonicim:)daha önce konuşmuştuk satır aralarında!
    çok istiyordun ve sahip oldun bak ne güzel:)küçük noni gelecek desene ben şimdiden ne zıppır olacağını tahmin edebiliyorum böyle zıppır bir anneden sonra;)
    sağlıkla kucağına al canım...

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Noni, sessiz takipçilerinden olarak çok çok tebrik ederim, çok sevindim gerçekten, koca bir maaşallah diyorum, nazar değmesin ve tabii darısı başıma diye ekliyorum:) tedavi süreçlerini de en kısa sürede bizimle paylaşırsan çok sevinirim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Nonicim çok sevindim, mailden rahatsız etmek istemedim daha doğrusu çekindim, ama çok da merak etmiştim, çok sevindim canım, keyifli bir hamilelik olsun inşallah, sağlıkla ve kolaylıkla kucağına al bebeğini, çok öpüyorum seni :) Tebrikler..

    YanıtlaSil
  16. Sibel ne kadar mutlu olduğumu anlatamam:) Aylardır bu güzel haberi bekliyordum:) Ohh çok şükür:) Çok ama çok sevindim. Bir bebiş daha geliyor aramıza ne mutlu:) Tebrik ederim seni de eşini de:) Sağlıkla gelsin inşallah! Bu durumda aramızda 3 ay var:) Öperiz sizi;)

    YanıtlaSil
  17. O kadar,o kadar, o kadar mutlu oldum ki....Allah tamammına erdirsin Nonicim...Çok çok sevindim inan..

    YanıtlaSil
  18. Çok sevindim Noni ,bir blog bebeği daha geliyor yüzlerce teyzesi olacak süper :))
    Umarım sağlıkla kucağına alırsın bebeğini.

    YanıtlaSil
  19. Çok mutlu bir haber umarım herşey istediğin gibi yolunda ve güzel gider artık sende bir anne bloger oldun ha...

    YanıtlaSil
  20. hayırlı olsun. her yeni postunu gördüğünde böyle bir haber bekliyordum :)

    YanıtlaSil
  21. Tebrikler canım, çok sevindim senin adına. Gerçi biraz tahmin etmiştik ama doğrulaman ve herşeyin yolunda gitmesi mutlu etti. Dilerim sağlıkla kucağınıza alırsınız. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  22. Nonim tebrik ederim canim,sizin adiniza cok sevindim.Allah tamamini erdirsin.Cok keyifli,huzurlu ve güzel bir hamilelik süreci diliyorum.

    YanıtlaSil
  23. Ben de tahmin etmiştim. Harika bir haber Noni, Allah tamamına erdirsin.

    YanıtlaSil
  24. Tebriklerrr :)) Hayatta bir kadının yaşayabileceği en güzel dönem bu bence doyasıya keyfini çıkarınn :)Sağlıkla kucağınıza alın inşallah sevgiler ^^

    YanıtlaSil
  25. Hayırlı olsuun, çok sevindim, tebrikler:) darısı isteyenlerin başına:)

    YanıtlaSil
  26. Bak şimdi sevinçle tüylerim diken diken ola ola okudum postunu.

    Allah hayırlısı ile sağlıkla kucağına almayı nasip etsin..

    Ama tahmin etmiştim ne zaman yazarsın diye bekliyordum.

    2012nin sana bebekle geleceğini biliyordum:))

    YanıtlaSil
  27. sağlıkla kucağına al canım...maşallah,Allah tamamına erdirsin..

    YanıtlaSil
  28. Neden bilmiyorum ama gözlerim doldu, çok sevindim. 1 haftadır bakamamıştım, şimdi sen söyleyince bir önceki posta baktım. Yüzündeki o şirin ifade, duruş şeklin ne bileyim her şey o kadar tatlı ki. Umarım her şey iyi olur. Bir de kız olsun lütfen, her bebek mi erkek olur iki yıldır ya? Kız sevmek istiyorum been.

    YanıtlaSil
  29. Aaaa tebrik ederim/tebrik ederiz :) bakalım bebiş kime benzeyecek :)

    YanıtlaSil
  30. Çok sevindim Nonim.. biliyordum iyi haberler alacağımızı senden.. burada olmanı da buna bağlıyordum esasında.. oh anne yanında mis gibi bakılmıştır sana da, bebişe de..

    İnşallah Rabbim bu kez sağlıkla ve zamanında kucaklamayı nasipe tsin bebeği.. Sevgiler çok:)

    YanıtlaSil
  31. Tahmin etmiştik zaten:)Ama senden duymak çok daha güzel oldu.Hayırlı olur inş.Önümüzdeki sene bol bol bebek postu okuyacağız ne güzel:)Ay düşünüyorumda kıvırcık saçlı renkli gözlü bi bebek hımmm evet evet merakla bekliyorum:D

    YanıtlaSil
  32. Tahmin etmiş ve dua etmiştim, Nonicik bebeğine kavuşsun diye ;-)
    Yüzündeki annelik halini anlamamak imkânsızdı.
    Hayırlı ve uğurlu bir şekilde, hamileliğin de tadına vararak, onu koklamanı bekliyorum.
    sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  33. Muthis bi haber bu;-) Hayirli ugurlu olsun, saglikla gelsin minnos;-)

    YanıtlaSil
  34. ezginin günlüğü27/1/12 13:00

    Allah kem gözlerden seni ve teyzoşumu korusun canım ablammm :) Yaşasın büyüyo git gidee sizi çookk seviyorummmmm. :)

    YanıtlaSil
  35. süper çok sevindim :) allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin.

    YanıtlaSil
  36. Tebrikleeeer,çok sevindim Noni'm :)

    YanıtlaSil
  37. SENİN ADINA ÇOK SEVİNDİM HAYIRLISI İLE MİNİK MUCİZENİ KUCAĞINA ALDIĞIN YAZILARINIDA BEKLİYORUM :))
    HÜLYA SEZEN

    YanıtlaSil
  38. Kuzum tebrik ederim çok sevindim :))

    YanıtlaSil
  39. çok güzel bir haber bu çok sevindim sizin adınıza Allah sağlık sıhhatle yüzünü görmeyi nasip etsin inşallah inanın yaşanabilecek en güzel duygu hamileliğinizin tadını çıkarın

    YanıtlaSil
  40. okurken inanılmaz mutlu olduğumu fark ettim, maşallah diyorum hemen bebişle ikinize..inşallah mutlu mutlu kucağınıza aldığınız gün de çabucak gelir :) sevgiler :)

    YanıtlaSil
  41. tahmin etmiştiiim :) çok güzel bir haber bu Noni, o kadar uzun zamandır okuyorum ki seni bu haberini hevesle bekliyordum. senin için çok sevindim. mutluluğunuz karı-koca daim olsun ^^

    YanıtlaSil
  42. canım çok sevindim,Allah tamamına erdirsin,hayırlı bebek olsun...

    YanıtlaSil
  43. Biz tuhaf yaratıklarız, sadece yazılarını okuyarak tanıdığımız birinin bebek beklemesine fena halde sevinebiliyoruz, mesela ben! Sağlık ve mutlulukla gelsin küçük hanım ya da küçük bey:) Ama benim merak ettiğim ne biliyor musunuz Noni? Ortalık bu kadar blogger kaynamadan önce de siz vardınız, bu yeni birey için de daha doğmadan, henüz bedende iyice belirgİnleştikten sonra bir blog açıp her şeyini paylaşır mısınız acaba:) Tekme attı, bugün ilk kez kustu, "anne" dedi, ilk doğum günü! MUTLULUKLAR SİZİN OLSUN:)

    YanıtlaSil
  44. işte budurr dışarıda çok güzel bir kar yağıyor,arkadaşımı beklerken senin bu haberin beni çok mutlu etti,beklediğimiz bişeydiya sende onayladın evet var diye çok süper.allahım sağlıkla eli ayagı düzgün kucagınıza almayı nasıp etsın.tüüütüüü maşşallah çekelim:)

    YanıtlaSil
  45. tebrikler!!!! saglikla buyusun :)

    YanıtlaSil
  46. tahmin etmiştim :) hayırlı olsun çok sevindim

    YanıtlaSil
  47. noniciimm tebrik ederim, çok sevindim. Allah tamamına erdirsin tatlım.

    YanıtlaSil
  48. maşallah maşallah maşallah:)) aman nazar değmesin, sağlıkla sıhhatle doğsuun büyüsün annesi kadar tatlı olsun inşşallah:))

    YanıtlaSil
  49. Çok sevindim, tebrik ederim. Umarım bundan sonra her şey sorunsuz geçer ve bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız!

    YanıtlaSil
  50. Wallahi anlamıştım!!! O zaman hamileyim şimdi anneyim :) 9 Ocak'ta geldi kizim ve inan ki dua etmiştim sana inşallah noni cim de sag salim alır bebeğini kucağına diye! Cok sevindim dikkat et kendine.

    YanıtlaSil
  51. herzaman söylüyorum sen herşeyin enn güzelini hakediyorsun diye.
    evlatların da en hayırlısı, en güzeli senin olacak hiç merak etme.
    canım, gözünüz aydın olsun, bebeniz de sağlıkla gelsin.
    öperim.

    YanıtlaSil
  52. Yuppiii cok sevindim, bende onceden tahmin edenlerdenim canim.
    Vee bence oğlun olacak nonicim ben muneccim degilim tabiki :)))) ama erkek cocuğu hamilelikte anneye inanılmaz bir berraklik ve güzellik veriyor (zaten oylesin ama bu başka ) sendede bunu görüyorum. Sağlıklı olsun en önemlisi !!
    Ama benim tahminim bu yonde canim.

    YanıtlaSil
  53. sessiz takipçinim..inan şu an gözlerim dolu dolu...sağlıkla kavuşun bebeğinize Oya

    YanıtlaSil
  54. ne güzel bir haber bu tebrik ederim canim ins biran önce kucagina alirsin bebisini :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  55. işte bu şahane bir haberrrr :))
    süper !!

    YanıtlaSil
  56. Hayırlısı ile kucağınıza alın inşallah :).

    YanıtlaSil
  57. çokk sevindim hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  58. çok sevindim noni.ilk görünce yazını ofiste "aaa" diye de hafiften bağırmışım :)güle güle büyüt göbeğini:)

    YanıtlaSil
  59. a ben demistim cok kilo aldin diye meger sebebi varmis haha aklima gelmemisti bile..
    cok sevindim Noni, bol sans, tebrikler...

    Ve hamile kalma ile ilgili postunu dort gozle bekliyorum. benim de ipuclarina ihtiyacim var.

    asli

    YanıtlaSil
  60. çok sevindim hayırlı olsun.Hem bir kadındoğum uzmanı olarak hem de 10 aylık bir anne olarak sormak istediğin birşey olursa yardımcı olmaya her zaman hazırım...

    YanıtlaSil
  61. Senin adına çok ama çok sevindim. İnşallah sağlıkla kucağına alırsın :))

    YanıtlaSil
  62. Noni'cim,
    Cok cok tebrik ederim. Hem seni ve esini. Ben de resimlerden tahmin edenlerdenim. Insallah cok rahat ve huzurlu bir hamilelik diliyorum. Umarim bebegini saglikla kucaginiza alirsiniz.

    YanıtlaSil
  63. Yemin ediyorum çenemi tutmaktan seninle beraber 3 aylık şişti karnım nonim :)

    Bir arkadaşa örnek vermek istedim umudunu kaybetmesin diye ama adını vermedim.Senin söylemeni beklemekten daha da tombişleştim :)

    Sağlıkla huzurla gelsin kuzucuk.Geçen sene bu zamanlar konuştuklarımızı hatırlayınca şükürler olsun ...ne güzel dilekler kabul oldu

    YanıtlaSil
  64. Tebrik ederim...Allah tamamına erdirsin...

    YanıtlaSil
  65. o minik kuzu, ne kadar şanslı bir anneye sahip olacağının farkında değil... Sağlıklı mutlu olsun...:)

    YanıtlaSil
  66. kuzeyin hikayesi27/1/12 23:15

    hisserdiyordum böle birşey olduğunu Allah tamamına erdirsin tebrik ediyorum

    YanıtlaSil
  67. Bu haberi tahmin etmiştim.çokkkkkkkkkkkkk ama çokkk sevindim.Yaşasınnnnnnnnnn küçük noni geliyorrrrr inşallah yaza. Allah hayırlısıyla sağlıklı bir şelilde kucağına almayı nasip etsin nonicim ... ve ikiniz içinde bir sürü güzel dileklerrrrrr... boşlukları sen doldur ne istiyorsan ben şimdiden hepsine amin diyorum.

    YanıtlaSil
  68. Onceliiikleee massaalllaahhh.. cook ama cook sevindim Noniim. Allah saglikla kucaginiza almayi nasip etsiin. Hayirli ugurlu olsuun.. Erkekk bebisss bence :)

    Berna

    YanıtlaSil
  69. Tebrikler Noni'cim,cok sevindim cok,senin adina <3
    Kocaman opucukler ^*^

    YanıtlaSil
  70. Vuhuuuuuuuuuuu =) çok çok çok sevindim :) dilerim güzel bir hayatı olur bebişin..Allah analı babalı büyütsün :) isim düşündün mü noni ablacık :)

    YanıtlaSil
  71. ne guzel bir haber bu noni,cok tebrik ederim,saglikli bir sekilde kucagina alirsin insallah...

    YanıtlaSil
  72. daha once 2 kere dusuk yasamis biri olarak seni cok iyi anliyorum... hayirli ugurlu olsun cok cok mutlu bir donem :)) saglikla gelsin kuzucuk :))

    YanıtlaSil
  73. Eveettt.. Çoğunluk olarak tahmin etmiştik.. Harika harika harikaaaa ! :) Tebrikler Canımmm.. Sağlıkla kavuşursunuz inşallah. Allah nazarlardan korusun ikinizi de. :)

    YanıtlaSil
  74. çok sevindim nonicim. allah tamamına erdirsin. tebrikler canım .)

    YanıtlaSil
  75. Tebrikler Noni. Sağlıkla, mutlulukla bebişini kucağına almanı dilerim. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  76. Çoookk sevindim Noni'm.. Sağlıkla al kucağına :) Benim de ikinci yolda.. Ben de bir 3 ayı atlatayım "oh" diyeceğim.. Çok güzel bi hamilelik olsun inşallah, tadını çıkar, bol bol naz yap :)

    YanıtlaSil
  77. O duyguuuuuuuuuuu çok farklı bir duygudur.....annelik ..... Allah sorunsuz bir hamilelik geçirerek bebeğinizi elinize almak nasip etsin.

    Sevgiler
    babanne

    YanıtlaSil
  78. Ne güzel bir haber buu..Allah tamamına erdirsin Nonicim..

    YanıtlaSil
  79. Nonim ço....k tebrik ederiiiim (L) 6 ay su gibi geçsin ve her şey sağlık güzellik içinde olsuuunnnn (L)

    YanıtlaSil
  80. Büşra Ay28/1/12 15:43

    Hayırlı olsun bu güzel habere çok sevindim.Allah tamamına erdirsin maşallah diyorum :))

    YanıtlaSil
  81. ben de 6 haftalık hamileyim..allah inşallah bebeklerimize sağlıkla kavuşmayı nasip eder..bir hamilelik sürecinde oldugunu tahmin ediyordum ve haberi vermeni bakliyordum nonicim..tebrik ederim tekrar

    YanıtlaSil
  82. yazınki yazını okumuştum ya zaman ne çabuk geçiyor bak herşey geride kalıyor ve şimdi bu yazıyı görmek mutlu etti ne denir ki mutluluklarrr:)

    YanıtlaSil
  83. Nonicim tebrik ederim :) Allah bebeğine sağlık kavuşmayı nasip eder inşallah.

    YanıtlaSil
  84. Noni'cim tebrik ederim! :) Ben de acaba mı ama öyle olsa Noni kesin yazar diyordum demek tutturmuşum :) Allah ikinize, hatta üçünüze de sağlık versin, sağlıkla kavuşun bebişinize :)

    YanıtlaSil
  85. Hayırlı olsun Noni,Allah tamamına erdirsin, sağlıklı sıhhatli al bebişini kucağına:)sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  86. tebrik ederim.sağlıkla doğup mutlulukla büyüsün inşallah:)sevgiler

    YanıtlaSil
  87. Noni...çok sevindim ,çok sevindim ...çok güsel bir haber bu ,saglıkla kucagına al ,dilini ısır ...

    YanıtlaSil
  88. senin adına çok mutlu oldum, darısı başıma diyorum :)bebeğinizle birlike mutluluklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  89. Noni sessiz takipçilerinden biri de benim..aslında uzun zamandır uğramamıştım bloguna..az önce aklıma düştün ne yaptı, acaba hamile mi diye geçirdim içimden ve bingooo..:)..çok mutlu oldum..ben de taze bir anneyim şimdi..zorlu sayılabilecek bir süreçten sonra..anlıyorum seni..dilerim sağlıkla kucağınız alırsınız bebeğinizi..sevgiyle

    YanıtlaSil
  90. Cok sevindim,dunyaya senin gibi tatli insanlardan daha cok gelmeli..:)

    gul

    YanıtlaSil
  91. Gozun aydin,hayirli olsun:) belki bu surecte blogumdan faydalanirsin: www.yeniyetmeanne.com

    YanıtlaSil
  92. Coook tebrik ederim.boyle cici mi cici,yazilarindan bal damlayan bir annenin dunya melegi bir bebeginin olacagi garanti..sorunsuz bir hamilelik akabinde dunyanin en mutlu annesi ve babasi olmaniz dilegiyle..sevgiler..

    YanıtlaSil
  93. Çok mutlu oldum.Allah nazarlardan saklasın.Kendine ve bebişe iyi bak

    YanıtlaSil
  94. tebrık ederim demek ki zamanı gelmş
    sorunsuz bir hamılelık diliyorum
    mutluluklar

    YanıtlaSil
  95. Cok sevindim.Tebrik ederim sizi ve esinizi, bebeginiz saglik ve mutlulukla gelsin:)

    Selin C.

    YanıtlaSil
  96. canımm benim hayırlı olsun
    Allah sağlıkla bebeğini kucağına almayı nasip etsin, analı babalı mutlulukla büyür inşallah...
    çok öptüm nonicim kendine ve bebişe iyi bak :)

    YanıtlaSil
  97. Nonimmm hayırlı olsun :) cok mutlu oldum sağlıkla kucagına al bebişini:)

    YanıtlaSil
  98. :D çoook sevindim Nonicim. tahmin ediyordum da, bir yandan da dua ediyordum senin için. güzel bir hamilelik olsun, sağlıkla, mutlulukla kucağına al bebişinii :)

    YanıtlaSil
  99. Tebrikler, sağlıklı, güzel bir hamilelik dönemi geçirirsin inşallah :) Bu arada hamile veya çocuğu olmayan blogger pek kalmadı galiba :)

    YanıtlaSil
  100. çok sevindim tebrikler neşeli ve tatlı bukleli kadın sen şahane bir anne olacaksıın


    bebiş çok şanslı zaten teyzeden yanada torpilli

    aynur ben sizin aileyii kalpten seven

    YanıtlaSil
  101. çok sevindim Nonicim, Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin kuzucuğunu :)

    YanıtlaSil
  102. Yuppiiiii..budur nonicim budur..Prensinle sana çok yakışacak bu bebek:)))

    YanıtlaSil
  103. :) okuyunca kocaman bir gülümseme ve yürekten iyi dilekler gönderdim Allah nazarlardan korusun şimdiden bebişli postlar için heyecan duydum :) çok mu bencilce oldu ne !...

    Kendinize çok iyi bakın olur mu?

    Elif Çamur.

    YanıtlaSil
  104. yuppııııı noniii!!zaten hıssetmıstım ,mutlulugunu yazınca cokk sevındım saglıkla kucagınıza alın ınsallah ıstedıgın gıbı erkek olur ,ama ne olursa olsun saglıklaaa ,,,,,nazar boncugu taşııııı ,opuyorum sevgıler ..:))

    YanıtlaSil
  105. :) Tebrikler. Tüm iyi dileklerimiz seninle.
    Seçil...

    YanıtlaSil
  106. Tebrikler Noniciğim :)

    YanıtlaSil
  107. Nonim çok sevindimm hayırlı olsun. Allah sağ sağlim kusursuz kesirsiz :P tatlı mı tatlı bombik bir bebek kucağına almanı nasip etsin :)

    Sevgiler

    Özlem

    YanıtlaSil
  108. Nonimmmmmm,pek sevindim bu habere pek.Hayırlı,sağlıklı,uzun ömürlü olsun bebişin şimdiden.

    YanıtlaSil
  109. Merhaba,
    Uzun zamandır okuyamıyordum blogları o yüzden yeni gördüm ve çok sevindim. Allah sağlıkla ve sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Sevgiler...
    :O)

    YanıtlaSil
  110. Harika bir haber bu Noniciğim tebrik ederim. Sağ salim kızını kucağına almanı dilerim.
    Sevgiler ve kocaman öpücükler

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...