09 Ocak 2012

Tebrikler!

Yeni senenin ilk çekilişine katılan herkese teşekkürler! 100süz kızlarımın beğenilmesi beni çok mutlu ediyor doğrusu ve beğenildikçe aklıma yeni yeni tiplemeler yapmak geliyor, ileride burada ya da hobi sayfamda daha farklı suratlar görebilirsiniz ;) Gelelim çekilişimizin sonucuna... Kızlarımdan ikisi;
40. sırada 1930'ların ruhunu taşıyan hayalperest Selin C. ile... 
65. sırada evlilik hayalleri kuran çokomelike'nin oldu...
İkisini de tebrik ediyorum!
Şubat ayının çekilişinde buluşmak dileğiyle!!!

9 yorum:

  1. tühhh ya yinemi olmadı bu sefer çok yaklaşmışım neyse
    birdahaki sefere olsun ama benimde Misonun resmi olan taşım var :D

    YanıtlaSil
  2. tebrikler kazananlara...
    gitti bizim kızlar desene Nonicim:))

    YanıtlaSil
  3. Tamam kazananları tebrik ediyorum ama hazır şu sıralar şansım dönmüşken şimdiden Şubat ayında iddalıyım demek istiyorum:)

    YanıtlaSil
  4. kazanmışımmm yaşasın :D

    YanıtlaSil
  5. tühh, yine bahtızlığıma doymayayım: )
    Kazananları tebrikler...

    YanıtlaSil
  6. ahhh Noni ahhh nede heves etmiştim ama olsun kazananları tebrik ederim. hediyeleri süper,güle güle kullansınlar..şubatta şans belki beni bulur :)

    YanıtlaSil
  7. bend ekatıldım ama listede ismim bile yok kızmın şansı için katılmıştım çok üzüldüm niye yokum listede yorumlardada göremedim adımı:(yağmurvil

    YanıtlaSil
  8. Elifinelizi; ufacık tefecik içi dolu Misocuk oldu o taşlar hii hii :) bazı arkadaşlarımın eline bile geçmemiş, meraklı komşular mektubu açıp içindeki taşı almış, neyseki senin eline geçmiş canım sevindim...

    Meyra; kalan sağlar bizimdir hee hee :)

    cafenoHut; ooo bu iddiayla o zaman seni Şubat ayındaki çekilişe kesin bekliyorum canım ;)

    çokomelike; güzel günlerde kullan broşunu ;)

    annemahsustan; aaa öyle kötü şeyler göndermiyoruz evrene bahtsızlık yok bahtımız hep açık ;)

    cemre; belki canım belli mi olur denemeye devammm :)

    yağmurvil; hay Allah üzüldüm şimdi ama bana sizden yorum gelmedi, gelseydi elbette yayınlardım :( buraya gelen her yorum yahoo adresime de ayrıca mail olarak düşüyor, ordan da bir sağlama yapıyorum kimsenin hakkını yememek için... sanırım blogger'da teknik bir arıza oluştu ve yorum bana hiç ulaşmadı :(

    YanıtlaSil
  9. ay nasil harikaymis bunlar, ellerine saglik
    nasil da kacirmisim ben bunu :(

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...