20 Şubat 2012

Analı Kızlı Kırpıldık :)

Geçen yaz bir cesaret saçlarımı kısa kestirmiş, hevesimi alınca da bir daha hayatta kestirmem diye büyük konuşmuştum. Ne demişler büyük lokma ye ama büyük laf etme :) Saçlarım uzamaya başladıkça (ki kıvırcık saçlılar bilir çok ağır uzar bizim saçlarımız) önleri küt, arkası basık ve gitgide klasik bir hal almaya başladı. Ben de her geçen gün bu duruma sinir olmaya başlayınca daha fazla dayanamadım ve kendimi Saloon Black'e attım.
Hatırlarsanız evlenirken düğün saçımı Levent Bey'e yaptırmıştım. Kesim için de saçlarımı yine onun ellerine bıraktım...
Bu saç yumağının tepemde olmasına alışmışım, kucağımda görünce bir tuhaf oldum, gülü gülü lülelerim :) 
Aslında Levent Bey daha kısa kesmek istedi ama ben sıkıldıkça toplayabilmek istediğim için sadece kat verilmesini istedim. Sonuç istediğim gibiydi ;) Ama saçlarımın kendisini bulması için birkaç gün daha geçmesi gerekiyor çünkü saç tarandıkça bukleler bozuluyor napalım bu da kıvırcık saçlı olmanın bir bedeli :)
Benden sonra sıra annişteydi...
Annem de boyunu kısaltmak ve biraz hareket katmak istedi...
Bu arada kuaförde annemi beklerken blogdan beni okuyan, Saloon Black'i de bu şekilde keşfeden İTÜ'de doktora öğrencisi çok tatlı biriyle tanıştım, giderken kendisine söyleme fırsatı bulamadım, tanıştığımıza çok memnun oldum Hande :)
Annemin saçları kesildi, arkasından saç uçlarına kızıl boya atıldı...
Voila! Analı kızlı kırpılmanın verdiği mutlulukla kuaför salonundan ayrıldık ;)
Merak edenler için; Saloon Black'te saç kesimi 80TL, gölge ise 140-200TL arasında saçın uzunluğuna göre değişiyor...
Bakıınnn ben saçlarımı böyle toplayabiliyorum da :) Ben her iki şekilde de beğendim ama bundan sonra kestirmek yok, bu şekilde uzatacağım, bana bunu devamlı hatırlatın lütfen olur mu ;)
Saat gece yarısı 2'yi geçti ama ben hala ayaktayım, hazır uykum yokken bu postu hazırlıyım dedim... Çok heyecanlıyım çünkü bugün bebişimizin (tabii kendini gösterirse) cinsiyeti belli olacak... Bebeğinin cinsiyetini önceden hisseden veya rüyasında gören anne adayları sizleri acayip kıskanıyorum gözüme gözükmeyin ha :) Atalarımız "Ye ekşiyi doğur Ayşe'yi, ye tatlıyı doğur atlıyı " demişler iyi güzel hoş da benim bir gün canım ekşi (favorim limoooon!) şeyler istiyorsa ertesi gün mutfakta tatlı ne var diye aranıyorum kerata daha şimdiden bizi parmağında oynatmaya başladı kihhh kihhh :)

31 yorum:

  1. ama noni kısa saç sana çok yakışmış...güle güle kullan mevdoş ablam her daim güzel hatun ...

    YanıtlaSil
  2. dikisdersi; çok teşekkürler :) eveeeet annem çok güzeldir, ne demişler anasına bak kızını al hii hii :) iyi geceler canım...

    YanıtlaSil
  3. bende öyle diyecektim dedim enişte nede şimdi :)iyi geceler..

    YanıtlaSil
  4. yanılmıyorsam oglun olacak kız olsa çirkinleşirdin ...saglı selametli analı babalı olsun ister kız ister erkek olsun

    YanıtlaSil
  5. Noniii, saçlarını güle güle uzat. Bir kıvırbaş olarak çileni çok iyi anlıyorum. Bebişle ilgili olarak edense içime 3. bir kıvırbaş geliyor gibi geldi :) Saçına rengarenk tokalar takabileceğin bir kıvırbaş hem de :)

    Serpil

    YanıtlaSil
  6. ben sana demiştim kısa saç sana daha çok yakışıyor diye, uzatıcam yazmışsın ama bence kısa saça alışmış olman uzatmanın önüne geçecektir.

    YanıtlaSil
  7. Saçlarınız çok yakışmış,iyi günlerde kullanın.Sağlıklı bir bebeğiniz olsun,cinsiyet hiç önemli değil ve canınız ne çekerse yiyin,sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  8. Nonicim saçlarınız harika olmuş anne kız, güle güle kullanın. Oldum olası kıvırcık saçı severim benimki dümdüz, ortaokul zamanında başlamıştım hergece bugide ile sarar öyle uyurdum düşün, tüm o zahmetler lüle lüle olayım diye,senin saçlarınıda çok beğeniyorum, güzele ne yapsa yakışır zaten :) merakla bekleyenlerdenim bebişin cinsiyetini, inşallah bugün öğrenirsiniz, çok öpüyorum seni ;)

    YanıtlaSil
  9. Saçlar analı kızlı çok güzel görünüyor. güle güle kullanın. Bebiş bana oğlan gibi geldi. Göbüşünü önceki postlar da gördüğümde içime öyle bir his düşmüştü. Noni'cim merakla cinsiyetini bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  10. üçünüze de sarıldım..:))

    YanıtlaSil
  11. keşke ben de vazgeçebilsem tüy gibi uzun saçlarımdan. analı kızlı yakıyorsunuz. bir de bizim buralarda hamileyken saç kesimi ile saçma bir batıl inanç var. ben hamile kaldığımda patlıcan gibi bir burnum olmuştu. kızım beni çok çirkinleştirmişti. onçün doğru dürüst hamile fotom yoktur.

    YanıtlaSil
  12. Annecimin saçları gibi kıvır kıvırsın:)güle güle uzat, bebişçik de inşallah yardımcı olur bugün size.

    YanıtlaSil
  13. yaw nonnim başlığı görünce analı kızlı diye bebişinin cinsiyeti kızmış süper dedim:)
    ikinci aklıma misom kızmıydıkine yaw geldi:)
    hiç anneni düşünmedim seni direk anne olarak düşündüm:)
    süper olmuşsunuz analı kızlı:)

    sevgiler
    http://yildizlimakyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. cok yakismis annenin saclari da harika olmus, anne ya zaten her halde guzel olur :)
    doktorda bol bol tatli heyecanlar :)

    YanıtlaSil
  15. Nonicim, analı kızlı çok hoş olmuşsunuz maşallah. İkinizin de saç modeli çok güzel olmuş bence. Bu arada, 2 ay önce Mevdoşla konuşurken, bana Noni'nin oğlu olacak gibi geliyor demiştim. Hayırlısı inşallah :)

    YanıtlaSil
  16. Harikaa ! :) Bayılıyorum şu kıvırcık saçlara.. Ve önce kestirdiğin de dediğim gibi kısa hali de çok yakışıyor Sana Noni'ciğim ! ;)
    Mevdoş Teyzem de Şahane ! :)

    YanıtlaSil
  17. Cok guzel gorunuyorsunuz hanimlar:) ne guzel anne- kiz durumlarina bayilmisimdir hep... Sihatler olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Yaa bizim evin oraya kadar gelmişsinn keşke karşılaşsaydık yolda :((
    Güle güle kullan canım, çok yakışmış.
    bide bence ERKEKKK :)

    optum.

    YanıtlaSil
  19. cinsiyet gerçekten önemli değil ama ilk hamile olduğunu açıkladığında benim içime erkek doğmuştu bakalım tutacak mı merak ettim,

    bence de kısa saç daha çok yakıştı sana

    YanıtlaSil
  20. Allah gönlünüze göre versin sağlıklı olsun en önemlisi bu inanın kız erkek anne baba için hiç farketmiyor çünkü bir doğsun görüceksiniz dünya onun etrafında dönüyor(bu arada ben bebeğimin erkek olacağını rüyamda görmüştüm tabii insan önce inanamıyor ama) saçlar çok yakışmış uzatın tabii isterseniz ama bebişle uzun saç çoook zor onu da söyliyim

    YanıtlaSil
  21. Paralel zamanlar nonii ablaa :)
    Bende bugün geçen nisandan beri toplamaya çalıştığım cesaretimi tamamladım ve kuaförün yolunu tuttum =)
    tesadüfler bazen eğlenceli oluyor...
    Dilerim turptan daha sağlıklı bir bebiş olur..:) cinsiyetini bizle paylaşır mısın bilmiyorum ama kız ya da erkek dilerim saçları sana benzer :)

    YanıtlaSil
  22. Hamilelik sizi ne kadar güzelleştirmiş.... sağlıkla miniğinizi kucağınıza almak dileğiyle....
    sevgiler,
    sinem

    YanıtlaSil
  23. selamlaarrr :))
    öncelikle saçlarınız size çok yakışmış güle güle kullanın :) düz saçlı bir bayan olarak kıvırcık saça hep özenmişimdir.2 defa perma yaptırdım ama tabi doğal saç gibi olmuyor :) inş bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın
    sevgiler :))

    YanıtlaSil
  24. Noniciim uyuyor musuun :) işe gelir gelmez açtım bloğunu, meraklardayım ??? (benim de içime kız doğuyor-naçizane ))
    öpüyorum

    YanıtlaSil
  25. Sevgili Noniciğim; öncelikle bebişin uğurlu olsun, ailesine vatanına milletine hayırlı bir evlat olsun. Hamilelikte pek yakışmış bunuda ayrıca belirteyim. Maşallah.

    Bende senin gibi kıvırcıkgillerdenim. Fakat aramızdaki fark senin onları zaptedebilmen ve her seferrinde muhteşem şekillere sokabilmen. Açıkcası ben hep ama hep topuz kafayım, başka türlüsünü beceremiyorum. Ne istiyorum senden biliyor musun? Ayrıca bir postta şu saçlarına ne yapıyorsan A'dan Z'ye anlatman--tabi istersen--. Banyoda ne kullanıyorsun, banyo sonrası ne yapıyorsun, kaç günde bir yıkıyorsun, nasıl tokalar tercih ediyorsun v.s. Anlayacağın çok çaresizim ve benim gibi saçları olanların neler yaptığını merak ediyorum. Zira ben pek fazla bişey yapamıyorum da kendileriyle. Banyodan sonra ıslakken elidor 7/24 sürerim ve asla kurutmam, sonra da topuz, o kadar. Yani istersen eğer çok sıkıcı olmazsa böyle bir isteğim olacak sensen. Yok ben uğraşamam zaten hamileyim dersen de o hamiş göbişinden bir tanecik öper ve seni anlarım.

    p.s: bebiş sağlıklı olsun öncelikle tabi ama, benim gönlümden geçen erkek.

    sevgiler,
    Özlem

    YanıtlaSil
  26. Yorumlarınız için çok teşekkürler şekerlerim :)

    Bebişle ilgili tahminleri aldıktan sonra şimdi sonucu açıklayabilirim ama az sonraaaaa :)

    Özlemcim tabii ne demek hem senin hem de tüm kıvırcık saçlılar için detaylı bir post seve seve yaparım ;) Bu arada kıvırcık saçlar için topuz önerime bakmak istersen ilgili link burda canım:
    http://nonim.blogspot.com/2011/05/kvrck-saclar-icin-topuz-onerisi.html

    YanıtlaSil
  27. ablammm analı kızlı taşşş gibi olmuşsunuz siz yerimm beenn :)

    YanıtlaSil
  28. Nonicim senher halinle güzeldin sekerim:) saclarin cok yakismis.

    YanıtlaSil
  29. Nonicim ben de tanıştığımıza çok memnun oldum :) inşallah bir daha karşılaşırız

    Sevgilerimle
    Hande

    YanıtlaSil
  30. Merhaba, önce minik kizinizin haberini kutluyorum ve kivircik sac kullanim rehberini merakla bekliyorum. sevgiler zeynep

    YanıtlaSil
  31. NONİ'NİNDE DEDİĞİ GİBİ KENDİNİZİ SALOON BLACK A ATMANIZ YETERLİ KULLANIŞLI VE HARİKA SAÇLAR İÇİN HEPİNİZİ BEKLERİZ

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...