21 Şubat 2012

Bebeğim

Piyuuuu dün ne heyecanlı bir gündü öyle! Kendimi o kadar sıkmışım ki bugün adeta yoğrulmuş hamur gibiyim :) Sanırım hamileliğin en güzel tarafı bu heyecanlı bekleyişler... Aaaa laga lugayı keste sadede gel Nonik mi dediniz hıh tamam geliyorum ama biraz daha meraklandırayım sizi di mi :) Çoğunuz bu aralar güzelleştiğim için oğlan tahmininde bulunmuştunuz ama yanıldınızzzz :)
Minik bir Noni geliyor, KIZIM oluyor :)
Doktorum %95 kız dedi, %5 minik bir bamyasının olma ihtimali de varmış ama ben kendimi kız fikrine hemencecik kaptırdığım için şimdi bu ihtimali düşünmek dahi istemiyorum. Hemen hayaller kurmaya başladım bile, nasıl olur, kime benzer, nasıl giydiririm gibi bir sürü tatlı düşünceler kafamda dolanıyor şimdi! Ailemiz de o kadar renkli ki ortaya bambaşka bir bebiş çıkabilir öyle ki;
Ben kıvırcığım...
Prensim, annem, cici annem, ablam, küçük teyzem mavi gözlü...
Anneannem, büyük teyzem yeşil gözlü...
Halam açık yeşil gözlü...
Dayım kızıl...
Annem küçükken o kadar açık sarı saçlı bir bebekmiş ki herkes ona pamuk kız dermiş...
Bebeğim kime benzerse benzesin ben onu çok seveceğim... Amaaaa....
Nolur Allahım noooolur huyu anasına benzemesin yoksa halim yaman olur :) Ben küçükken öyle ağlak bir bebekmişim ki (bakınız üst & alt foto!) sokakta bir çocuk ağlasa komşular "yine Mevdoş hanımın kızı ağlıyordur" derlermiş :)
Ablam da az değilmiş ha baaa baa baa nasıl da keyiflenmiş ben ağlarken hii hii :)

82 yorum:

  1. Hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah.

    YanıtlaSil
  2. Bende merakla bekliyorum cinsiyetini ogrenecegimiz zamani.Sanki ilk hamileligimnis gibi :)) Saglikli olsun en basta ama yine de merak ediyor insan.Siz kacinci haftadasiniz bu arada?

    YanıtlaSil
  3. ayy çok mutlu oldum :)) maşallah. bakalım benimki ne olacak :))

    YanıtlaSil
  4. Sağlıkla kucağınıza alın kızınızı ilk yorum benden olsunn.. bence size benzeyecek:)) heyecanınızı bir nebze olsun paylaşmak istedim.. Sevgilerlee..

    YanıtlaSil
  5. hahaha Nonimmmmmm koptum fotolara :D :D Bebekini çook merak ediyorum teyzesi onu kocaman öpüyo şimdiden hihiii :)

    YanıtlaSil
  6. tebrikler canim, erkek tahmin etmistim ama kendi bebegini bile dogru tahmin edemeyen bir anne olarak, tutmamis demekki hihih

    Cok sevindim kiz olmasina ama tabi ki onemli olan saglikla buyuyup dunyaya gelmesi

    YanıtlaSil
  7. NONİCİĞİM, çook sevindim... Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım. aramıza hoşgeldin!

    YanıtlaSil
  8. FADİŞ; çok teşekkür ederim :)

    yadigar olam; ay ne güzel tebrik ederim sizi de :) ben 15. haftanın içindeyim yarın 16. haftaya giriyorum ;)

    defne; aaa inanmıyorum canım sen de mi hamilesin?

    Ece; anaaa bana mı benzeyecek yandım ben o zaman :)

    Ezgimmmm; biz de seni öpüyoruz güzellik ;)

    YanıtlaSil
  9. Nonicim çok sevindim :)) ne güzel mutluluklar, ben kızım olacağını öğrendiğim de ağzım belki birkaç gün kapanmadı sürekli gülüyordum :) sağlıkla, mutlulukla kucağınıza almanızı dilerim, sevgiler ...

    YanıtlaSil
  10. Ayyyy çok sevindim,kız çocukları daha bir şeker daha cana yakın oluyor sanırım,ayy ne kokoş olur sayende tahmin ediyorum,sağlıkla gelsin inşalah minik prenses :)

    YanıtlaSil
  11. Ayy nasıl sevindim ama ya:) Yani erkek çocukta iyidir de kız çocuk başka tatlı yahu:) Nonicim inan çok ama çok sevindim. Umarım sağlıcakla kavuşursun bebeğine.
    Benim çocuğum yok henüz eşim çok istiyor ama bizde istemeyen taraf ben oluyorum:( Çocukları çok seviyorum ama sanırım korkuyorum:(

    YanıtlaSil
  12. Ben öyle hissettim valaa:)) şahsen kendim annesinin kopyası olan biri olduğumdan mıdır nedendir bilmem:)))

    YanıtlaSil
  13. Annesi gibi ışıltısı bol, yetenekli bir fıstık olsun inşallah :))

    YanıtlaSil
  14. Hayırlı olsun . Kız çocuğu ayy çok sevindim :) ne güzel maşallah ...

    YanıtlaSil
  15. hayırlısıııı çok güsel bir haber .teyse oluyorus:)blog teyse:))))))tanışmasakta ,üsüntüne üsülüyor ,sevincini 2 kat yaşıyorum Allahım nazarlardan korusun ,saglıkla saglıklı bebek dünyaya getir inşaallahhhh

    YanıtlaSil
  16. ben senin bebeğini düşünürken hiç düşünmeden kız çocuğunu geçirmişim içimden.. hayırlısı ve sağlıklısı olsun inşallah..

    fotolara da bittim.. ahaha

    YanıtlaSil
  17. Canim benim, ilk paylastigindan beri aklimdan hep kiz geciyordu :) Saglikla kucagina al bebegini, kiz bebekte gercekten sahane oluyor valla :)

    YanıtlaSil
  18. Ay nonim benim face'de o fotoyu görünce farkettim hamile olduğunu, salaklığımdan bloguna gelip teyid etmeyi unuttum.

    Canım, şu blogu tutarken kimleri doğurttun, kimlere ne dualar ettin, bebeklerini sevdin. Şimdi sıra sende! Çok çok sevindim, çok mutlu oldum. Onu çok sevdiğini, özlemle beklediğini biliyorum. E çok bekledin canım :)) Dilerim sağlıkla al kucağına, uykusuz kal, yorul, sıkıl... Bunların hiçbiri komaz sana biliyorum :))

    Ya valla çok sevindim, çok tebrik ederim. Sağlıcakla

    YanıtlaSil
  19. NE HOŞ BİR HABER:)ÇOK GÜZEL HEYCANLAR BUNLAR ...ÖZENDİM VALLA:)...BAAK AKLIMDA OLMIYAN ŞEYLERİ DÜŞÜNMEYE BAŞLADIM :)TEHLİKELİ BLOGGGGG SENİ:)

    YanıtlaSil
  20. Tebrik ederim Nonim,Allah saglikla kavusmak nasip etsin ;)

    YanıtlaSil
  21. aman aman amann. minik bir kızımız daha mı oluyor? çok sevindim Noni.
    Hayırla sağlıkla gelsin inşallah küçük kuzu.

    bu arada fotoğrafına bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim.
    ve ablanla fotoğraflarınız.hiç mi değişmez insan.ablan da sen de aynısınız resmen :)

    YanıtlaSil
  22. :)) çok sevindim.. Sağlıkla al kucağına kızını.. (Darısı başıma bakalım bu seferki ne çıkacak :)

    YanıtlaSil
  23. En önemlisi sağlıklı olması tabii ama ne yalan söyleyeyim benim de hayalim bir gün bir kızım olması ;) O yüzden senin adına çok sevindim!

    YanıtlaSil
  24. çok sevindim bir kızının olacağına(inşallah sağlıklı ,sıhhatli kavuşursunuz)heranının keyfını cıkar.mıs gıbı kokusunu ıcıne cek.çok guzel olacak,küçük hanımla zaman (benım 7 yasında kızım var hala koklamaya bayılıyorum onu)hersey gonlunce olmasını dılerım.
    fuly (karalar)özduman

    YanıtlaSil
  25. Hayırlı olsun canım, sağlıkla kucakla inşallah:)

    YanıtlaSil
  26. La prima è proprio una foto stupenda. Complimenti, ciao e buona giornata! Cri : )

    YanıtlaSil
  27. Nonim :)) ben o kadar uzak kaldım ki bir aydan fazla bloglardan dün farkettim hamile olduğunu :( ama şimdi çok sevindim kızın olacağı için sana ya da eşine kime benzerse benzesin çok şanslı olucak her şekilde :) sağlıklı gelsin inşallah sevgiler şimdiden gözünüz aydın :))

    YanıtlaSil
  28. çok sevindim, kız çocuk bir anne için tarifsiz bir güzellik... sağlıkla kavuşun inşallah. sevgiler...

    YanıtlaSil
  29. Harika bir haber ! :) Çok mutlu oldumm.. :) Allah sağlıkla kavuştursun inşallah :)
    Imm harika karışımlar olabilir :) Kızıl kıvırcık saçlı, mavi gözlü, tatlı çilleri olan beyaz bir pamuk ! :) (Çok severim de böyle kızıl bebişler:))))
    Selin ile Derin de çok şanslılar ! :) Kız kuzenlerin tadı bir başkadır.. :)

    YanıtlaSil
  30. Bende erkek demiştim zaten ne desem tersi olurr :))) çoookk tebrik ederim noni... Kayınvalidem 3 erkek evlat sahibi ama hep " şanslı kadının kızı olur" der :))) Allah bahtını güzel yapsın insallahh.. Cinsiyetini de öğrendiğine göre ilk olarak don al ki ömrü boyunca donansın.. ( kocakarı ümran ). :)))))

    YanıtlaSil
  31. nasılda güzel bir foto olmuş... Bayıldım, bayıldımmmm...
    Kime benzerse benzesin annişi gibi güzel yürekli olacağından eminim ben. Sağlıkla al kucağına inşallah...

    YanıtlaSil
  32. Fotoğraflar çok güzelmiş: )

    En önemlisi sağlıklı olması tabii ki ama doktor ama kızın olacak dediğinde aynaya bakmaktan kendimi alamıyordum bana benzesin diye: )

    Sık sık aynaya bak ki güzel yüzün yansısın o'na da, işe yarıyor: )

    YanıtlaSil
  33. Desene güzel insan nüfusu artacak yeryüzünde :)

    YanıtlaSil
  34. Junior Noni geliyor:) Maşallah, sağlıkla kavuşun inşallah...

    YanıtlaSil
  35. Gözün aydın canım..Miniğine sağlıkla kavuş bakalım sonrası kime benzeyeceğini öğreniriz nasılsa;)

    YanıtlaSil
  36. Ne güzel:)) hayırlı olsun, huyunu bilmem ama neşesi senin gibi olsun. Bir an önce geçsin zaman, sağlıkla sıhatle kavuşun birbirinize. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  37. ahhhh Nonimm
    ama ben demiştim yada dilemiştim desem kıvırcık saçlı minik bir kızz
    çok mutlu ol bebeğinle çokkkk
    sağlıkla al kucağına kızını
    fotoğrafında muhteşemmiş
    Melek Noni
    seviyorum seni

    YanıtlaSil
  38. İçimden kız bebik gelecegi gecmisti :) Dilerim saglikla mutlulukla gelir :)

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  39. GeCe; hii hii ben de hiçbir tahminde bulunamamıştım canım, tabii en önemlisi sağlıklı olması...

    Bilgen; hoşbuldukkk :) büyük bir kızlar kulübüyüz artık hii hii :)

    Gaye; ben de öyleyim hala gülüyorum hatta dün ultrasonda gördüm ben güldükçe bebiş içerde hoppidi zıplayıp duruyordu, yavrucak dünden beri sayemde eller havada modunda kihhh kihhh :)

    Aktuelmoda; evet kızlar bıcır bıcır rengarenk oluyorlar, bizimki de pek bir süslü olur heralde ;) amin canım :)

    Tully; teşekkürler canım, bence insanın kendisini hazır hissetmesi çok önemli, demek ki biraz daha zamana ihtiyacın var canım...

    Ece..; kihh kihhh bakalım bizim bızdıkda annesine çekecek mi çok merak ediyorum :)

    Zeynep; ay ne tatlısın canım çok sağol şımardım ha :)

    Nesrin; çok teşekkürler :)

    dikisdersi; eveeetttt kızımın bir dolu teyzesi oldu şimdiden ne güzel :) amin diyorum...

    Deli Anne; aaa öyle mi? tabii en en önemlisi sağlıklı doğması, gerçekten kız oğlan farketmiyor insan her ikisine de öyle seviniyor ki...

    Colorful; amin canımmm :)

    derbay; estağfurullah canım, yorumun beni çok duygulandırdı vallahi her an ağlayabilirim, evet şimdi sıra bende, dilerim isteyen herkeste bunu yaşar ve bebeklerini sağlıkla kucaklarına alırlar...

    zeynep bayram; aklına ne geldi mesela canım yani leylekler mi geldi ne geldiii kihhh kihhh :)

    Vintage Duygular; çok teşekkürler tatlısı!

    banyosuyu; eveeettttt Alis'e arkadaş geliyor canım :) ablamla fotolarımıza çok gülüyorum ama ben her fotoda ağlıyorum yaf ne ağlak kızmışım :P

    ELFony; ay çok heyecanlııı var mı bir tahmin?

    Ololi; inşallah senin de hayallerin gerçek olur canım...

    Fulyacım; ne güzel darısı benim başıma inşallah ben de o mis gibi gıdışını koklayacağım günü iple çekiyorum :)

    Chilek; sağol tatlımmm :)

    Cristina; grazie mille, tanti baci :)

    Burcu; ben de blogları eskisi gibi takip edemiyorum canım bu yüzden hiç canını sıkma sen, çok teşekkürler güzel dileklerin için :)

    isoon; çok teşekkürler :)

    nil; aminnnnn canımmmm!!!! kızıl bebekleri o kadar seviyorum ki inşallah kızıl saçlı olur ama kıvırcık olması konusunda emin değilim, malum ilkokulda tüm oğlanlar benimle kıvırcık salata diye dalga geçmişlerdi, aynısı bebişimin başına gelmesin...

    Ümran; kihh kihh seninki en azından tersi çıktı ben bir tahminde dahi bulunamamıştım :) ay ne güzel ben de o şanslı kadınlardan biriyimmmm :) yeter ki benim gibi ağlak olmasın!!! bu arada ilk iş pembe bir don alıyorum kızıma :)

    oytunla hayat; arkadaşım Selin çekti bu fotoğrafı, devamını da yakında yayınlayacağım ;) amin canım :)

    YanıtlaSil
  40. Saglikla kucagina al kizini Noni. Hamilelik cok yakismis. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  41. annemahsustan; aaa öyle mi? ama ben kendimden çok prensime benzemesini istiyorum şöyle maviş gözlü ve gamzeli olsun :) kıvırcık saçlı olacak diye ödüm kopuyor ben küçükken okulda çok çektim bu saçlardan fırk fırk :(

    colette; ayyy ne güzel bir iltifat böyle teşekkür ederimmm :)

    kitana; hii hii Junior Noni sevdim bu ismi :)

    Meyra; amin canım evet en önemlisi sağlıklı doğması ama meraktan da çatlıyorum ha :)

    ebygale; ayyy ne güzel dilekler bunlar böyle, çok teşekkürler sevgiler :)

    Elifinelizi; canım benimmmm ben de seniiiii!!!! amin inşallah herkesin Allah gönlüne göre versin... ama kıvırcık saç mı bak ondan emin değilim işte :)

    Merve; anaaa bir tek benim içime doğmadı yaff ben de mi bir tuhaflık var yoksa 6. his denilen şey bende yok mu hii hii :) çok teşekkür ederim güzel dileklerin için ;)

    Demet; ay siz beni çok şımartıyorsunuz amaaa :)

    YanıtlaSil
  42. O ne harika bir resim öyle Noniciğim...Maaşallah. Çok sevindim, kız anneleri dünyasına hoşgeldin diyorum.

    YanıtlaSil
  43. O zaman sadece prensine bak: )) benim oğlum babasının kopyası olduğundan kızım da bana benzesin istemiştim, Allahtan oldu da: )))

    YanıtlaSil
  44. yani Nonim nasıl da yakıştı sana kız bebek anlatamam :)) senin bi kızın olmalıydı :))) ama %5 i de unutmayalım ahaha... hayatım Allah saglık versin.. nazarlardan korusun.. isim düşündün mü?

    YanıtlaSil
  45. Çokk sevindim, benim de 4,5 ay önce bir kızım oldu, hamileyken pek birşey anladım diyemem ben, ultrason görüntüleri bile film gibiydi, doğumdan sonraki ilk 10 gün de hala bulanık:)Ama sonra bir anda, sanırım kızımı emziriyordum, yüzüne bakıp kalbimden elle tutulur birşey gibi sevgi taştığını fark ettim, oturup ağladım. O kadar güzel bir duygu ki, Allah acılarını göstermesin (amin amin amin). İnşallah sağlıkla kucağına alır, doya doya öper sever, büyütürsün sen de (amin amin amin:) Çok konuştum, ilk kez yorum bırakıyorum ama hep okuyorum seni, dua da etmiştim ve ediyorum.
    Fatma

    YanıtlaSil
  46. canııııımmmmm beniiimmmm,,sağlıkla al kucağına...

    YanıtlaSil
  47. Cok guzel bir haber, minik noni saglikla gelsin, dusunmesi bile guzel..;)
    Amaaaa'dan sonraki aglayan noniye cok guldum.:))

    YanıtlaSil
  48. Nonicim ne sanslisin, kizin olacak. Kiz cocuklariniherzaman daha cok sevmisimdir :)

    YanıtlaSil
  49. Tebrikler Noni,
    Insallah saglik ve sihhatle bebegini kucagina alirsin. Resmin cok guzel. Maasallah.
    Eger kocana benzemesini istiyorsan bol bol ona ve onun bebeklik fotolarina bak. :D

    YanıtlaSil
  50. aaaa NOni anla ben demiştim :) ben oyumu kısceden yana vermiştim...
    Saçlarına taktım senin ki gibi olsun:) sapasağlıklı olsun.maşallahh maşalahh :) adını ne koycaksın ki :)

    YanıtlaSil
  51. Çooook ama çok tebrik ederim. :)
    Sizi ne zamandır sessiz sessiz takip ediyorum fakat böyle güzel haberin üstüne yazmasam olmazdı hani.
    Annesi gibi güzel bir hatun olacağına adım gibi eminim. Şimdiden hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  52. Junior Noni sağlıkla dünyaya gelir inşallah :)) hayırlı olsun çok sevindim :))

    YanıtlaSil
  53. tebrik ediyorum, senin adına çok sevindim Noni'ye de küçük şirin bir Noni yakışırdı zaten :)tabii ama sağlıklı olsun da en önemlisi o :)

    YanıtlaSil
  54. Bana oğlan gibi gelmişti. Senin göbiş yanıltı ama kızlar annelerin arkadaşı, sırdaşı her şeyi. Küçüklük resimleriniz çok tatlı..

    YanıtlaSil
  55. Telefonda sen aslında içinden geçeni söylediğinde sustum ve içimden bu kesin kız dedim ama sustum :)

    Ama oğlan bile olsa sen eminim bir boğa burcu olarak onun kıyafetleri konusunda farkını gene ortaya koyacaktın :)

    Şimdiden hayal ediyorum onun mis kokusunu içine çekerken ...

    Sağlıkla gelsin kuzucuk

    YanıtlaSil
  56. Simdi kim bilir nasil suslersin bebikonu Noni :)
    Saglikla ve mutlulukla buyusun minik Noni

    YanıtlaSil
  57. Harika bir haber bu, dilerim her şey gönlünüzce olur ben de minik bir kız derdim önceden bilseydim :) Tebrikler sevgili Noni :)

    YanıtlaSil
  58. amanınnn sağlıkla alasın bebeğini kucagına ,ya senin şu muzip halin beni çok güldürüyor,işte bu halin şıp desin kızının burnuna konsun:)resminede bayıldım her birine:)

    YanıtlaSil
  59. Valla tabi bu sefer gönlümüzden kız geçtiğinden midir bilinmez, tatlı görmek bile istemiyorum.. :)) ye tatlıyı çıkar atlıyı olmasın diye bilinç altım oyun oynuyor olabilir.. Daha 10 haftalık.. Daha vakit var ama ikincide zaman daha hızlı geçiyor.. :))

    YanıtlaSil
  60. noniiimmm bi önceki postuna yazdığım yorumdaki gibi kız çıktı :))
    bugüne kadar tahminlerimde hiç yanılmadım ben. yaşasın, kızlar klubüne minik bir üye daha geliyor.

    serpil

    YanıtlaSil
  61. Noni çooook sevindim. Allah sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  62. Hayirli ugurlu olsun, saglikli sihhatli gelsin insallah :)
    Fotograf da cok guzelmis, masallah ikinize de :)

    YanıtlaSil
  63. tebrikler, inşallah sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın. benden 2 hafta öndesin ama benimkiler ikiz, muhtemelen aynı günlerde doğum yapacağız. ayrıca bütün mağazalar kız çocuğu kıyafetleri ile dolu, eğlenceli bir alışveriş maratonu seni bekliyor.

    YanıtlaSil
  64. Şaşırdım desem yalan olur Sibel:)) Kızmış gibi geliyordu bana hep:)) Şimdiden kokoş bir junior noni bekliyorum:)) Çok çok mutlu oldum sizin adınıza:) Sağlıkla, mutlulukla gelsin inşallah! Öpüyoruz sizi;)

    YanıtlaSil
  65. Ecehan; hoşbulduk canımmm :)

    annemahsustan; ay ne güzel biri sana biri babaya benziyor adil dağılım ;)

    persephone; canım benimmm çok sağol :) isim konusuna daha karar veremedik, prensimle bir araya gelince alternatifleri dökücez ortaya :)

    Fatma; ben de senin gibiyim, hala birşey anlayamıyorum, kendime devamlı hatırlatıyorum içerde bir bebiş var unutma diye :) sanırım tekmeler başlayınca bana dank edicek ;) duaların için çok teşekkürler canım...

    Nihan; sağol canım Nihancımmmm :)

    MeRaiL; canım benim evet ben de hayalimde kızımı canlandırıyorum ve yüzümde kocaman bir gülümseme beliriyor ama benim gibi ağlak bebek olursa ne ederim hiçbir fikrim yok :)

    Miss Sensible; şanslıyım di mi ;) tabii en başta sağlıklı olsun kuzucuk biz onu bamyalı veya bamyasız zaten çok seveceğiz :)

    Pratik Anne; arkadaşım Selin çekti o fotoğrafı çok teşekkür ederim canım, evet bol bol prensin bebeklik fotolarına bakıyorum ;)

    HAMUŞ; canım benim senin de hislerin kuvvetliymiş ;) amin diyorum canım, isim konusuna prensimle bir aradayken karar vereceğiz ;)

    impossibility; çok teşekkür ederim, şımartoorsunuz beni :) kıvırcık saçım ve ağlak bir yavri olmam dışında bana benzeyebilir tabii hii hii :)

    Iroshun Guncesi; ay Junior Noni kulağıma çok tatlı geliyor :) amin diyorum çok teşekkürler!

    greta; minnak Noni uyy nasıl mıncıklarım ben onu hele bir gelsin önce tabii sağlıkla herşeyden önemlisi o!

    Hülya; ay ne güzellll ben de onun en yakın arkadaşı olmak istiyorum! düşüncesi bile harika :)

    ELÇİN'immm; temiz kalpli arkadaşım benimmm! vallahi bir tek bana o hisler gelmedi kihh kihh :) ay mis gibi kokar o bebiş, missss :) amin tatlişkosu!

    Robin Goodfellow; eveeet şimdiden bakmaya başladım mağazalara ama çok pembelere boğmak istemiyorum kızımı ;) çok sağol canım amin diyorum...

    Giz; çok teşekkür ederim, darısı tüm isteyenlerin dileyenlerin başına inşallah ;)

    AYŞEN; kihhh kihhh evet benim gibi muzip olsun ama ağlak olmasın, ay insanın da korktuğu başına gelirmiş şimdi çıkar mıymış benden de cadı bir bebiş :)

    ELFony; ay ne güzel heyecanlar bunlar, bence hamileliğin en güzel kısımları bu heyecanlı bekleyişler, kız veya erkek farketmiyor yeter ki bebişlerimiz sağlıkla gelsinler, tebrik ederim canım...

    Serpil; eveeettttt :) ay ne güzel yaa benim niye böyle bir yeteneğim yok kiii kıskandım seni ;) kızlar kulübü gitgide büyüyor hii hii :)

    Seçil; çok sağol canım, bizden de sevgiler ;)

    A-H; çoook teşekkürler :)

    badem cafe; tebrik ederimmmm, ne güzel ikiz bebiş, cinsiyetleri belli mi? harika bir hamilelik dönemi diliyorum her ikimize de! sevgilerimle!

    YanıtlaSil
  66. Kirpikteki Gözyaşı; sizin oğlana bir kız yetiştiriyoruz biz hii hii :) sizinki de sağlıkla mutlulukla gelsin canım, aminnn!

    YanıtlaSil
  67. senin gibi kıvırcık bir noni. Sağlıkla kavuşursun inşallah bebeğine.
    Çok kokoş olacak çoook :D

    YanıtlaSil
  68. Şahane... !!!

    Sana çok güzel, çok özel, çok yakın bir kız arkadaş geliyor / Tebrikler.... :)

    MiNe

    YanıtlaSil
  69. Benim eşimde kıvırcık bende hep kıvırcık olsun istedim ama şimdili bizimkinin saçlar düz..Prenses geliyor demek ki, merakla bekliyoruz güzel Noni'nin güzel kızını :)

    YanıtlaSil
  70. ay Nonii nası sevindim ailenize bir prenses geleceğine. annemin yorumuna katılıyorum, en yakın arkadaşın olacak minik kızın ;) senin gibi güzel olsun, güzel kalpli olsun, sağlıklı olsun.

    YanıtlaSil
  71. Noniii ne süper haber ve seninle aynı duyguları paylaşıyorum.. %95te kaldı bizimki de 2 kez kontrole gittim ikisinde de %95:) Neyse bu haftasonu detaylı ultrasonum var da orda anlıycaz ve umarım %95 dedikleri tutar da Ela bebik gelir diyorum kendim için ve senin de %5i istemediğini görüyorum;)

    YanıtlaSil
  72. sen onu giydirip süslerken sonra fotoğraf çekerken nasıl eğlenirsin şimdi:)

    sağlıkla kucağına al inşallah nonicim.

    YanıtlaSil
  73. Allah nazarlardan saklasın.Bebişi ve seni melekler korusun

    YanıtlaSil
  74. Noniiiiiacaip mutlu oldumm ;))) benim tahmin tutmadi su durumda masallah saglikla al kucagina insallah ;)) artik bende buradayim geri dondum ;)

    YanıtlaSil
  75. Hayat Ve kurabiyesi Nehir :)24/2/12 14:10

    Canımmm demekk kızın oluyor :)) çok güzel bi haber bu :) Bende cinsiyet artık belli olmuştur diye uğradım buraya nitekimde öyleymiş.. sağlıkla.. huzurla gelsin kuzun dünyaya.. kurabiyem geldiğinden beri pek giremiyorum internete.. ama aklım ve dualarım sizinle.. ben kızımın hep eşime benzemesini istemiştim. Gerçekten öyle oldu.. :) ilk oynadığında eşimin resmine bakmıştım.. aklında bulunsun :)

    YanıtlaSil
  76. nonicim,seni okuyunca kendi halim geldi aklıma.buyur oku.

    http://denizinilkgunlugu.blogspot.com/2007/06/nasl-bir-tip-olacaksn-acaba.html

    bu arada foto süper

    YanıtlaSil
  77. Nilhan - Küçük Mucizem; amin canımmm ama kıvırcık saç konusunda emin değilim, bebişim benim gibi merinos koyunuuu meee gibi sözlere maruz kalmasın okulda :(

    MiNe; ahhh hayali bile muhteşemmm :)

    Haydins; oyy yerim ben onun düz saçlarını :) çok öperim mis kokulu minik prensini canım :)

    Pinky; amin canımmmm aminnnn! annemin yorumu diyince merak ettim annen de blogger mı tatlısı?

    Bng.U; tebrik ederim canımmm, sen de sağlıkla bebişini kucağına al inşallah! siz ne güzel isim seçmişsiniz benim kafam karman çorman isim konusunda her gün yeni bir isim buluyorum ama seçtiğim isim ertesi gün kulağıma hoş gelmiyor, bakalım sonuç ne olacak?

    damla; ayyy evet kesin bol bol fotoğrafını çekerim bıdığın ;)

    naysun; çok teşekkürler canım...

    limonagaci; olsun canım benim ben hiç tahminde bulunamamıştım zaten ;) aramıza da tekrar hoşgeldin tatlısıııı :)

    Hayat Ve kurabiyesi Nehir :) ayyy kurabiyenin adı Nehir mi oldu yerim onu bennnn! ne şanslısın canım sağlıkla kucağına aldın kurabiyeni, darısı inşallah benim başıma, nasıl gidiyor annelik?

    coraline; ayyy inanmıyorum aynı düşüncelerden geçmişsin hii hii çok güldüm demek ki bir tek ben değilmişim :) ama senin prensesin de ne tatlı olmuş öyle maşallah diyorum darısı benim kızımın başına ;)

    YanıtlaSil
  78. hayırlısıyla kucağınıza almak ve büyütmek nasip olsun, sevgilerimle. aynur.

    YanıtlaSil
  79. aynur; çok teşekkür ederim, amin diyorum...

    YanıtlaSil
  80. evet Nonicim, Hülya adlı kullanıcı annem :)

    YanıtlaSil
  81. Allah tamamına erdirsin Noni'cim.sağlıkla sıhhatle kucağına al jr. noniki.O da kıvır kıvır saçlı olsun senin gibi inş.:)

    Öpüyorum.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  82. Noniii benim % 5 tuttu ama bu herkesin başına gelmiyor ;)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...