06 Şubat 2012

Ben bu hafta sonunda...

Evde C vitamini aldım...
Riva'da D vitamini... 
Yüzümü denize çevirip...
Bir süre dalga seslerini dinledim...
Prensim kalbimdeydi...
Canlarım yanımda...
Sonra izleri takip edip...
Bir mola noktası belirledik...
Hem yedik...
Hem yedirdik ;)
Sonra yolcu yolunda gerek dedik...
Rotamızı Polonezköy'e çevirdik... 
Biraz yürüyüş yaptık...
Biraz açık hava müzesinde dolaştık...
Favori heykelim bu oldu ;)
Bu ödev neden bitmedi, bu yemek neden yenmedi, neden sözüm dinlenmedi, bıdıdı dıdıdı vıdıdı...
Hazırda bir çocuk görünce hemen annelik denemelerine giriştim ;) Ama bendeki bu yumuşak yüzle sert anne olmak ıı-ııhhh biraz zor!
Sizlerin de yüzünde böyle kocaman gülümsemenin belirdiği bir hafta dilerim :)

35 yorum:

  1. çok güzel bir haftasonu olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. ayy göbişe baakk:)

    YanıtlaSil
  3. göbiş büyümüş yuvarlacık olmuş Nonim .
    ohhh ne güzel gezmelerede başlamışsın keyfin sefan böyle hep bol olsun .
    fotoğraflarınıda çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  4. çok tatlısın yaa,hele bıd bıd yaparken,Maşallah

    YanıtlaSil
  5. göbüş çok tatlı noniiii :) maşallah maşallah :)

    YanıtlaSil
  6. ay o minik göbeğini yerim ben senin, cok tatlısın cnm maaşallah size...
    ayrıca harika bir gün olmus, ben bile dinlendim fotoğraflarla..

    YanıtlaSil
  7. Nonicim öyle şeker görünüyorsunki o karnınla, harika bir haftasonu olmuş, deniz, sahil o fotoğraflar muhteşemdi, fotoğrafta dahi olsa görmek bana iyi geldi :) sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. valla gözüm göbişten başka bişey görmedi bu kadar mı yakışır insana göbek, çok tatlı olmuşsuuuuun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah nazarlardan korusun Noni'm. Saglicakla kucagina alacagin gunler yakinda insallah :)

      Serpil

      Sil
  9. Oooo sizin gobus cikmis bile :)) bizimki cikmadi daha :)

    YanıtlaSil
  10. ne güzel olmuş bu post.. tam Nonilik olmuş:)

    YanıtlaSil
  11. Oh maaşallah.Hadi bakalım hayırlısı.

    YanıtlaSil
  12. Amanın ne keyifli... Fotoğraflara baktıkça nefes aldım sanki:)

    YanıtlaSil
  13. Dolu dolu bir hafta sonu kısacık cümlelerle ancak bu kadar net anlatılabilir:) Resimler bir harika kısa bir gezinti yaptırdın teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. kuzeyinhikayesi6/2/12 13:18

    göbüş çok tatlı görünüyor maşallah maşallah

    YanıtlaSil
  15. Ama senin o göbişini yerim nonimm.tütütütüüüü maşallah nazar değmesin, bebiş daha şimdiden güzelliğine güzellik katmış:)

    YanıtlaSil
  16. bebek büyümüş:)
    Maşallah maşallah maşallah

    YanıtlaSil
  17. günlerin ne güzel gecmis canim bu arada göbis cikmis ayyy ne tatli insallah biran önce bebisine kavusursun :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  18. Allah nazarlardan saklasın sizi :) opuyorum cok

    YanıtlaSil
  19. ne güzel bir foto öyle, hareketli ... :)

    YanıtlaSil
  20. Ne güzel bir haftasonu olmuş, gerçekten bakarken dinlendirdi. Bir de pıtırcık ne tatlı belli oluyor, onunla birlikte daha da güzel gelmiştir her şeyin tadı:)Sağlıkla kavuşursunuz inşallah...

    YanıtlaSil
  21. Noni'cim göbiş ve bebiş ne güzel..

    YanıtlaSil
  22. şahane bir post olmuş, normalde böyle yazıların blog'u doldurmak amaçlı yazıldığını görünce çok sıkıcı olduklarını düşünüyorum ama senin fotoğraflarının kalitesiyle gayet güzellikte bir yazı olmuş :) gif'e de bayıldım senden gayet iyi bir anne olacağına eminim! bu o kadar belli ki : ) çok şanslı bir bebişin olacak, inşallah sen de hep şanslı bir anne olursunnnn!
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  23. anammm bune güzellik böyyleee:)tüü tüüü maşallah:)

    YanıtlaSil
  24. bir bebiş gördüm sanki :)
    çok sevindim :)
    sağlıkla gelsin, mutlulukla büyüsün umarım :)
    ayy ne güzel ya :)))

    YanıtlaSil
  25. Ay çok teşekkürler kıssslar şımarttorsunuz beni ayaklarım yerden kesildi diycem ama bu göbişle havalanmam zor! Sanırım ben bir tosuncuk dünyaya getiricem kihh kihhh :) Bu arada tenim ve saçlarımın rengi açıldı, bu gidişle 6 ay sonra sarışın bir yavruya dönersem şaşırmayın hee heee :)

    YanıtlaSil
  26. d vıtamınıde c vıtamınıde balık da cok ıyı gelmıstır kucuk mınnosa :)

    YanıtlaSil
  27. ayyy ben senin göbişiniiii yerrrimmmmm :))) İçim bi hoş oldu görünce ablammmmm :)) İnanılmaz mutluyum şuann seni çook çook sewiyorum ve mutlu olman benide mutlu ediyoo hiç unutma canım ablamm :)

    YanıtlaSil
  28. Cok yorum yazmasamda hep takipteyim seviyorumseni noni :))

    YanıtlaSil
  29. nonicim, Allah tamamına erdirsin inş..böyle güzel geziler ikinizede yararlı :)

    YanıtlaSil
  30. Ayy göbecikde çıkmış ortaya , çok yakışmış Nonicim o geöbecik sana :) Öperiz:)

    YanıtlaSil
  31. Aaaa göbek büyümüş:) Maşallah, sağlıkla gelsin minik, tebrik ederim;)

    YanıtlaSil
  32. nonicim.... tam bana benzemisin, neden öyle neden böyle. bıdı bıdı...:)

    YanıtlaSil
  33. Saçlar tekrar uzamaya başlamış bakıyorum da

    YanıtlaSil
  34. Aman tanrım bu kadar hamile olduğuna inanamıyorum, ay cümleye bak! Yani son bıraktığımda hiçbir şey yoktu şimdi basbayağı hamile hamile olmuşsun. Ay bu harika seni hemen görmeliyim hemen hemen! :))) ps: pinoklar bizde de var!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...