12 Şubat 2012

Kitaplar & Dualar

Geçtiğimiz günlerde köy okulu için kütüphane projesinden sizlere de bahsetmiştim... Kendi çocukluk kitaplarımla yeni aldığım kitaplardan oluşan bir seti (10 kitap ve bir sözlükten oluşuyor) Karasüleymanlı Uzunköy İlköğretim Okulu'na gönderdim. Belki çok fazla değil ama benim gibi 10 kişi daha bu projeye el atsa 100 kitap olur, damlaya damlaya göl olur ve bu projede mutlulukla hayata geçer öyle di mi?
Bir diğer gönderim ise sevgili Gamze içindi... Kendisinden sevgili oytunla hayatın bloguma bıraktığı yorum sayesinde haberim oldu, gencecik bir annenin geçirdiği bu zorlu süreçten dolayı çok üzüldüm... Tüm sıkıntılarını bir an önce atlatıp kendisini kuş kadar hafif hissetmesi için bu kuşlu kolyeyi onun için yaptım. Belki birazcık moral olur diye...
Tüm dualarımızın onunla olduğunu bilmesi için hepimiz adına bir kart yazdım. Ben inanıyorum Gamze hastalığını yenecek ve hastaneden çıktığında yanında tatlı oğlu Atakan ve yüzünde o güzel gamzeli gülümsemesiyle bizlere poz verecek, tüm dualarımız onunla...
Duaların yanında Gamze için daha başka ne yapabiliriz diye merak ediyorsanız eşinin kaleminden çıkan bu yazıyı okumanızı rica ediyorum...

11 yorum:

  1. Bir an önce sağlığına kavuşur umarım...çok üzülüyorum..Allah onu sevenlerine bağışlasın.

    YanıtlaSil
  2. Geçenlerde ben de gördüm Gamze'nin blogunu. İnşallah bir an evvel iyileşir, Allah onu eşine ve oğluna bağışlasın. Çok güzel birşey yapmışsın hediye göndererek, Allah da senden razı olsun.

    YanıtlaSil
  3. merhaba,

    duyurusunu sizin sayfada gördüğüm köy okuluna biz de küçük bir koli gönderdik, umarım başkaları da az-çok bir şeyler yollarlar.

    Gamze için de acil şifalar diliyorum, Allah onu sevdiklerine bağışlasın.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Nihancım; amin canım...

    Nyuu; ona birazcık moral olduysa ne mutlu bana, yüksek moral bu hastalıkta çok önemli... dilerim uygun ilikte bir an önce bulunur...

    neo; ahhh nasıl mutlu oldum şimdi anlatamam! duyarlılığınız için çok teşekkürler!

    YanıtlaSil
  5. süpersin :))) ince ruhun, güzel yüreğin için binlerce teşekkürler...
    Gamze gördüğünde eminim çok mutlu olacak... Ben şimdiden oldum bile...

    YanıtlaSil
  6. oytunla hayat; ben teşekkür ederim canım, senin sayende kendisinden haberim oldu ve böyle bir fikir ortaya çıktı, öperim...

    YanıtlaSil
  7. Noni'cim ellerine sağlık iki hediyen de süper olmuş.Kitaplarla ilgili önümüzdeki hafta bende bir koli yollayacağım inşallah.

    Gamze Hanım ile ilgili twitterdan takip ediyorum.İnşallah tez vakitte uygun bir donör bulunur da hepimizin duaları kabul olur.

    Sevgilerimle ve öpücüklerimle :)

    YanıtlaSil
  8. Harika bir şey bu. Belki empati yapabilirsiniz ama 'Damdan düşeni damdan düşenin anlayayışı bambaşkadır ! Babam köy öğretmeniydi.. Yıllarca.. Ve asla merkeze şehire tayin isteyip kendi rahatını düşünmeyecek kadar fedakârdı. Kitapsızlık.. Kıyafetsizlik.. Hepsini biliriz.. Babama teşekkür ediyorum ki asla öğrencilerine almadığı bir şeyi bize almadı. Tek bir kitabı dahi.. Ya giderdi onlarca alabiliyorsa alırdı.. Ya da hiç almazdı..
    Gamze'ye de çok çook dua ediyorum.. Halamgil de toplandık 2 gün önce.. Orada herkese anlattım.. Hep birlikte duadayız.. Sadece öleceğini bu kadar kolay kabullenmiş yazması içimi çok acıttı.. İsterdim ki 'Geçecek' gözüyle baksın.. Gelecek kışa çıkmayacağı için mont almaktan vazgeçmesin.. Bir kaç kış idare eder bu beni diyip en güzelinden alsın ! Okurken cümlelerini düzeltmek, cümlelelerin ifade ettiği düşüncelerini değiştirmeyi çok istedim.. Kağıt olsa, elimde kalem olsa üsütünü karalamak istedim..

    Neyse.. Bende yazmam yazmam.. bir yorum yapmaya başlayınca da duramam böyle.. :) Çenesizliğim affola şimdiden Noni'ciğim :)

    YanıtlaSil
  9. İzDüŞümLeR; ben de yollayacağın koli için şimdiden teşekkür ederim canım, kalbine sağlık! Öperim kocaman!

    nil; baban ne tatlıymış, bu hassasiyeti karşısında çok duygulandım gerçekten...
    Gamze'nin yazılarındaki umutsuzluğunu ben de sezdim ve çok üzüldüm, yakınında olsam onu silkeleyip lütfen iyi düşün bu kadar kolay pes etme, yenileceğini aklına dahi getirme demek istedim... ama sonra onun şu anda hissettiklerini ve yaşadığı korkuyu asla anlayamayacağımı düşündüm, bir tek çeken bilir, Allah sabır ve güç versin ona... hamile olmasaydım ben de gidip kan vermek isterdim, keşke elimizden daha fazlası gelse, inşallah en yakın zamanda güzel haberler alırız...

    YanıtlaSil
  10. süper bir düşünce, Gamzeye gerçekten moral olacaktır.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Noniciğim harikasın. Kitap projesi çok hoşuma gitti, sayende benim de haberim oldu. En kısa zamanda birşeyler yapmak istiyorum. Paylaşımın için teşekkürler.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...