07 Şubat 2012

Miso ve Pissi'yi Özleyenlere ;)

Bu post tamamen kara bıdık Miso ve ondan ilham alarak yarattığım Pissi severlere ithaf edilmiştir :)
Biliyor musunuz Miso tam bir fiş müptelası :) Nerde fiş görse kaşla göz arasında kaçırıp ağzında fişle ortadan tüyüyor eğer suç üstü yakalanırsa da çok bozuluyor alem bişey hii hii :)
Uzun süredir Pissi yapmamıştım :) Bu bisiklet aslında Caddebostan'daki Hobbyland'de kolye ucu olarak satılıyordu. Ama görür görmez ben buna Pissi'yi kondurmalıyım diye düşündüm ;)
Dikkat bebek var :)
Ehhh Pissi de gündeme ayak uydurdu, bizimki çapkınlıktan elini ayağını çekti, artık evinin babası oldu hii hii :)

11 yorum:

  1. Hakikaten alem bu Miso . Nasılda ahenkle alıyor fişi çok tatlı .
    Pissi yede babalık pek yakışmış hehehe:D

    YanıtlaSil
  2. Feci şeker.
    Bizim Miso'da buzdolabının üstünde her daim göz kırpıyor bize ;-))

    YanıtlaSil
  3. oyyyyyyyyy nonişim ben bunları yerim bayıldım yawwwww harika bişi
    demek evinin babası oldu :)
    misoya zaten hastayım bakarken şaşı olmuş gözleri:D

    sevgiler
    yildiz

    YanıtlaSil
  4. yaaaaaaaaaaaaaaaaa çok tatlı olmuş..
    Oy yerim o minik bebişiii tetini de ağzınaaaaaaa :)

    YanıtlaSil
  5. Hahahaha çok tatlı bu Miso, fişi masum masum aşırmasına ve yakalanışına çok güldüm :) Yakalayıp sıkasım geldi :) Pissi de her zamanki gibi harika :)

    YanıtlaSil
  6. Yerim yerim yerim diyorum:))

    YanıtlaSil
  7. Nonicim Pissi harika olmuş. Ellerine sağlık. Seledeki bebişin emziği de süper :)

    YanıtlaSil
  8. Miso gerçekten de bir alem, çok şeker... Özlemişim Pissiyi de Misoyuda :)

    YanıtlaSil
  9. çok güldüm (yaa elime alıp bi sevesim geldi nasıl olacaksa)bebeğin şaşı bakışları bitirim.

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten özlemiştimmmmm :) Kara yakışıklı uğurlu kedilerimiz bizim :* :))

    YanıtlaSil
  11. kedisever bir blog daha bulduğum için sevindirk oldum.takipteyim artık:)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...