28 Şubat 2012

Selinky'nin Stüdyosunda

Efendim duyamıyorum sizi biraz daha yüksek sesle konuşur musunuz? Neeee duyamadımmmmm? Artık bi havalarda olduğum için lütfen benimle konuşurken biraz göklere doğru çığırın ancak sizi öyle duyabilirim hıh :) Geçtiğimiz hafta canım arkadaşım Selin'in stüdyosunda harika bir foto seansı düzenledik. O gün bugündür bende hava binbeşyüz :) Selinim beni o kadar güzel kareledi ki kendime aşık oldum desem yeridir kihh kihh :) Bence kendinizi biraz şımartmak istiyorsanız gidip özel bir stüdyoda fotoğraf çektirin, tabii sonucun iyi olması için fotoğrafçınızın da profesyonel olması ve sizi doğru şekilde yönlendirmesi, rahatlatması gerekiyor ;) Normalde ben başka bir objektife bakarken utanırım, kendimi kasarım ama arkadaşımın güzel enerjisi ile kendimi çok rahat ve evimde gibi hissettim. İşte o harika günden birkaç kare:
Bu eğlenceli gün için çooook teşekkür ederim canım arkadaşım, ışığına & güzel yüreğine sağlık !!!

31 yorum:

  1. 7.resim, geçen yazıda da yayınladığın hani, hani bebişini sevdiğin. Bir resim bu kadar duygulu olabilirdi, harikasınız.

    YanıtlaSil
  2. Kırbirbuçuk kere maşallah diyelim de bu güzel anne adayına nazar falan değmesin.
    Gerçekten harikasın. Model güzel, fotoğrafçı yetenekli, ortaya harika bir iş çıkmış...

    YanıtlaSil
  3. Harika çıkmış resimler arkadaşının ellerine sağlık senin güzelliğin ve ışığınada maaşallah

    YanıtlaSil
  4. Mutlak fotoğrafçının profesyonelliği ve seni rahatlatması önemlidir ama lütfen kendini unutma Nonicim, bu fotoğrafların bu kadar güzel olması senden kaynaklı ;)

    YanıtlaSil
  5. çok eğlenmişsinizdir eminim
    zaten hoş hatunsun dahada bi hoş çıkmışsın kuzumm .
    ve kızın ile birlikte güzel bir anı olarak kalıcak .
    Nonim sen her ay gitmelisin bence o sütüdyoya ne hoş bir hatıra olur bence

    YanıtlaSil
  6. hamilelik çok yakışmış...daha da güzelleşmişsin...fotoların hepsi güzel,,kanatli olana bayıldım ,,,,ve maşallllaaaaahhhh diyelim;)))

    YanıtlaSil
  7. çok güzel çıkmışsın güzeldin ama kızın sana daha çok güzellik katmış.
    Ve hep gül sen :)))

    Hülya Sezen

    YanıtlaSil
  8. Maşallah Noniciğim, çok çok güzel ve masum fotolar bunlar, mutluluğun artarak devam eder umarım... sevgiler

    YanıtlaSil
  9. çok güzel kareler, eminim çok eğlenmişsinizdir. Kızın seni pek güzelleştirmiş Nonicim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. ikinci fotograf 70'li yillarin fransiz film afisi gibi olmus Noni'cim. cok nostaljik ve elegant.

    YanıtlaSil
  11. çok güzel çıkmışsın.gülüşünün sıcaklığı hissediliyor

    YanıtlaSil
  12. Masallah,hamilelik güzelliğine güzellik kattı Nonicim

    YanıtlaSil
  13. çok güzelsiniz efem.. 41 kere maşallah:)

    YanıtlaSil
  14. çok güzel olmuş...arkadaşını da tebrik ederim canım..koca bi MASALLAH ;)

    YanıtlaSil
  15. Huzur dolu fotoğraflar olmuş,çoook sevdim...

    YanıtlaSil
  16. hamilelik seni daha bi güzelleştirdi Nonicim, maşallah maşallah tütütü. arkadaşının da emeğine, güzel bakışına sağlık ;)

    YanıtlaSil
  17. anammm anammmmm,kıss duyuyonmu?maşallaha yaa çok güzel olmuş resimler,bayıldım bayıldım,MAŞALAHH ÇEKİYORUM:)

    YanıtlaSil
  18. Nonicim,

    Şahane olmuş, sana tavsyem doğumdan önce de, bir iki gün önce çıplak foto çektirip prensle kendine saklaman:))

    Biz yaptık, şahane anıdır:))

    Popomu kaşıdım he bu arada, nazar işleri için:)

    YanıtlaSil
  19. 3-5-7-8 nolu resimlerine bayıldım noni abla :) Melekliğini tescilledin sanırım ...Maşallah size(anne-kız) :)

    YanıtlaSil
  20. ama ama ama bu pozlar kimde olsa onun da havası 1500 olur. çok sıcak, çok güzel, çok enerji dolu fotoğraflar...
    sevgiler!

    YanıtlaSil
  21. Hepsi ayri ayri güzel ama o melek gibi olan var ya o apayri bi güzel olmus.
    Arkadasinin ellerine saglik.
    Senin enerjini kendi enerjisiyle birlikte cok güzel harmanlamis, ortaya böyle güzel bir cekim cikmis...Tebrikler.

    YanıtlaSil
  22. Dün bu fotoğraflarına bakmıştım maaşallah annelik güzelliği yansımış yüzüne,gece de rüyama çıktın :D tam hatırlayamıyorum ama böle hayran hayran yine fotolarına bakıyodum :)

    YanıtlaSil
  23. hepsi süper :)) güzel enerjin buralara kadar geldi :))

    YanıtlaSil
  24. Çok güzelll, harikaaaa, mükemmellll...
    41 kere maaşallah.. :)

    YanıtlaSil
  25. süpermiş vallaaaa, kocaman bir maşallahhhh!!!!

    YanıtlaSil
  26. noniii harıka fotograflar sen hamişmisin ben yenı fark edıyorum

    YanıtlaSil
  27. ÇOK GÜZELSİN ÇOK,SENİ VEREN ALLAH'A ŞÜKÜRLER OLSUN....BU FOTOĞRAFLARDAN BEN DE İSTİYORUM CANİKOM.....ANNEN

    YanıtlaSil
  28. o kadar neşeli ve hayat dolusun ki, insan senin yanında yaşlanmaz !! :)

    YanıtlaSil
  29. Nazannesi26/3/12 12:40

    Tek söz..

    Kusursuz..

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...