09 Şubat 2012

Şubat Ayının Çekilişi

Bu aralar öyle bir blog aşkı ile doluyum ki (aman tahtaya vuralım nazar değmesin!) her gün yeni bir post girmek istiyorum, benden bıkmıyorsunuz di mi ;) Bugünün post konusu aylık çekilişim... Eylül ayında hediye ettiğim Starbucks matruşkalı mug çok beğenilmişti, bu ay yine şanslı bir okuyucuma bu mug'dan hediye etmek istedim...
Bu sefer ben gidemedim ama bu ayın hediyesi benim için buraya kadar geldi, desteği için prensime çok teşekkür ederim!
Dışarıda yine kar yağıyor... Sımsıcak bir kahve, çay veya salep içmek için bundan daha ideal bir hava olamaz sanırım ;) Sevdiğiniz bir içeceği bu mug ile yudumlamak isterseniz buraya yorum bırakmanız yeterli...
Afiyet olsun şekerlerim ;)

148 yorum:

  1. noni merhaba...
    yine hediyen her zamanki gibi muhteşem... ancak buraya yorum yazacak herkese bir teklifim var.. Bu ay sen hiç kura çekmesende gamze anneye moral olsa senin hediyen olmazmı
    şu anda morale çok ihtiyacı var çünkü...,
    gamze anne kim diyenlere bikaç link

    http://atakan310309.wordpress.com/
    http://www.pi.web.tr/kalbim-susmuyor-bugun

    YanıtlaSil
  2. Salep içmek istiyorum bununlaa. :D

    YanıtlaSil
  3. E o zaman içelim güzelleşelim:)

    YanıtlaSil
  4. çok beğendim, çok ciciymiş.

    YanıtlaSil
  5. Tam benlik...Kahve severim...
    Ankara'nın bu karlı havasında yanımda böyle bir şey iyi olurdu=)

    YanıtlaSil
  6. Gecen sefer kacirdik hadi bakalim belki de simdi cikar! Madrid'de okuluma gidip gelirken elimde kahvem icin super olur.

    YanıtlaSil
  7. bu soğuklara pek iyi gider :):)

    YanıtlaSil
  8. Harika, bayıldım resmen benim olsun:)
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. ayyy çok şekermişşş..
    mug kolleksiyonumun yıldızı olabilir kendisi bekliyorum..

    YanıtlaSil
  10. istiyoruuuum :)

    YanıtlaSil
  11. bana çıksa keşke :)

    YanıtlaSil
  12. oytunla hayat; gamze hanımı tanımıyorum ama gerçekten çok üzüldüm onun için, dilerim Allah onu minik oğluna bağışlar ve şifa verir, bir an önce sağlığına kavuşur...
    Son gelişmeleri okudum, kendisi şu anda hastaneye yatırılmış, böyle bir hediye sağlık nedeniyle uygun olamayabilir ama ben kendim onun için daha anlamlı olabilecek bir hediye göndermek isterim Tüm Noni okuyucuları adına, acaba ona ulaşabileceğim bir iletişim adresi var mı? Şu anda telefonlara cevap veremiyormuş :( Bana yardımcı olursan çok sevinirim...

    YanıtlaSil
  13. Her gün yaz bıkılır mı, senden yazılarından :)

    YanıtlaSil
  14. Bu mugla kahve içerken motivasyonun düşmesi imkansız. Keşke benim olsa :)

    YanıtlaSil
  15. Bence sıcak çikolata da güzel gider... :)

    YanıtlaSil
  16. Bende şansımı denemek istiyorum:))

    YanıtlaSil
  17. dietteyim bitki cayi iyi gider icine

    YanıtlaSil
  18. nonik, senin sayende tanışmıştım fimo hamuruyla. az kaldı biraz daha tekniğimi geliştirebilirsem ben de bişeyler yollayabilirim sana.
    bir pissi kadar güzel olmasa da:)

    YanıtlaSil
  19. şu anda sadece hastane adresini verdiler ve size mail attım. Şayet farklı bir adres gelirse sizede bildiririm. Desteğiniz için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  20. çok güzel, inşallah bana nasip olur :)
    sevgiler..
    naysanesce@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. sıcacık bir kahve tabiki :)

    YanıtlaSil
  22. Beni de listeye eklermisin noni?

    YanıtlaSil
  23. ben de katılmak isterim çekilişe.... içinde sıcacık bir kahve olsa.. ne güzel olur... yanın da da bitter çikolata..

    YanıtlaSil
  24. Hii,
    çok güzel bu mug :D

    Bu arada bebiş için tebrik ederim Noni, sağlıkla kucaklarsın inşallah...

    Sevgiler

    özge

    YanıtlaSil
  25. şu sıralar tamda ihtiyacım olan şey :)

    YanıtlaSil
  26. bana çıksa keşke :)

    YanıtlaSil
  27. çok tatlıymış gerçekten, onunla salep içmek isterdim :)

    YanıtlaSil
  28. Çok şeker bi mugg:)) İş yerimde yoğunluktan çayım kahvem hep soğuyor:(

    YanıtlaSil
  29. çok ciciymiş şansa ihtiyacı olan banada belki uğur getirir :)kimbilirrr...

    YanıtlaSil
  30. buna bayiliyorum,gecer sefer kacirmistim,umarim bu sefer benim olurr

    YanıtlaSil
  31. İSİM GENE YOK : NONİCİK BEN BUNUNLA SULARIMI İÇECEĞİM MATRUŞKA AŞKLAR AŞKINA =))

    YanıtlaSil
  32. Bayıldım ben buna ama.Tamda ihtiyacım olan şey bu sıralar.

    YanıtlaSil
  33. Gamze'nin durumuna çok üzüldüm, bloğunu okurken hıçkıra hıçkıra ağladım.. Allah yardımcısı olsun, inşallah hem doktorları yalancı çıkarır hem de hemen uygun iliği bulur.. Allah onu bebeğinden ayırmasın :(

    YanıtlaSil
  34. hergün yaz tabii ki isteriz :)

    ben bu mug ile kahvemi içmek istiyorum kar yağarken ...

    YanıtlaSil
  35. BEN İSTİYORUM :((( Nüüfen nüüfen ;)

    YanıtlaSil
  36. bebısı saglıkla kucagına almak nasıp etsen darısı basıma ınsallah:)) muglarda gozum vardı kısmet degılmıs kuzenım petersburgda bulamadı bana belkı bu kısmettır :))

    YanıtlaSil
  37. nonişim yaaaaaaaaaaaaa bunu ben istiyorum bana neeeeee

    YanıtlaSil
  38. bu inanılmaz, süper süper
    kesinlikle benim olmalı

    YanıtlaSil
  39. şanslı kişi ben olmak istiyorum
    çok şirin çok gözalıcı tam benlik

    YanıtlaSil
  40. hmmm, benim olsun muuuu?

    YanıtlaSil
  41. Ben de varım, ben de şansımı denemek istiyorum bu küçük hanım için!

    YanıtlaSil
  42. şuan kar dolayısıyla okulların tatil olduğu haberini öğrenmek istiyoruuuum :) bi de bu şirin mugı :)

    YanıtlaSil
  43. Lütfen benim olsun mug koleksiyonumun en nadide parçası olur kendisi :)

    dilosunkayfesi@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. Bebişimin şansına katılıyorum ben de o zmn ^.^

    YanıtlaSil
  45. Merhaba Noni :)

    Hediyene BaYılDıMmM =)
    Herkese Bol Şans. .

    dlkbbcn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  46. sıcak çikolata içmek istiyorum bu cici şeyle mümkünmüdür:))
    ECE KALAYCIOĞLU
    ece.derin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  47. çok şeker bakalım şubat bize güler mi?

    YanıtlaSil
  48. Yaşamdaki contrast'ı, bu cici mug'da da yaşamak isterim. Buz gibi bir ülkeden gelen matruşka ile sıcacık bir kahve ne güzell :)

    YanıtlaSil
  49. Hem çok hoş görünümlü hem de işlevsel. Çekiliş sonucunu merakla bekliyor olacağım

    YanıtlaSil
  50. ayy çok güzel, benim olsun sıcak sıcak kahvemi içerken seni okurum, ohhh misss :))

    YanıtlaSil
  51. Evrene pozitif enerjimi gönderdim sonrada yorumumu yazmaya başladım. Bu sefer kaptım bu mug'ı:)

    YanıtlaSil
  52. çok güzel:)tam sabah neşesi...

    YanıtlaSil
  53. Sıcak bir kahve istedi canım:))
    İzmir Guler

    YanıtlaSil
  54. ayy bayıldım, çok tatlı çok şeker...
    keyfim yerinde olduğunda kahvemi yudumlarım onunla üzerimde biraz kırgınlık varsa da ballı ıhlamurumu, arada da portakal suyuma eşlik eder Rusya'dan gelen bu güzel matruşka kızı
    umarım şanslı kişi ben olurum :)

    YanıtlaSil
  55. sıcacık salebe hayır demem.hele bununla olursa mmmm...

    bbernabackir@hotmail.com

    YanıtlaSil
  56. Çok tatlı bişe bu ya :) Bizde katılalım bakalım :))

    YanıtlaSil
  57. Bu mug ile sıcacık damla sakızlı bir nescafe içmek için sabırsızlanıyorum :)

    YanıtlaSil
  58. selam noni çok hoş bir hediye benim olmasını çok istedim şuan merakla bekliyorum çekiliş sonucunu sevgiler...

    YanıtlaSil
  59. aslında benim hiç mugum olmadı rusyayıda hep çok görmek isterdim :) yani benim olsa ne anlamlı olur :)

    YanıtlaSil
  60. Kocaman yürekli Nonicim :)
    Gamze anne için umarım birşey yapma şansımız olur .

    Kupanda çok sempatik görünüyor . Matruşka bebekleri sevmeyen varmıdır acaba :)

    YanıtlaSil
  61. yesil cayi mi mugda icmek istiyoruuuum:)

    YanıtlaSil
  62. Umarım bana çıkar :) aysun h.

    YanıtlaSil
  63. Cok guzelll, benim olsaaa?

    YanıtlaSil
  64. çok beğendim, istiyorum :))

    YanıtlaSil
  65. Gökçe.v.10/2/12 01:05

    Bol sütlü bir kahveyle pencerenin yanında yağan karı izlerken bu cici matruşka bana eşlik etsin lütfen :)

    YanıtlaSil
  66. kendim için mug isteyecektim.
    ama gamze hanım'ın hikayesini okuduktan sonra kazansam da ondan bir şey içebileceğimi sanmıyorum.
    umarım burada olan kimse kendisinden iyi dileklerini ve dualarını esirgemez.
    Allah delemeyeceğimiz dağlarla karşılaştırmasın..

    YanıtlaSil
  67. Nete bakabildiğim her gün bakıyorum bloğuna yeni post girmiş misin diye-hep yaz sen noni :)umuyorum sağlıkla kucaklarsın bebeğini de;tebrikleeer :)

    YanıtlaSil
  68. hemde öyle çok isterimki...ben üniversite okuyan ve yurtta kalan bi insanım :) dert yanmıyorum yanlış anlamayın yurt hayatı kadar zevkli bişe yok kesinlikle.işte bu şeker mug ben çalışma odasındayken bana eşlik etse ne kadar güzel olurdu :)
    hadi bakalım

    YanıtlaSil
  69. Sevgili Oytunla Hayat,Gamze Hanımdan ben de sizin sayenizde haberdar oldum.Paylaşımınız ve ince düşünceniz için teşekkür ederim .Dilerim Allah onu bebeğine ve sevdiklerine
    bağışlar ve mucize haberlerini okuruz :((

    Bu arada Noni'cim sana da teşekkür ederim.Hakikatten bu konularda çok ince düşüncelisin.Hediye edeceğin şey her ne olur ise Gamze Hanım için ben de içinde yer almak isterim.

    Hatta bloggerlar olarak manevi olarak onun yanında olduğumuzu gösterir bir şey yapabilsek ne güzel olur.Bu konuda düşünsek kfa yorsak öncülük edermisin?

    Bu hediye postunda böyle bir haber okuyunca birde şunu merak ettim.

    Kimseyi eleştirmek ya da kimseyi yargılamak değil amacım ama gerçekten merak ettim.

    Gamze Hanım'ın haberi ve blog bilgisi ilk yorumda paylaşılmış.Ve altında 50 küsür yorum var.

    Acaba Sv.Elfony (Sizin de duyarlılığınıza teşekkür ederim)dışında Gamze Hanımın yorumunu ve linkini okuyan olmadı mı?

    Yoksa okudukları halde hediye olayı daha cazip geldiği için mi bir satır geçmiş olsun mesajı yazmadan hediyeye kanalize oldular?

    Bunu sadece merakımdan soruyorum dediğim gibi kimseyi eleştirmek ya da yargılamak haddime değil .

    Ama bugünlerde salgın hastalık gibi hızla yayılıyor toplumdaki duyarsızlıklar.Umarım hiçbirimiz bu salgına maruz kalmamışızdır.

    Nonicim sammiyetine güvenerek bu yorumu yazıyorum.Ama senin için uygun değilse lütfen yayınlama.

    Seni ve bebişine kocaman sevgi ve öpücüklerimle.

    İzdüşümler.

    YanıtlaSil
  70. Nonicim senden bıkılır mı hiç, postlarını keyifle takip ediyorum... O güzel mug ile sıcak çikolata içmek isterdim doğrusu.

    YanıtlaSil
  71. İzDüŞümLeR; canım benim teşekkür ederim...

    Yorumlara gelince; açıkçası ben de bir bloga yorum bırakacağım zaman diğer kişiler neler yazmış diye hiç okumadan hemen kendi yorumumu bırakır ve çıkarım, eminim herkes benim gibi yapmış ve oytunlahayat'ın bıraktığı yoruma dikkat etmemiştir...

    Kendisini tanımıyoruz ama eminim hepimizin duaları Gamze Hanım'la olacaktır, buna hiç şüphen olmasın canım...

    Okuduğum kadarıyla şu anda aile içinde uygun ilik arayışı sürüyormuş, eğer olmazsa tanıdık tanımadık herkes ve basın yoluyla bir duyuru yapılacak ve ilik arayışı daha fazla kişiye iletilecekmiş. Gamze Hanım şu anda telefon almakta ve mesajları okumakta güçlük çekiyormuş bu nedenle sevenlerinden sadece dualarıyla yanında olmalarını rica ediyormuş...

    Şu anda yapabileceğimiz tek şey onun için dua etmek... Ben hepimiz adına da kendi yaptığım bir hediye ile geçmiş olsun kartını yattığı hastaneye göndereceğim, maddi değeri olmasa da tanımadığı kişilerin onun için dua ettiğini bilmesi eminim ona moral olacaktır...

    YanıtlaSil
  72. çok güzel bir hediye, çok beğendim :))
    ozlemelmacigil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  73. çok tatlı gerçektenn :)

    YanıtlaSil
  74. Sıcak tarçınlı sütümü içmek isterdim. :)

    YanıtlaSil
  75. off sanirim bir onceki yorumum gitmedi :(
    diyordum ki mug benim olsa ne guzel olur :))

    birde kartin iki gun once elime ulasti, cok tesekkurler cok mutlu ettin beni, pisiye bayildim ;)

    YanıtlaSil
  76. Ben de mi içsem bununla: )

    YanıtlaSil
  77. Merhabalar,
    Gamze anneyi dün okudum, Allah yardımcı olsun insallah. Evladından ayırmasın. Sağlıklı yarınlar nasip etsin insallah.
    ..
    Hediyene ben de talibim.

    YanıtlaSil
  78. Noni, ben de bu matruşkalı mugla kendi prensimin yaptığı çayı içmek istiyorum.. :)

    Gamze Hanım ve ailesi için zor bir dönem, bu hediye çekilişi ve gelen yorum sayesinde tanımadıkları bir sürü insanın duasını ve olumlu enerjilerini aldılar. Dilerim tüm bu olumlu düşünceyi (gücü) hisseder ve inançlarını hiç kaybetmezler Allah'a emanet olsunlar...

    YanıtlaSil
  79. Noni; bu matruşka sevdası bende olduktan sonra sen her matruşkalı hediyende beni otomatik yazsan nasıl olur:) Hadi şansımız bol olur inşallah.

    YanıtlaSil
  80. Senin, şu anda karlı penceremden dışarıyı seyrederken, içinde sıcak sütümün olduğu kıytırık fincanıma 'sende fincan mısın bee' ifadesiyle bakarak, canı gönülden bana gelmeni diliyorum, Amin.

    YanıtlaSil
  81. Çok cici, ben de çok beğendim. Kazanan arkadaşım güle güle kullansın.:)

    Bircan
    bircan77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  82. Çok sevimli....Benimde olabilir.:)
    Allah herkese iyilik sağlık versin. Gamze hanıma ve pek çok değişik hastalıkla uğraşan herkese acil şifalar.
    Seçil.

    YanıtlaSil
  83. Sıcak çikolata iyi giderdi:)

    YanıtlaSil
  84. Ay ben bunla Misk çayı içmek istiyorummmm

    YanıtlaSil
  85. Benim olsun lütfenn çok güzel,bayıldım.
    Sevgiler Sevinç

    YanıtlaSil
  86. Ayy matruşka koleksiyonumun tamamlayıcısııı :)

    YanıtlaSil
  87. Senden bıkmak mı? Bence günde bir kaç post bile yapalirsin:)

    Sevgiler,

    Gözde

    YanıtlaSil
  88. şansım vardır diye düşünüyorum ...

    YanıtlaSil
  89. bende bende bende istiyorum oya

    YanıtlaSil
  90. benim ol matruska benim ol bana gelll :D

    YanıtlaSil
  91. Şansımı denemek istedim:)

    YanıtlaSil
  92. ay ben her gün inşallah yeni bir post vardır diye giriyorum ne sıkılması:)

    mug da pek şirinmiş bayıldım. çay tiryakiliğim de bana eşlik etmeyi kabul eder mi acaba? :D

    duygucanyazici@gmail.com

    YanıtlaSil
  93. bayadır katılmıyordum çekilişlerine ama şubat diye katılasım geldi (oğlum da ben de bu ayda doğduk). Amma artık bu aydada şans benden yana olmazsa daha da olacağını sanmıyorum o.O

    YanıtlaSil
  94. Bana çıkarsa kızıma vericem.okula giderken noni ablasının hediyesiyle kahvesini yudumlasın.sevgiler.ZEYNO.

    YanıtlaSil
  95. Çok çok güzeeel :)

    YanıtlaSil
  96. Çok cici bir mug bu!
    Benim olsun :)

    YanıtlaSil
  97. büyük kızım bu mugları çok seviyor:)Şansına bakalım.Allah tüm hastaların yardımcısı olsun..
    Gül Saim

    YanıtlaSil
  98. belki bana doğum günü hediyesi olarak gelir :) inşallah!!!

    YanıtlaSil
  99. Nonim senden sıkılmak ne mümkün, bebiş geldiğinde zaten bizim papucumuzu dama atacaksın.Ama olsun bebiş sağlıklı bi şekilde çabucak gelsinde biz razıyız 2.planda olmaya.Mıncırarak öperim:)

    YanıtlaSil
  100. sıcacık zihin açıcı bir kahve iyi giderdi...

    YanıtlaSil
  101. bende bununla bir kahveye hayır demem:)

    YanıtlaSil
  102. Ben bununla salep içmezsem kusur kalırım, hattası çatlarım yahu..

    YanıtlaSil
  103. Bayıldım,
    Benim olsun..

    YanıtlaSil
  104. bayıldım buna soğuk havada ne güzel gider sıcacık kahve
    fatma karakaya
    ftm0258@gmail.com

    YanıtlaSil
  105. hava soğuk ama olsun yeşil çay matruşka mug a dolsun :)

    merved :)

    YanıtlaSil
  106. Daha önce de çok istemiştim.Bana gelsin bu sefer nolur nolur nooolur. Mucks.

    YanıtlaSil
  107. kahve benim için sudan bile önemli.
    belki şu dönemde moralime de iyi gelir...

    YanıtlaSil
  108. çok özel bir hediye bence.. istiyorum..

    YanıtlaSil
  109. senin gibi bir matruşka dan (her anne bir matruşkadır :)) matruşkalı mug kazanmak güzel olurdu, herkese bol şans, kahveyi en çok seven kazansın :)

    YanıtlaSil
  110. halalauyaaaaaa.sade ve sadece halaluyaaaa!!!!

    YanıtlaSil
  111. Noni bu mugla herşey içebilirim
    bana gönder banaaaa :)))

    YanıtlaSil
  112. hadi bakalım şans benden yana olsun o zaman :))) bebişinle çok güzel yıllar diliyorum sana da,,bu arada hamilelik çok yakıştı sana :))))

    YanıtlaSil
  113. kaç aydır kaçırıyorum çekilişi :D
    çooook güsel...

    YanıtlaSil
  114. noniii artık şans yüzüme gülsün de finallere hazırlanırken kahvemi bununla içeyim:))

    YanıtlaSil
  115. İster Gamze Hanım'a gönder istersen çekiliş yap hepsine varım.

    YanıtlaSil
  116. harikaymış :) bayıldım

    YanıtlaSil
  117. çok ciciii ben de istiyorum bunu :)

    santiyeningulu@gmail.com

    YanıtlaSil
  118. istiyorum , istiyorum
    bunla işyerinde kahve mi içmek istiyorum :)))))
    şengül

    YanıtlaSil
  119. Çok şekerr ben de şansımı denemek istedim.. İyi günler ...

    ecetongucgercekci@blogspot.com bana da beklerimm:))

    YanıtlaSil
  120. Minik bebişinin sağlığına içerim bana çıkarsa :) Şansıma... :)

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  121. Matruşka sevdammm küçükcük bi çocukken elime bi matruşka geçmesi ile başlamıştı. mugdan öte matruşka beni bitirdii yahuu süperrr...

    YanıtlaSil
  122. Her sabah okula yetişme telaşıyla çayım yarım kalıyor. Gönlümce bir mug da bulamadım. Bu benim olsa ne hoş olur valla. Ohh deymeyin keyfime :)

    YanıtlaSil
  123. bu güzel mug ile misss gibi bir Chai Tea Latte süper olur : ))) sevgiler..

    YanıtlaSil
  124. Dünyanın her köşesinden bir mug'ım var fakat Rusya'dan yok. Belki koleksiyonumu tamamlarım. :) sevgiler Noni.

    Serpil :)

    YanıtlaSil
  125. salep tabi ki:)

    YanıtlaSil
  126. Heyo muhteşem bir şey bu.

    YanıtlaSil
  127. matruşka deseni her şeyde çok güzel duruyor zaten çok beğendim.

    YanıtlaSil
  128. biz sizden hiç sıkılırmıyız :)))

    YanıtlaSil
  129. istememek olur mu!ben istiyorum,gerisini şansa bırakıyorum artik;))

    YanıtlaSil
  130. noni güzel çirkin farketmez,bi kerede bana çıksın ya:)

    YanıtlaSil
  131. bize çıksa ne seviniriz.. ayse k.

    YanıtlaSil
  132. Çooook güzel,tenefüslerde bununla sıcak kahveler içmek istiyorum.
    ebruerturk35@hotmail.com

    YanıtlaSil
  133. İstememezmiyim çok isteriiimmm...:) İçinde yawru mug da varmı ehhe:)

    YanıtlaSil
  134. Matruşkalı bir mug a kim hayır diyebilir?? ...

    YanıtlaSil
  135. geçen seferde çok istemiştim ama çıkmamıştı.umarım şimdi şanslı ben olurum.evren duy sesimi.

    YanıtlaSil
  136. çok tatlı :DD

    YanıtlaSil
  137. Noni,nedense matruşkaları çok seviyorum. evimde de teyzemin Moskovadan getirdiği matruşkalarım ve magnetlerim var. Güzel bir matruşka mug'ım olmasına da hayır demem doğrusu:) Hadi bakalım herkese iyi şanslar.....

    YanıtlaSil
  138. Çok güzel bir hediye bu.
    Bununla çay kahve içmek çok zevkli olur.
    Nurcan Uyaver
    nuyaver(at)gmail(dot)com

    YanıtlaSil
  139. tubiş ankara11/2/12 13:04

    çoook şeker yaa, inşallah benim olur:))

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...