08 Şubat 2012

Tarz Meselesi

Düz ayakkabılar pek tarzım değildir, çok nadiren babet veya spor ayakkabı giyer genelde görüntümü daha iyi tamamladığını düşündüğüm için topuklu papuçlara yönelirdim, -dim diyorum çünkü hamileliğim ilerledikçe, göbişim büyüdükçe sırt ağrılarım artmaya başladı. Böyle olunca ben de artık topuklulardan vazgeçme zamanımın geldiğini anlamış oldum. Bu dönemde konfor herşeyden önemli benim için ama bu konforu kendi tarzımdan ödün vermeden sağlamaya kararlıyım. İlerleyen aylar içersinde de beni burada kendini salmış bir şekilde görmeyeceğinizi umut ediyorum, ha olur da salarsam siz benim kulağımı tatlı tatlı çekin olur mu :)
İşte bu tam olarak benim tarzım!
Bu şirin kurdeleler Bağdat Caddesi'ndeki Cassette mağazasına ne zaman girsem dikkatimi çekiyordu, daha fazla kayıtsız kalamadım ;)
Bu topuklar da gayet makul duruyor ne dersiniz?
Bu küpeler de yine Cassette'den...
Büyük küperlerden asla vazgeçemiyorum ama 6 ay sonra bunlara da bay bay diyeceğim gibi gözüküyor, bebiş küpeyi görünce cart diye asılıp kulaklarımı Afrikalı bacılarınkine çevirebilir mazallah! Uyy o acıyı düşünemiyorum bile!
Arkadaşımla alışveriş merkezinde dolaşırken LC Waikiki'de karşıma böyle cici bir çanta çıkınca şaşırdım doğrusu! Bebeğin emziğini, biberonunu, bezini herşeyini koyarsın içine Nonicim diye arkadaşım bayağı bir dalga geçti benimle :) Ama benim küçük çantalarımla ilgili dahiyane bir fikrim var! Bizde pek yaygın olmasa da Moskova'da bayanların çantalarını genelde hep beyler taşıyor, biz (daha doğrusu ben) bu uygulamaya pek alıştık doğrusu :) Bu sayede bebişin ıvır zıvır çantasını taşımak prensime, küçük ve süslü olanları taşımak da bana kalıcak, uyanıklık değil canım tamamen tarz meselesi kihh kihhh ;)
Hepinize güzel bir gün dilerim!

p.s. Güzel demişken... Hafta sonundaki o güzelim hava nereye gitti böyle yaaa?!!!

14 yorum:

  1. Ayakkabılar şahane güle güle kullan. Sana harika bir hamilelik süreci diliyorum her şey gönlünce olsun:)

    YanıtlaSil
  2. kuzueyinhikayesi8/2/12 10:31

    ayyakkabılar süper görünüyor ama hamleliğin son aylarında ayaklar davul gibi şişiyor : )) 1 numara büyük numaralar tercih edebilirsin

    küpeler konusundada çok haklısın direk dikatlerini çekiyor ve saldırıyorlar

    sağlıklı huzurlu günler diliyorum
    anneciğinizede selamlar..

    YanıtlaSil
  3. Oğlum 16 aylık olmasına rağmen hamilelikle birlikte topuklulara bye bye deyişim neredeyse hala devam ediyor.Ara ara giyiyorum ama bu sefer bebekle zor olabiliyor en azından benim için.Bebek koştururken onun peşinden koşmak topuklu ile zor ya da kucakta taşırken de sanki denge sağlayamıyorum gibi oluyor.Ama sen sürekli giydiğin için belki daha farklı olur.
    Uzun küpelere de bye bye dedik.Renk renk değişik değişik küçük küpeler aldım asılamayacağı onları kullanıyorum.Şimdi uzun küpeleri kısa zamanlı gezmelerde kullanıyorum.

    Çanta konusuna gelince kocaman çantaları belki ilk aylar taşıdım.Hala da büyük çanta ama bebek çantası zaten almadım bile.Normalde de kullanabileceğim çantaları ya da eski çantalarımı kullandım.

    Şimdi çantamdan oğlumun eşyalarını çıkarınca neredeyse çantam bomboş kalıyor:)

    YanıtlaSil
  4. =)) Ne eğlenceli bi yazı yazmışsn yine canım ablam.Güle güle kullan cicilerini.

    YanıtlaSil
  5. :)) aldıkların hepsi birbirinden güzel özellikle ayakkabının tarzı çok güzelmiş.
    sana güzel hamilelik diliyorum kendine iyi bak

    YanıtlaSil
  6. hepsi çok tatlı, rahatlıkla şıklığı buluşturmuşun Noni :)

    YanıtlaSil
  7. küçük çanta en iyisi, bebeğin çantası ayrı olur bence ?? :) bezi, alt açma bezi, biberonu falan çantaya sığmaz ki..güle güle kullan çantanı da ayakkabını da. bu arada bebeğin çok tatlı görünüyor şu rivadaki güneşli fotolarda, maşallah ;)

    YanıtlaSil
  8. DiziManyaQ; çok teşekkürler :)

    kuzueyinhikayesi; Ahh evet son aylarda çok şişiyormuş ayacıklar, Allahtan benim son aylarım yaz ayına denk geldiği için açık papuçlar, parmak arası terliklerle idare edebileceğim ;) Anneme selamlarını iletiyorum ;)

    yıldız; bakalım ben minişle neler yaşayacağım çok merak ediyorum :) doğumdan sonra hafif hafif topuklu ayakkabılarıma geçerim diye tahmin ediyorum ama tabii böyle uzaktan konuşması çok kolay esas gerçeklerle yüzleşince ortaya çıkacak neler giyip neler takabileceğim kihhh kihh :) Minik prensini kocaman öpüyorum burdan ;)

    Ezgimmm; sağol bitanemmmm!

    Nesrin; çok teşekkürler sen de kendine iyi bak :)

    greta; çok sağol canım, umarım koca bir deniz anasına döndüğümde de bu şıklığı sağlayabilirim hii hii :)

    defne; teşekkürler tatlısı :)

    YanıtlaSil
  9. nonim ya bi ayakakbı bu kadar mı güzel olur güle güle kullan.küpelerin çantan çok şık.
    Öpooom

    YanıtlaSil
  10. ayakkabilara bayildim,cok mutlu gunlerde kullan noni...

    YanıtlaSil
  11. Çantaya bayıldım ben de, zaten cameo yeter tek başına beni çekmeye.Güzel günlerinde kullan:)

    YanıtlaSil
  12. ayakkabılar pek şekermiş hakikaten.
    lcw den bu çantayı bulmak ve almak ayrı meziyet, çok beğendim. iyi günlerde kullan noni.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Ben de hiç düz giymem, sevmem bilirsin! :)))))))

    Ayakkabılara bittim.. Hamile şıklığı buna denir.. Üzerine tanımam..

    YanıtlaSil
  14. Bence de bu ayakkabılar tarz meselesi!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...